Maciej Artur Jankowski

Maciej Artur Jankowski Pomagam ludziom
zrozumieć
technologie

Temat: CRM - jaki jaki jaki ?

Jarku, co nie dowodzi, że stosowane rozwiązania w systemach biznesowych "wieją sandałem", bo przecież to jest system biznesowy i zamiast zrobić coś prościej można przecież zrobić dodatkowy dzień szkolenia.
Mam wrażenie, że systemy biznesowe kierują się innymi priorytetami, ale to będzie musiało się zmienić, ponieważ "profani" coraz śmielej tworzą systemy a'la CRM, prostsze, tańsze, ładniejsze. I nada
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: CRM - jaki jaki jaki ?

Maciej Artur Jankowski:
Jarku, co nie dowodzi, że stosowane rozwiązania w systemach biznesowych "wieją sandałem", bo przecież to jest system biznesowy i zamiast zrobić coś prościej można przecież zrobić dodatkowy dzień szkolenia.
Mam wrażenie, że systemy biznesowe kierują się innymi priorytetami, ale to będzie musiało się zmienić, ponieważ "profani" coraz śmielej tworzą systemy a'la CRM, prostsze, tańsze, ładniejsze. I nada

Życie mnie nauczyło, że oprogramowanie (jego tworzeni lub dostarczenie) zawsze ma jeden priorytet: jak najlepiej spełnić stawiane wymagania (wymaganie = warunek przydatności do...) reszta to tylko konsekwencja... problem leży w postawieniu wymagań a nie w dostarczeniu oprogramowania...

(pomijam, że skrót CRM nic w kwestii wymagań nie oznacza)Jarek Żeliński edytował(a) ten post dnia 27.02.13 o godzinie 14:50
Błażej Pabiszczak

Błażej Pabiszczak Wdrażam otwarte
systemy CRM

Temat: CRM - jaki jaki jaki ?

Jarek Żeliński:
ale Jumla to CMS a nie "system biznesowy" w rozumieniu przetwarzania zgodnie z jakąś ustalona logika (biznesową), obawiam się, że to właśnie stereotyp czyniący zło: najmniejszym problemem we wdrożeniach systemów ERP-podobnych jest prezentacja danych....

Zachodzą tam takie same procesy biznesowe, widziałem nie jedną firmę mającą część procesów w CMS a część w CRM/ERP. Widziałem nawet pełen obieg informacji zamknięty w CMS + moduły i co najważniejsze, firma była bardzo zadowolona z rozwiązania, nie chciała go zmieniać.

Jednak to pisząc nie o procesy biznesowe mi chodziło tylko o logikę aplikacji - budowy systemu - (niezależnie czy to CRM czy ERP). W systemach ERP są czasem archaizmy z przed dekady, teraz nie jeden mechanizm jest budowany lepiej niż kiedyś. I tylko do tego chciałem nawiązać :]
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: CRM - jaki jaki jaki ?

Błażej Pabiszczak:
W systemach ERP są czasem archaizmy z przed dekady, teraz nie jeden mechanizm jest budowany lepiej niż kiedyś. I tylko do tego chciałem nawiązać :]

a z tym się zgadzam w 100% :)

konto usunięte

Temat: CRM - jaki jaki jaki ?

chyba trochę uciekliśmy od tematu dyskusji:)

Pani Doroto, ja zainteresowałbym się jeszcze systemem openERP - posiada funkcjonalności ERPowe, ale bardzo dobrze uzupełnione funkcjonalnościami CRMowymi. Jest to przyzwoity system dla mikro-średniej firmy - jeśli chodzi o GUI, myślę że również jest bardzo przejrzysty. I co najważniejsze - system jest otwarty i nie płaci się miesięcznych licencji - tylko kilkadziesiąt złotych za serwer, a platforma wystarczy w Pani firmie na długie lata.

w razie pytań, służę swoją radą:)

pozdrawiam!
Maciej Kornacki

Temat: CRM - jaki jaki jaki ?

Pani Doroto,

polecałabym wejść na stronę http://firmao.pl/ofert, może Pani skorzystać z darmowego okresu próbnego. Ja tak zrobiłam a teraz od prawie roku mam wdrożony ten system u siebie i jestem zadowolona. Po dodaniu kontrahentów do bazy jest opcja dodawania notatek, podgląd do połączeń i maili do tego kontrahenta, a także można zrobić zadanie i przypisać do niego swojego pracownika, a on ma to zadanie widoczne w swoim grafiku.

Pozdrawiam
Karolina
Marek Kardel

Marek Kardel Postęp to
przewracanie się do
przodu!

Temat: CRM - jaki jaki jaki ?

Najpierw warto sprawdzić czy mi się to opłaca, możesz to zrobić za darmo

Czy zakup i wdrożenie CRM będzie opłacalne dla Twojej firmy?
https://optimasales.pl/kalkulator-oplacalnosci-wdrozeni...

Temat: CRM - jaki jaki jaki ?

Mogę polecić Firmao. System został dopasowany pod moje potrzeby, co było dla mnie bardzo ważne. Jeśli mam z czymś problem, to bardzo szybko uzyskuję pomoc. No i cena jest w porządku.

Temat: CRM - jaki jaki jaki ?

metasales - prosty w obsłudze, dużo przydatnych funkcji, które przyspieszą i ułatwią ci prace ;) można sobie przetestować: https://metasales.pl/



Wyślij zaproszenie do