Temat: CRM dla salonu odnowy biologicznej

Witam

Poszukuję prostego i zarazem funkcjonalnego systemu CRM dla salonu odnowy biologicznej (masaże i zabiegi kosmetyczne). Proszę o pomoc w wyborze i ewentualne oferty...

Założenia:
- obsługa online
- wystawianie faktur
- możliwość przypisywania klientów (i ich wizyt) do poszczególnych pracowników wykonujących zabiegi
- rozliczanie pracowników z wykonanych zabiegów (raporty, podsumowania)
- wysyłanie wiadomości SMS do klientów (pojedynczo - przypomnienie o wizycie oraz do wszystkich jednocześnie - np promocje)
- możliwość zapisywania się klientów na wizyty online (z poziomu CRM lub najlepiej możliwość integracji z istniejącą stroną internetową)Marcin Gędziorowski edytował(a) ten post dnia 18.02.10 o godzinie 20:44
Marek Szpart

Marek Szpart właściciel

Temat: CRM dla salonu odnowy biologicznej

Szukam systemu który umożliwi pacjentom umawianie sie na wizyty on-line oraz będzie wysyłał powiadomienia sms, może mail. Oczywiście potrzebuję także, zeby w ramach tego systemu dało sie zastąpić zeszytowy notatnik w recepcji, chcę elektroniczny, sprawny i PROSTY terminarz. Pomocy!

Temat: CRM dla salonu odnowy biologicznej

Przeanalizowałem kilka ofert, które ostatnio dostałem i chyba najciekawiej prezentuje się ChromeCRM - z tego co widziałem na prezentacji to istnieje tam wszystko czego potrzebujesz.

Ja natomiast chyba nie skorzystam z ich usług, bo klientowi zmieniła się koncepcja... teraz CRM ma być off-line

Temat: CRM dla salonu odnowy biologicznej

ZApraszam -DEMO http://www.crm.krakow.pl/index.php?m=txt_49

Co nas wyróżnia wśród konkurencji

GoNet CRM Support System posiada wyjątkowe funkcje, które zdecydowanie wyróżniają go na tle innych programów klasy CRM.

Replikacja - Konstrukcja GoNet CRM Support System umożliwia łatwy i szybki dostęp do wszelkich informacji zgromadzonych w bazie programu z każdego miejsca na świecie.

Import danych - Dzięki rozwiązaniom zastosowanym w GoNet CRM Support System możesz szybko zaimportować potrzebne Ci dane z programów FPP, Fpp/CS, FAKT, Optima, Symfonia Premium, Symfonia Forte, Subiekt 5 EURO, Subiekt GT (a także innych - na życzenie).

Praca projektowa - GoNet CRM Support System zdecydowanie ułatwia prace projektowe. Wszystko co dzieje się w firmie a ma określone zasoby (ludzie, czas, pieniądze) i cel można określić mianem projektu. Moduł do zarządzania projektami w GoNet CRM Support System daje Ci możliwość planowania, zarządzania i kontrolowania postępu prac projektowych. Dzięki temu rozwiązaniu możesz szybciej reagować na wszelkie odchylenia od planowanych działań. Ma to niebagatelne znaczenie przy projektach gdzie zaangażowanie ludzi i pieniędzy stanowią czynniki wysokiego ryzyka. Monitorowanie postępu prac projektowych i wczesne wykrywanie zagrożeń oraz reakcja na odchylenia od założeń projektowych stanowią o sukcesie działań podejmowanych w firmie.

Integracja z centralą telefoniczną SLICAN - możliwość nawiązywania połączeń telefonicznych z klientami za pośrednictwem programu. Podczas nawiązywania połączenia do klienta istniejącego w bazie danych, otwierana jest formatka dodawania korespondencji typu rozmowa telefoniczna i użytkownik ma możliwość łatwego dodania informacji w formie notatki z odbytej rozmowy. Podczas zaistnienia sytuacji, gdy dzwoni klient, który widnieje w bazie danych, otworzy się również formatka dodawania korespondencji typu rozmowa telefoniczna. Użytkownik ma również możliwość otwarcia kartoteki dzwoniącego Kontrahenta.

Moduł serwisowy - jako jedni z nielicznych na rynku posiadamy w swoim CRM'ie moduł serwisowy pozwalający na znaczne ułatwienie prowadzenie prac serwisowych w różnych branżach.

Moduł wydruków - w naszym wydaniu jest to bardzo elastyczne narzędzie. Dzięki temu modułowi możemy przygotować każdy rodzaj wydruku bądź raportu bazujący na danych z systemu. Wydruki w automatyczny sposób integrują się z interfejsem aplikacji. Dodatkowo raporty które są dla nas szczególnie cenne mogą być umieszczane na pasku skrótów - czyli być dostępne za jednym kliknięciem.

