Michał L.

Michał L. prezes zarządu, bs4
business solutions
sp. z o.o.

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Zgadzam się z opinią p. Jarka nt. zabezpieczeń systemów.
Poziom zabezpieczeń musi być proporcjonalny do wartości danych w systemie. Ponadto żadna finezja i techniczne wyrafinowanie zabezpieczeń nie zastąpią dyscypliny w firmie, szkolenia użytkowników i konsekwencji.

W naszym systemie bs4 można konfigurować różne poziomy zabezpieczeń logowania np. konieczność częstej zmiany haseł, wygaszanie automatycznie nieużywanych haseł, hasło nie może być takie jak jedno z ostatnich haseł, odpowiednio długie i z różnorodnymi znakami itp.
Co z tego jeżeli zbytnie podniesienie wymogów w tym zakresie powoduje obchodzenie ich poprzez karteczki post-it naklejane na monitorze, nadawanie haseł Styczeń01, Luty02 itp...

Trafiamy na administratorów, którzy używają w firmie bardzo dziwnych konfiguracji VPN itp. ale hasło do tego stosują banalnie proste...

Opowiem Wam story o Enigmie (nazwa naszej firmy bs4 ma związek z Enigmą... ). Niemcy w czasie wojny w którymś momencie wydali i rozprowadzili swoim szyfrantom na wszystkich frontach księgi sugerowanych haseł. Dlaczego? bo uznali, że jest mniej szkodliwe stosowanie hasła jednego z wielu tysięcy w księdze (która może zresztą wpaść w ręce wroga), niż "wymyślanie" samodzielne haseł przez ich szyfrantów. Polscy kryptolodzy, jak mieli nową odmianę szyfru do złamania to próbowali haseł w pierwszej kolejności typu: Hitler, Heil itp...

Wracając do tych haseł sms-owych. W przypadku CRM jeszcze bardziej utrudniłoby to zmotywowanie użytkowników do korzystania z systemu. Prędzej pisali by na kartce numery telefonów do klientów niż w crm, który wymaga tak upierdliwego logowania. Możemy oczywiście robić sesję całodniową w programie, ale co wtedy jest bardziej niebezpieczne? hasło statyczne czy trwająca wiele godzin sesja do przechwycenia...
Jacek Paszek

Jacek Paszek CTO, BetaSoft

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Zapraszam do obejrzenia systemu eDokumenty - to unikalne połączenie CRM, obiegu dokumentów i workflow. System pracuje w przeglądarce, ale ma look&feel aplikacji desktopowej.

http://www.edokumenty.eu
http://www.youtube.com/watch?v=ewZoAXxJ344
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

:)
zaglądam do tego wątku jak tylko się coś pojawi :) i ciesze, że dostawcy CRM zauważyli to, że CRM to strategia pracy a nie "system informatyczny, który......", swego czasu napisałem, że to co nazywamy CRM to nic innego jak procesy obsługi zdarzeń związanych z obsługą klientów:
http://it-consulting.pl/autoinstalator/wordpress/2011/...
Piotr D.

Piotr D. Budownictwo

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Przyznaję, że bardzo zmęczyłem się testowaniem różnych systemów typu CRM. To niesamowite jak rożne może być podejście do tych podobnego tematu... (Ostatecznie wybrałem https://minicrm.pl/ za prostotę i jeszcze raz prostoę )
Michał Skurowski

Michał Skurowski LiveSpace - CRM dla
zespołów sprzedaży

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Mam kolejną prośbę do coraz "sprytniejszych" spamerów.

Dwa ostatnie wpisy zachwalające MiniCRM są moim zdaniem fałszywe - napisane z wirtualnych kont, wirtualnych ludzi. Takie przejawy "marketingu" będą kasowane, a przedstawiciele firmy, które za tym stoją będą usuwani z grupy. Powyższy wpis zostawiam, żeby było wiadomo o co chodzi.

Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś wątpliwości, poniżej wyjaśnienie.

1. wpis z zeszłego tygodnia: http://www.goldenline.pl/forum/1018790/jaki-crm-dla-ma...

Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale niejaka Justyna Malinowska ma JEDEN kontakt poza pomocą w GL i wszystkie jej wypowiedzi związane są z promowaniem jakiegoś produktu/usługi. Moim zdaniem pochodzi z tzw. "farmy użytkowników", których się uprawia do najbardziej oldskulowej i prymitywnej formy "marketingu szeptanego". Do tego pani Justyna nie pracuje w żadnej realnej firmie, tylko "e-commerce".

Tu więcej szczegółów: http://www.goldenline.pl/justyna-malinowska14/wypowiedzi

2. Kolejny przykład powyżej, czyli Piotr Drobicz, zero kontaków, choć niby był "IT Managerem" w IBM, fałszywe zdjęcie.

http://www.goldenline.pl/piotr-drobicz/

To nie są jedyne przejawy takich działań, ale ostrzegam, że dla takich praktyk nie będzie tolerancji.

Jeszcze raz proszę osoby, które promują swoje produkty: bądźcie pomocni, nie ukrywajcie się, nie uprawiajcie nieetycznego, prymitywnego marketingu. To się potem mści, naprawdę.

