konto usunięte
Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...
A od Marca Sage wprowadza ACT! :)
Jarosław
Putaj
Project Sales
Manager - Grohe AG
Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...
Witam,Ja polecam Microsoft CRM 3.0 (po nowym roku pojawi się nowa wersja) - jest ona jednym z najbardziej popoularnych na naszym rynku systmów klasy CRM - w dodatku pracuje w znanym środowisku, jest intuicyjny w obsłudze i nie wymaga specjalistycznych szkoleń.Jarosław Putaj edytował(a) ten post dnia 30.12.07 o godzinie 19:42
konto usunięte
Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...
Hansy nikt nie uzywa?
Krzysztof
Krakowski
Managing Director at
Air Paris
Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...
ChromeCRM ...ciekawy bo webowy. W razie pytań zapraszam.
Marta
Czarnecka
Współwłaściciel
firmy CRMeXperts
J.Grzyb i Wspólnicy
s.j.
Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...
update.seven firmy update (polski oddział to update CRM S.A) i Siebel to dwa systemy, które wdrażałam i wdrażam nadal. Z powodzeniem i z przyjemnością.z wdrażania MS CRM przeszkoliłam się i ... na tym poprzestańmy...
może za mało o nim wiem, żeby go krytykować :)
Wracając do update i Siebel (obydwa webowe): każdy z systemów ma swoje wady i zalety - ponieważ każdy z nas ma inne spojrzenie na dany produkt, a co za tym idzie nie istnieje system bez wad;
natomiast obydwa są elastyczne, co jest konieczne przy wdrożeniach CRM, ponieważ jak tu już ktoś napisał - taki system nigdy nie jest gotowy dla klienta - konieczny jest indywidualny projekt i przystosowanie systemu do danego modelu biznesowego;
lecz który z nich jest popularniejszy? oto jest pytanie :)
Maciej Artur
Jankowski
Pomagam ludziom
zrozumieć
technologie
Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...
Konkludujac: Pojecie "Najlepszy CRM" zalezy przede wszystkim od firmy, ktora wdraza to oprogramowanie.Tak mi sie jeszcze mimochodem przypomnialo dlaczego taksowkarze tak czesto jezdza mercedesami - chociaz drozszy, to jednak wychodzi taniej.
Remi: Nic nowego sie nie rodzi, zamykamy temat?Maciej Artur Jankowski edytował(a) ten post dnia 07.02.08 o godzinie 20:40
Jakub
G.
neronIT Sp. z o.o. -
tworzenie
oprogramowania dla
przedsi...
Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...
Witam Was serdecznieFaktycznie, koledzy wcześniej znaczyli niezwykle ważny aspekt sprawy. Co to znaczy najlepszy CRM. Dla kogo? Pod jakim względem, itp.? Pytań jest tyle ile osób. Jeden kupuje oczyma, inny platformą bazodanową, a jeszcze inny marką.
Ze swojego 11 letniego doświadczenia na rynku IT powiem, że bardzo ciekawym rozwiązaniem jest kanadyjski pivotal. Chociaż teraz już chyba powinno się mówić chiński bo kupiony przez firmę CDC. Swoją drogą to bardzo ciekawy jest ten chiński trend rynkowy od koszulek bawełnianych po rozwiązania hight-tech. Popatrzcie co robi chociażby Huawei.
Bardzo dużo nauczyłem się od Logotec. Ich produkt DDM9000 nawet będąc na bazie Accessowej był 10 lat temu lepszy od wielu produktów dzisiaj sprzedawanych. Koncepcja systemu była po prostu bardzo dobrze przemyślana. Pamiętam, że można było wyciągać z niego wszelakie aktywności np. handlowców w tym sprawdzać ilość delegacji na lead i jego rentowność, itp. Nie znam nowych rozwiązań Logotecu wiec się nie wypowiem. Co do Platformy Lotusowej to nie pałam optymizmem. Rozwiązanie na którym pracowałem w oparciu o Lotusa było bardzo toporne i nie dziwie się często Użytkownikom którzy robią wszystko by tylko CRM nie odpalać.
Wracając do najlepszego systemu to podsumował bym swoją wypowiedź tak, że najlepszym systemem CRM jest ten z którego Użytkownicy korzystają na codzień z ochotą. Najlepszy CRM to taki, który jest akceptowany przez wszystkich pracowników firmy. Najlepszy CRM to taki, który jest podstawowym źródłem wiedzy o rynku dla wszystkich pracowników.
Dziękuję
Bogusław
Nowak
Dyrektor ds.
Sprzedaży
Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...
Cześć!Również przyłączam się do głosów tych, którzy stawiają na Siebla i update.seven. Są to systemy wyznaczające standardy w zakresie zarządzania relacjami z klientem. Według Gartner Group, produkty firmy Siebel Systems, Inc. w chwili obecnej najbardziej innowacyjne na rynku.
