konto usunięte

Temat: CRM dla małej firmy doradztwa finansowego

Dzień dobry,

zwracam się z prośbą o podpowiedź dotyczącą CRMa.
Poszukuję dla swojej firmy doradztwa finansowego. Pierwotnie użytkowników nie będzie dużo, ale aby była możliwość rozwijania. Głównie mi zależy na ewidencji klientów (bardzo szczegółowa), z możliwością zapisywania ofert, m-cznych sprzedaży (generowanie raportów) oraz ewidencja firm współpracujących. Również przydzielania zadań i klientów konkretnym pracownikom.
Podejrzewam, że przy moich póki co rozmiarach działalności opłaci się kupić gotowy CRM?

To tak pokrótce to co mi się nasuwa a bladego pojęcia nie mam o takim oprogramowaniu, dlatego z góry dzięki za pomoc.
Magdalena K.

Magdalena K. Konsultant ds.
Sprzedaży, eVolpe
Consulting Group

Temat: CRM dla małej firmy doradztwa finansowego

Witam,

wnioskując z Pani opisu, mogę podpowiedzieć SugarCRM, zwłaszcza w niekomercyjnej edycji Community. Jest to już w pełni tego słowa znaczeniu system klasy CRM, ale o uproszczonej funkcjonalności.

Dlaczego akurat ten system?
- brak opłat licencyjnych, co jest korzystne dla małych czy mikro przedsiębiorstw, które mają ograniczony budżet,
- jest oparty na licencji Open Source, która umożliwia w skrócie pełne dostosowanie i rozwijanie systemu na potrzeby klienta,
- w ogólności pozwala na zarządzanie sprzedażą, marketingiem, obsługą klienta, w tym wymienione przez Panią funkcje.

Więcej szczegółów, zapraszam na priv.

Pozdrawiam,

Magda

eVolpe Consulting Group
magdalena.kobla@evolpe.pl
evolpe.plMagdalena Kobla edytował(a) ten post dnia 09.03.12 o godzinie 12:46
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: CRM dla małej firmy doradztwa finansowego

Anita Podgórniak:
Dzień dobry,

zwracam się z prośbą o podpowiedź dotyczącą CRMa.
Poszukuję dla swojej firmy doradztwa finansowego. Pierwotnie użytkowników nie będzie dużo, ale aby była możliwość rozwijania. Głównie mi zależy na ewidencji klientów (bardzo szczegółowa), z możliwością zapisywania ofert, m-cznych sprzedaży (generowanie raportów) oraz ewidencja firm współpracujących. Również przydzielania zadań i klientów konkretnym pracownikom.
Podejrzewam, że przy moich póki co rozmiarach działalności opłaci się kupić gotowy CRM?

To tak pokrótce to co mi się nasuwa a bladego pojęcia nie mam o takim oprogramowaniu, dlatego z góry dzięki za pomoc.

czy ma Pani kogoś kto się tym zajmie? np. administracją? Są w sieci serwisy niedrogie serwisy z funkcja CRM, np.

http://wfirma.pl/artykul/cennik
za te pieniądze żaden administrator nie będzie się zajmował Pani własną instalacją.

sugerują rozważyć taki model...
darmowy serwis plus pani czas (w razie kłopotu MUSI się pani zając systemem zamiast pracować na nim) na zajmowanie się nim albo cały czas dla siebie i własnej firmy.



Wyślij zaproszenie do