Agnieszka Pokrzywińska Optymistycznie:-)
Temat: Poszukuję darmowego CRMa
Mariusz M.:
Jakoś nie jestem przekonany do prowadzenia CRM dla firmy, gdzie wszystkie dane są trzymane na obcych serwerach, gdzie nie mam kontroli przed dostępem osób niepowołanych.
No i pewnego dnia okaże się ze wszystkie dane znikają :)Mariusz Mikołajek edytował(a) ten post dnia 26.11.08 o godzinie 20:13
a backupy? rozmawiałam ostatnio o tym z kolegą z firmy specjalizującej się w rozwiązaniach telepracowych(erevo.pl), w tym oferującej wdrożenia, szkolenia etc. z CRMów, także darmowych. Podobno trzymanie wszystkiego u siebie to już przeszłość;) Zresztą wystarczy się poprzyglądać, o czym się pisze - o chmurze.
konto usunięte
Temat: Poszukuję darmowego CRMa
Kinga Nurska:
Mariusz M.:
Jakoś nie jestem przekonany do prowadzenia CRM dla firmy, gdzie wszystkie dane są trzymane na obcych serwerach, gdzie nie mam kontroli przed dostępem osób niepowołanych.
No i pewnego dnia okaże się ze wszystkie dane znikają :)Mariusz Mikołajek edytował(a) ten post dnia 26.11.08 o godzinie 20:13
a backupy? rozmawiałam ostatnio o tym z kolegą z firmy specjalizującej się w rozwiązaniach telepracowych(erevo.pl), w tym oferującej wdrożenia, szkolenia etc. z CRMów, także darmowych. Podobno trzymanie wszystkiego u siebie to już przeszłość;) Zresztą wystarczy się poprzyglądać, o czym się pisze - o chmurze.
Co innego własne serwery, a co innego gdy na jednej aplikacji jest wiele użytkowników (masówka) gdzie dostęp do serwera mają obce osoby i nie masz wpływu na bezpieczeństwo serwera jak i aplikacji.
Firmy nie tylko mają baze klientów, ale poufne dane i swoje tajemnice.
W przypadku wycieku takich danych - nie muszę mówić co by się działo.
Więc jeśli miał bym skorzytać z takiej aplikacji to przede wszystkim usługodawca musiał by zapewnić dobre bezpieczeństwo danych.
A wiadomo, gdzie masa ludzi korzysta z aplikacji to o wyciek danych nietrudno.
Jednym z punktów bezpieczeństwa jest również nieznajomość aplikacji przez inne osoby.
Te aplikacje dobre są dla malutkich firm, gdzie mogą sobie fakturę wystawić i prowadzić sobie bazę itd. Ale w przypadku dużego przedsiębiorstwa gdzie umowy idą w miliony, oraz wszelki obieg dokumentów przechodzi przez taki publiczny system - raczej nikt na to nie pójdzie.
Jacek G. Jacek Gawrych
Temat: Poszukuję darmowego CRMa
podobno bezpieczeństwo to:- poufność
- integralność
- dostępność
czyli systemy u siebie to często większa poufność kosztem mniejszej dostępności (bo dostępność potrafi sporo kosztować: redundantny sprzęt i obsługa ludzi 24/7 tanie nie są).
a systemy u kogoś to często mniejsza poufność, za którą dostajemy większą dostępność przy dużo mniejszych kosztach (tak, oprócz ideałów bezpieczeństwa są jeszcze aspekty finansowe).
Wcale bym nie powiedział, że ktoś bardziej ryzykuje wynajmując usługi na zewnątrz. Może dla tego kogoś istotniejsza jest dostępność od poufności i bezpieczeństwo mu się w ten sposób wręcz podniesie ;) Może też kogoś po prostu nie stać na wysoką poufność a mimo wszystko chce, żeby "biznes się kręcił".
