Robert
R.
Doradca Klienta
Biznesowego -
Telekomunikacja,
Ubezpiecze...
Temat: CRM dla doradcy (punktu POS) z branży telekomunikacyjnej,...
Witajcie,Rozglądam się ostatnio bardzo intensywnie za systemem który będzie ułatwiał mi pracę, pozwalał na zarządzanie kontaktami z klientami oraz nadzorowanie kończących się umów zawartych za moim pośrednictwem.
Szperając w sieci natknąłem się na takowe produkty:
http://aneks24.pl
Idealny do pracy wyłącznie z branżą telekomunikacyjną. Zapewne byłby pierwszym trafionym wyborem gdyby nie to że procedury zabraniają przechowywania danych klientów na zewnętrznych serwerach...
http://agentubezpieczniowy.com
Program świetny ale wyłącznie dla agentów ubezpieczeniowych.
http://bergsystem.pl/
Jestem pełen podziwu dla tego systemu, jeszcze nie miałem okazji przetestować.
Zatem stąd mój post, czy ktoś z szanownych użytkowników może natknął się na program spełniający kilka funkcjonalności łączących 3 wymienione wcześniej:
- zarządzanie relacjami z klientami (kontakt, przypomnienie, spotkanie, kalendarz)
- zarządzanie umowami (umowy telekomunikacyjne jak i ubezpieczeniowe) - tutaj głównym kryterium jest przypomnienie o kontakcie przed zakończeniem umowy, czy też automatyczne powiadomienie o racie za ubezpieczenie SMSem.
- integracja z e-mailingiem, powiadamianiem SMSami (modem USB, SMSapi)
- program z bazą lokalną (SQL)
- ewentualnie możliwość podłączania dokumentów, zdjęć pod daną umowę
- możliwość exportu i importu z .xls, .csv
Nie wiem gdzie szukać gdyż systemy CRMu przeważnie mają odniesienie do sprzedaży, analizy sprzedaży.