Michał Styk

Michał Styk informatyk

Temat: CRM ONLINE - PILNE

Witam. Widzę, że wszystkim tutaj potrzebne były kombajny do zarządzania klientelą i ogólnymi procesami firmy ;). Ja z mojej strony poszukuje czegoś, co działając online dawało by firmie składającej się z max 20 osób możliwość użytkowania kalendarza bez całej masy inny dodatków.

Mianowicie, jak przykładowo prezes idzie na spotkanie w czwartek o 12, wpisuje to do kalendarza, i jest to dostępne dla wszystkich innych użytkowników. Każdy może wpisać datę spotkania, wyjścia z firmy lub urlop, a reszta od razu widzi kiedy ktoś jest niedostępny.

Dodatkowo jakiś moduł wymiany plików.

Zna ktoś może rozwiązanie sprowadzające się do obsługi kalendarza i prostego modułu wymiany plików między użytkownikami?? Fajne te rozwiązania, patrzyłem też na esme,infirma,minicrm ale także one są dosyć rozbudowane i nie kalkuluje się kupowanie licencji, do uzytkowania 1/10 możliwości.

Z góry dzięki za podsunięcie jakiegoś rozwiązania
Marcin Różański

Marcin Różański eVolpe Consulting
Group

Temat: CRM ONLINE - PILNE

Michał Styk:
Witam. Widzę, że wszystkim tutaj potrzebne były kombajny do zarządzania klientelą i ogólnymi procesami firmy ;). Ja z mojej strony poszukuje czegoś, co działając online dawało by firmie składającej się z max 20 osób możliwość użytkowania kalendarza bez całej masy inny dodatków.

Mianowicie, jak przykładowo prezes idzie na spotkanie w czwartek o 12, wpisuje to do kalendarza, i jest to dostępne dla wszystkich innych użytkowników. Każdy może wpisać datę spotkania, wyjścia z firmy lub urlop, a reszta od razu widzi kiedy ktoś jest niedostępny.

Dodatkowo jakiś moduł wymiany plików.

Zna ktoś może rozwiązanie sprowadzające się do obsługi kalendarza i prostego modułu wymiany plików między użytkownikami?? Fajne te rozwiązania, patrzyłem też na esme,infirma,minicrm ale także one są dosyć rozbudowane i nie kalkuluje się kupowanie licencji, do uzytkowania 1/10 możliwości.

Z góry dzięki za podsunięcie jakiegoś rozwiązania

Witam serdecznie,

Opisane wymagania idealnie pasują do funkcjonalności jaką oferuje Google Calendar i Google Docs. Oczywiście ich zastosowanie wymagałoby odpowiedniego ustalenia procedur z tym związanych.

Czasami najprostsze rozwiązania są najskuteczniejsze ;)

Pozdrawiam,
Marcin

eVolpe Consulting Group
marcin.rozanski@evolpe.pl
http://evolpe.plMarcin Różański edytował(a) ten post dnia 31.07.12 o godzinie 10:54

konto usunięte

Temat: CRM ONLINE - PILNE

Zna ktoś może rozwiązanie sprowadzające się do obsługi kalendarza i prostego modułu wymiany plików między użytkownikami?? Fajne te rozwiązania, patrzyłem też na esme,infirma,minicrm ale także one są dosyć rozbudowane i nie kalkuluje się kupowanie licencji, do uzytkowania 1/10 możliwości.

Z góry dzięki za podsunięcie jakiegoś rozwiązania

Nie wiem czy myślałeś nad tym, ale niektóre CRMy online oferują dostosowanie aplikacji specjalnie na potrzeby użytkownika. Jeśli masz konkretne wymagania i wiesz, że tylko one spełnią Twoje oczekiwania, zapytaj producenta o możliwość ich wdrożenia i koszty.

Temat: CRM ONLINE - PILNE

Google Calendar + Google Docs + Dropbox :-)
Możesz też pomyśleć o jakimś dedykowanym rozwiązaniu.Maksymilian Śleziak edytował(a) ten post dnia 05.08.12 o godzinie 09:08
Michał Skurowski

Michał Skurowski LiveSpace - CRM dla
zespołów sprzedaży

Temat: CRM ONLINE - PILNE

Jeśli szukasz najprostszego rozwiązania, czyli takiego trochę bardziej rozbudowanego kontaktownika, to w tym wątku trochę się ich pojawiło, zwłaszcza polecam wspomniany wyżej "Google Calendar + Google Docs + Dropbox" :)

Pytanie tylko - po co?