Jest jeszcze rozwiązanie pośrednie, oczywiście oparte o cloud computing. Wynajmujemy wirtualny serwer w chmurze (ceny od ok. 40 PLN miesięcznie) i na tym budujemy swój wirtualny świat IT. Mamy wtedy coś bliskiego serwerowi dedykowanemu o bardzo dużej dostępności. Dla fanów poufności oczywiście dostęp może być szyfrowany, uwierzytelniany dodatkowymi certyfikatami X.509, dane na dyskach mogą być szyfrowane itd. Generalnie ten swój świat można bardzo ładnie odgrodzić od ciekawskich ;)
Agnieszka
Steczkiewicz
Event Specialist at
Schibsted Tech
Polska
Temat: Poszukuję darmowego CRMa
Jarek Ż.:
Czy poza vTiger i SugarCRM znacie inne jako php-ceeremy? Jeden i drugi ma rozbudowane opcje zarządzania produktami, kampaniami itp... a firma usługowa potrzebuje raczej wsparcia bieżącej obsługi kontaktów, ofert, historii tych kontaktów, list mailingowych i tyle... no do tego możliwość zarządzania repozytorium ofert, wzorów umów do tego portal klienta (front-office) i stronę firmową (back-office)... itp....
Proponuję EPESI, jest darmowym open source-owym systemem o rozbudowanej funkcjonalności, napisanym właśnie w języku php, w w dodatku jest dosyć łatwy w obsłudze i nie ma potrzeby instalacji ponieważ jest to aplikacja webowa. Polecam zajrzeć na strone http://epe.si
Pozdrawiam
Maciej Artur
Jankowski
Pomagam ludziom
zrozumieć
technologie
Temat: Poszukuję darmowego CRMa
Agnieszka S.:
Jarek Ż.:
Czy poza vTiger i SugarCRM znacie inne jako php-ceeremy? Jeden i drugi ma rozbudowane opcje zarządzania produktami, kampaniami itp... a firma usługowa potrzebuje raczej wsparcia bieżącej obsługi kontaktów, ofert, historii tych kontaktów, list mailingowych i tyle... no do tego możliwość zarządzania repozytorium ofert, wzorów umów do tego portal klienta (front-office) i stronę firmową (back-office)... itp....
Proponuję EPESI, jest darmowym open source-owym systemem o rozbudowanej funkcjonalności, napisanym właśnie w języku php, w w dodatku jest dosyć łatwy w obsłudze i nie ma potrzeby instalacji ponieważ jest to aplikacja webowa. Polecam zajrzeć na strone http://epe.si
Pozdrawiam
i epesi to zapewnia?
Ma rozbudowaną funkcjonalność, Pani specjalistko od ePRu? ;-)
Jarosław
Żeliński
Analityk i
Projektant Systemów
Temat: Poszukuję darmowego CRMa
Agnieszka S.:
Jarek Ż.:
Czy poza vTiger i SugarCRM znacie inne jako php-ceeremy? Jeden i drugi ma rozbudowane opcje zarządzania produktami, kampaniami itp... a firma usługowa potrzebuje raczej wsparcia bieżącej obsługi kontaktów, ofert, historii tych kontaktów, list mailingowych i tyle... no do tego możliwość zarządzania repozytorium ofert, wzorów umów do tego portal klienta (front-office) i stronę firmową (back-office)... itp....
Proponuję EPESI, jest darmowym open source-owym systemem o rozbudowanej funkcjonalności, napisanym właśnie w języku php, w w dodatku jest dosyć łatwy w obsłudze i nie ma potrzeby instalacji ponieważ jest to aplikacja webowa. Polecam zajrzeć na strone http://epe.si
Pozdrawiam
robiłem podejście do tego, jest to niestety tylko rozbudowany menedżer kontaktów
konto usunięte
Temat: Poszukuję darmowego CRMa
Agnieszka Steczkiewicz dpisywała na temat: "Poszukuję darmowego CRMa" i niezależnie od tego jak stary jest ten post informacje udzielone przez nia są na temat. EPESI jest aplikacją typu CRM i jest darmowa co jest pomocną informacją dla użytkowników poszukujących takich systemów.Nie rozumiem zupełnie reakcji i wrogości Pana Jankowskiego, w szczególności komentarzy typu: "Pani specjalistko od ePRu? ;-)" - świadczy on nie tylko o braku profesjonalizmy ale o szowinizmie w stosunku do kobiet.
Maciej Artur
Jankowski
Pomagam ludziom
zrozumieć
technologie
Temat: Poszukuję darmowego CRMa
Panie JanuszuTakie spamerskie metody są zwyczajnie żałosne.
