konto usunięte
Temat: System dla firmy faktoringowej.
Witam wszystkich.Firma w której pracuję przygotowuje sie do wdrożenie systemu informatycznego do obsługi klientów i "bezpapierowej" wymiany dokumentów (np. faktur).
Interesują mnie wasze sugestje jako specjalistów odnośnie wstępnych wytycznych przy projektowaniu takiego systemu (ma się zając tym wybrana już firma informatyczna).
Założenia takiego systemu:
- prowadzenie bazy klientów (kontakty z nowymi klientami, raporty ze spotkań z klientami, prowadzenie kont klientów, monitorowanie procesu od pierwszego kontaktu, poprzez podpisanie umowy aż do jej rozwiązania).
- wymiana dokumentacji klienta -> firma (szyfrowane, wykorzystanie wygenerowanego podpisu elektronicznego - niekwalifikowanego lub haseł dostępowych do aplikacji wymiany dokumentów
- kontrolowanie procesu sprzedaży i działań handlowców
- aplikacja dająca możliwość przełożenia kilkunastu parametrów umowy dotyczącej współpracy z klientem które są negocjowane podczas rozmów handlowych i które mają być zaakceptowane bądz nie przez dział decyzyjny w firmie.
- controling
Jakie są wsze doświadczenia, na co należy zwrócić szczególną uwagę?