Patryk
Sikora
GoNet CRM Sales
Manager
Temat: GoNet CRM - idealny CRM on-premise dla małych i dużych firm
Szanowni Państwo,Zapraszam do zapoznania się z ofertą wdrożenia systemu GoNet CRM.
Nasze rozwiązania to kompleksowe i wygodne narzędzie do zarządzania komunikacją z klientem na wszystkich etapach procesu sprzedaży. Wdrożenie proponowanego systemu otwiera przed Państwem cały szereg potencjalnych korzyści: usprawnienie ścieżki sprzedażowej i posprzedażowej, polepszenie rentowności operacyjnej, łatwiejszą analizę i organizację pracy, oraz przede wszystkim, zwiększenie konkurencyjności przedsiębiorstwa wobec firm korzystających już z rozwiązań CRM. Nasze rozwiązania zapewnią Państwu również łatwiejszą organizację i analizę pracy wybranego działu, oraz zagwarantują, że najważniejsze dane i dokumenty pozostaną w bazie firmy bez względu na poziom rotacji pracowników.
Co oferuje GoNet CRM? Oto wybrane korzyści:
1. JEDNORAZOWA opłata wdrożeniowa (brak miesięcznego abonamentu)
2. Sprawne i szybkie tworzenie szczegółowych baz danych klientów (historia korespondencji, zamówień, zadłużenia itp), z możliwością zaimportowania jej z istniejącej bazy systemu ERP (m. in. Comarch Optima, Subiekt GT, Symfonia),
3. Pełna rejestracja korespondencji we wszystkich wariantach (telefon, email, sms), wspomagana systemem zadań i przypomnień,
4. Planowanie poszczególnych kroków sprzedaży (system szans sprzedaży, moduł zarządzania projektami, konfiguracja "lejka sprzedażowego"),
5. Monitoring pracy Działu Handlowego lub innego, dowolnego działu w szczegółowych raportach, z opcjonalnym wykorzystaniem modułu do obliczania planów i prowizji,
6. Generator ofert i zamówień w atrakcyjnych graficznie, spersonalizowanych szablonach,
7. Łatwe i szybkie zarządzanie wszystkimi zarchiwizowanymi dokumentami jak załączniki, faktury, umowy ("wirtualna szafa" - wszystkie dokumenty automatycznie gromadzą się w jednym miejscu),
8. Opcjonalny moduł pracy zdalnej za pośrednictwem telefonu lub tabletu z systemem Android,
9. BEZPIECZEŃSTWO DANYCH: pewność, że dane o klientach będą uporządkowane, i pozostaną w firmie nawet przy zmianie operatora tych danych,
10. Łatwy upgrade wdrożonego systemu o kolejne, nowe moduły lub licencje mobilne.
Narzędzia GoNet CRM mają strukturę modułową, co pozwala na dopasowanie całego systemu do indywidualnych potrzeb biorcy: w odróżnieniu od konkurencyjnych systemów CRM, klient płaci tylko za elementy, z których będzie aktywnie korzystał. Jednocześnie, cały system jest bardzo intuicyjny, a praca w nim zapewnia lepszą organizację pracy oraz pełny wgląd w procesy zachodzące wewnątrz firmy. Każdy nowy projekt wdrożenia jest od początku konsultowany z Klientem: na życzenie, dostosowujemy wybrane funkcje oraz interfejs do indywidualnych wymagań użytkownika.
Zachęcam do odwiedzenia naszej strony internetowej, z której można pobrać bezpłatne, w pełni funkcjonalne demo do przetestowania: http://gonetcrm.pl/demo. Jestem do dyspozycji w razie jakichkolwiek pytań pod telefonem +48 790 030 902.