Justyna
Jakubowska
PR/Marketing,
partnerzy CRM
Temat: Grupa Hunters upolowała CRM7
Każdy Kierownik, Dyrektor Handlowy oraz Handlowiec, który jest u nas zatrudniony, ma dostęp do systemu CRM. Ich potrzeby związane z komunikacją oraz informacją o potencjalnych klientach były czynnikiem decydującym. Aby wyeliminować sytuacje, w których kilku handlowców niezależnie od siebie próbowało nawiązywać kontakt z tym samym klientem, potrzebny był system, który w sposób całościowy normowałby ich pracę. Dzięki CRM7 praca naszego działu handlowego zyskała potężne narzędzie sprzedażowe, dzięki któremu można tworzyć skuteczną strategię rozwoju rynku oraz sprawować stały nadzór nad komórkami sprzedażowymi. Kierownicy regionalni mogą chociażby na bieżąco sprawdzać postępy negocjacyjne - zaznacza M. Maźwa, Specjalista ds. Marketngu w Grupie Hunters.Całość case study: Grua Hunters upolowała CRM7
Ten post został edytowany przez Autora dnia 02.09.13 o godzinie 13:24