Proszę nie zarzucać mi braku profesjonalizmu - sprawdziłem czym się rzeczona "profesjonalistka" zajmuje:
3 wypowiedzi na GL, wszystkie na temat Epesi). Czy ta osoba jest obiektywna? Czy jej wypowiedzi wynikają z wiedzy na temat systemów CRM, czy ma porównanie do innych produktów? czy tylko przeklepuje teksty z notatnika w ramach obowiązków?
Ustosunkuję się też do stawianych zarzutów:
- po pierwsze: "szownizmu" wobec osób płci obojga (proszę sprawdzić moje wypowiedzi wobec forumowiczów-spamowiczów płci męskiej),
- po drugie: "szowinizmu" wobec osób, których jedynym zajęciem na forum lub GL jest pisanie pochlebnych opinii na temat produktu (ePR)
według definicji: http://usta-usta.pl/epr http://www.atom.lodz.pl/epr/co-to-jest-epr/ http://www.wiadomosci24.pl/artykul/czym_jest_epr_26977...
- po trzecie, zwrot "Panie/Panie specjalist(k)o od ePRu" należy przede wszystkim rozumieć w kontekście zachowania Pani Agnieszki na forum, co przybliżę poniżej:
1. niezrozumienie podstawowych mechanizmów działania forum i budowania wiarygodności w sieci
2. granie przeciwko społeczności, publikując informacje stronnicze w zamian za korzyści materialne.
3. odgrzewanie kotleta, czego zwłaszcza profesjonaliście robić nie wypada. Autor wypowiedzi po 3 latach ma to gdzieś, a post służy wyłącznie promowaniu epesi.
4. Pani "specjalistki" jedynym zajęciem jest pisanie postów pochwalnych na temat Epesi o czym wspomniałem powyżej.
a.d. 3 ogólnie przyjęte zasady na forach są takie, że osoba odgrzewająca kotleta, z reguły przeprasza na forum.
Uściślijmy przy okazji temat Epesi:
1. w podstawowej "darmowej" wersji jest to tylko rozbudowany menedżer kontaktów - tak jak zauważył Pan Jarek. Zatem do "zwyczajowego systemu CRM" ciut mu brakuje.
2. jakiekolwiek dodatkowe funkcje są płatne, więc z definicji nie "darmowe".
3. wydałem jakiś czas temu opinię pozytywną na temat tego systemu (plus za szybkość działania, minus za nie używanie sprite'ów - dlaczego?) i nie było polemiki.
Profesjonalnie zwalczam takiego rodzaju zagrywki na tym forum. Tym bardziej się cieszę, kiedy ktoś mi podskakuje :-)
Drodzy specjaliści od ePR, krótki wykład:
1. Nigdy nie miej użytkownika internetu za idiotę. Myślisz, że ktoś się w końcu nie połapie na forum?
Zawsze ktoś sprawdzi Wasze wypowiedzi i wyciągnie wnioski.
Wtedy Twoja wiarygodność spada do zera.
2. Administrator forum nie jest osobą, której się podskakuje. Macie bardzo dużo do stracenia.
Może Was zwyczajnie wyrzucić, a doprowadzony do pasji może napisać niepochlebny artykuł na blogu.
3. Jeśli chcesz zbudować prawdziwe relacje ePRowe zadbaj o zaufanie potencjalnych klientów - dostarczaj wiarygodne i użyteczne informacje. Przede wszystkim bądź pomocny. Rabunkowy PR nie służy budowaniu trwałych relacji. Klienta można nabrać tylko raz.Ten post został edytowany przez Autora dnia 26.06.13 o godzinie 17:16
Maciej Artur
Jankowski
Pomagam ludziom
zrozumieć
technologie
Temat: Poszukuję darmowego CRMa
Janusz T.:Panie Januszu,
prawda to, że Epesi ma "rozbudowaną" funkcjonalność w wersji darmowej?
Prawda czy fałsz?
konto usunięte
Temat: Poszukuję darmowego CRMa
Żałosne jest to, że Agnieszka podała wiadomość jak można zdobyć darmowy CRM, w odpowiedzi na pytanie "jak zdobyć darmowy CRM" (z racji tego, że jej zadaniem jest właśnie rozpowszechnianie informacji o dostępności takiego rozwiązania) i jest za to atakowana i ośmieszana. EPESI jest systemem darmowym, wypuszczonym na licencji MIT więc nie jest to sprzedaż bo jak sprzedawać coś co jest darmowe. To czy komuś się on spodoba to już osobna sprawa. Uważamy, że polscy użytkownicy mają prawo wiedzieć, że taka aplikacja istnieje i można ją uzyskać za darmo. Tym bardziej, że z ponad 60 tysięcy pobrań z Sourceforge około 13% stanowią osoby z Polski:http://sourceforge.net/projects/epesi/files/stats/time...
