konto usunięte
Temat: Obsługa e-maili od klientów w Customer Care
Witam wszystkich.Od pewnego czasu zastanawiam się jak zwiększyć atrakcyjność kanału e-mail dla klientów kontaktujących się z firmą. Pewnie większość z nas zna jego wady i zalety jako samego medium.
Mnie interesuje skuteczne zarządzanie kanałem informacyjnym w zakresie: obsługi kolejki maili, zarządzania użytkownikami, odsiewania ziarna od plew (po elektronicznym filtrze antyspamowym), archiwizacji oraz monitorowania jakości odpowiedzi generowanych tym samym kanałem, możliwość integracji z innymi systemami, raportowania, a z bardziej zaawansowanych (science-fiction) funkcji analizowanie treści w oparciu o słowa kluczowe lub drzewa decyzyjne...
Uproszczony proces wygląda następująco:
klient->e-mail->filtr antyspamowy->filtr "białkowy" czyli manualne odsiewanie spamu->archiwizacja->zasilenie systemu obsługi klienta->rozpatrzenie sprawy->generowanie odpowiedzi->archiwizacja odpowiedzi->klient
Może ktoś podzieli się dobrymi praktykami i wskaże przykład systemu który pomaga skutecznie zarządzać tym kanałem informacyjnym.
pozdrawiam
Grzegorz