Temat: Microsoft Dynamics CRM - dlaczego nie?
Długo by można wymieniać co zawiera OOTB Dynamics CRM. Może wypiszę hasłowo i później rozwinę to co konkretnie będzie Cię Jarku interesować.
Moduł Marketingu
- Segmentacja klientów (listy marketingowe)
- Planowanie, realizacja kampanii marketingowych
- Analiza wyników kampanii – dashboardy, raporty
- Zarządzanie masową korespondencją
- Rozbudowane możliwości tworzenia szablonów
Moduł sprzedaży
- Zarządzanie prospektami i klientami (firmy, kontakty i ich powiązania, struktura, itp itd)
- Automatyzacja procesu zarządzania potencjalnymi szansami sprzedaży
- Zarządzanie produktami, rabatami, cennikami
- Zautomatyzowane generowanie jako wynik szansy sprzedaży > ofert, zamówień, faktur
- Analiza (dashboardy, raporty)
Moduł obsługi klienta
- Zarządzanie kontraktami i poszczególnymi jego modułami
- Automatyzacja pozyskiwania i rozwiązywania zgłoszeń od klientów
- Monitorowanie utylizacji spraw
- Wsparcie w planowaniu spotkań/usług w kalendarzu zbiorczym zespołu
- Tworzenie i wykorzystanie bazy wiedzy
Funkcjonalności niezależne od modułu (również pudełkowe):
- dashboardy z kreatorem
- raporty w Reporting Services z kreatorem
- rozbudowany system uprawnień z dokładnością do rekordów czy pola na formularzu
- eksport danych do dynamicznych Excel (automatyczna aktualizacja z poziomu Excel)
- wykrywanie duplikatów
- inspekcja - czyli logi kto co kiedy zmienił dla użytkowników
- zautomatyzowany import danych z szablonów Excel
- kreator dialogów, procesów, workflows, skrypty - również kreatory, szablony
No i na koniec jeszcze dostęp:
- przeglądarka (IE, Mozilla, Chrome, Safari), Outlook (również offline)
- tablet (również IPad)
- smartphone (Windows Phone, Android, Blackberry, IPhone)
To chyba z grubsza to co jest w pudełku z perspektywy użytkownika. Nie pisałem co dostają architekci/programiści już w pudełku... Tego też troszkę jest.
Czy o takie informacje Ci chodziło?
Pozdrawiam