EPESI jest uważane za jedną z najlepszych aplikacji tego typu na rynku światowym: http://www.axzm.com/top-crm-systems
Jest dostępny przez Autoinstalatora: http://www.softaculous.com/apps/erp/EPESI w każdym hostingu oferującym zarządzanie narzędziami typu cpanel. Wystarczy kilka kliknięć myszką.
Projekt ten został też wyróżniony przez SourceForge: http://sourceforge.net/blog/featured-projects-november...
EPESI zostało przetłumaczone przez użytkowników na blisko 30 języków: http://epesi.pl/tlumaczenia i jest używane w ponad 190 krajach.
Zapraszam też do lektury opinii użytkowników: http://epesi.pl/opinie-klientow
Wydawałoby się naturalne, żeby dać wzmiankę o takiej aplikacji na forum poświęconej tematyce CRM. I tylko się cieszyć, że stworzona została przez polski zespół a odnosi światowy sukces.
Ponieważ jesteśmy atakowani za zwykłą wzmiankę o naszej aplikacji nie pozostaje nam nic innego niż wypisać się z tej nieprofesjonalnie zarządzanej grupy.
A swoją drogą - chętnie porównam nasz system z tym stworzonym przez Pana :D
Obawiam się, że ten post zostanie usunięty, zgodnie z ostrzezeniem:
"2. Administrator forum nie jest osobą, której się podskakuje. Macie bardzo dużo do stracenia.
Może Was zwyczajnie wyrzucić, a doprowadzony do pasji może napisać niepochlebny artykuł na blogu."Ten post został edytowany przez Autora dnia 26.06.13 o godzinie 18:29
Jarosław
Żeliński
Analityk i
Projektant Systemów
Temat: Poszukuję darmowego CRMa
Panie Januszu, proszę się nie gorączkować, napisał Pan bardzo dużo a "zarzut" to jedno zdanie: co ma EPESI poza kontakt managerem?Posiadanie certyfikatu bez informacji za co nic nie wnosi do dyskusji o funkcjonalności (darmowość to wymaganie pozafunckjonalne ;)) .Ten post został edytowany przez Autora dnia 26.06.13 o godzinie 18:42
Agnieszka
Steczkiewicz
Event Specialist at
Schibsted Tech
Polska
Temat: Poszukuję darmowego CRMa
Panie Macieju,z całym szacunkiem do Pańskiej osoby, po otrzymaniu od Pana wiadomości, cytuję: "co to za ściemę mi Pani serwuje na forum?" nie uważam żeby Pan wykazał się jakimkolwiek profesjonalizmem. To, że jest Pan adminem w tej grupie nie znaczy, że może Pan się zwracać do mnie w obraźliwy sposób, w dodatku oczekuje Pan przeprosin i jeszcze grozi oczernieniem na swoim blogu. Dlatego odcinam się od tej dyskusji i proszę się więcej nie wypowiadać na mój temat. "Coś pan tam widział coś Pan tam wie" - więc proszę się zająć ważniejszymi sprawami.
Pozdrawiam
Maciej Artur
Jankowski
Pomagam ludziom
zrozumieć
technologie
Temat: Poszukuję darmowego CRMa
och, poczuła się Pani obrażona zwróceniem uwagi na swoje amatorskie zachowanie na forum i zerową przydatność Pani "opinii"?Ciężkie czasy dla PRowca, powiadam ;-)
Skoro już była Pani łaskawa upublicznić część korespondencji (czego profesjonalistom również nie wypada),
to może jeszcze kilka wyjaśnień:
1. NIE oczekuję przeprosin. Obawiam się, że Pani fantazjuje.
2. moja wypowiedź została zgłoszona do moderacji... (czyli trafiła do mnie) - co za fascynujący tupet :-)
3. wydaje się Pani być niezwykle wrażliwa, skoro na ironię reaguje tak alergicznie - skoro sugeruje mi Pani inne zajęcie to ja również pozwolę sobie na taką poufałość - proszę się zająć innymi rzeczami, bo budowanie wizerunku jakoś Pani nie wychodzi z braku znajomości elementarnych zasad rzemiosła ;-)
Czyt.: wpieprza się Pani na forum, odgrzebuje kotleta (sprzed 5 lat?), wykłóca się.
