Grzegorz Jon

Grzegorz Jon informatyk, P.P.U.H.
Awans s.c.

Temat: CRM dla dealera samochodów

W firmie od wielu lat działa DMS (samochody nowe/używane, sprzedaż/skup, serwis: zlecenia/części itp), ale potrzebny jest możliwie prosty niezależny CRM przygotowany już pod samochodową branżę. Mile widziany dostęp online, choć przeżyjemy bez tego. Oczekiwana pełna obsługa klienta indywidualnego plus flota. Raporty opisujące poziom kontaktu z klientem wraz z ich historią. Klient nowy lub dane teleadresowe importowane z arkusza (CSV, XLS). Eksport do takiej samego formatu. Brak powiązania z DMS'em (pośrednie jako import/eksport danych klienta). Maksymalnie 5 użytkowników. Interfejs zdecydowanie polskojęzyczny.

Możecie coś zasugerować?
Grzegorz Babicz

Grzegorz Babicz ERP specialist \
Trener IT |
Security clearance\
Cantor ...

Temat: CRM dla dealera samochodów

Polecam Open Sourcowy CRM - nazywa się SugarCRM ( link : http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=sugarcrm%20commu...

Instalowany lokalnie na komputerze lub też dział przez przeglądarkę - instalujesz go na hostingu )
Magdalena Ziębińska

Magdalena Ziębińska COO, eVolpe
Consulting Group

Temat: CRM dla dealera samochodów

Witam serdecznie,

zgodnie z tym co napisał mój przedmówca, SugarCRM jest godnym polecenia produktem. W standardzie odnajdzie Pan taką funkcjonalność jak zarządzanie relacjami z klientem indywidualnym, planowanie i historia kontaktów (wiadomości e-mail, spotkania, rozmowy tel., zadania), import danych z pliku m.in.: CSV i XLS, eksport do pliku CSV. Dodatkowo w Państwa przypadku zalecane byłoby dostosowanie wersji standardowej systemu w celu spełnienia potrzeb biznesowych związanych z zarządzaniem flotą. System SugarCRM modyfikuje się jednak wyjątkowo sprawnie. Dodatkowym atutem może być możliwość jego dowolnej rozbudowy lub integracji z wspomnianym systemem DMS na dalszym etapie. Nasza firma jest certyfikowanym partnerem SugarCRM na Polskę, a także specjalizuje się w jego kompleksowych wdrożeniach. Jeżeli jest Pan zainteresowany, zapraszam do kontaktu lub dołączenia do grupy SugarCRM Polska.

Pozdrawiam,
Magda

eVolpe Consulting Group
magdalena.ziebinska@evolpe.pl
evolpe.plMagdalena Ziębińska edytował(a) ten post dnia 25.06.12 o godzinie 00:22
Laura Nawrocka

Laura Nawrocka PR & Marketing
Manager, more7
Polska Sp. z o.o.

Temat: CRM dla dealera samochodów

Witam,
ja ze swojej strony polecam zapoznanie się z systemem CRM7 (http://more7.pl ).
System działa online, oferuje pełną obsługę klienta indywidualnego, posiada także wymagany przez Pana moduł Flota. Do raportowania bardzo dobrze nadaje się Kreator Raportów, który pozwala na budowanie rozbudowanych i wielostopniowych analiz, w tym także historię kontaktu z klientem. System posiada możliwość integracji z wieloma innymi systemami informatycznymi, a także importu i eksportu danych w formacie CSV i XLS. Możemy także przeprowadzić dokładną analizę przedwdrożeniową, która pomoże wskazać kluczowe elementy systemu CRM potrzebne w Pana firmie. CRM7 to nasz autorski produkt, więc zarówno wszelkie kontakty z obsługą jak i interfejs są w języku polskim.
Jeśli ma Pan jeszcze jakieś pytania - zapraszam do kontaktu: biuro@more7.pl.

