konto usunięte

Temat: Poszukiwany CRM do wsparcia obsługi portalu internetowego

Witam, poszukuję CRM, który pozwoli na: zarządzanie 3 typami użytkowników portalu, plus administratorami automatyczne wystawianie faktur miesięcznych, oraz po fakcie wykonania pewnych czynności na serwisie internetowym (API, zastąpienie infakt.pl) zarządzania zadaniam/projektami (zastąpienie wrike.com) protokołem IMAP/POP3 - integracja z pocztą GMAIL wsparcie przy pozyskiwaniu nowych klientów, obsługa istniejących działający w chmurze obsługujący dokumenty MS Office, pdf, pliki zdjęciowe, Google Docs przejrzysty i łatwy w obsłudze Do tej pory natrafiłem na rozwiązania takie jak: http://www.crmvision.pl/ http://funnela.pl/ http://wfirma.pl Szukam rozwiązań podobnych do tych, które wypisałem powyżej. Jesteście coś w stanie poradzić, wskazać inne rozwiązania? Napotkaliście jakieś problemy przy korzystaniu z tych CRM? Dzięki za pomoc, pozdrawiam Piotr Biegun Piotr Biegun

konto usunięte

Temat: Poszukiwany CRM do wsparcia obsługi portalu internetowego

Polecam własny system Egito CRM online http://www.egito.pl niestety niektóre z wymienionych przez Ciebie funkcji znajdują się jeszcze we wczesnej fazie rozwoju (jak integracja z google gmail, czy api) ale i tak chyba warto spojrzeć ;)

konto usunięte

Temat: Poszukiwany CRM do wsparcia obsługi portalu internetowego

Czy, któryś z CRM ma opcję zarządzania mediami społecznościowymi i reklamami internetowymi? Facebook, Tweeter, Blip i Googla Adwords?;>
Andrzej Sadowski

Andrzej Sadowski Dyrektor Marketingu,
Boto Opony

Temat: Poszukiwany CRM do wsparcia obsługi portalu internetowego

Witam, w moim przypadku sprawdził się system CRM7. Ma w sobie zawarte te opcje, o których piszesz, czyli automatyczna windykacja/księgowość, zarządzanie zadaniami, integracja z pocztą i dokumentami z różnymi rozszerzeniami. Kampanie Google tez są obsługiwane i raportowane. Dodatkowo wszystko pokazane na przyjemnych dla oka wykresach. U mnie system działa poprawnie, jest zintegrowany z systemem księgowym. Obsługa bardzo intuicyjna, nie sprawia problemów. Nie łączyłem CRMa z mediami społ., więc nie wiem jak ta sprawa wygląda w CRM7. Link:http://more7.pl/podstawowe-informacje/. Mam nadzieję, że pomogłem. pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Poszukiwany CRM do wsparcia obsługi portalu internetowego

Piotr Biegun:
Czy, któryś z CRM ma opcję zarządzania mediami społecznościowymi i reklamami internetowymi? Facebook, Tweeter, Blip i Googla Adwords?;>

Na jakiej zasadzie miałoby wyglądać takie połączenie?

konto usunięte

Temat: Poszukiwany CRM do wsparcia obsługi portalu internetowego

Możliwość umieszczania postów o konkretnej godzinie, możliwość komentowania na żywo tego co się dzieje (oczywiście odpowiedni system powiadomień). Dodatkowo dostęp do statystyk z AdWordsa, Analyticsa i bieżące monitorowanie konkretnych akcji przeprowadzanych w Internecie (mediach społecznościowych). Wszystko to połączone z danymi o klientach (użytkownikami) portalu.
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: Poszukiwany CRM do wsparcia obsługi portalu internetowego

Piotr Biegun:
Możliwość umieszczania postów o konkretnej godzinie, możliwość komentowania na żywo tego co się dzieje (oczywiście odpowiedni system powiadomień). Dodatkowo dostęp do statystyk z AdWordsa, Analyticsa i bieżące monitorowanie konkretnych akcji przeprowadzanych w Internecie (mediach społecznościowych). Wszystko to połączone z danymi o klientach (użytkownikami) portalu.

Nie widzę jakiegoś większego problemu, opisać, zaprojektować poszukać gotowca, brakujące funkcjonalności dopisać. Na początek poproszę tylko opis biznesowy i cele tych funkcjonalności bo bez tego trudno cokolwiek zaproponować z sensem...

konto usunięte

Temat: Poszukiwany CRM do wsparcia obsługi portalu internetowego

Szukam rozwiązania dla serwisu: http://siepomaga.pl, mamy na nim 3 grupy użytkowników: zwykłych użytkowników, organizacje, partnerzy (firm).

Z jednej strony potrzebne są funkcje usprawniające współpracę z organizacjami i partnerami (monitorowanie i zarządzanie wspólnymi akcjami, wyszukiwanie partnerów do konkretnych wydarzeń itp.). Z drugiej strony utrzymywanie kontaktu z użytkownikami, zachęcanie, promowanie i ocena efektów poszczególnych form promocji.

To tak w wielkim skrócie.
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: Poszukiwany CRM do wsparcia obsługi portalu internetowego

nie zrozum mnie źle, ale tu mogę poświęcić na to najwyżej 15 minut... i już wyczerpuję ten czas.... główne ryzyko tak opisanych oczekiwań widzę w niuansach związanych z obsługa takich zdarzeń jak wyszukiwanie partnerów czy współpraca z partnerami...
Grzegorz Babicz

Grzegorz Babicz ERP specialist \
Trener IT |
Security clearance\
Cantor ...

Temat: Poszukiwany CRM do wsparcia obsługi portalu internetowego

Proponuje SugarCRM - jest również w wersji Open Source - wiele wersji jezykowych w tym również PL

Temat: Poszukiwany CRM do wsparcia obsługi portalu internetowego

Ja korzystam z programu Firmao i szczerze polecam

Temat: Poszukiwany CRM do wsparcia obsługi portalu internetowego

Mogę polecić Firmao. System został dopasowany pod moje potrzeby, co było dla mnie bardzo ważne. Jeśli mam z czymś problem, to bardzo szybko uzyskuję pomoc. No i cena jest w porządku.

Następna dyskusja:

Poszukiwany Administrator CRM




Wyślij zaproszenie do