Asysta programowa - przez okres 12 miesięcy od zakupu licencji bezpłatna pomoc przy trudnościach związanych z użytkowaniem programu oraz dostęp do najnowszych wersji GoNet CRM Support System w ramach posiadanych modułów.

Tylko GoNet CRM Support System może być instalowany na nieograniczonej liczbie stanowisk
Marek Szpart

Marek Szpart właściciel

Temat: CRM dla salonu odnowy biologicznej

Marcin Gędziorowski:
Przeanalizowałem kilka ofert, które ostatnio dostałem i chyba najciekawiej prezentuje się ChromeCRM - z tego co widziałem na prezentacji to istnieje tam wszystko czego potrzebujesz.

Ja natomiast chyba nie skorzystam z ich usług, bo klientowi zmieniła się koncepcja... teraz CRM ma być off-line
A jakie jeszcze oferty dostałeś? off-line mnie nie interesuje. Od znajomego dostałem ofertę, siedzi w motoryzacji i w serwisach mają system rezerwacji plus terminarz Ontime. Sprawdzam, ale szukam tez innych propozycji.

Temat: CRM dla salonu odnowy biologicznej

http://www.draftsoft.pl
http://www.hasnet.pl
Justyna Kuświk

Justyna Kuświk Specjalista ds.
marketingu,
sprzedaży i PR.

Temat: CRM dla salonu odnowy biologicznej

Ja polecam program kaliskiej firmy

OPIS:

Oprogramowanie do zarządzania zasobami firmy - ERP. Oferowany przez nas program Comotel ONE to zintegrowane moduły: produkcja + magazyn + zamówienia + księgowość. Przeznacz 10 minut i przeczytaj opis programu Comotel. Być może tego poszukujesz! Nowoczesny i wygodny - wbudowane funkcje CRM, PRZYPOMINACZ i KASA. Dodatkowo funkcje opcj onalne: FLOTA, SERWIS i SORTY.
Specjalizujemy się w dostosowywaniu programu do potrzeb użytkownika. Dopasujemy program dokładnie pod oczekiwania klienta - tak, jakby był zrobiony "na zamówienie". Raportowanie za pomocą systemu Crystal Reports to praktycznie nieograniczone możliwości t worzenia zestawień.
Comotel ONE - program o dużych możliwościach za umiarkowaną cenę!
Oprócz standardowych funkcji umożliwia połączenie ze sklepem internetowym, zarządzanie handlowcami oraz fakturowanie umów długoterminowych. Jako autorzy programu zapewniamy bezpośredni serwis i dostosowanie funkcji do potrzeb użytkownika.

Zamówienia od klientów:
* system zamówień i rezerwacji
* Kartoteka Zamówień od Klientów - KZK - historia zamówień, korekt i wydań
* priorytet dla pozycji PILNE
* rezerwacje automatyczne (wstępne) i ręczne
* automatyczne rozliczanie zamówień od klientów - częściowo i całkowicie
*zamówienia składane przez Internet - integracja z systemem sprzedaży
* etap realizacji zamówienia: w realizacji, anulowano, OK, itp.
* raport o bilansie magazynu surowców

Produkcja:

* Rozliczenie kosztów produkcji: surowce, robocizna, koszty maszyn, odpady
* Raport Produkcji definiowany RpS
* Planowanie Terminu Realizacji - PTR Krótka prezentacja
* Planowanie Produkcji
* raporty produkcji - pełna kontrola nad zużyciem surowców i półfabrykatów
* automatyczne obliczanie zużycia surowców na podstawie norm (receptur)
* Raport produkcji definiowany RpD Krótka prezentacja (2 min)
* zlecenia produkcyjne - kontrola stanu realizacji
* automatyczne rozliczanie zleceń produkcyjnych - częściowo i całkowicie

Zamówienia do dostawców:
* automatyczne rozliczanie zamówień do dostawców
* kartoteka KZD - saldo realizacji zamówień Prezentacja (2 min)
* korekty zamówień

Sprzedaż: Prezentacja programu magazynowego
* automatyczna faktura na podstawie kosztorysu Prezentacja
* automatyczna faktura na podstawie zlecenia lub umowy
* współpraca z kolektorem danych Prezentacja
* możliwość wielu serii faktur
* limity kupieckie i blokada sprzedaży Prezentacja
* fakturowanie umów długoterminowych Prezentacja FUD
* rozliczenia sprzedaży - kolorowy PRZYPOMINACZ Prezentacja
* dodatkowe opisy do każdej pozycji
* upusty procentowe i kwotowe

Rozliczanie handlowców:
* okresowe raporty sprzedaży z podziałem na handlowców
* wykaz kontaktów - na dzień, miesiąc, dla kontrahenta
* zaawansowanie projektów, kontraktów i zleceń - terminy, kwoty, odpowiedzialny
* rozliczanie prowizji

