Temat: Szukam CRMa do zarządzania klientami
Wojciech B.:
Witam
Szukam narzędzia typu CRM do zarządzania klientami. Tak naprawdę potrzebuję system, który będzie zintegrowany z Thunderbirdem lub Gmail/Google Apps, który będzie mi przypominał, żebym skontaktował się z klientem po określonym czasie od wysłania oferty, przypominał o innych terminach/zadaniach związanych z konkretnym klientem. Idealnie jakby było to maksymalnie zautomatyzowane. Dziękuję za pomoc.
Szanowny Panie Wojciechu,
tak jak opisał już Pan Błażej - powyższy opis niewiele wnosi.
Ale z tego co Pan napisał, można wysnuć , że potrzebuje Pan bardziej systemu raportowania projektowego takiego jak np. Redmine, który będzie posiadał automat o przypomnieniu kontaktu z Klientem po określonym czasie...
Jeśli określi Pan więcej specyfikacji , jakie korzyści chciałby Pan osiągnąć po wdrożeniu systemu będzie łatwiej dostosować system projektowy do Pana potrzeb...
System, a w zasadzie metodologia CRM (rozwijając Customer Relationship Management) ma na celu wspomóc działania związane z Klientem, czego efektem końcowym powinna być umowa.
Jeśli tryb będzie wyglądał tak .... Klient -> Szansa sprzedażowa -> Umowa, wówczas jest sens wdrażania CRM, jeśli efektem końcowym nie będzie umowa, a tylko poinformowanie / przypomnienie się Klientowi, to jak zaznaczył Pan Błażej wystarczył Thunderbird i kalendarz :)