Bo jeśli szukasz nie tylko narzędzia, czy "programu komputerowego", ale rozwiązania, które pomoże Ci lepiej zorganizować sprzedaż i wnieść ją na wyższy poziom (niezależnie od rozmiaru Twojej firmy), zajrzyj na http://LiveSpace.pl.

Znajdziesz tam praktyczny, łatwy w użyciu CRM, który zawiera zaszytą metodykę sprzedaży i funkcjonalności pozwalające m.in. na:

- przeprowadzenie prawidłowej segmentacji klientów,
- ustalenie profesjonalnego procesu sprzedaży,
- wyznaczenie celów sprzedażowych (i nie tylko) dla członków zespołu handlowego

Czyli wszystko czego potrzebujesz, żeby Twoja sprzedaż wzrosła :)

Zachęcam zwłaszcza ze względu na to, że dość popularne jest przeświadczenie, że mała firma potrzebuje tylko kontaktownika, a duże firmy muszą mieć wielkie kobyły zintegrowane ze wszystkim co się da.

Otóż nieprawda. Niezależnie od tego, czy masz 1000 handlowców w swojej firmie, czy sprzedajesz sam - musisz umieć odpowiedzieć na te same pytania odnośnie Twoich klientów: kim są, czego potrzebują i na ile są dla Ciebie wartościowi (tu pomocna będzie segmentacja) oraz co muszę zrobić, by ode mnie kupili (od tego jest proces sprzedaży). I właśnie tu przydaje się LiveSpace CRM.

I oczywiście wspólny kalendarz i możliwość dodawania plików też są :)

Więcej informacji znajdziesz na http://LiveSpace.plMichał Skurowski edytował(a) ten post dnia 05.08.12 o godzinie 20:13
Agata Bielecka

Agata Bielecka Marketing Manager,
GroupCamp

Temat: CRM ONLINE - PILNE

Witam,

GroupCamp Projekt (http://www.groupcamp.pl/) to program do zarządzania projektami online, który pomoże Ci zarządzać projektami, zespołem oraz sprawnie współpracować z klientami.

Posiadasz wszelkie narzędzia, które umożliwiają Ci udostępnianie dokumentów i kluczowych terminów. Przydzielaj i monitoruj zadania. Podejmuj dyskusje. Zarządzaj arkuszami czasu. Kontroluj harmonogram projektu..

Nasze oprogramowanie do zarządzania projektami online jest szczególnie przystosowane do pracy grupowej w SOHO i MŚP ale również dla grup w dużych organizacjach.

To tylko kilka mozliwosci wykorzystania GroupCamp Projekt:

Narzedzie pozwala umieścić wszystkie dokumenty w jednym miejscu: pliki, linki i Google Dokumenty, zarządzać wersjami i tagami oraz komentować dokumenty; organizować swoje projekty w listy zadań; twórzyć i przydzielać zadania; monitorować zadania i czas; udostępniać kluczowe terminy projektów zespołom i klientom; rejestrować czas spędzany na projektach przez zespoły; kontrolować koszty i monitorować terminy; wystawiać faktury klientom; monitorować rozwój swoich projektów, opóźnienia oraz działania w czasie rzeczywistym.

Ponadto GroupCamp Projekt (http://www.groupcamp.pl/) jest jendym z niewielu narzedzi w pelni zintegrowanych z Google Apps dla firm takimi jakGoogle Docs, Google Calendar, Google Contacts oraz Gmail.

Istnieje w darmowej wersji testowej:

http://www.groupcamp.pl/zarzadzania-projektami-online

Zapraszam!
Marek Grabowski

Marek Grabowski Właścicel, AMG
Technik

Temat: CRM ONLINE - PILNE

apps.google.com

Aplikację musisz wykonać sam. Taką jaka jest Ci potrzebna. Bez zbędnych dodatków.
Z zawodu jestem Tokarzem i wydaje mi się że sobie z tym świetnie poradziłem.
Michał Styk:
Witam. Widzę, że wszystkim tutaj potrzebne były kombajny do zarządzania klientelą i ogólnymi procesami firmy ;). Ja z mojej strony poszukuje czegoś, co działając online dawało by firmie składającej się z max 20 osób możliwość użytkowania kalendarza bez całej masy inny dodatków.

Mianowicie, jak przykładowo prezes idzie na spotkanie w czwartek o 12, wpisuje to do kalendarza, i jest to dostępne dla wszystkich innych użytkowników. Każdy może wpisać datę spotkania, wyjścia z firmy lub urlop, a reszta od razu widzi kiedy ktoś jest niedostępny.

Dodatkowo jakiś moduł wymiany plików.

