Piotr Stanek

Piotr Stanek ITCube Software

Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...

Adam Ż.:
Michał Kowal:
A jakie są Wasze opinie na temat ITCUBE CRM http://icsolutions.com.pl?

Jesteśmy zainteresowani ofertą tej firmy dla naszej średniej produkcyjno-usługowej firmy?

Doświadczenia, opinie na temat systemu CRM, współpracy z firmą?

Pozdrawiam i dziękuje z góry za odpowiedz

Generalnie system bardzo przyjazny posiadamy go od kilku lat - ale niedopuszczalny system aktualizacji. Współpraca z firmą do momentu zakupu OK ale później to szkoda gadać. Znam 3 firmy, które kupiły ten system i po roku z niego zrezygnowały. Ogólnie uważam, że sam system jest OK i ciężko by o konkurencję natomiast komunikacja z firmą i sposób działania to już osobny temat, który powoduje, że ciężko się współpracuje. Sam system aktualizacji - drogo, że aż zgroza. Jeśli nie zaaktualizujesz po roku to i tak będziesz musiał zapłacić za czas w którym nie korzystałeś z systemu. To tak jakbys miał system MS Office 2000 i postanowił teraz kupić system MS office 2010 to musiałbyś zapłacić za wszystkie wcześniejsze ( 2003, 2007 ) żeby mieć wersję 2010 :-). Firmie specjalnie nie zależy na utrzymaniu klienta tylko na pozyskaniu nowego. System jest rozbudowywany z myślą o dużych firmach dla małych i średnich firm zbyt dużo bajerów.
Podpytaj firmy, które mają ten system ... są na stronie ITCUBE ja to zrobiłem i utwierdziłem się w przekonaniu...


Panie Adamie, rozumiem, że utwierdził się Pan w przekonaniu i 2 miesiące po napisaniu tego posta zdecydował się Pan wykupić aktualizację systemu ITCube do najnowszej wersji...
Co Pana skłoniło do tego?Piotr Stanek edytował(a) ten post dnia 23.03.12 o godzinie 14:15

konto usunięte

Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...

Mateusz Kurleto:
Mam zagadkę - co bardziej się opłaca w firmie mającej 5 mln obrotu?
1) Wdrożyć darmowy system CRM który podniesie obroty o 5%?
2) Wdrożyć dedykowane rozwiązanie, które podniesie średnią marżę z 10% do 15% i zwiększy obroty o 10%, skróci termin rozliczenia faktury z 45 do 30 dni i czas realizacji leadu z 60 do 45 dni? ale wdrożenie kosztuje 200 000 zł?
3) Kupić gotowy pakiet, który może cokolwiek zmieni a może nie ale kosztuje tylko 3999zł?

pozycja 2.
koszt 100.000 przed i 100.000 po potwierdzeniu założeń;)

koszt odrywania pracowników od obowiązków nie ujęty;)
Maciej Artur Jankowski

Maciej Artur Jankowski Pomagam ludziom
zrozumieć
technologie

Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...

Karol Chęciński:
a co myślicie o tym rozwiązaniu: http://syneoerp.pl ?

myślimy, że jesteś zwykłym spamerem, Karolu.
Prześledziłem Twoje wypowiedzi i nie napisałeś ani jednego merytorycznego posta, tylko sam badziew.
Gratuluję, właśnie trafiłeś na czarną listę :-)Maciej Artur Jankowski edytował(a) ten post dnia 19.05.12 o godzinie 10:58
Oktawiusz Środa

Oktawiusz Środa Channel Sales
Manager

Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...

Sage ACT! Premium w konfiguracji z integratorem do Symfonii działa świetnie. Jest dostępny w wielu wersjach językowych, w polskiej także. Można z niego korzystać także WEBowo, mobilnie.

Więcej info http://www.sage.com.pl/act/sage-act

konto usunięte

Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...

.Adam Ż. edytował(a) ten post dnia 16.07.12 o godzinie 21:57
Piotr Stanek

Piotr Stanek ITCube Software

Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...

.Piotr Stanek edytował(a) ten post dnia 13.07.12 o godzinie 08:50

konto usunięte

Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...

.Adam Ż. edytował(a) ten post dnia 16.07.12 o godzinie 21:57
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...

obaj Panowie to temat na prywatne wyznania a nie publiczne.... blokuje na kilka dni obu Panów za "nieprofesjonalny" ;) brak panowania nad emocjami....
Michał Skurowski

Michał Skurowski LiveSpace - CRM dla
zespołów sprzedaży

Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...

patrząc na temat tego wątku naturalnie nie mogę się powstrzymać, by przedstawić szanownym członkom tej grupy LiveSpace CRM :)

Nie wiem, co to znaczy "najlepszy CRM", a który jest najbardziej popularny też trudno ustalić, ponieważ wiele firm przypisuje sobie te cechy.

