Temat: Czy CRM dla 3 osób ma sens?
Pomyśl od drugiej strony:
Nie ma CRM - czas potrzebny na to aby uświadamiać współpracownika o wszystkim nad czym pracuje i etapach tego co robię to czas stracony który mógłbym poświęcić na swoją pracę i na odwrót. W przypadku mojej nieobecności dzwoni klient, odbiera inna osoba i rybka. Ona nie jest w temacie, nie wie nic i odstawia klienta z kwitkiem.
Gdyby miała CRM, zagląda w zlecenie i ma wyczerpujące informacje.
Tu nie chodzi o to aby nawzajem się informaować ale o historię zlecen, kontakty, przepływ informacji firmowej, baza klientów, zleceń, faktur itd. itd. Wszystko w jednym miejscu powiązane ze sobą.
Fakt że trzeba przeszkolić pracowników i wdrożyć system, no i wiadomo ze dla kilku osób nie będziemy wdrażać mega systemu ale odpowiedni do potrzeb.
Ale to są oczywiste rzeczy.
Ja sam nie mam aż takiej pamięci do tego co robiłem wcześniej, i nagle dzwoni klient że coś tam 5 miesięcy temu mu robiłem i chce jakiejś informacji, nie mająć CRM musiałem grzebać w historii poczty email i szukać informacji, albo wydzwaniać do innych osób i kompletować informacje, a to wszystko trwa. Z CRM mogę teraz załatwić klienta mają go na linii.