Robert R.

Robert R. Doradca Klienta
Biznesowego -
Telekomunikacja,
Ubezpiecze...

Temat: CRM dla doradcy (punktu POS) z branży telekomunikacyjnej,...

Witajcie,

Rozglądam się ostatnio bardzo intensywnie za systemem który będzie ułatwiał mi pracę, pozwalał na zarządzanie kontaktami z klientami oraz nadzorowanie kończących się umów zawartych za moim pośrednictwem.

Szperając w sieci natknąłem się na takowe produkty:
http://aneks24.pl
Idealny do pracy wyłącznie z branżą telekomunikacyjną. Zapewne byłby pierwszym trafionym wyborem gdyby nie to że procedury zabraniają przechowywania danych klientów na zewnętrznych serwerach...

http://agentubezpieczniowy.com
Program świetny ale wyłącznie dla agentów ubezpieczeniowych.

http://bergsystem.pl/
Jestem pełen podziwu dla tego systemu, jeszcze nie miałem okazji przetestować.

Zatem stąd mój post, czy ktoś z szanownych użytkowników może natknął się na program spełniający kilka funkcjonalności łączących 3 wymienione wcześniej:
- zarządzanie relacjami z klientami (kontakt, przypomnienie, spotkanie, kalendarz)
- zarządzanie umowami (umowy telekomunikacyjne jak i ubezpieczeniowe) - tutaj głównym kryterium jest przypomnienie o kontakcie przed zakończeniem umowy, czy też automatyczne powiadomienie o racie za ubezpieczenie SMSem.
- integracja z e-mailingiem, powiadamianiem SMSami (modem USB, SMSapi)
- program z bazą lokalną (SQL)
- ewentualnie możliwość podłączania dokumentów, zdjęć pod daną umowę
- możliwość exportu i importu z .xls, .csv

Nie wiem gdzie szukać gdyż systemy CRMu przeważnie mają odniesienie do sprzedaży, analizy sprzedaży.
Marcin Sokół

Marcin Sokół Dyrektor ds.
Sprzedaży, ZDALNY
ADMIN

Temat: CRM dla doradcy (punktu POS) z branży telekomunikacyjnej,...

Witam,

Panie Robercie - jeśli temat pozostaje aktualny zapraszam do kontaktu marcin.sokol@zdalnyadmin.com.pl

Pozdrawiam :)

Temat: CRM dla doradcy (punktu POS) z branży telekomunikacyjnej,...

Witam serdecznie,

Wymienione przez Pana funkcjonalności są dostępne w ramach systemu CRM Vision ( http://crmvision.pl ). Poniżej przedstawiam jak system realizuje funkcje na których Panu zależy:
- zarządzanie relacjami z klientami (kontakt, przypomnienie, spotkanie, kalendarz)
w CRM Vision dostępna jest baza kontrahentów, przypomnienia zarówno mailowe jaki i SMS, współdzielone kalendarze z możliwością synchronizacji z Outlookiem lub Google (technologia iCal)
- zarządzanie umowami (umowy telekomunikacyjne jak i ubezpieczeniowe)
Tutaj proponuję wykorzystać moduł projektów-spraw. Czyli wprowadzić umowę jako sprawę powiązaną z Klientem. Takie rozwiązanie zapewni możliwość wygodnego grupowania umów (podział na telekomunikacyjne i ubezpieczeniowe), wysyłkę przypomnień SMS/email o zbliżającym się końcu umowy lub o racie za ubezpieczenie. Dodatkowo można pod daną umowę podpiąć dowolne dokumenty i pliki np. skany, zdjęcia, dok. PDF, itd.
- integracja z e-mailingiem, powiadamianiem SMSami (modem USB, SMSapi)
CRM Vision integruje się z SMS API oraz posiada własny mechanizm mailingowy zapewniający możliwość hurtowego wysłania wiadomości SMS/email do wybranych Klientów.
- program z bazą lokalną (SQL)
Dane mogą być przechowywane zarówno lokalnie na serwerze firmowym (wersja server) jak i "w chmurze" (wersja online)
- możliwość exportu i importu z .xls, .csv
Dostępna jest opcja samodzielnego eksportu i importu danych w formacie .xls

W przypadku dodatkowych pytań zapraszam do kontaktu: jacek.wroblewski@crmvision.pl .

pozdrawiam

Jacek Wróblewski
Jarosław Żeliński

Jarosław Żeliński Analityk i
Projektant Systemów

Temat: CRM dla doradcy (punktu POS) z branży telekomunikacyjnej,...

Nie wiem gdzie szukać gdyż systemy CRMu przeważnie mają odniesienie do sprzedaży, analizy sprzedaży.

wszystkie wymienione opcje ma wfirma.pl
Marta Płóciennik

Marta Płóciennik Marketing Specialist

Temat: CRM dla doradcy (punktu POS) z branży telekomunikacyjnej,...

Witam serdecznie,
mam nadzieję, że nie jest jeszcze za późno :)
Na rynek wchodzi nowy produkt - nowa Interaktywna Platforma Obsługi Telekomunikacji, tzw IPOT24.

System odpowiada na wszystkie Pana potrzeby, które zostały wymienione w poście. O tyle jest to fajne rozwiązanie, ze nie musi Pan niczego instalować, ponieważ platforma jest dostępna online :)
Posiada też swoje odbicie w aplikacji mobilnej, która o niebo ułatwia współprace bezpośrednią z klientem.

Jeżeli jest Pan zainteresowany, zapraszam do kontaktu ze mną na marta.plociennik@creanet.pl

Jeżeli się spóźniłam i już Pan korzysta z jakichś programów, to nadal nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wypróbować IPOT24, ponieważ skonsolidujemy Panu te programy do naszej platformy :)
Teraz prowadzimy taką promocję i jeżeli skontaktuje się Pan mailowo z nami na kawa@ipot24.pl to dostanie Pan 30 darmowych dni korzystania ze wszystkich modułów, a jest ich na dany moment 12.

Posiadamy gotowe narzędzie, które z powodzeniem może być zastosowane w Pana firmie. O CRM proszę się nie martwić, my go również zapewniamy, a Pan go konfiguruje na swoje potrzeby :)

Pozdrawiam
Marta PłóciennikTen post został edytowany przez Autora dnia 06.10.15 o godzinie 09:54
Małgorzata Kubacka

Małgorzata Kubacka CRM - wsparcie w
procesie wyboru i
wdrożenia

Temat: CRM dla doradcy (punktu POS) z branży telekomunikacyjnej,...

Prosimy o kontakt. Jak najbardziej jesteśmy w stanie zapewnić wymienione funkcjonalności.
Janina Nowacka

Janina Nowacka Specjalista ds.
sprzedaży, Własna
działalność

Temat: CRM dla doradcy (punktu POS) z branży telekomunikacyjnej,...

Wszystkie wymienione przez Pana cechy posiada https://firmao.pl/ . Polecam wypróbować darmowy okres próbny i w razie jakichkolwiek wątpliwości i pytań kontaktować się z supportem. Bardzo mili i pomocni ludzie tam pracują, bo jak zaczynałam swoją przygodę z ich CRMem to miałam milion pytań i zawsze z cierpliwością mi wszystko tłumaczyli.



Wyślij zaproszenie do