konto usunięte

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Witam,

Zapraszam również jeżeli ktoś poszukuje systemu CRM dostępnego w dzierżawie na stronę http://www.egito.pl System warty obejrzenia i w przystępnej cenie, dostępny online. Współpracuje z większością przeglądarek internetowych.


Obrazek


Obrazek


Obrazek
Wojtek Asnyk

Wojtek Asnyk Właściciel,
Konsultant IT

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Jest jeszcze Systim ( http://www.systim.pl ) który co prawda nie jest stricte CRM-em, ale posiada moduł CRM który powinien wystarczyć w większości firm, moduł zarządzania projektami, fakturowania. Osobiście korzystam do mojej działalności i mogę polecić.
Piotr Kusiak

Piotr Kusiak co-owner, Innodia
Ltd.

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Witaj,
własnie uruchomiliśmy nowy system tego typu - http://centriumcrm.com
Z tego co napisałeś spełni on w 100% Twoje wymagania.
System działa w przeglądarce, jest oparty o infrastrukturę Google dzięki czemu jest szybki i niezawodny.

Zachęcam do wypróbowania

-----
http://centriumcrm.com - prosty CRM dla Twojej firmy.
Krzysztof N.

Krzysztof N. CEO. Aplikacje
internetowe i
mobilne. Symfony,
Zend.

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Jacek L.:
Poszukuję do firmy małego, ale profesjonalnego systemu CRM zarządzanego tylko przez
przeglądarki internetowe.
Aktualne?
Przemysław Steiner

Przemysław Steiner Systemy Sygnalizacji
Pożaru, Stałe
Urzadzenia Gaśnicze,
s...

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Witam,

polecam CRM Vision - łatwy do przystosowania, kilka opcji cenowych zależnych od ilości modułów. Oczywiście dostęp przez przeglądarkę.
Wersja demonstracyjna i opis programu tutaj: http://www.crmvision.pl
Możliwe jest zamówienie bezpłatnej prezentacji przez Skype, podczas której można poznać zalety programu i możliwości dostosowania go do swojej firmy.
Dla zainteresowanych bezpłatna 30 dniowa licencja.
Mozliwe również szkolenia pracowników i pomoc we wdrożeniu programu.
Piotr Stanek

Piotr Stanek ITCube Software

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Witam,

Polecam ITCube CRM - system oparty w 100% na przeglądarce internetowej. Pełna funkcjonalność dostępna poprzez tablety. Jeśli chodzi o funkcjonalność to system składa się z kilku modułów, cena zależy od wybranych modułów oraz ilości użytkowników.
Więcej informacji dostępnych jest na: http://www.itcube.pl.
Wersja demo dostępna pod adresem: http://www.itcubecrm.pl
Daniel Porębski

Daniel Porębski Project Manager /
Konsultant Biznesowy

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Ja natomiast mogę polecić bs4 SMART - nowy produkt bs4 business solutions sp. z o.o.. Przeznaczony jest dla niedużych, ale wymagających klientów. Już w podstawowej konfiguracji możliwe jest m.in:
- szczegółowe zbieranie informacji o klientach i historii działań,
- automatyzacja tworzenia ofert i uporządkowanie sprzedaży,
- usprawnienie komunikacji w firmie i sprawny przepływ informacji (workflow),
- podejmowanie skuteczniejszych decyzji dzięki lepszej jakości informacji zarządczej,
- sprawne zarządzanie zadaniami pracowników i procesami (sprzedaży, realizacji usług),
- ułatwione zarządzanie ofertą produktową,
- wystawianie faktur oraz korekt,
- wysyłanie korespondencji e-mail (również hurtowa wysyłka na zasadzie newslettera).

Zapraszam do kontaktu odnośnie szczegółowego opisu, wersji demo oraz prezentacji.
Paweł K.

Paweł K. telekom, Av, IT

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Osoby zainteresowane kwestią bezpiecznego dostępu do CRM i innych systemów dostępnych w SaaS zapraszam do zapoznania się z HyperID. HyperID dokonuje uwierzytelnienia użytkownika z wykorzystaniem jednorazowego hasła, które jest wysyłane do użytkownika poprzez SMS, automatyczne połączenie głosowe lub email. W ten sposób administrator zapewnia bezpieczeństwo, a unika dystrybuowania tokenów i ryzyka statycznych haseł.

Więcej informacji na http://www.centraleitd.pl/a,92,Rozwiazania_autentykacj...

