Temat: Literatura CRM / materialy / konferencje
Do listy polecanych publikacji sprzed dwóch lat, dorzucam kolejną, mojego autorstwa.
CRM. Strategia. System. Zarządzanie zmianą. Jak uniknąć błędów i odnieść sukces wdrożenia.
Więcej informacji na stronie Wydawnictwa Wolters Kluwer:
http://www.e-oficyna.com.pl/x_C_Sz2__PD_40125090__PND_...
Skrócony opis:
Myślisz o wdrożeniu CRM lub szukasz sposobów na poprawę stopy zwrotu z tej inwestycji? Oczekujesz praktycznych wskazówek:
•od czego zacząć wprowadzanie CRM?
•jak budować zespół wdrożeniowy?
•w jaki sposób określić cele, wymagania i źródła zysków?
•czego unikać w umowach z dostawcami oprogramowania CRM?
Książka odpowiada na pytania zadawane przez praktyków biznesu: od prezesów, menadżerów projektu i menadżerów funkcyjnych, aż po specjalistów z dziedziny marketingu i obsługi klienta zajmujących się oceną, wprowadzaniem i korzystaniem ze zmian, które niesie ze sobą CRM, Publikacja stanowi również nowatorskie spojrzenie na CRM w perspektywie strategicznego nurtu zarządzania, marketingu partnerskiego, teorii firm i przewagi konkurencyjnej. Jest zatem także pozycją o charakterze naukowym, przeznaczoną dla wykładowców i studentów wyższych uczelni ekonomicznych.
Cennym walorem pracy jest umiejętne połączenie warstwy naukowo-badawczej z aspektami praktycznymi. Ujęcie teoretyczne poszerza perspektywę, nadaje szerszy kontekst poruszanym zagadnieniom, przez co są one przedstawione w sposób kompleksowy i bez nadmiernych uproszczeń. Jednocześnie autor głęboko sięga do swoich doświadczeń w zakresie opisywanej problematyki i konsekwentnie doprowadza naukowe rozważania do pragmatycznych zaleceń.
Prof, dr hab. Andrzej Kaleta,
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu