konto usunięte

Temat: poszukuję CRM-a... prawie...

Witam,
Poszukuję jakiegoś narzędzia do zarządzania pocztą elektroniczną -

Zasady są takie:

- system zbiera maile z kilku kont pocztowych,
- każdy z użytkowników systemu widzi maile, które przyszły,
- widać, kto z użytkowników przeczytał danego maila,
- widać co i kto odpisał,
- ew. użytkownicy mogą dodawać własne notatki do maili
w stylu "Piotr, podaj klientowi cenę, jaką dostaniesz od Pawła i dolicz 5%"

Taka funkcjonalność w zupełności wystarczy, nie są potrzebne inne moduły.

Znacie jakieś oprogramowanie działające w wyżej opisany sposób i w miarę proste we wdrożeniu?

pozdrawiam,
Artur.

konto usunięte

Temat: poszukuję CRM-a... prawie...

Coś takiego można zrobić odpowiednio konfigurując kilka kont gmail (jedno główne pobiera z kilku osobistych - wysyłając maila wybieramy z której skrzynki chcemy wysłać) ale czy będzie możliwość dodawania komentarzy... może jakiś program pocztowy.
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: poszukuję CRM-a... prawie...

Artur T.:
Witam,
Poszukuję jakiegoś narzędzia do zarządzania pocztą elektroniczną -

Zasady są takie:

- system zbiera maile z kilku kont pocztowych,
- każdy z użytkowników systemu widzi maile, które przyszły,
- widać, kto z użytkowników przeczytał danego maila,
- widać co i kto odpisał,
- ew. użytkownicy mogą dodawać własne notatki do maili
w stylu "Piotr, podaj klientowi cenę, jaką dostaniesz od Pawła i dolicz 5%"

Taka funkcjonalność w zupełności wystarczy, nie są potrzebne inne moduły.

Znacie jakieś oprogramowanie działające w wyżej opisany sposób i w miarę proste we wdrożeniu?

pozdrawiam,
Artur.

wymagania dość specyficzne, zamiast kosztownego (praca programistów) i ryzykownego (grzebanie w cudzym kodzie) naginanych wynalazków sugeruje rozważenie dedykowanego rozwiązania (także praca ale własny kod więc ryzyko bałaganu niewielkie), oczywiście pod warunkiem że powyższe wymagania są jakimś mocnym przyczynkiem do konkurencyjności firmy gdyż w innym przypadku opisane kaprysy mogą się nie zwrócić...
Wojciech Zieliński

Wojciech Zieliński IT
Project/Programme/Pe
ople Manager
(PRINCE2
Practicioner...

Temat: poszukuję CRM-a... prawie...

Pracujemy nad praktycznie dokładnie takim rozwiązaniem... Dostępne będzie w przeciągu 2 tygodni w wersji SaaS i pasuje do opisanych przez Ciebie wymagań :) Jarku - przeprowadziliśmy trochę researchu i wcale to nie są tak "wydziwnione" kaprysy :)

W międzyczasie zapraszam na prv do podania adresu e-mail, a poinformuję osobiście jak wystartuje :)
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: poszukuję CRM-a... prawie...

Wojciech Zieliński:
Jarku - przeprowadziliśmy trochę researchu i wcale to nie są tak "wydziwnione" kaprysy :)

nie twierdze, że niespotykane w ogóle a że "raczej" nie spotykane w typowych (co by to nie miało znaczyć) CRM'ach :), grupowe dobieranie sie poczty ogólnie jest ryzykowne i wymaga precyzyjnego opisania reguł dostępu ;)
Wojciech Zieliński

Wojciech Zieliński IT
Project/Programme/Pe
ople Manager
(PRINCE2
Practicioner...

Temat: poszukuję CRM-a... prawie...

Jarek Żeliński:
Wojciech Zieliński:
Jarku - przeprowadziliśmy trochę researchu i wcale to nie są tak "wydziwnione" kaprysy :)

nie twierdze, że niespotykane w ogóle a że "raczej" nie spotykane w typowych (co by to nie miało znaczyć) CRM'ach :)
Dobrze powiedziane...w nawiasie - bo co to jest typowy CRM ?
Przecież sama idea CRMa mówi o indywidualizacji podejścia - więc według mnie nie ma "typowego" CRMa... Zresztą - było już kilka dyskusji na ten temat - więc może nie będę się rozwijał...
grupowe dobieranie sie poczty ogólnie jest ryzykowne i wymaga precyzyjnego opisania reguł dostępu ;)
A to się zgadza... I trochę mieliśmy zagwozdek, aby z jednej strony opracować "uczciwy", a z drugiej strony prosty w użytkowaniu mechanizm.