Paweł KaczorowskiPaweł K. edytował(a) ten post dnia 05.03.12 o godzinie 11:32
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

HyperID dokonuje uwierzytelnienia użytkownika z wykorzystaniem jednorazowego hasła, które jest wysyłane do użytkownika poprzez SMS, automatyczne połączenie głosowe lub email. W ten sposób administrator zapewnia bezpieczeństwo, a unika dystrybuowania tokenów i ryzyka statycznych haseł.

to chyba lekko uciążliwe tak za każdym logowaniem, banki odeszły od tego a tu proszę do pilnowania CRM'a???
Paweł K.

Paweł K. telekom, Av, IT

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Banki odeszły od jednorazowych haseł? To chyba ja nie zauważyłem. :) Np. Nordea ma cały czas logowanie za pomocą jednorazowego hasła. O zatwierdzaniu transkacji w ten sposób nie wspomnę.

Do CRM czy też do innych aplikacji, gdzie przechowywane są dane krytyczne, akurat się przydają rozwiązania jednorazowego hasła. Hasło jest ważne jedynie krótki czas, a nawet podpatrzone/przechwycone nie będzie nadawało się do ponownego użycia. A CRM zazwyczaj służy do przechowywania danych o klientach, transakcjach itp. No, ale zawsze można użyć hasła "admin1". Też działa... :) Kwestia podejścia do wartości danych, jakie się obrabia.

O tym, że niektóre firmy jednak cenią sobie bezpieczeństwo danych czy dostępu do zasobów, np. poprzez VPN niech świadczy fakt, że jedna z firm zajmująych się bezpiecznym uwierzytelnianiem sprzedaje dziennie po 100 tysięcy tokenów. DZIENNIE. I ktoś te 100 tysięcy tokenów kupuje i używa.
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Banki odeszły od jednorazowych haseł? To chyba ja nie zauważyłem. :) Np. Nordea ma cały czas logowanie za pomocą jednorazowego hasła. O zatwierdzaniu transkacji w ten sposób nie wspomnę.

zatwierdzanie transakcji owszem (z możliwością definiowania transakcji nie wymagających jednorazowych haseł bo to upierdliwe), ale wiele banków przestała utrudniać samo logowanie...
Do CRM czy też do innych aplikacji, gdzie przechowywane są dane krytyczne, akurat się przydają rozwiązania jednorazowego hasła. Hasło jest ważne jedynie krótki czas, a nawet podpatrzone/przechwycone nie będzie nadawało się do ponownego użycia. A CRM zazwyczaj służy do przechowywania danych o klientach, transakcjach itp. No, ale zawsze można użyć hasła "admin1". Też działa... :) Kwestia podejścia do wartości danych, jakie się obrabia.

rynek pokaże.... podpis elektroniczny też zabezpiecza ważne rzeczy i jest nie do podrobienia... poszedł w odstawkę, zbyt restrykcyjne hasła do logowania skutkują masa żółtych karteczek na monitorach i pod szufladami pracowników

O tym, że niektóre firmy jednak cenią sobie bezpieczeństwo danych czy dostępu do zasobów, np. poprzez VPN niech świadczy fakt, że jedna z firm zajmująych się bezpiecznym uwierzytelnianiem sprzedaje dziennie po 100 tysięcy tokenów. DZIENNIE. I ktoś te 100 tysięcy tokenów kupuje i używa.

oczywiście, nie neguje tego, czasami jednak jak porównuje koszt zabezpieczenia (także ludzki) vs. wartość chroniona skorygowana i ryzyko jej utraty to łapię się za głowę... dodam, także że sam fakt, że strategia firmy opiera się na "strasznych tajemnicach" jest ryzykownym sposobem na biznes i to nie jest moja opinia ...

daleki jestem od potępiania, tylko zwracam uwagę, ze zbyt duże ograniczenia natychmiast skutkują ich obchodzeniem...
Paweł K.

Paweł K. telekom, Av, IT

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Dlatego napisałem o wartości danych, jakie dana firma posiada czy udostępnia. Tu jest zawsze sporo subiektywizmu, ale przecież wszystko można przeliczyć na pieniądze, a tutaj są tylko liczby. A liczby są domeną matematyki, która jest, jak wiadomo, królową nauk. Liczba A jest większa, mniejsza albo równa liczbie B. Innych możliwości nie ma.
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Paweł K.:
Dlatego napisałem o wartości danych, jakie dana firma posiada czy udostępnia. Tu jest zawsze sporo subiektywizmu, ale przecież wszystko można przeliczyć na pieniądze, a tutaj są tylko liczby. A liczby są domeną matematyki, która jest, jak wiadomo, królową nauk. Liczba A jest większa, mniejsza albo równa liczbie B. Innych możliwości nie ma.

i tak:
wartość danych:
1.000.000 zł
ryzyko ujawnienia: 0,001
sensowny koszt ochrony: 1 mln. x 0,001 = 1.000zł
Paweł K.

