Paweł Kapuściński

Paweł Kapuściński Handlowiec systemów
bezpieczeństwa IT

Temat: CRM - konkretne wymagania

Witam serdecznie,

W swojej dotychczasowej karierze korzystałem z CRM Logotec oraz Doradcy Handlowego Forte (Symfonia). Nie osądzam, ktory z powyzszych byl lepszy bo jeden i drugi mial swoje wady i zalety.
Obecnie poszukuje aplikacji, ktora spelnialaby konkretne wymagania, postaram sie je okreslic mozliwie najdokladniej tak aby uzyskac mozliwie najbardziej trafną odpowiedz.
1. baza klientow z informacjami: adres, tel, www, @, osoby kontaktowe - standardowo
2. wartosci (cechy) jakie mozna by nadac poszczegolnym klientom (rodzaj dzialalnosci, sprzedane produkty, posiadany sprzet etc)
3. tworzenie zdarzen i mozliwosc przypisania ich do pojedynczego klienta lub calej grupy
4. filtrowanie danych wg klientow, cech, zdarzen, najlepiej zeby filtrowanie bylo kilkupoziomowe i mozna bylo wybrac kilka filtrow jednoczesnie, a ktore nawzajem by sie nie wykluczaly (efekt filtrowania powinien pokazywac dane zawierajace jedne lub drugie wybrane cechy w jednym raporcie, ewentualnie tylko te dane ktore posiadaja jedna i druga ceche jednoczesnie - to powinno byc do wyboru. DH Symfonii mial niestety tylko ta druga opcje - bardzo klopotliwa sprawa)
5. aplikacja niekoniecznie musi byc instalowana w oparciu o strukture polaczenia klient->server poniewaz w chwili obecne bedzie z niej korzystac jedna osoba. jesli nie bedzie potrzebna instalacja SQLa to nawet lepiej.
6. jesli istnialaby wersja mobile, ewentualnie pozwalajaca sprawdzac dane z www w telefonie obslugujacym przegladarki (tutaj rozumiem ze bez SQL ani rusz) to bylo fajnie
7. kalendarz zdarzen - niekoniecznie, aczkolwiek moglby sie przydac gdyby dalo sie wyeksportowac dane z niego do pliku tekstowego/innego.
No i oczywiscie jesli ktos zrobil taka aplikacje na licencji freeware to juz w ogole by bylo fajnie.

Pozdrawiam
PKPaweł Kapuściński edytował(a) ten post dnia 04.12.09 o godzinie 16:10
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: CRM - konkretne wymagania

Paweł Kapuściński:
Witam serdecznie,

W swojej dotychczasowej karierze korzystałem z CRM Logotec oraz Doradcy Handlowego Forte (Symfonia). Nie osądzam, ktory z powyzszych byl lepszy bo jeden i drugi mial swoje wady i zalety.
Obecnie poszukuje aplikacji, ktora spelnialaby konkretne wymagania, postaram sie je okreslic mozliwie najdokladniej tak aby uzyskac mozliwie najbardziej trafną odpowiedz.
1. baza klientow z informacjami: adres, tel, www, @, osoby kontaktowe - standardowo
2. wartosci (cechy) jakie mozna by nadac poszczegolnym klientom (rodzaj dzialalnosci, sprzedane produkty, posiadany sprzet etc)
3. tworzenie zdarzen i mozliwosc przypisania ich do pojedynczego klienta lub calej grupy
4. filtrowanie danych wg klientow, cech, zdarzen, najlepiej zeby filtrowanie bylo kilkupoziomowe i mozna bylo wybrac kilka filtrow jednoczesnie, a ktore nawzajem by sie nie wykluczaly (efekt filtrowania powinien pokazywac dane zawierajace jedne lub drugie wybrane cechy w jednym raporcie, ewentualnie tylko te dane ktore posiadaja jedna i druga ceche jednoczesnie - to powinno byc do wyboru. DH Symfonii mial niestety tylko ta druga opcje - bardzo klopotliwa sprawa)
5. aplikacja niekoniecznie musi byc instalowana w oparciu o strukture polaczenia klient->server poniewaz w chwili obecne bedzie z niej korzystac jedna osoba. jesli nie bedzie potrzebna instalacja SQLa to nawet lepiej.
6. jesli istnialaby wersja mobile, ewentualnie pozwalajaca sprawdzac dane z www w telefonie obslugujacym przegladarki (tutaj rozumiem ze bez SQL ani rusz) to bylo fajnie
7. kalendarz zdarzen - niekoniecznie, aczkolwiek moglby sie przydac gdyby dalo sie wyeksportowac dane z niego do pliku tekstowego/innego.
No i oczywiscie jesli ktos zrobil taka aplikacje na licencji freeware to juz w ogole by bylo fajnie.

Pozdrawiam
PKPaweł Kapuściński edytował(a) ten post dnia 04.12.09 o godzinie 16:10

:)
mam podobny problem i rozważam, skorzystanie z wfirma.pl

Następna dyskusja:

Jaki CRM? Podane wymagania




Wyślij zaproszenie do