Pozdrawiam,
LauraLaura Nawrocka edytował(a) ten post dnia 28.06.12 o godzinie 14:57

konto usunięte

Temat: CRM dla dealera samochodów

Witam,

Wdrażaliśmy już system SugarCRM dla firmy będącej dealerem samochodów. System został rozbudowany o dodatkowe dedykowane moduły pozwalające na prowadzenie obsługi sprzedażowej, a także posprzedażowej zgodnie z potrzebami Klienta. Wdrażany SugarCRM został rozbudowany także o system raportujący wraz z raportami dotyczącymi działań handlowych poszczególnych pracowników. Jeśli jest Pan zainteresowany poznaniem możliwości systemu SugarCRM i wdrożeniem dostosowanego do Państwa potrzeb CRM opartego o ten właśnie system to zapraszam do kontaktu i odwiedzenia naszej strony http://sugarcrm.specinfo.pl
Michał Skurowski

Michał Skurowski LiveSpace - CRM dla
zespołów sprzedaży

Temat: CRM dla dealera samochodów

Witam,

jeśli szuka Pan prostego w użyciu CRM'a, który realnie wspiera sprzedaż, polecam LiveSpace CRM (http://livespace.pl).

Działa niezależnie od DMS'a, ponieważ wierzymy, że dealer powinien dbać przede wszystkim o własną markę i relacje z klientami, bez względu na obecną politykę importera.

To jedyny CRM na rynku z zaszytą metodyką sprzedaży opracowaną przy współpracy z wieloletnim praktykiem oraz trenerem sprzedaży, Wojciechem Herrą. To jeden z największych autorytetów w dziedzinie sprzedaży samochodów zarówno do klienta indywidualnego jak i korporacyjnego.

W dużym skrócie, LiveSpace CRM to on-line'owe narzędzie, które pozwala zwiększyć efektywność sprzedaży poprzez funkcjonalności skupione na zarządzaniu sprzedażą i pracy grupowej. Całość ubrana jest w spójną metodykę, która opracowana została z myślą o optymalizacji pracy zespołu handlowego i osiąganiu lepszych wyników.

W odróżnieniu od przerośniętych i skomplikowanych open-source'owych CRMów, które mają setki niepotrzebnych funkcjonalności, LiveSpace CRM jest oparty na kilku jasnych zasadach, które po prostu się sprawdzają w sprzedaży, szczególnie dobrze na rynku dealerskim. Ma za to takie funkcjonalności jak np automatyczna segmentacja klientów, karta zrównoważonych wyników, czy nieliniowy proces sprzedaży, których nie ma w zwykłych CRM'ach.

Zachęcam do wypróbowania darmowej wersji demo na http://livespace.pl. W najbliższej przyszłości powstanie wersja dedykowana dla dealerów samochodowych wspierana przez dodatkowe szkolenia, o czym z przyjemnością Pana poinformuję.

pozdrawiam!
Michał Skurowski
Grzegorz Jon

Grzegorz Jon informatyk, P.P.U.H.
Awans s.c.

Temat: CRM dla dealera samochodów

Chciałbym zamknąć temat czymś konkretnym, więc przedstawię podsumowanie moich poszukiwań i testów.

Idealnym i niestety jedynym wartym uwagi okazał się system fsales firmy Vector. Produkt ten nie ma dla siebie żadnej konkurencji - w dobrym i złym znaczeniu tego stwierdzenia. Z jednej strony spełnia absolutnie wszystkie oczekiwania mojego klienta, jest niezwykle intuicyjny i logicznie zorganizowany dla osób działających w branży samochodowej - klient wpadł po prostu w zachwyt. Z drugiej strony jego cena - oczywiście jak na nasze założenia - jest bardzo wysoka.

Drugim projektem według mnie wartym uwagi jest na pewno inFirma. Mimo że z naszego punktu widzenia wymagałby on dodatkowego nakładu pracy, by przystosować go do naszych założeń, to spośród kilkunastu poznanych w między czasie CRM-ów wydaje mi się najbardziej przemyślanie wykonany i bardzo tani. Posiada taki dobór funkcji, który dla osoby "niewtajemniczonej" w zbieranie i analizę baz klientów pomaga się od razu zorganizować i czuć, że wprowadzane dane zaczynają się układać w konkretną całość. Nie doświadczyłem tego przy poznawaniu innych, właściwie bliźniaczo do siebie podobnych prostych CRM-ów.
Mateusz Kurleto

