Mateusz
Nowak
Full-Stack
Developer, Business
IT Solution
Developer
Temat: CRM jako system zamówień ze sklepu internetowego
Hey,Czy spotkaliście się z integracją sklepu internetowego z CRM?
W sensie, zamiast listy zamówień (panelu administracyjnego sklepu), gdy klient składa zamówienie to lista produktów z koszyka, wartość oraz dane kontaktowe osoby lecą do CRM.
Jakie według was są wady i zalety takiego rozwiązania?
Właśnie w naszej firmie wdrażaliśmy coś takiego i wydaje się to być spoko opcją. Szczególnie, jeżeli chodzi o RODO (nie ma danych osobowych u nas w bazie). Na pewno kwestia bezpieczeństwa danych. Odkryliśmy jeszcze 2 fajne rzeczy, że można definiować statusy (nowe, wysłane, itp) oraz że można przyspisywać dane zamówienie do danego pracownika (jeżeli większa firma). Dodatkowo można wgrać system CRM na telefon i wtedy mieć powiadomienie w formie push o nowym zamówieniu.
Dajcie znać, czy się z czymś takim spotkaliście już. Ogólnie planuję rozwinąć ten temat i być może wyjść z jakimś nowym produktem/usługą tego typu na rynek - mam na myśli takiego typu rozwiązania.
Edit: zapomniałem powiedzieć - integrujemy (w naszym przypadku) Agile CRM.
DziękiTen post został edytowany przez Autora dnia 20.03.19 o godzinie 16:12