Tomasz
Zaręba
Administrator
Systemów
Informatycznych,
EOS-KSI Polska Sp...
Temat: CRM, ERP czy coś innego?
Witam,Dostałem zadanie znalezienie jakiegoś systemu do obsługi klientów. Niestety nie wiem czego powinienem szukać. Obecnie mamy jakiś tam system CRM, ale pozostawia on wiele do życzenia, i wielu nowo postawionych wymagań nie spełnia.
Firma świadczy usługi (nie sprzedaje towarów "magazynowych"), większość kontraktów jest okresowe (rok, dwa lata), rzadziej są kilkumiesięczne.
Wytyczne które nowy system powinien spełniać:
- grupy (np handel, kierownictwo)
- baza klientów i kontaktów
- baza umów (umowa jednorazowa, umowa terminowa obowiązująca od-do) wraz z historią zmian (np nowa oferta, podpisana oferta, odnowiona oferta) oraz możliwość podłączania dokumentów/skanów umów
- powiadamianie o zbliżającym się końcu umowy długoterminowej (np 30 dni wcześniej mailem) do handlowca i kierownika
- działania handlowców (spotkania z klientami, podpisania umów)
Opcje dodatkowe mile widziane:
- wystawianie faktur (automatyczne, bądź półautomatyczne na podstawie umów)
- zarządzanie dostawcami i zamówieniami (np prenumerata prasy z kilku zrodeł, dostawa wody)
- integracja z ActiveDirectory
- powiadomienia SMS
- obsługa reklamacji (historia obsługi zgłoszenia np zgłoszono, odpowiedz 1 działu, odpowiedź działu 2, odpowiedz końcowa do klienta)
- wyliczanie prowizji dla handlowców od sprzedaży
Naprowadźcie mnie na jakieś konkrety, za jakimi programami powinienem się rozglądać. Ważne jest aby produkt był OpenSource bądź jego wdrożenie kosztowało w granicach 2000 netto bądź abonament miesięczny był możliwie najniższy.
Z góry dzięki za pomoc
Tomek