Piotr J IT
Temat: Jakiego CMSa użyć?
Witam wszystkich i z góry dziękuję za uwagę. :)Szukam systemu pod nową odsłonę mojego portalu. Niegdyś projektowałem strony w oparciu o HTML+CSS, PHP lub/i CMS-y, jednak teraz zapewne wyszedłem z wprawy. Poszukuję czegoś, co pozwoli mi na postawienie średnio-zaawansowanego projektu portalu o grach i sprzęcie. Projekt graficzny jest już ukończony, a wymagania znane. Przedstawię je poniżej segregując na kilka grup.
Strona główna:
- box z premierami (automatyczna aktualizacja z bazy danych uzupełnianej przez redaktorów raz na miesiąc)
- statystyki z danego dnia (liczba komentarzy, artykułów, galerii)
- slider wyświetlający za jednym razem 3 materiały polecane (integracja z wpisami - możliwość "jednoklikowego" dodania artykułu do slidera)
Artykuły ogółem:
- różne szablony dla różnych typów (testy/recenzje/newsy)
- komentarze pod wpisem
Recenzje gier:
- wyszczególniana ocena 0/100 (redaktor w okienku edycji wypełnia lukę ocena, a ta wyświetla się w zakodowanym w szablonie recenzji miejscu)
- plusy i minusy (jak wyżej)
- metryczka produkcji (jak wyżej, na to za bardzo nie mam pomysłu - jak to ładnie i czytelnie zaimplementować...)
Wymagania są niewielkie, niektóre są w każdym CMSie więc proszę przymknąć oko czytając chociażby "komentarze pod wpisem". W czym najłatwiej byłoby zaimplementować pozostałe funkcje? Może któryś z CMSów ma dostępne wtyczki pozwalające na szybkie ukończenie projektu?
Zastanawiałem się też nad frameworkiem typu Typo3 - podejrzewam, że na moje pytanie znajdujące się powyżej (odnośnie wtyczek) odpowiedź będzie przecząca, więc skoro i tak będzie trzeba pisać pluginy od początku do końca, to może lepiej w tym środowisku?
Uwzględniam także możliwość zatrudnienia kodera, ale jako dodatek do mojej pracy - dysponuję na ten cel kwotą maksymalnie 1000zł, a wątpię, że ktoś za tyle pokusiłby się o stworzenie chociaż 70% projektu. ;)
Pozdrawiam!
Będę wdzięczny za każdą odpowiedź w temacie.