Anna Karczewska

Anna Karczewska Spejalista ds.
Marketingu i
Zarządzania
Jakością, Specjal...

Temat: MIcrosoft Dynamics CRM

witam

wdrażamy obecnie w fimie wyżej wymieniony system CRM.
czy jest może ( nie licząc pomocy "wbudowanej) jakis sprytny poradnik który zdradzi tajniki tegoż narzędzia;)

będę wdzięczna za pomoc

pozdrawiam
Rafał J.

Rafał J. Customer Centrix
Excentric;) , CXPA,
Cofounder @
Customer...

Temat: MIcrosoft Dynamics CRM

"Tajniki narzędzia" powinna zdradzić firma implementująca podczas warsztatów dla poszczególnych grup użytkowników - (powinien to być stały element projektu wdrożenia), jak również przekazać podręczniki użytkowników biznesowych, administratorów itp. po projekcie. Wszystkie te elementy muszą uwzględniać specyfikę Waszej organizacji.
Tego typu produkty nie są używane w wersji "z pudełka" i zawsze podlegają dostosowaniu do prezentowanych przez firmę oczekiwań biznesowych i funkcjonalnych oraz opisanych przez Was procesów, które system będzie wspierał.
Łukasz  Grzybowski-Glikm an

Łukasz
Grzybowski-Glikm
an
Konsultant CRM,
AlfaPeople;
Właściciel, Uni-Soft

Temat: MIcrosoft Dynamics CRM

p. Rafał Jarosz ma oczywiście pełną rację, ale mimo wszystko mogę polecić dwie pozycje:

* "Working with Microsoft Dynamics CRM 4.0" MS-Press
* Materiały do kursu "8913B: Applications in Microsoft Dynamics CRM 4.0"

Pierwsza książka opisuje MS CRM od strony użytkownika oraz administracyjnej.
Druga jest już nastawiona jedynie na stronę użytkową.

Na rynku dostępnych jest multum książek o podobnym charakterze. Wszystkie jednak w języku angielskim. Proponuję przeszukanie np. Amazon.com pod kątem "MS CRM".

PozdrawiamŁukasz Kowalski-Glikman edytował(a) ten post dnia 19.03.10 o godzinie 16:07
Rafał J.

Rafał J. Customer Centrix
Excentric;) , CXPA,
Cofounder @
Customer...

Temat: MIcrosoft Dynamics CRM

p. Łukasz również ma pełną rację:) Ja ze swojej strony dorzuciłbym ogólnorozwojowe, biznesowe pozycje w tym temacie (nie tylko traktujące o narzędziu nazywającym się CRM, ale o kompetencji i sposobie zarządzania jakim jest CRM:) np.

Philip Bligh, Douglas Turk
"CRM Unplugged - Releasing CRM’s Strategic Value"

Kristin Anderson, Carol Kerr
"Customer Relationship Management"

a na półce jeszcze widzę pewnie z 5-6 z CRM w tytule...
Anna Karczewska

Anna Karczewska Spejalista ds.
Marketingu i
Zarządzania
Jakością, Specjal...

Temat: MIcrosoft Dynamics CRM

dziękuję bardzo, na pewno skorzystam z podanych pozycji:)

a jeśli chodzi o implementacje to wdrożyliśmy tego CRMa sami na prośbę jednego z naszych oddziałów, my korzystamy z innego rozwiązania
jako partner Microsoftu mamy akurat do tego CRMa licencję więc w ramach oszczędności został on przez nas zainstalowany, jednak nikt nie ma doświadczenia w tym narzędziu a w związku z tym że " zgłosiłam się na ochotnika" do używania tegoż CRMa muszę wszystkiego sama się nauczyć;)

pozdrawiam
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: MIcrosoft Dynamics CRM

Anna Karczewska:
więc w ramach oszczędności został on przez nas zainstalowany, jednak nikt nie ma doświadczenia w tym narzędziu a w związku z tym

wybacz mi ale nie mogłem nie zapytać: o jaką oszczędność chodzi????
Wojciech Zieliński

Wojciech Zieliński IT
Project/Programme/Pe
ople Manager
(PRINCE2
Practicioner...

Temat: MIcrosoft Dynamics CRM

Jarek Żeliński:
Anna Karczewska:
więc w ramach oszczędności został on przez nas zainstalowany, jednak nikt nie ma doświadczenia w tym narzędziu a w związku z tym

wybacz mi ale nie mogłem nie zapytać: o jaką oszczędność chodzi????
Klasyczne podejście typu:
"Jak wdrożymy CRMa do nam się sprzedaż poprawi"
Nie ma większego znaczenia jaki to będzie system, czy będzie pasował do naszych wymagań czy nie oraz czy w ogóle nam w czymkolwiek pomoże... Ważne jest, że będziemy go mieli i ktoś (pani Ania) będzie z niego korzystał... A że tylko dołoży nikomu niepotrzebnej roboty - cóż - wszak "komputery zostały wynalezione po to, aby zwiększać efektywność wykonywania zadań, których w ogóle nie trzeba byłoby wykonać jeśli nie wynalezionoby komputerów"...
Rafał J.

Rafał J. Customer Centrix
Excentric;) , CXPA,
Cofounder @
Customer...

Temat: MIcrosoft Dynamics CRM

Ja również się nie powstrzymam - a jakie dla tego wdrożenia oszacowano TVO? Albo krok wcześniej - jaki został przed rozpoczęciem wdrożenia określony (mierzalny) czynnik sukcesu?
Maciej Artur Jankowski

Maciej Artur Jankowski Pomagam ludziom
zrozumieć
technologie

Temat: MIcrosoft Dynamics CRM

Anna Karczewska:
witam

wdrażamy obecnie w fimie wyżej wymieniony system CRM.
czy jest może ( nie licząc pomocy "wbudowanej) jakis sprytny poradnik który zdradzi tajniki tegoż narzędzia;)

będę wdzięczna za pomoc

pozdrawiam

Pani Anno,
Z tego co się orientuję to w MS CRM można dostosować pomoc kontekstową dla każdego ekranu. Jak przedmówcy słusznie zauważyli - szkolenia dla pracowników to podstawa i na szkoleniach powinni się dowiedzieć jak najwięcej - wydrukowany podręcznik użytkownika też pomaga (przygotowany przez Was osobiście na potrzeby konkretnego klienta)

konto usunięte

Temat: MIcrosoft Dynamics CRM

Widzę, że jesteście już jakiś czas po wdrożeniu ale i tak przesyłam link
-bardzo dobra książka dla uzytkowników, sama ją mam:
http://www.amazon.com/Microsoft-Dynamics-CRM-2011-Unle...
Microsoft Dynamics CRM 2011 Unleashed

Pozdrawiam ;-)

konto usunięte

Temat: MIcrosoft Dynamics CRM

Stary wątek, ale właśnie nań natrafiłem i nie mogę się oprzeć wrażeniu, że chyba niewielka ilość przedmówców przeczytała ze zrozumieniem drugiego posta autorki... ;-)



Wyślij zaproszenie do