Pozdrawiam,
Boguś
Jerzy
Jakubowski
Pomoc finansowa w
życiu.
Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...
Zobaczcie http://salesforce.com . Może Wam się spodoba. Inni są zachwyceni. Software as a Service jest teraz Cool.Jerzy Jakubowski edytował(a) ten post dnia 01.03.08 o godzinie 23:54
Jerzy
Jakubowski
Pomoc finansowa w
życiu.
Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...
Remigiusz Franek:
Wracajac do pytania: dla mnie glownym wskaznikiem jest mozliwosc realizacji strategii firmy w zakresie zarzadzania relacjami z klientami (i nie mowie tutaj o prostym notowaniu kontaktow etc) oraz kosztach nizszych niz korzysci z wdrozenia.
Pozdrawiam
Remi
Zgadzam się z Tobą Remi całkowicie. Dobry CRM to taki który został wdrożony, jest używany i pomaga zarabiać więcej pieniędzy. Reszta jest bez znaczenia. To tak jak z samochodem. Ma jeździć, być funkcjonalny, nie psuć się i dowieść bezpiecznie do celu. Marka i kraj pochodzenia ma głównie walory prestiżowe i estetyczne, kóre w biznesie są raczej na drugim planie.
Jakub
G.
neronIT Sp. z o.o. -
tworzenie
oprogramowania dla
przedsi...
Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...
Jerzy Jakubowski:
Zobaczcie http://salesforce.com . Może Wam się spodoba. Inni są zachwyceni. Software as a Service jest teraz Cool.Jerzy Jakubowski edytował(a) ten post dnia 01.03.08 o godzinie 23:54
Fakt Jerzy model SaaS jest co raz bardziej popularny. Notabene z salesforce.com korzysta np. Infor amerykański dostawca wielu systemów klasy ERP jak np. Infor LN kiedyś Baan. W Polsce znany jako Infor Global Solutions. Co ciekawe kilku globalnych graczy jak np. SAP również zerka na SaaS. W 2010 roku w Polsce będzie dostępny system zarządzania przedsiębiorstwem firmy SAP o nazwie SAP Business ByDesign. Obecnie testowany w 5 krajach świata. Jestem niezwykle ciekawy jak zostanie zastosowany model SaaS w systemach klasy ERP. Jak do tej pory CRM się sprawdził, ERP jednakże to dużo więcej funkcjonalności pod klienta.
SaaS to też firmy NetSuite, Plexus, Intuit czy Sage z pakietem Accpac.
Przemysław
N.
łączę świat IT z
jeszcze trudniejszym
światem zwykłych
lu...
Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...
Jarosław Putaj:
Witam,
Ja polecam Microsoft CRM 3.0 (po nowym roku pojawi się nowa wersja) - jest ona jednym z najbardziej popoularnych na naszym rynku systmów klasy CRM - w dodatku pracuje w znanym środowisku, jest intuicyjny w obsłudze i nie wymaga specjalistycznych szkoleń.Jarosław Putaj edytował(a) ten post dnia 30.12.07 o godzinie 19:42
No dobra - powiedz tylko co w przypadku konieczności poprawek, wprowadzenia jakichś poważnych zmian funkcjonalnych? czy MS będzie się przejmował tym, że jedna z tysięcy firm wdrażających system ma niezadowolonego klienta, który oczekuje poprawki/usprawnienia?
Bartosz
Ślepowronski
Problem? Jaki
problem?
Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...
Przemysław N.:
No dobra - powiedz tylko co w przypadku konieczności poprawek, wprowadzenia jakichś poważnych zmian funkcjonalnych? czy MS będzie się przejmował tym, że jedna z tysięcy firm wdrażających system ma niezadowolonego klienta, który oczekuje poprawki/usprawnienia?
Przejmowal sie nie bedzie, raczej przedstawi koszt tego usprawnienia, albo skieruje do jednego z partnerow ktory zrobi to samo.
Przemysław
N.
łączę świat IT z
jeszcze trudniejszym
światem zwykłych
lu...
Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...
Bartosz Ślepowroński:
Przejmowal sie nie bedzie, raczej przedstawi koszt tego usprawnienia, albo skieruje do jednego z partnerow ktory zrobi to samo.
Chodzi mi o zmiany funkcjonalne nie do obsłużenia wdrożeniowo - jeśli kupisz system od firmy, która nie jest producentem, to zapomnij o czymś takim!
Łukasz
Kamionka
Premium CRM Owner /
Pivotal Polska - BDM
Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...
Przemysław N.:
Bartosz Ślepowroński:
Przejmowal sie nie bedzie, raczej przedstawi koszt tego usprawnienia, albo skieruje do jednego z partnerow ktory zrobi to samo.
Chodzi mi o zmiany funkcjonalne nie do obsłużenia wdrożeniowo - jeśli kupisz system od firmy, która nie jest producentem, to zapomnij o czymś takim!
