konto usunięte
konto usunięte
Temat: Poszukiwany CRM do wsparcia obsługi portalu internetowego
Polecam własny system Egito CRM online http://www.egito.pl niestety niektóre z wymienionych przez Ciebie funkcji znajdują się jeszcze we wczesnej fazie rozwoju (jak integracja z google gmail, czy api) ale i tak chyba warto spojrzeć ;)konto usunięte
Temat: Poszukiwany CRM do wsparcia obsługi portalu internetowego
Czy, któryś z CRM ma opcję zarządzania mediami społecznościowymi i reklamami internetowymi? Facebook, Tweeter, Blip i Googla Adwords?;>
Andrzej
Sadowski
Dyrektor Marketingu,
Boto Opony
Temat: Poszukiwany CRM do wsparcia obsługi portalu internetowego
Witam, w moim przypadku sprawdził się system CRM7. Ma w sobie zawarte te opcje, o których piszesz, czyli automatyczna windykacja/księgowość, zarządzanie zadaniami, integracja z pocztą i dokumentami z różnymi rozszerzeniami. Kampanie Google tez są obsługiwane i raportowane. Dodatkowo wszystko pokazane na przyjemnych dla oka wykresach. U mnie system działa poprawnie, jest zintegrowany z systemem księgowym. Obsługa bardzo intuicyjna, nie sprawia problemów. Nie łączyłem CRMa z mediami społ., więc nie wiem jak ta sprawa wygląda w CRM7. Link:http://more7.pl/podstawowe-informacje/. Mam nadzieję, że pomogłem. pozdrawiamkonto usunięte
Temat: Poszukiwany CRM do wsparcia obsługi portalu internetowego
Piotr Biegun:
Czy, któryś z CRM ma opcję zarządzania mediami społecznościowymi i reklamami internetowymi? Facebook, Tweeter, Blip i Googla Adwords?;>
Na jakiej zasadzie miałoby wyglądać takie połączenie?
konto usunięte
Temat: Poszukiwany CRM do wsparcia obsługi portalu internetowego
Możliwość umieszczania postów o konkretnej godzinie, możliwość komentowania na żywo tego co się dzieje (oczywiście odpowiedni system powiadomień). Dodatkowo dostęp do statystyk z AdWordsa, Analyticsa i bieżące monitorowanie konkretnych akcji przeprowadzanych w Internecie (mediach społecznościowych). Wszystko to połączone z danymi o klientach (użytkownikami) portalu.
Jarosław
Żeliński
Analityk i
Projektant Systemów
Temat: Poszukiwany CRM do wsparcia obsługi portalu internetowego
Piotr Biegun:
Możliwość umieszczania postów o konkretnej godzinie, możliwość komentowania na żywo tego co się dzieje (oczywiście odpowiedni system powiadomień). Dodatkowo dostęp do statystyk z AdWordsa, Analyticsa i bieżące monitorowanie konkretnych akcji przeprowadzanych w Internecie (mediach społecznościowych). Wszystko to połączone z danymi o klientach (użytkownikami) portalu.
Nie widzę jakiegoś większego problemu, opisać, zaprojektować poszukać gotowca, brakujące funkcjonalności dopisać. Na początek poproszę tylko opis biznesowy i cele tych funkcjonalności bo bez tego trudno cokolwiek zaproponować z sensem...
konto usunięte
Temat: Poszukiwany CRM do wsparcia obsługi portalu internetowego
Szukam rozwiązania dla serwisu: http://siepomaga.pl, mamy na nim 3 grupy użytkowników: zwykłych użytkowników, organizacje, partnerzy (firm).Z jednej strony potrzebne są funkcje usprawniające współpracę z organizacjami i partnerami (monitorowanie i zarządzanie wspólnymi akcjami, wyszukiwanie partnerów do konkretnych wydarzeń itp.). Z drugiej strony utrzymywanie kontaktu z użytkownikami, zachęcanie, promowanie i ocena efektów poszczególnych form promocji.
To tak w wielkim skrócie.
Jarosław
Żeliński
Analityk i
Projektant Systemów
Temat: Poszukiwany CRM do wsparcia obsługi portalu internetowego
nie zrozum mnie źle, ale tu mogę poświęcić na to najwyżej 15 minut... i już wyczerpuję ten czas.... główne ryzyko tak opisanych oczekiwań widzę w niuansach związanych z obsługa takich zdarzeń jak wyszukiwanie partnerów czy współpraca z partnerami...
Grzegorz
Babicz
ERP specialist \
Trener IT |
Security clearance\
Cantor ...
Temat: Poszukiwany CRM do wsparcia obsługi portalu internetowego
Proponuje SugarCRM - jest również w wersji Open Source - wiele wersji jezykowych w tym również PLTemat: Poszukiwany CRM do wsparcia obsługi portalu internetowego
Ja korzystam z programu Firmao i szczerze polecamTemat: Poszukiwany CRM do wsparcia obsługi portalu internetowego
Mogę polecić Firmao. System został dopasowany pod moje potrzeby, co było dla mnie bardzo ważne. Jeśli mam z czymś problem, to bardzo szybko uzyskuję pomoc. No i cena jest w porządku.Podobne tematy
-
CRM » Poszukiwany Administrator CRM -
-
CRM » System do obsługi poczty przez kilku pracowników (CRM?... -
-
CRM » System CRM do obsługi klienta -
-
CRM » CRM dla sklepu internetowego -
-
CRM » Poszukiwany Poszukiwana! Partner biznesowy do dystrybucji... -
-
CRM » Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem... -
-
CRM » Szukam CRM do obsługi abonenta z fakturowaniem -
-
CRM » Narządzie do zarządzania sprzedażą (poszukiwany... -
-
CRM » CRM jako system zamówień ze sklepu internetowego -
-
CRM » RAPORT CRM 2019, POBIERZ PORÓWNAJ ->WYBIERZ -
Następna dyskusja: