Mateusz Domański

Mateusz Domański Młodszy specjalista
ds. planowania
materiałowego

Temat: Poszukiwania CRM'a

Witam,

Poszukuję dobrego CRM dla zagranicznego portalu (UK). Jako że jest ich masa, a i znawcą nie jestem, to liczę na waszą pomoc.

Do najważniejszych dla mnie funkcji należą:
- kontakty oraz możliwość kojarzenia maili (skrzynka mailowa w crm), tworzenia notatek z rozmów, -> abyśmy mogli trackować relacje z klientem
- zarządzanie bazą klientów (w tym usuwanie zdublowanych informacji)
- połączenie z FB itp
- masowe wysyłanie wiadomości,
- połączenie z google analitics, adwords, google trends
- opracowywanie planów marketingowych
- tworzenie targetów oraz raportów
- tworzenie faktur
- integracja z systemem wysyłającym smsy (textlocal?)
- może integracja z joomla w przyszłości

Przeglądałem Salesforce, Workbook, Vtiger, Zumro i Zoho. Co o nich sądzicie?

Pozdrawiam

konto usunięte

Temat: Poszukiwania CRM'a

Z takich "kombajnów" polecałbym raczej:

https://www.insightly.com/features/
lub
http://www.bitrix24.com/features/
Mateusz Domański

Mateusz Domański Młodszy specjalista
ds. planowania
materiałowego

Temat: Poszukiwania CRM'a

Dziękuję. Wyglądają nieźle. Muszę tylko upewnić się co do integracji z Google Analytics, Adwords, Trends etc.

Niestety, wygląda na to, że Bitrix24 nie obsługuje wielu rzeczy, np. Google Analytics. Po przejrzeniu Insightly spodziewam się tego samego.

Zależy mi też na tym, aby CRM obsługiwał mailing do leadów. Ktoś coś poradzi?Ten post został edytowany przez Autora dnia 16.10.14 o godzinie 15:33

konto usunięte

Temat: Poszukiwania CRM'a

Nie znajdziesz raczej jednej gotowej aplikacji, która spełni wszystkie Twoje oczekiwania.

Z tego co piszesz, potrzebujesz nie tylko CRM'a, ale też systemu Marketing Automation.

Takim rozwiązaniem byłaby np. integracja Salesforce z Hubspotem:
http://www.hubspot.com/products
http://www.hubspot.com/products/integrations

Jeśli to też będzie za mało - na pewno jakiś Software House będzie w stanie wdrożyć brakujące funkcje, o ile API wybranej aplikacji to umożliwi.
Mateusz Domański

Mateusz Domański Młodszy specjalista
ds. planowania
materiałowego

Temat: Poszukiwania CRM'a

Rozumiem. Dzięki za poświęcony czas.

Następna dyskusja:

Koszt wdrożenia CRM




Wyślij zaproszenie do