Możesz podać przykłady? Moim zdaniem tego typu sytuacje to przypadki marginalne. Myślę, że w tej klasie rozwiązań, o których rozmawiamy, zarówno partnerzy jak i Klienci dysponują narzędziami, które pozwalają na dostosowanie rozwiązania pod względem funkcjonalnym i biznesowym.
konto usunięte
Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...
Krzysztof Chodaczyński:
Wg mnie najbardziej popularne CRM w Polsce to: Siebel, Microsoft CRM, SAP CRM.
A pytanie o najlepsze jest już pytaniem, gdzie odpowiedź będzie mocno subiektywna. Wszystko zależy od potrzeb. Ja dla swojej firmy wybrałem nieznany na polskiej ziemi Epiphany. Jednym z głównych kryteriów było np. pochodzenie systemu od dostawcy ERP.
Jeśli jednak miałbym odpowiedzieć na pytanie o najlepszy CRM bez patrzenia na potrzeby firmy i kosztów systemu to wskazałbym Siebla.
Zgadzam sie z opinią. Moja wiedza jest jednak bardziej teoretyczna niz praktyczna. Pamietac nalezy, ze im wiekszy dostawca CRM tym system jest mniej elastyczny (np SAP, Microsoft). Duzo dobrego slyszalem o Sieblu i simplu.
Jakby ciekawil cie jedynie mCRM (mobilny CRM) to polecam system MAH krakowskiej firmy GLEN - tani i bardzo elastyczny. GLEN zrobi dla ciebie wszystko co zechcesz:)
konto usunięte
Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...
Tomasz Holisz:
Zgadzam sie z opinią. Moja wiedza jest jednak bardziej teoretyczna niz praktyczna. Pamietac nalezy, ze im wiekszy dostawca CRM tym system jest mniej elastyczny (np SAP, Microsoft). Duzo dobrego slyszalem o Sieblu i simplu.
Jakby ciekawil cie jedynie mCRM (mobilny CRM) to polecam system MAH krakowskiej firmy GLEN - tani i bardzo elastyczny. GLEN zrobi dla ciebie wszystko co zechcesz:)
Hm no i tutaj się nie zgodzę. Znam MS CRM, i wiem że akurat ten system jesli chodzi o elstyczność jest bardzo otwarty i konfigurowlany. Poza tym dobrze znany interfejs i łatwośc integracji z innymi produktami sprawia że na system coraz wiecej firm patrzy przychylnym okiem.
konto usunięte
Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...
Eliasz Wawrzkiewicz:
Tomasz Holisz:
Zgadzam sie z opinią. Moja wiedza jest jednak bardziej teoretyczna niz praktyczna. Pamietac nalezy, ze im wiekszy dostawca CRM tym system jest mniej elastyczny (np SAP, Microsoft). Duzo dobrego slyszalem o Sieblu i simplu.
Jakby ciekawil cie jedynie mCRM (mobilny CRM) to polecam system MAH krakowskiej firmy GLEN - tani i bardzo elastyczny. GLEN zrobi dla ciebie wszystko co zechcesz:)
Hm no i tutaj się nie zgodzę. Znam MS CRM, i wiem że akurat ten system jesli chodzi o elstyczność jest bardzo otwarty i konfigurowlany. Poza tym dobrze znany interfejs i łatwośc integracji z innymi produktami sprawia że na system coraz wiecej firm patrzy przychylnym okiem.
Zwracam honor praktykowi. Pisząc pracę magisterska o systemach CRM takie doszły mnie słuszy o MS CRM i SAPie. Z sapem mam przyjemność lub nieprzyjemność pracować i opinie się potwierdzają:)
Przemysław
N.
łączę świat IT z
jeszcze trudniejszym
światem zwykłych
lu...
Temat: Jakie są najlepsze i najbardziej popularne CRM'y na...
Tomasz Holisz:
Zgadzam sie z opinią. Moja wiedza jest jednak bardziej teoretyczna niz praktyczna. Pamietac nalezy, ze im wiekszy dostawca CRM tym system jest mniej elastyczny (np SAP, Microsoft). Duzo dobrego slyszalem o Sieblu i simplu.
Tak z ciekawości - co słyszałeś o "Simplu"?
Podobne tematy
-
CRM » Raport na temat rynku CRM w Polsce -
-
CRM » Jakie kupujecie książki o tematyce związanej z CRM? -
-
CRM » Funkcjonalności dostępnych na rynku systemów CRM -
-
CRM » Koszt wdrożenia CRM -
-
CRM » Szukam Partnerów do sieci sprzedaży CRM -
-
CRM » CRM spełniający moje wymagania -
-
CRM » System CRM do obsługi klienta -
-
CRM » CRM/CLM predictive analytics -
-
CRM » Jak by według was wyglądał idealny crm? -
-
CRM » walidacja numerów telefonów w CRM -
Następna dyskusja: