Mateusz Skrzypkowski

Mateusz Skrzypkowski Kierownik WCM w
ArcelorMittal Poland
S.A.

Temat: Efektywna obsługa klienta przez email

Witam.

Chciałbym w firmie wdrożyć rozwiązanie dzięki któremu miałbym możliwość analizować czas odpowiedzi na przychodzącego maila do klienta.

Czy jest jakieś rozwiązanie, które umożliwi generowanie statystyk/raportów dotyczących czasu oczekiwania klienta na odpowiedź?
Krzysztof N.

Krzysztof N. CEO. Aplikacje
internetowe i
mobilne. Symfony,
Zend.

Temat: Efektywna obsługa klienta przez email

Mateusz S.:
Chciałbym w firmie wdrożyć rozwiązanie dzięki któremu miałbym możliwość analizować czas odpowiedzi na przychodzącego maila do klienta.

Czy jest jakieś rozwiązanie, które umożliwi generowanie statystyk/raportów dotyczących czasu oczekiwania klienta na odpowiedź?
Mail jest wysyłany z poziomu aplikacji CRM?



Wyślij zaproszenie do