Temat: Literatura CRM / materialy / konferencje

Witam,

Do projektu, który piszę i będę realizować w ramach stażu potrzebne będą mi rzeczowe i dobrze napisane publikacje n.t. CRM, materiały z konferencji itp. Jednak w mojej okolicy nie udało mi się odnaleźć zbyt wielu konkretnych pozycji w bibliotekach. Jeśli mieliście w ręku jakieś ciekawe źródła bardzo proszę o ich podanie.

Pozdrawiam,
Małgorzata
Roland Z.

Roland Z. ...Psia dusza
większa jest od psa,
I kiedy się
uśmiechasz...

Temat: Literatura CRM / materialy / konferencje

Witam,

Mysle ze bede w stanie pomóc, wysle Ci na Twojego PRIV maila bibliografie mojej pracy inżynierskiej z zakresu CRM...

Pzdr
BZ
Konrad W.

Konrad W. Starszy Analityk PKO
BP

Temat: Literatura CRM / materialy / konferencje

ja tez cos dodam od siebie
Remigiusz Franek

Remigiusz Franek Customer Care
Business Development
Manager

Temat: Literatura CRM / materialy / konferencje

Małgorzata Z.:
Witam,

Do projektu, który piszę i będę realizować w ramach stażu potrzebne będą mi rzeczowe i dobrze napisane publikacje n.t. CRM, materiały z konferencji itp. Jednak w mojej okolicy nie udało mi się odnaleźć zbyt wielu konkretnych pozycji w bibliotekach. Jeśli mieliście w ręku jakieś ciekawe źródła bardzo proszę o ich podanie.

Pozdrawiam,
Małgorzata

Kazda z ponizszych pozycji:
http://www.amazon.com/exec/obidos/search-handle-url/10...

Lepszej lektury w tej konkretnie tematyce nie znajdziesz.

Pozdrawiam
Remi
Bartosz Deszczyński

Bartosz Deszczyński CRM Profi | Profesor
Uniwersytetu
Ekonomicznego w
Poznaniu

Temat: Literatura CRM / materialy / konferencje

Wydawnictwa Peppers & Rogers Group sa rzeczywiście dobre. Polecam jednak również publikacje Jill Dyche oraz dużą książkę Paula Greenberga CRM at the Speed of Light (aż tak szybko jej się nie czyta :). Poza tym ze starszych pozycji książki Karen Storbacka (wbrew końcówce to facet z Finlandii) oraz dodatkowo książki Lovelock'a poświęcone marektingowi usług - mimo, że nie mają CRM w tytule, to jednak bardzo dużo wnosza do tematu (jeśli chodzi o strategię).
Remigiusz Franek

Remigiusz Franek Customer Care
Business Development
Manager

Temat: Literatura CRM / materialy / konferencje

Bartosz Deszczyński:
Wydawnictwa Peppers & Rogers Group sa rzeczywiście dobre. Polecam jednak również publikacje Jill Dyche oraz dużą książkę Paula Greenberga CRM at the Speed of Light (aż tak szybko jej się nie czyta :). Poza tym ze starszych pozycji książki Karen Storbacka (wbrew końcówce to facet z Finlandii) oraz dodatkowo książki Lovelock'a poświęcone marektingowi usług - mimo, że nie mają CRM w tytule, to jednak bardzo dużo wnosza do tematu (jeśli chodzi o strategię).

Jill Dyche osobiście dla mnie nie jest idealem ... uzupełniam raczej wiedzę w oparciu o to co pisze Chris Daffy :)...

Wlasnie na biurku mam "Managing customer relationships - A strategic framework" Don'a Peppersa i Marthy Rogers. Dam Wam feedback jak sie przegryze :) Wyglada apetycznie :)
Bartosz Deszczyński

Bartosz Deszczyński CRM Profi | Profesor
Uniwersytetu
Ekonomicznego w
Poznaniu

Temat: Literatura CRM / materialy / konferencje

Remigiusz Franek:
Bartosz Deszczyński:
Wydawnictwa Peppers & Rogers Group sa rzeczywiście dobre. Polecam jednak również publikacje Jill Dyche oraz dużą książkę Paula Greenberga CRM at the Speed of Light (aż tak szybko jej się nie czyta :). Poza tym ze starszych pozycji książki Karen Storbacka (wbrew końcówce to facet z Finlandii) oraz dodatkowo książki Lovelock'a poświęcone marektingowi usług - mimo, że nie mają CRM w tytule, to jednak bardzo dużo wnosza do tematu (jeśli chodzi o strategię).

Jill Dyche osobiście dla mnie nie jest idealem ... uzupełniam raczej wiedzę w oparciu o to co pisze Chris Daffy :)...

Wlasnie na biurku mam "Managing customer relationships - A strategic framework" Don'a Peppersa i Marthy Rogers. Dam Wam feedback jak sie przegryze :) Wyglada apetycznie :)


Robisz Jill przykrość ;) Sam Peppers wypowiadał się o niej jako o solid refrence guide. Na rekomendację liczę - te książki nie są zbyt tanie, a zdarza się, że jedna powiela drugą, różniąc się tylko case study.
Remigiusz Franek

Remigiusz Franek Customer Care
Business Development
Manager

Temat: Literatura CRM / materialy / konferencje

Bartosz Deszczyński:
Remigiusz Franek:
Bartosz Deszczyński:
Wydawnictwa Peppers & Rogers Group sa rzeczywiście dobre. Polecam jednak również publikacje Jill Dyche oraz dużą książkę Paula Greenberga CRM at the Speed of Light (aż tak szybko jej się nie czyta :). Poza tym ze starszych pozycji książki Karen Storbacka (wbrew końcówce to facet z Finlandii) oraz dodatkowo książki Lovelock'a poświęcone marektingowi usług - mimo, że nie mają CRM w tytule, to jednak bardzo dużo wnosza do tematu (jeśli chodzi o strategię).

Jill Dyche osobiście dla mnie nie jest idealem ... uzupełniam raczej wiedzę w oparciu o to co pisze Chris Daffy :)...

Wlasnie na biurku mam "Managing customer relationships - A strategic framework" Don'a Peppersa i Marthy Rogers. Dam Wam feedback jak sie przegryze :) Wyglada apetycznie :)


Robisz Jill przykrość ;) Sam Peppers wypowiadał się o niej jako o solid refrence guide. Na rekomendację liczę - te książki nie są zbyt tanie, a zdarza się, że jedna powiela drugą, różniąc się tylko case study.

Ech :) ... nie napisalem ze jest zla :) ... z drugiej strony mozna powiedziec ze to jedna z lepszych pozycji w jezyku polskim ... jesli nie najlepsza :) ... bo ogolnie to raczej biedny mamy ten rynek ... a juz polskich autorow to juz kompletnie nie ma co czytac ... niestety :(
Maciej Artur Jankowski

Maciej Artur Jankowski Pomagam ludziom
zrozumieć
technologie

Temat: Literatura CRM / materialy / konferencje

Wspominalem juz o tym niesmialo, ale moze napiszemy sami ksiazke? ;]
Emil Dmitruk

Emil Dmitruk Szukam nowych
wyzwań.

Temat: Literatura CRM / materialy / konferencje

Witam, również poszukuję książek dotyczących CRM, tyle że do skończenia pracy licencjackiej. Jeżeli ktoś mógłby udostępnić spis tytułów itp. to byłbym wdzięczny.
Andrzej Lichoń

Andrzej Lichoń Specjalista ds.
Sprzedaży, House

Temat: Literatura CRM / materialy / konferencje

ja też bardzo poproszę o pomoc z tego zakresu do pracy mgr., książki, prace mile widziane ponieważ jak pisałem w innym poście wiecej niż 30 stron ciężko na ten temat napisać... system już prawie zrobiłem(na potrzeby pracy) ale teoria mnie dołuje... gdyby ktoś chciał pokazać jak on to napisał ewentualnie bibliografia... proszę o info na e-mail: freecrm@onet.eu
Bartosz Deszczyński

Bartosz Deszczyński CRM Profi | Profesor
Uniwersytetu
Ekonomicznego w
Poznaniu

Temat: Literatura CRM / materialy / konferencje

Do listy polecanych publikacji sprzed dwóch lat, dorzucam kolejną, mojego autorstwa.

CRM. Strategia. System. Zarządzanie zmianą. Jak uniknąć błędów i odnieść sukces wdrożenia.

Więcej informacji na stronie Wydawnictwa Wolters Kluwer:

http://www.e-oficyna.com.pl/x_C_Sz2__PD_40125090__PND_...

Skrócony opis:

Myślisz o wdrożeniu CRM lub szukasz sposobów na poprawę stopy zwrotu z tej inwestycji? Oczekujesz praktycznych wskazówek:

•od czego zacząć wprowadzanie CRM?
•jak budować zespół wdrożeniowy?
•w jaki sposób określić cele, wymagania i źródła zysków?
•czego unikać w umowach z dostawcami oprogramowania CRM?
Książka odpowiada na pytania zadawane przez praktyków biznesu: od prezesów, menadżerów projektu i menadżerów funkcyjnych, aż po specjalistów z dziedziny marketingu i obsługi klienta zajmujących się oceną, wprowadzaniem i korzystaniem ze zmian, które niesie ze sobą CRM, Publikacja stanowi również nowatorskie spojrzenie na CRM w perspektywie strategicznego nurtu zarządzania, marketingu partnerskiego, teorii firm i przewagi konkurencyjnej. Jest zatem także pozycją o charakterze naukowym, przeznaczoną dla wykładowców i studentów wyższych uczelni ekonomicznych.

Cennym walorem pracy jest umiejętne połączenie warstwy naukowo-badawczej z aspektami praktycznymi. Ujęcie teoretyczne poszerza perspektywę, nadaje szerszy kontekst poruszanym zagadnieniom, przez co są one przedstawione w sposób kompleksowy i bez nadmiernych uproszczeń. Jednocześnie autor głęboko sięga do swoich doświadczeń w zakresie opisywanej problematyki i konsekwentnie doprowadza naukowe rozważania do pragmatycznych zaleceń.

Prof, dr hab. Andrzej Kaleta,
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Alicja Anna P.

Alicja Anna P. Student, Uniwersytet
Ekonomiczny we
Wrocławiu

Temat: Literatura CRM / materialy / konferencje

witam,
czy ktoś z Państwa spotkał się może z zarządzaniem relacjami ale w organizacjach pozarządowych. Poszukuję literatury do pracy. Będę wdzięczna za wszelkie wskazówki.

pozdrawiam



Wyślij zaproszenie do