Zna ktoś może rozwiązanie sprowadzające się do obsługi kalendarza i prostego modułu wymiany plików między użytkownikami?? Fajne te rozwiązania, patrzyłem też na esme,infirma,minicrm ale także one są dosyć rozbudowane i nie kalkuluje się kupowanie licencji, do uzytkowania 1/10 możliwości.

Z góry dzięki za podsunięcie jakiegoś rozwiązania
Agnieszka Moryson Górska

Agnieszka Moryson Górska Specjalista ds.
sprzedaży systemów
IT

Temat: CRM ONLINE - PILNE

Najbardziej elastyczny i konfigurowalny system działający na dowolnej przeglądarce internetowej - bs4 intranet.
http://www.bs4.pl

konto usunięte

Temat: CRM ONLINE - PILNE

witam
Witam
Ja proponuje ściągnąć darmową wersje by zapoznac sie z nowoczesnym CRM. sam długo szukałem na rynku dobreg taniego CRm i do tego w chmurze były albo bardzo drogie rozwiazania albo niekompletne.
to oprogramowanie oczywiscie jako wersja stacjonarna ale również w tzw " chmurze "jest uwazam dobrym i tanim narzedziem.
Serdecznie zapraszam do przetestowania.

http://cksystems.pl/index.php/produkty/belisama4crm#po...Marek Ciecharowski edytował(a) ten post dnia 08.04.13 o godzinie 18:10

Temat: CRM ONLINE - PILNE

Moze ten temat ktoś zamknąć? Zrobil się super spam-śmietnik.
Adam Jakub Maciejczyk

Adam Jakub Maciejczyk newPR :: Grupa AG
ESSEKER

Temat: CRM ONLINE - PILNE

zgadzam się w zupełnościAdam Jakub Maciejczyk edytował(a) ten post dnia 05.04.13 o godzinie 23:49
Michał Skurowski

Michał Skurowski LiveSpace - CRM dla
zespołów sprzedaży

Temat: CRM ONLINE - PILNE

słusznie.
btw, 4 wypowiedzi Marka Ciechorawskiego usunąłem z kilku wątków, bo to spam w czystej formie (copy/paste ten sam tekst reklamowy nie mający nic wspólnego z dyskusją). Następne próby spamowania będą skutkować banem.

Temat: CRM ONLINE - PILNE

W pełni gratuluję wyboru choć dziwię się że Ci się udało nawiązać z nimi współpracę.

Ja po dwóch rozmowach i przedstawieniu oczekiwań do dziś czekam na ofertę.
Do handlowca pisałem już kilkukrotnie aby określił ramowe koszty. W tym miejscu utknęły rozmowy pomimo że obiecał że to prześle.

Jedna co chciał mi zaproponować to otwarcie rachunku w wysokości 100 zł za godzinę pracy. Taki wekseli inblanco :) a wyjdzie jak wyjdzie. Moja propozycja stworzenia kosztorysu gdzie zaproponowałem, że zapłacę za czas tak aby mieć konkretnie zaplanowane co robimy - też nie spotkała się z aprobatą

Pomimo dobrze zapowiadającej się współpracy wyszło jak zwykle. W czasie prezentacji handlowiec pokazał większość interesujących mnie funkcjonalności i możliwość uzyskania praktycznie wszystkiego co mi potrzeba. Jednak na końcu rozmowy okazywało się że wszystko trzeba jednak od nowa zaprogramować. Czyli na prezentacji jest a potem nie ma. Z tego względu poprosiłem o wstępne koszty tego właśnie dodatkowego programowania- koszty oczywiście szacunkowe. Chciałem wiedzieć na co się piszę.
- byłem zainteresowany 10 licencji miesięcznie w opcji rozbudowy do moich potrzeb.
Zostałem zwyczajnie olany choć końcowa faktura miała zamknąć się w (okres wdrożenia do dwóch lat) w sumie na około 15 - 20 tyś zł. Tym bardziej mnie dziwi brak kontaktu.

Nie polecam egito.pl ani kontaktu z nimi. Dla mnie są nieprofesjonalni. Firma sprzedająca oprogramowanie do wsparcia sprzedaży urywa kontakt, przestaje odpowiadać na maile i nie odbiera telefonów.
Podejrzewam że korzystają z własnego softu :) jak widać nie wspiera on sprzedaży :)
Nie polecam.

Paweł
Marek Kardel

Marek Kardel Postęp to
przewracanie się do
przodu!

Temat: CRM ONLINE - PILNE

Paweł K.:
W pełni gratuluję wyboru choć dziwię się że Ci się udało nawiązać z nimi współpracę.