Powtarzam:
- Nie mam nic do samego epesi
- Nie otrzymałem odpowiedzi na wcześniejsze wypowiedzi dotyczące wydajności systemu
- Po wypowiedzi P. Janusza zaproponowałem darmowe wyeksponowanie epesi na forum o ile przedstawione zostaną merytoryczne informacje...
konto usunięte
Temat: Poszukuję darmowego CRMa
Jarek Ż.:
Panie Januszu, proszę się nie gorączkować, napisał Pan bardzo dużo a "zarzut" to jedno zdanie: co ma EPESI poza kontakt managerem?
Posiadanie certyfikatu bez informacji za co nic nie wnosi do dyskusji o funkcjonalności (darmowość to wymaganie pozafunckjonalne ;)) .
Miałem już nic nie pisać na tym forum, bo okazało się, że jest prowadzone nieprofesjonalnie. Ale po raz ostatni podam kilka informacji, które może pomogą tym, którzy chcą jakoś zorganizować sobie pracę w firmie i wylądowali tutaj poszukując informacji.
"co ma EPESI poza kontakt managerem?" - Panie Jarku - po to właśnie podany był link do: http://epesi.pl/
na którym można poczytać co można dostać w wersji darmowej, a jakie moduły dodatkowe są płatne:
http://epesi.pl/moduly-rozszerzajace
Nie mam zamiaru tutaj opisywać funkcjonalności EPESI - po to stworzyliśmy portal na którym można sobie poczytać, oglądnąć zrzuty ekranów oraz zobaczyć demo na żywo a nawet założyć 30-dniową wersję testową na naszych serwerach. Samą aplikację można zainstalować na własnym serwerze (prywatnym czy wykupionym hostingu).
Specjalnie dla polskich użytkowników stworzyliśmy forum: http://forum.epesibim.com/ na którym darmowo udzielamy odpowiedzi.
Co do wiadomości jaką otrzymałem od Pana Macieja:
========================
Maciej Artur Jankowski napisał:
Panie Januszu,
Internet daje Panu możliwość nawiązaniu bliższych relacji z potencjalnym klientem - poznanie potrzeb i oczekiwań klienta, a firmie/marce przedstawienie się od ludzkiej strony, zbudowanie zaufania, a tymczasem ePR w waszym wykonaniu to takie wciskanie ludziom wirtualnych ulotek!
Wie Pan, że na forum istnieje możliwość umieszczania materiałów multimedialnych. Zdaje Pan sobie sprawę, że moglibyśmy założyć wątek p.t. Poznajcie fajny system CRM - EPESI
opisać w tym wątku najfajniejsze funkcje epesi, wrzucić filmiki, prezentacje na slideshare, krótkie przedstawienie najciekawszych funkcji. I byłoby super, prawda?
Gdyby każdy szanujący się handlowiec chciał przedstawić najciekawsze cechy swojego produktu to mielibyśmy na grupie ciekawy content i prawdziwą wiedzę. Idąc w myśl "prawdziwa cnota krytyk się nie boi" mogłaby się wywiązać ciekawa dyskusja.
A Pani Agnieszka mogłaby być bardziej pomocna i dopytywać czego potencjalny klient potrzebuje, doradzać, pokazywać dlaczego epesi jest fajniejszy od innych open source, etc.
Rozumie Pan o co mi chodzi, prawda?
========================
Tak - rozumiem doskonale. Natomiast Pan chyba nie. Na forum nie mamy możliwości przedstawienia ogromnej ilości informacji jaka znajduje się na naszym portalu, wiki i forum, o żywych demo nie wspomnę. Wydawało nam się, że po to służy wzmianka i link, ale okazuje się, że się myliłem.