Generalnie według mnie tutaj pojawia się kwestia które wiadomości pocztowe są informacjami "publicznymi" (w rozumieniu firmy - informacjami, dostęp do których powinno mieć więcej niż jedna osoba, czyli ich adresat), a które wiadomości są prywatne (tylko danej osoby).
Publiczne w moim rozumieniu są wiadomości, które dotyczą klienta - czyli stanowią historię interakcji z nim. W takich wiadomościach adresat czy nadawca wiadomości nie występuje bowiem w swoim imieniu, ale w imieniu firmy - więc firma (występująca w większej ilości aniżeli tylko jedna osoba) powinna mieć dostęp do tych informacji.
Oczywiście kwestia "publiczności" wiadomości też jest dość skomplikowana. Bowiem praktycznie nigdy nie występuje sytuacja, że informacja w firmie (wiadomość "publiczna") powinna być dostępna dla wszystkich w firmie. Nie tylko z uwagi na poufność informacji, ale również na fakt, że jakby każdy mógł widzieć wszystko, to spowodowałoby to szum informacyjny, w którym naprawdę trudno się połapać...

Mogę powiedzieć tylko tyle, że wydaje mi się, że udało nam się uporać z problemami, które powyżej zasygnalizowałem... :)
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: poszukuję CRM-a... prawie...

mnie w takich analizach i projektach zawsze napawało obawą to, że zawsze ktoś może podać "ten" adres komuś z zewnątrz jako kontakt do siebie i otrzymać na niego prywatna pocztę, to oczywiście można opanować ale wymaga podniesieni kultury pracy w firma :)

nie mniej jednak pomysł wartościowy i zapewne po "kilku wpadkach" pracownicy czują różnice pomiędzy firmową a prywatną korespondencją :)

czy to zostało już gdzieś wdrożone??:)
Adam Hepner

Adam Hepner Inżynier Jakości
Oprogramowania

Temat: poszukuję CRM-a... prawie...

(a ja tam liczę na to, że lada moment już wyjdzie Google Wave, i taka funkcjonalność będzie dostępna dla każdego :) )

Tak swoją drogą, aż dziwne, że świat tyle czekał na w zasadzie logiczne rozszerzenie systemu poczty elektronicznej, prawda?

konto usunięte

Temat: poszukuję CRM-a... prawie...

Żeby znowu nie było, że się chwalę, ale MS CRM ma wymagane funkcje w standardzie (chyba, że diabeł będzie tkwić w jakimś szczególe, który nie został tutaj doprecyzowany, np. "widać, kto z użytkowników przeczytał danego maila").

Ale jeśli ma to być jedyna funkcja, którą potrzebujesz zaimplementować, to jednak nie warto wytaczać takiej "armaty" jak MS CRM (choć to już kwestia analizy, bo może pozostałe funkcjonalności jakie oferuje MS CRM jednak okażą się przydatne w Twoim wdrożeniu?)

Temat: poszukuję CRM-a... prawie...

Artur,

rzuć okiem na nasz soft - Funnela.

Realizuje dokładnie opisaną przez Ciebie funkcjonalność.

Proponuję zapoznać się z możliwościami aplikacji, a szczególnie z możliwościami modułu pocztowego.

W razie pytań - pisz na priv goldenline lub skontaktuj się w klasyczny sposób.
Wojciech Zieliński

Wojciech Zieliński IT
Project/Programme/Pe
ople Manager
(PRINCE2
Practicioner...

Temat: poszukuję CRM-a... prawie...

http://www.youtube.com/watch?v=oq8XPbZnyZ0

Pierwszy "trailer" :)
Funkcjonalność dość podobna do tego, co opisujesz...
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: poszukuję CRM-a... prawie...

Artur T.:
Witam,
Poszukuję jakiegoś narzędzia do zarządzania pocztą elektroniczną -

Zasady są takie:

- system zbiera maile z kilku kont pocztowych,
- każdy z użytkowników systemu widzi maile, które przyszły,
- widać, kto z użytkowników przeczytał danego maila,
- widać co i kto odpisał,
- ew. użytkownicy mogą dodawać własne notatki do maili
w stylu "Piotr, podaj klientowi cenę, jaką dostaniesz od Pawła i dolicz 5%"

Taka funkcjonalność w zupełności wystarczy, nie są potrzebne inne moduły.

Znacie jakieś oprogramowanie działające w wyżej opisany sposób i w miarę proste we wdrożeniu?

pozdrawiam,
Artur.

Czy coś takiego w wersji "alfa" Cie zadowala??
http://it-consulting.pl/pub/CaseStudy/MiniWorkFlow.pdf

konto usunięte

Temat: poszukuję CRM-a... prawie...

Jarek Żeliński:
Czy coś takiego w wersji "alfa" Cie zadowala??
http://it-consulting.pl/pub/CaseStudy/MiniWorkFlow.pdf

wygląda ciekawie, ale do wersji "alfa" podchodzę trochę sceptycznie...

trzymam kciuki za powodzenie projektu.

/A.
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: poszukuję CRM-a... prawie...

Artur T.:
Jarek Żeliński:
Czy coś takiego w wersji "alfa" Cie zadowala??
http://it-consulting.pl/pub/CaseStudy/MiniWorkFlow.pdf

wygląda ciekawie, ale do wersji "alfa" podchodzę trochę sceptycznie...

co (jakie funkcjonalności) wiec powinienem dopisać?
Wojciech Kroczak

Wojciech Kroczak DYSANT Software Sp.
z o.o.

Temat: poszukuję CRM-a... prawie...

Polecam grupową skrzynkę pocztową Lotus Notes (z jednodniowymi modyfikacjami) lub Google Wave



Wyślij zaproszenie do