PS niechcący kliknąłem "wartościowa" pod powyższym wpisem i chyba nie mogę tego odznaczyć ;)
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

proponuje założyć jeden dedykowany wątek Reklama i na pozostałych zakazać wszelkich reklam, wielu spryciarzy wkleja grafikę z reklamami bo nie da sie ich włapać szukając słów.... tez to tępięTen post został edytowany przez Autora dnia 19.08.13 o godzinie 10:20
Maciej Artur Jankowski

Maciej Artur Jankowski Pomagam ludziom
zrozumieć
technologie

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

wyrzucajcie bez mrugnięcia okiem.
Błażej Pabiszczak

Błażej Pabiszczak Wdrażam otwarte
systemy CRM

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Wątpię bym doczekał merytorycznych tematów niezawierających nadmiaru spamu/reklamy. Oczywiście też jestem za wyrzucaniem takich delikwentów.

Co do tej wypowiedzi to mam kilka uwag:
proponuje założyć jeden dedykowany wątek Reklama i na pozostałych zakazać wszelkich reklam


Niestety nie mogę znaleźć ani jednego wątku w CRM który by spełniało to założenie (no może tytułowy wątek "reklama" albo wątki bez odpowiedzi). Kiedyś jak się udzielałem tutaj częściej miałem jeszcze nadzieje. Coraz trudniej wyłapać na GL odpowiedzi merytoryczne odpowiadające na zadane pytanie, zbyt dużo spamu.Ten post został edytowany przez Autora dnia 28.09.13 o godzinie 10:45
Bartosz Stachowiak

Bartosz Stachowiak Profesjonalny
Doradca IT

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Jarosław Ż.:
:)
zaglądam do tego wątku jak tylko się coś pojawi :) i ciesze, że dostawcy CRM zauważyli to, że CRM to strategia pracy a nie "system informatyczny, który......", swego czasu napisałem, że to co nazywamy CRM to nic innego jak procesy obsługi zdarzeń związanych z obsługą klientów:
http://it-consulting.pl/autoinstalator/wordpress/2011/...

Podpisuję się pod tym. Druga sprawa - należy spojrzeć na to w jaki sposób pracują handlowcy. Ma być to głównie ich narzędzie pracy. Ciekawe jest to, że większość firm traktuje CRM jako zło konieczne, natomiast moim zdaniem jeśli mamy w firmie choć jednego handlowca i obsługujemy kilkunastu klientów to bez CRM'a ciężko jest porządnie zorganizować sprzedaż i prawidłowo budować relacje. Od jakiegoś czasu mam kontakt z Microsoft Dynamics CRM. System wydaje się dość skomplikowany, ale duży plus to łatwa integracja z narzędziami Microsoftu tj. outlook, excel itd. Myślę, że najnowsza wersja 2013 może nieźle namieszać na rynku CRM'ów.

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Jeśli chodzi o oprogramowanie CRM w chmurze, to od lat korzystam z Firmao. Przede wszystkim mam całą bazę kontrahentów w jednym miejscu, mogę łatwo znaleźć każdego z nich choćby po NIP-ie, mogę dodawać zadania i notatki do konkretnego kontrahenta, a także z poziomu panelu klienta mogę zebrać wszystkie zamówienia. Do tego oprogramowanie ma integracje z kalendarzem Google, mam wgląd w grafiki pracowników, planowanym czasie pracy mogę zobaczyć jakie zadania i w jakim czasie planują wykonać, do tego ma integrację z Prestashop, bo korzystałam z Presty do fakturowania, teraz przeszłam również do Firmao, bo ten moduł też mają bardzo dobry. Można wejść również na stronę http://firmao.pl/oferta i skorzystać z darmowego okresu próbnego, żeby zobaczyć jak działa system. U mnie zdaje egzamin.
Krzysztof Tokarczyk

Krzysztof Tokarczyk Manager / icracow

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Jeśli poszukujesz systemu CRM to zobacz na serwis stworzony dla ludzi kupujących oprogramowanie Programy.do. Znajdziesz w nim między innymi listę systemów CRM zawierającą opisy funkcjonalności, recenzje i ceny.
Marek Kardel

Marek Kardel Postęp to
przewracanie się do
przodu!

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Może ten?
https://optimasales.pl/poznaj-program-crm/

oraz warto zrobić analizę opłacalności i to za darmo
Czy zakup i wdrożenie CRM będzie opłacalne dla Twojej firmy?
https://optimasales.pl/kalkulator-oplacalnosci-wdrozeni...

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

My też używamy w firmie CRM Firmao . Polecam wszystkim, ponieważ nigdy nie mieliśmy problemu z systemem i na prawdę pomógł nam usprawnić działania w naszej firmie http://firmao.pl/ds.

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Odpowiedź jest prosta - Firmao.
Naprawdę, działa u mnie w firmie, nie mam zastrzeżeń.
Polecam skontaktować się z konsultantem, najprościej w okienku czatu na stronie, umówić się na prezentację, wypróbować wersję demo, za darmo i zweryfikować czy się podoba. Ale jak mówię, u mnie sprawdza się naprawdę dobrze. Podlinkuję Ci na dole, mam nadzieję, że pomogłam :D
https://firmao.pl

Następna dyskusja:

CRM ONLINE - PILNE




Wyślij zaproszenie do