Pozdrawiam i życzę powodzenia w zrażaniu sobie nie tylko użytkowników, ale deweloperów aplikacji.Ten post został edytowany przez Autora dnia 26.06.13 o godzinie 23:02
Jarosław
Żeliński
Analityk i
Projektant Systemów
Temat: Poszukuję darmowego CRMa
Janusz T.:
"co ma EPESI poza kontakt managerem?" - Panie Jarku - po to właśnie podany był link do: http://epesi.pl/
na którym można poczytać co można dostać w wersji darmowej, a
byłem tu:
http://epesi.pl/darmowy-crm
i podtrzymuję swoje zdanie
Maciej Artur
Jankowski
Pomagam ludziom
zrozumieć
technologie
Temat: Poszukuję darmowego CRMa
Janusz T.:
Tak - rozumiem doskonale. Natomiast Pan chyba nie. Na forum nie mamy możliwości przedstawienia ogromnej ilości informacji jaka znajduje się na naszym portalu, wiki i forum, o żywych demo nie wspomnę.
No właśnie widzę jak Pan rozumie...
Pani Agnieszce wysłałem link na szkolenie z używania goldenline, też nie zrozumiała.
Zamiast zmienić sposób prezentacji Epesi z "amatorskiego" na przyzwoity wolicie strzelać fochy. Super.
Chciałbym widzieć jak Pańska firma radzi sobie z trudnymi klientami ;-)
Co do informacji:
Nie oczekuję od Pana przeklejania całego internetu...
Czy słyszał Pan kiedyś słowo teaser? zajawka?
Dobra zajawka zachęca do zapoznania się z materiałem.
Oczekuję lepszych zajawek niż "proszę zapoznać się z systemem X". Proszę pokazać mi wartość.
Value proposition.
Wydawało nam się, że po to służy wzmianka i link, ale okazuje się, że się myliłem.
Tak. Mylił się Pan. Działania PRowe w internecie to delikatna materia.
Należy być rzeczowym, przydatnym i autentycznym.
Pozdrawiam i życzę powodzenia w zrażaniu sobie nie tylko użytkowników, ale deweloperów aplikacji.
Podstawa PRu - zimna krew, opanowanie, nie uleganie emocjom, nie karmienie troli, gaszenie konfliktów.
Czy Pana "specjalistka" zgasiła pożar? Wydaje się, że oblała najprostszy test z PRu. Pan z resztą też.
Wyświadczam Panu przysługę pokazując Waszą pełną amatorszczyznę w budowaniu relacji.
Nie zależy mi na użytkownikach pokroju Pani Agnieszki. Są tutaj zbędni i mówię to z całą świadomością - płakać nie będę z tego powodu.
Jestem trolem, ale mam też nieco racji ;-)
Dziękuję za pozdrowienia,
również pozdrawiam i życzę więcej dystansu do siebie.
Uważam, że w odróżnieniu od Was chociaż minimalnie próbowałem pomóc Wam wybrnąć z sytuacji.
konto usunięte
Temat: Poszukuję darmowego CRMa
Testowałem vtiger, sugarcrm itp. Najbardziej zaz przypadl mi do gustu civicrm . Na licencji GPL i bardzo rozbudowany jeszcze lepszego darmowego nie widziałem. Zwłaszcza tak intuicyjnego.
Marcin
Wsół
Specjalista Google
Ads, MarcinWsol.pl
Temat: Poszukuję darmowego CRMa
Ja polecam Zoho CRM. Przetestowałem chyba z kilkanaście innych systemów i wybór padł na Zoho. Prosty, intuicyjny i można go łatwo dostosować do swoich potrzeb.Temat: Poszukuję darmowego CRMa
Berberis ma darmową wersję i polecam korzystanie z tego rozwiązania.Już w darmówce masz całkiem fajne opcje. Kwestia ich wykorzystania.
I dzięki temu możesz odnieść sporo korzyści.
Podobne tematy
-
CRM » Poszukuję darmowego CRMa do pracy mgr -
-
CRM » Poszukuję CRMa -
-
CRM » szukam CRMa -
-
CRM » Poszukuję - Oprogramowanie do zarządzania -
-
CRM » Poszukuję firmy do wdrożenia MS Dynamics CRM15 -
-
CRM » poszukuje CRMa -
-
CRM » Poszukuję programisty/firmy z doświadczeniem w... -
-
CRM » Dobór CRMa -
-
CRM » Poszukuję MŚP które wdrożyły lub chcą wdrożyć CRM do... -
-
CRM » Poszukuję CRM-a co wybrać?? -
Następna dyskusja: