Beata C.

Beata C. uparcie i skrycie,
ach życie kocham
cię... nad życie!

Temat: Warsztat "Pracownik kontra CRM - komfort i budowanie...

Biuro Karier UKSW wraz z Bell Institute Polska zapraszają na warsztat "Pracownik kontra CRM – Komfort i budowanie relacji z klientami".

Opis warsztatu. Systemy CRM są nieodłącznym elementem modelu informacyjnego w firmach. Warsztat ma na celu zaznajomić studentów rozpoczynających swoją drogę zawodową w środowisku biznesowym z praktycznymi aspektami związanymi z wykorzystaniem komputerowych systemów biznesowych klasy CRM.

Celem warsztatu jest:
• wskazanie młodym pracownikom możliwości uzyskania maksymalnych korzyści zawodowych z pracy systemami CRM
• zaznajomienie uczestników z typową terminologią związaną z obszarami biznesu obsługiwanymi przez systemy CRM
• zademonstrowanie praktycznego znaczenia wykorzystania systemu CRM do budowania ścieżki kariery
• pokazanie praktycznych korzyści z poprawnego stosowania narzędzi CRM w kontekście pracy zespołowej

Forma zajęć. Zajęcia będą prowadzone w formie warsztatowej. Wprowadzenia wykładowe będą przeplatane ćwiczeniami i dyskusjami z uczestnikami warsztatów. Części wykładowe będą oparte na doświadczeniach pracowników Instytutu i ilustrowane przykładami.

Informacje organizacyjne:
Miejsce: na terenie Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego;
ul. Dewajtis 5; sala 228 w Budynku Głównym Rektoratu
Termin: 21.05.2008 r., godz. 10.00-13.00.
Trener: Michał Sawicki - zawodowo zajmuje się doradztwem biznesowym związanym z problemami procesów informacyjnych w dużych przedsiębiorstwach.
Koszt: warsztaty są bezpłatne. Ilość miejsc ograniczona.

Szczegółowych informacji udziela:
Biuro Karier UKSW
http://biurokarier.uksw.edu.pl/
biurokarier@uksw.edu.pl
tel.(022) 5619006Beata P. edytował(a) ten post dnia 20.05.08 o godzinie 12:27

konto usunięte

Temat: Warsztat "Pracownik kontra CRM - komfort i budowanie...

Dziekuje za informacje ... zapis dokonany :)
Beata C.

Beata C. uparcie i skrycie,
ach życie kocham
cię... nad życie!

Temat: Warsztat "Pracownik kontra CRM - komfort i budowanie...

A zatem do zobaczenia:)
Remigiusz Franek

Remigiusz Franek Customer Care
Business Development
Manager

Temat: Warsztat "Pracownik kontra CRM - komfort i budowanie...

Jedna ciekawostka ... najlepsze firmy które wdrażały CRM (nie mylić z wdrożeniem systemu CRM który może być przy okazji ale nie musi) ponad 80% swoich wysiłków skupiło na pracownikach którzy bezpośrednio kontaktują się z klientem. Ich rozwoju, słuchaniu potrzeb, pomysłów etc. Długi temat na dyskusje ale moim zdaniem absolutny klucz do sukcesu.
Maciej Artur Jankowski

Maciej Artur Jankowski Pomagam ludziom
zrozumieć
technologie

Temat: Warsztat "Pracownik kontra CRM - komfort i budowanie...

Z tego co sie dowiedzialem, warsztat zostal przelozony. niedlugo wiecej informacji.
[moze nawet biuletyn jakis skleje]

konto usunięte

Temat: Warsztat "Pracownik kontra CRM - komfort i budowanie...

Tia... mial byc na poczatku czerwca... tak sobie czekam. ;)

Następna dyskusja:

Moje pierwsze spotkanie z C...




Wyślij zaproszenie do