CRM - kontakty z kontrahentami:
* wykaz dokumentów, faktur, kosztorysów związanych z kontrahentem
* historia zleceń
* informacje o dojeździe i regionie
* adresy, telefony, nazwiska osób do kontaktu Prezentacja (3 min)
* segmentacja klientów - regiony, produkty, potencjał
* historia kontaktów (CRM) - data, temat, adresat, treść ustaleń

GOP - Grafik Obecności Pracowników:
* definiowalne rodzaje absencji
* inny wariant: Grafik Obciążenia Pracowników, np. zleceniami
* wieloletni, widoczne kolejne m-ce
* można zintegrować z projektami lub zleceniami serwisowymi

Księgowość:
* pełna integracja z programem magazynowym
* automatyczne księgowanie kosztów sprzedanych towarów
* elastyczny plan kont
* automatyczne dekretowanie zakupów, sprzedaży i kosztów
* dzienniki robocze definiowane przez użytkownika

Wydruki i zestawienia
* obroty dzienne i okresowe
* zestawienie uzyskanych marż na grupach towarów
* ewidencje Vat, raporty kasowe
* raporty zbiorcze: za okres, z podziałem na handlowców
* automatyczne naliczanie prowizji
* zestawienie danych o kontrahentach
* zestawienie zadań do realizacji, zakończonych i anulowanych

Inne funkcje:
* TERMINARZ Tygodniowy TKT - opcja
* KASA (gotówka) - kontrola gotówki w kasie
* KASA (bank) - kontrola salda na koncie
* PRZYPOMINACZ - ważne terminy w różnych kolorach Prezentacja (1min)
* FLOTA (koszty eksploatacji samochodów, terminy) - opcja
* integracja z modułem księgowym
* dla firm wielooddziałowych - praca w sieci Internet
* wykaz projektów (dla kogo, odpowiedzialny, stan realizacji, data)
* eksport danych na firmową stronę www
* integracja danych z własnym sklepem internetowym
* kartoteka magazynowa, automatyczne inwentury
* kartoteka rozrachunków, prowadzenie kasy (Kp, Kw)
* SORTY - zarządzanie odzieżą roboczą, planowane wydania (opcja)
* Środki Trwałe Niskokosztowe (wyposażenie pracownika)- opcja
* możliwość samodzielnego poszerzenia zakresu informacji

Bezpieczeństwo i ochrona danych
* Dostęp do danych - system haseł i lista uprawnionych
* Edytowanie i kasowanie danych przez uprawnione osoby
* Kontrola procesu aktualizacji - kto i kiedy coś zmieniał
* Archiwizowanie i odtwarzanie bazy danych

Co odróżnia program Comotel ONE od konkurencji?
* Programy o dużych możliwościach za umiarkowaną cenę
* Skalowalność: program "rośnie" zgodnie z nowymi potrzebami
* Integracja: zamówienia + produkcja + sprzedaż + księgowość w jednym programie
* Wbudowane algorytmy i ukierunkowanie na efektywność. Zawsze można zmienić działanie programu tak, żeby coś działało prościej, szybciej lub dawało dodatkową informację

WAŻNE: programy Comotel oraz baza danych są instalowane na komputerach użytkownika i ma on PEŁNĄ nad nimi kontrolę!

konto usunięte

Temat: CRM dla salonu odnowy biologicznej

Witam. Proponuje zapoznać się z rozwiązaniem http://e-terminarz24.pl
Jest to nowy produkt, intensywnie rozwijany.
Projekt jest na etapie pozyskiwania potencjalnych użytkowników.
Wszystko gratis.

Temat: CRM dla salonu odnowy biologicznej

Justyna Kuświk myslę ze to za duży kombajn jak na potrzeby małego salonu.
Proponuję zapoznać się z http://mojsalon.com.pl
Mateusz Kurleto

Mateusz Kurleto Szukamy wybitnych
talentów do
świetnego zespołu IT
w Gdańsku

Temat: CRM dla salonu odnowy biologicznej

dla pacjentów KAMSOFT ma ponoć dość dobrą ofertą SaaS
Bartosz Grabowski

Bartosz Grabowski Sage Sp z o.o.

Temat: CRM dla salonu odnowy biologicznej

Program ProBeauty to rozbudowany CRM do salonu kosmetycznego wraz obsługą promocji, rezerwacją i sms do klientów. Link do funkcji programu: http://www.sjsoftware.pl/Product/ProBeauty
Opis takiego systemu mają dostępny na: http://www.sjsoftware.pl/Article/CustomerRelationshipM...
Po rejestracji możesz pobrać darmową wersję Light, ktora posiada ograniczenia tylko na liczbę klientów, rezerwacji na dzień, produktów w salonie.
Mam nadzieje, że pomogłem.
Marcin K.

Marcin K. MicroStrategy BI and
SAP CRM Consultant

Temat: CRM dla salonu odnowy biologicznej

Ja bym się bliżej zainteresował SAP CRM - to prawie jak SPA CRM ;)



Wyślij zaproszenie do