Mateusz Kurleto Szukamy wybitnych
talentów do
świetnego zespołu IT
w Gdańsku

Temat: CRM dla dealera samochodów

Grzegorz Jon:
A to jeżeli szukacie DMS-a to polecam jeszcze rzucić okiem na rozwiązania http://www.rogowiec.pl to dostawca dla wielu sieci dealerskich m.in. Toyota, Lexus, Fiat a także Iveco, Peugeot, Citroen i inneMateusz Kurleto edytował(a) ten post dnia 14.08.12 o godzinie 22:35
Jan Kowalski

Jan Kowalski programista, InTeco
Business Solutions
sp. z o.o.

Temat: CRM dla dealera samochodów

...Jan Kowalski edytował(a) ten post dnia 22.10.12 o godzinie 22:00
Wojciech Kubalewski

Wojciech Kubalewski Prezes Zarządu,
Dyrektor, Vector
Polska Spzoo

Temat: CRM dla dealera samochodów

Cieszy mnie doskonała opinia o przydatności fsales do zarządzania relacjami z klientami w salonie samochodowym. Uważam, że jego cena jest bardzo adekwatna do wymiernych zysków, jakie przynosi on firmie. W opinii naszych klientów - wzrost sprzedaży samochodów o 10%. Jeśli cena za fsales zwraca się w kilka miesięcy po dokonaniu inwestycji, to myślę, że nie jest z tą ceną tak strasznie.

Wojciech Kubalewski,
Vector Polska Spzoo
Arek Mikler

Arek Mikler DMS, CRM, CMS
development and
implementation
specialist

Temat: CRM dla dealera samochodów

Witam.
Temat odświeżę troszeczkę. O DMS firmy Rogowiec mogę się wypowiedzieć rzeczowo ponieważ od dwóch lat wdrażam ten system i szkolę z jego obsługi - szczególnie z modułu CRM. Moduł ten daje na prawdę szerokie możliwości począwszy od precyzyjnego wyboru grupy docelowej, zarządzania akcjami marketingowymi (w ramach których można prowadzić wysyłkę mailową, SMSową, ankietować klientów oraz drukować etykiety adresowe) a na raportowaniu efektywności poszczególnych akcji i analizowaniu odpowiedzi udzielonych w ramach wywiadów skończywszy. Wszystko to oczywiście dostosowane do wymagań dealera (dowolnej marki). Po więcej szczegółów zapraszam na stronę http://jbr.pl

Poniżej kilka przykładowych zastosowań naszego CRM:
- ewidencja pojazdów poszukiwanych
- zapraszanie klientów na dni otwarte
- wyszukanie klientów, którym zrobiliśmy ofertę lub byli na jeździe próbnej a jeszcze nie dokonali zakupu samochodu.
- ankietowanie klientów, którzy już u nas kupili jakiś pojazd
- przypominanie o terminie gwarancji
- przypominanie o przeglądzie
- przypominanie o upływającym terminie polisy ubezpieczeniowej
- przypominanie o terminie badania technicznego
- przypominanie o zaległych płatnościach
- wybór najlepszych klientów

i wiele, wiele, wiele innych.
Wybór grupy docelowej jest tak rozbudowany, że jedynym ograniczeniem jest już chyba tylko fantazja operatora.
Jakub Tabędzki

Jakub Tabędzki Project Manager z
doświadczeniem w IT
i konsultingu

Temat: CRM dla dealera samochodów

Zrobiliśmy właśnie duży vertical oparty na Salesforce, który jest nie tylko CRM dla dealera, ale jak się okazało jest połową DMSa.. :)
Na razie nie mamy serwisu i części, ale... mamy cały CRM, rental, zarządanie oponami, obsługa leadów, akcje marketingowe, proces jazdy próbnej, analityka i raportowanie sprzedaży..
Teraz pracujemy nad dopięciem wszystkich procesów konfiguratora samochodów i fakturowania oraz zarządzania stokiem samochodowym tak, żeby wszystko poza serwisem i magazynem części było w jednym systemie :)



Wyślij zaproszenie do