Adam Piłat

Adam Piłat Współwłaściciel,
Jakava Coffee System

Temat: crm z rejestracja rozmow tel

Witam
Szukam wmiare prostego crma do "mini call center".
Zalozenia sa takie ze 2-3 panie beda kontaktowqaly sie z klientami i robily dokomentacje co kto chce, dlaczego nie chce, robily zadania na przyszlosc itp. itd.
System moze byc lokalnie w sieci - nie musi byc dostepny z zewnatrz
Glownym jednak "problemem" jest to ze szef chce miec rejestracje rozmow z klientami.
Tzn wejdzie sobie w jakiegos klienta - zobaczy wpis ze nie sa zainteresowani dana usluga albo korzystaja z konkurencji. i bedzie do tego przypisana rozmowa w jktora bedzie mogl wejsc i ja odsluchac.
Jak to najproscie/najtaniej zrealizowac ?
Jakies podpowiedzi ?
Pozdrawiam
Krzysztof N.

Krzysztof N. CEO. Aplikacje
internetowe i
mobilne. Symfony,
Zend.

Temat: crm z rejestracja rozmow tel

Adam Pilat:
Szukam wmiare prostego crma do "mini call center".
Zalozenia sa takie ze 2-3 panie beda kontaktowqaly sie z klientami i robily dokomentacje co kto chce, dlaczego nie chce, robily zadania na przyszlosc itp. itd.
System moze byc lokalnie w sieci - nie musi byc dostepny z zewnatrz
Glownym jednak "problemem" jest to ze szef chce miec rejestracje rozmow z klientami.
Tzn wejdzie sobie w jakiegos klienta - zobaczy wpis ze nie sa zainteresowani dana usluga albo korzystaja z konkurencji. i bedzie do tego przypisana rozmowa w jktora bedzie mogl wejsc i ja odsluchac.
Jak to najproscie/najtaniej zrealizowac ?
Sam CRM to kwestia wyboru gotowego rozwiązania lub napisania aplikacji dedykowanej. Natomiast odsłuchiwanie rozmów należałoby oprzeć o tzw. rejestrator rozmów. To urządzenie, które zapisuje wykonane rozmowy w postaci plików dźwiękowych. Aplikację CRM należałoby zintegrować z tymże rejestratorem. I tutaj zachęcałbym do wykonania aplikacji dedykowanej.

Wśród wielu doświadczeń i pośród wykonanych projektów posiadam integrację aplikacji CRM z rejestratorem rozmów. Zapraszam do kontaktu: www.meritoo.pl :)

konto usunięte

Temat: crm z rejestracja rozmow tel

Witam
To może coś takiego...

http://www.tenvirk.pl/solutions/modul_call_center.html

Pozdrawiam
Robert Borowiecki

Robert Borowiecki Konsultant, dotacje
dla informatyki.

Temat: crm z rejestracja rozmow tel

Witam,

jest już na rynku polski kilka CRMów zintegrowanych z wirtualnymi centralkami telefonicznymi takim jak np. Freeconet. Takie wirtualne centalki same z siebie rejestrują rozmowy i nie ma już potrzeby kupowania jakiś tam rejestratorów ani pisania dedykowanych rozwiązań.

Pozdrawiam



Wyślij zaproszenie do