Paweł K. telekom, Av, IT

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Brawo, obliczenia na poziomie Kazia z pierwszej klasy.
Jarek Żeliński:
Paweł K.:
Dlatego napisałem o wartości danych, jakie dana firma posiada czy udostępnia. Tu jest zawsze sporo subiektywizmu, ale przecież wszystko można przeliczyć na pieniądze, a tutaj są tylko liczby. A liczby są domeną matematyki, która jest, jak wiadomo, królową nauk. Liczba A jest większa, mniejsza albo równa liczbie B. Innych możliwości nie ma.

i tak:
wartość danych:
1.000.000 zł
ryzyko ujawnienia: 0,001
sensowny koszt ochrony: 1 mln. x 0,001 = 1.000zł
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Paweł K.:
Brawo, obliczenia na poziomie Kazia z pierwszej klasy.
Jarek Żeliński:
Paweł K.:
Dlatego napisałem o wartości danych, jakie dana firma posiada czy udostępnia. Tu jest zawsze sporo subiektywizmu, ale przecież wszystko można przeliczyć na pieniądze, a tutaj są tylko liczby. A liczby są domeną matematyki, która jest, jak wiadomo, królową nauk. Liczba A jest większa, mniejsza albo równa liczbie B. Innych możliwości nie ma.

i tak:
wartość danych:
1.000.000 zł
ryzyko ujawnienia: 0,001
sensowny koszt ochrony: 1 mln. x 0,001 = 1.000zł

1. pokaż kontr propozycję...
2. jak myślisz dlaczego ubezpieczenie AC nie kosztuje tyle co drugi samochód?
3. ile zapłaciłeś za zamek w drzwiach Twojego mieszkania?Jarek Żeliński edytował(a) ten post dnia 08.03.12 o godzinie 15:58
Mateusz Kurleto

Mateusz Kurleto Szukamy wybitnych
talentów do
świetnego zespołu IT
w Gdańsku

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Paweł K.:
Brawo, obliczenia na poziomie Kazia z pierwszej klasy.
Ty chyba jesteś z tej grupy "Nie znam się, to się wypowiem", co?
Paweł K.

Paweł K. telekom, Av, IT

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

1. pokaż kontr propozycję...
2. jak myślisz dlaczego ubezpieczenie AC nie kosztuje tyle co drugi samochód?
3. ile zapłaciłeś za zamek w drzwiach Twojego mieszkania?

A dlaczego ubezpieczenie samochodu dla osoby w wieku lat 18 jest droższe niż ubezpieczenie dla 60-latka?

Zakładanie, że ryzyko utraty jest dla wszystkich takie samo i wynosi niemal zero, jest chyba zbyt proste. Stąd moja krytyka, ponieważ firmy posiadają różne dane i różnie je chcą chronić. Jak masz klientów, którzy sobie życzą zabezpieczyć swoje dane hasłem "admin1", to dla nich możesz sobie robić rachunki jw.
Paweł K.

Paweł K. telekom, Av, IT

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Mateusz Kurleto:
Paweł K.:
Brawo, obliczenia na poziomie Kazia z pierwszej klasy.
Ty chyba jesteś z tej grupy "Nie znam się, to się wypowiem", co?

Nie, ja jestem z tego grupy, która rozumie przynajmniej nieco więcej niż Ty.
Mateusz Kurleto

Mateusz Kurleto Szukamy wybitnych
talentów do
świetnego zespołu IT
w Gdańsku

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Paweł K.:
Mateusz Kurleto:
Paweł K.:
Brawo, obliczenia na poziomie Kazia z pierwszej klasy.
Ty chyba jesteś z tej grupy "Nie znam się, to się wypowiem", co?

Nie, ja jestem z tego grupy, która rozumie przynajmniej nieco więcej niż Ty.
Bynajmniej nie wynika to z Twoich wypowiedzi.
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: CRM obsługiwany online (web'owy)

Paweł K.:
1. pokaż kontr propozycję...
2. jak myślisz dlaczego ubezpieczenie AC nie kosztuje tyle co drugi samochód?
3. ile zapłaciłeś za zamek w drzwiach Twojego mieszkania?

A dlaczego ubezpieczenie samochodu dla osoby w wieku lat 18 jest droższe niż ubezpieczenie dla 60-latka?

jeżeli nie wiesz to szkoda...
Zakładanie, że ryzyko utraty jest dla wszystkich takie samo i wynosi niemal zero, jest chyba zbyt proste. Stąd moja krytyka, ponieważ firmy posiadają różne dane i różnie je chcą chronić. Jak masz klientów, którzy sobie życzą zabezpieczyć swoje dane hasłem "admin1", to dla nich możesz sobie robić rachunki jw.

nie rozumiemy się

Następna dyskusja:

CRM ONLINE - PILNE




Wyślij zaproszenie do