Ja po dwóch rozmowach i przedstawieniu oczekiwań do dziś czekam na ofertę.
Do handlowca pisałem już kilkukrotnie aby określił ramowe koszty. W tym miejscu utknęły rozmowy pomimo że obiecał że to prześle.

Jedna co chciał mi zaproponować to otwarcie rachunku w wysokości 100 zł za godzinę pracy. Taki wekseli inblanco :) a wyjdzie jak wyjdzie. Moja propozycja stworzenia kosztorysu gdzie zaproponowałem, że zapłacę za czas tak aby mieć konkretnie zaplanowane co robimy - też nie spotkała się z aprobatą

Pomimo dobrze zapowiadającej się współpracy wyszło jak zwykle. W czasie prezentacji handlowiec pokazał większość interesujących mnie funkcjonalności i możliwość uzyskania praktycznie wszystkiego co mi potrzeba. Jednak na końcu rozmowy okazywało się że wszystko trzeba jednak od nowa zaprogramować. Czyli na prezentacji jest a potem nie ma. Z tego względu poprosiłem o wstępne koszty tego właśnie dodatkowego programowania- koszty oczywiście szacunkowe. Chciałem wiedzieć na co się piszę.
- byłem zainteresowany 10 licencji miesięcznie w opcji rozbudowy do moich potrzeb.
Zostałem zwyczajnie olany choć końcowa faktura miała zamknąć się w (okres wdrożenia do dwóch lat) w sumie na około 15 - 20 tyś zł. Tym bardziej mnie dziwi brak kontaktu.

Nie polecam egito.pl ani kontaktu z nimi. Dla mnie są nieprofesjonalni. Firma sprzedająca oprogramowanie do wsparcia sprzedaży urywa kontakt, przestaje odpowiadać na maile i nie odbiera telefonów.
Podejrzewam że korzystają z własnego softu :) jak widać nie wspiera on sprzedaży :)
Nie polecam.

Paweł

zerknij tutaj na http://optimasales.pl może Ci sie spodoba, fajny interface, otwieranie kart klientów jak w przeglądarkach itd.
Marek Kardel

Marek Kardel Postęp to
przewracanie się do
przodu!

Temat: CRM ONLINE - PILNE

Jacek W.:
Rzuć okiem na aplikację Funnela. Działa online i posiada obok wersji komercyjnych także wersję bezpłatną.

Zaglądnij też na http://optimasales.pl, jest dostępny od 49 PLN, a daje fajne możliwości np. integracja z dolnym ulubionym twoim programem pocztowym, e-maile lądują z automatu w karcie klienta, fajna nawigacja itd.

Temat: CRM ONLINE - PILNE

Zobacz na http://firmao.pl/ofeta. Okres próbny za darmo, później płatne, ale moim zdaniem ceny są dość przystępne. Moduł CRM mają sprawnie działający i intuicyjny, po wprowadzeniu kontrahentów do bazy, mogę sprawnie nimi zarządzać, dodawać notatki, robić zadania i przypisywać je pracownikom . W mojej firmie zdaje egzamin.
Krzysztof Tokarczyk

Krzysztof Tokarczyk Manager / icracow

Temat: CRM ONLINE - PILNE

Polecam ten oto ranking systemów CRM. Warto zgłosić tam własny system CRM (to dla promujących się na forym GL) jak i przeglądać już istniejące pozycje.
Marek Kardel

Marek Kardel Postęp to
przewracanie się do
przodu!

Temat: CRM ONLINE - PILNE

może Pana zainteresuje OptimaSales? ma wiele ciekawych funkcji, choć nie wiem czy podpasują, jak coś to warto tutaj zerknąć: https://optimasales.pl/nowosci-i-aktualnosci/

Temat: CRM ONLINE - PILNE

możesz też sprawdzić na http://firmao.pl/oferta, dwa tyg możesz mieć konto testowe, więc będzie za darmo, a potem wykupujesz pakiet wg potrzeb, ale według mnie to też nie jakoś dużo, dodajesz kontrahentów, możesz dodać do nich notatki, tworzyć zadania, robić przypomnienia, sama używam od kilku miesięcy i wszystko działa ok

Temat: CRM ONLINE - PILNE

Nasza firma od niedawna zaczęła korzystać z Firmao CRM. Wszystko jasno wytłumaczone, dostępnych bardzo dużo funkcji wspierających prowadzenie frmy, w razie pytań firma szybko i sprawnie na nie odpowiada. My skorzystaliśmy z oferty 14 dni za darmo i zdecydowaliśmy się na to oprogramowanie, warto sprawdzić na http://firmao.pl/oferta.

Następna dyskusja:

Prosty CRM online dla firmy...




Wyślij zaproszenie do