Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Masa błędów czyli kto nie dba o marketing

Wytykamy palcem. Mamy palce, a więc możemy wytykać. A co!

Wytykamy wizerunkowe strony internetowe spółek, przedsiębiorstw, firm oraz portale, strony produktowe lub stronki z akcjami konsumenckimi, uff, na których znajdują się błędy - od błędów ortograficznych przez rażące błędy stylistyczne po literówki, których być nie powinno i nie ma prawa (jeśli tylko kto szanuje wartość języka komunikacji marketingowej).

Może ktoś tu zajrzy, może kogoś to otrzeźwi. Może dokonają zmian. Bo nie chodzi tu o ośmieszanie, ale o bezbłędną jakość języka komunikacji.

Dziękuję i zapraszam, do dzieła.
Patryk Rykała

Patryk Rykała copywriter, Słowa
trafiają w cel

Temat: Masa błędów czyli kto nie dba o marketing

Na początek - Wielton.
Świeża strona - sporo kiksów językowych, nieporadności stylistycznej, pojawiają się również "otarcia":
http://wielton.com.pl/o-firmie/czym-zajmuje-sie-wielto...



Wyślij zaproszenie do