W moim przekonaniu LiveSpace CRM nie jest "naj" dla wszystkich, ale dla osób, które wyznają podobne do naszych wartości.

Jest "naj" dla tych, którzy cenią otwartość w komunikacji, współpracę i wysoką jakość produktów, z których korzystają.
Jest "naj" dla tych, którzy wiedzą jaki wpływ mają media społecznościowe na obecny biznes, sposób komunikacji i zarządzanie sprzedażą.
Jest "naj" dla tych, którzy zajmują się zarządzaniem sprzedażą w segmencie B2B, mają relatywnie skomplikowane usługi.
Jest "naj" dla tych, którzy oferując swoje usługi i produkty chcą walczyć jakością i kompetencjami, nie ceną.
Jest "naj" dla tych, którzy chcą się rozwijać, chodzą na szkolenia i inwestują w siebie.
Jest "naj" dla tych, którzy nie boją się zmian, są naturalnymi liderami i szukają cały czas czegoś nowego / lepszego / bardziej.
Jest "naj" dla tych, którzy uważają, że CRM to nie jest tylko program komputerowy z określoną liczbą funkcjonalności.

A przede wszystkim jest "naj" dla tych, którzy szukają konkretnego rozwiązania wspierającego sprzedaż i zarządzanie zespołem sprzedażowym.

Dlaczego tak uważam?

Ponieważ LiveSpace CRM powstał o tych właśnie osobach. O managerach sprzedaży i przedsiębiorcach, którzy chcą w sposób proaktywny pozyskiwać klientów na rynku B2B. Lubią mieć nowoczesne narzędzia, które wpisują się w ich sposób myślenia i działania.

Jest także dla tych, którzy mają już dosyć raportów w Excelu, chcą być bliżej swojego zespołu i brać udział w rozwiązywaniu ich problemów na bieżąco, chcą ich coachować.

Co oferuje im LiveSpace CRM?

1. Zaszytą w funkcjonalnościach metodykę sprzedaży opracowaną przy współpracy z trenerami sprzedaży z wieloletnim doświadczeniem. Żeby nie być gołosłownym, chodzi m.in. o:

- automatyczną segmentację klientów na podstawie twardych danych
- profesjonalny, nieliniowy proces sprzedaży
- możliwość ustalania celów sprzedażowych oraz "miękkich" członkom zespołu sprzedażowego
- prognozowanie sprzedaży
- wsparcie dla pracy grupowej
- mierzenie skuteczności i konwersji poszczególnych handlowców
- zarządzanie lojalnością klienta

Nie ma osobnych modułów, które to umożliwiają, bo LiveSpace CRM powstał nie jako zbiór modułów, ale jako jedna, spójna całość. Dlatego nie można kupić tych funkcjonalności osobno, albo z niektórych zrezygnować.

2. Nowoczesne, otwarte środowisko pracy, gdzie promowana jest współpraca, transparentność i spontaniczna komunikacja na wzór tej znanej z mediów społecznościowych. Ze względu na zgodność z filozofią Enterprise 2.0, to także doskonałe narzędzie do zarządzania wiedzą w firmie

3. Możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz, bez kosztownego wdrożenia, integracji i infrastruktury. Za darmo przez 30 dni.

A jeśli ktoś miałby ochotę wypróbować LiveSpace CRM i wyrobić sobie własną opinię na jego temat, zapraszam do zapoznania się z tym dokumentem:

http://livespace.pl/doc/jak-zaczac.pdf

Feedback bardzo mile widziany tu lub na pomoc@livespace.pl
Adam J.

Adam J. Dyrektor
Zarządzający w
Spółkach: Konsultant
IT i Konsult...

Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...

Najlepszy CRM to jest dobrze wdrożony CRM :-)
Barbara  Ożarek-Łaganowsk a

Barbara
Ożarek-Łaganowsk
a
Product Manager,
Wercom Sp. z o.o.

Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...

Adam Jaczyński:
Najlepszy CRM to jest dobrze wdrożony CRM :-)

Dokładnie, podpisuję się pod tym w 100% i dopasowany do potrzeb klienta bez przerostu "formy nad treścią".

http://wercom.pl/realizacje/historia-zycia-maszyny-do-...

konto usunięte

Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...

Adam Jaczyński:
Najlepszy CRM to jest dobrze wdrożony CRM :-)
o ile można w ogóle wdrożyć CRM :)

konto usunięte

Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...

Temat przygasł, to może jeszcze jedna, rozbudowana myśl: najlepszy to ten, który odpowiada potrzebom firmy, aktywnie wspiera "zarządzanie" relacjami z Klientem, wniósł nie tylko narzędzie ale filozofię CRM, nie stał sie jedynie kosztem utrzymania, etc

Można dopisywać :)

p.s.
a do people softa zawsze będę miał sentyment.Rafał Kamiński edytował(a) ten post dnia 14.10.12 o godzinie 00:43
Rafał Książek

Rafał Książek Some random guy ...

Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...

Ostatnio zainteresowałem się systemem CRM EPESI (http://demopl.epesibim.com).
Jako, że jest to system w pełni darmowy, miałem możliwość zapoznania się z jego strukturą (bebechami) i możliwościami (funkcjonalnościami).

Muszę powiedzieć, że jestem pod olbrzymim wrażaniem.

System jest banalny w instalacji, intuicyjny, posiada bardzo duże możliwości rozbudowy, jednym słowem genialny! Polecam każdej firmie, w której jest więcej niż 1 pracownik. Szczegółową informację na temat systemu można uzyskać u autorów (http://epesi.pl).

Nie wahaj się! Ściągnij, zainstaluj, sprawdź sam! Będziesz miło zaskoczony!Rafał Książek edytował(a) ten post dnia 25.10.12 o godzinie 14:03
Krzysztof N.

Krzysztof N. CEO. Aplikacje
internetowe i
mobilne. Symfony,
Zend.

Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...

Rafał Książek:
Ostatnio zainteresowałem się systemem CRM EPESI (http://demopl.epesibim.com).
Jako, że jest to system w pełni darmowy, miałem możliwość zapoznania się z jego strukturą (bebechami) i możliwościami (funkcjonalnościami).

Muszę powiedzieć, że jestem pod olbrzymim wrażaniem.
Interfejs pozostawia wiele do życzenia. Przydałoby się więcej intuicji, zrozumienia zachowania użytkownika i przejrzystości :]

Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...

Dokładnie, każda firma ma inne wymagania, potrzeby, kierunek dzialań. Ważne żeby dopasować crm do tych potrzeb. Dlatego przed zakupem warto potestować.

Crm inFirma http://infirma.pl daje możliwość darmowego testowania dla 3 Użytkowników. A do końca listopada promocja - do każdego wykupionego rocznego abonamentu 3 m-ce gratis.Anna Piernikarczyk edytował(a) ten post dnia 13.11.12 o godzinie 12:49

Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...

Problem z darmowymi systemami jest taki, że nie dopasujesz go do potrzeb, bo jest niezmienny, ale ok można wybrać pasujący Ci system. Jednak w każdej chwili może stać się płatny lub po prostu zniknąć z rynku. To wiąże się za dalszymi poszukiwaniami itd.

Zgodzę się z Rafałem, że ważna jest filozofia CRM, nie tylko inwestowanie w system.
Marcin Różański

Marcin Różański eVolpe Consulting
Group

Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...

Anna Piernikarczyk:
Problem z darmowymi systemami jest taki, że nie dopasujesz go do potrzeb, bo jest niezmienny, ale ok można wybrać pasujący Ci system. Jednak w każdej chwili może stać się płatny lub po prostu zniknąć z rynku. To wiąże się za dalszymi poszukiwaniami itd.

Witam serdecznie,

Nie mogę się w ogóle zgodzić z tą wypowiedzią, ponieważ największą zaletą systemów na licencji Open Source jest właśnie fakt, że mogą być praktycznie w 100% dostosowane do potrzeb klienta. Inną sprawą jest to, że system na licencji Open Source nie powinien być nazywany systemem darmowym, bo wdrożenie każdego systemu wymaga poniesienia pewnych kosztów z tym związanych. W przypadku edycji Community systemów Open Source możemy mówić o braku opłat za licencje, ale nie utożsamiałbym tego z "darmowością" samego systemu.

Jeśli chodzi o możliwość zniknięcia z rynku, to prędzej obawiałbym się tego w przypadku małej polskiej firmy, która stworzyła kolejny (oczywiście zawsze "najbardziej innowacyjny") system CRM, niż projektów udostępnianych na licencji Open Source, które rozwijane są przez duże przedsiębiorstwa (np. SugarCRM Inc.) i wspierane przez setki firm partnerskich na całym świecie.

Pozdrawiam,
Marcin

eVolpe Consulting Group
marcin.rozanski@evolpe.pl
http://evolpe.plMarcin Różański edytował(a) ten post dnia 13.11.12 o godzinie 13:45

Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...

Po części sam piszesz, że nie do końca jest to za darmo. Ale ja miałam na mysli akurat co innego.
Chodzi o to, że kupując CRM, oczywiście nie we wszystkich przypadkach, można liczyć na pewne dopasowania, twórca systemu moze dodać jakąś opcję, możliwość, często odbywa się to za darmo, a jak coś bierzesz za darmo to masz i już.
Robert Borowiecki

Robert Borowiecki Konsultant, dotacje
dla informatyki.

Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...

Witam,

tu: http://www.brandonline.pl/2012/12/05/12-narzedzi-nowoc... jest względnie nowy i sensowny artykuł o narzędziach IT do marketingu, może pomoże komuś w wyborze.

Pozdrawiam

Następna dyskusja:

Raport na temat rynku CRM w...




Wyślij zaproszenie do