Grzegorz
Albinowski
Senior Business
Consulant,
Transition Project
Manager
Temat: IV Kongres itSMF Polska 2011 - Zarządzanie usługami IT w...
IV Kongres itSMF Polska 2011 - Zarządzanie usługami IT w erze Cloud Computing
KLIKNIJ: IV Kongres itSMF Polska 2011 - Zarządzanie usługami IT w erze Cloud Computing
Stowarzyszenie Information Technology Service Management Forum (itSMF Polska) oraz tygodnik Compoterworld zapraszają na kolejny IV Kongres stowarzyszenia itSMF Polska, który jest dorocznym spotkaniem członków i sympatyków stowarzyszenia, specjalistów i profesjonalistów zarządzania usługami IT. W jego trakcie uczestniczy oczekują:
* najświeższych informacji o zmianach zachodzących w branży, trendach, tendencjach i najnowszych rozwiązaniach,
* informacji o zmianach w standardach i opisach najlepszych praktyk - w tym roku to przede wszystkim informacje o nowej wersji "Service Strategy",
* informacji o nowościach w ofercie dostawców narzędzi i systemów ITSM,
* możliwości wymiany doświadczeń w swoim gronie, a także poznania doświadczeń z innych bardziej dojrzałych rynków.
W programie Kongresu:
09.00–09.45 Rejestracja uczestników, poranna kawa i herbata
09.45–10.00 Otwarcie konferencji: dr inż. Krzysztof Tomkiewicz, Computerworld; Bartosz Górczyński, itSMF Polska
10.00–10.45 The New IT - How to Deliver Value and Guarantee your Career, David Cannon, itSMF International
10.45–11.30 A Practical Guide to the Evolution of IT Service Management, Matthew Burrows, Institute of IT Service Management
11.30–12.00 Zarządzanie usługami w Onet.pl - studium przypadku, Wojciech Ehrenfeld, Grupa Onet.pl
Sesja panelowa: Co się zmienia w procesach zarządzania usługami w erze Cloud Computingu
12.30–13.00 Operacje IT w chmurze - jak zarządzać usługami chmury, Przemysław MazurkiewiczPrzemysław Mazurkiewicz, CompFort Meridian
13.00–13.30 Katalog usług chmury - czy jest tu coś nowego; Tymoteusz MyśliwiecTymoteusz Myśliwiec, CTPartners
13.30–14.00 Zarządzanie finansowe dla usług chmury
Sesja panelowa: Najnowsze zmiany w ITIL 2011
12.30–13.15 The New Service Strategy Book - New AND Improved, David Cannon, itSMF International
13.15–14.00 priSM, Professionalism, CPD & Mentoring - Matthew Burrows, Institute of IT Service Management
14.00–15.00 Lunch
Sesja: Narzędzia wspomagające zarządzaniem usługami w chmurze
15.00–15.30 Narzędzia ITSM dostarczane w modelu cloud
15.30–16.00 Jak monitorować usługi w chmurze - narzędzia
Sesja: Nasze najlepsze praktyki zarządzania usługami
15.00–15.30 AlleITSM - Krzysztof Olejniczak, Grupa Allegro
15.30–16.00 Więcej za mniej - wyzwania dla Service Level Managera, Stanisław Jakubowski, Vattenfall Sales Poland
Debata Computrworld
16.30–17.45 Rola Service Managera w nowej rzeczywistości
17.45–18.00 Podsumowanie i zakończenie konferencji
18.30–20.00 Walne zebranie członków Stowarzyszenia itSMF Polska
KLIKNIJ: IV Kongres itSMF Polska 2011 - Zarządzanie usługami IT w erze Cloud Computing
IV Kongres itSMF Polska 2011 - Zarządzanie usługami IT w erze Cloud Computing
Więcj o zarządzaniu usługami IT/ITSM/IT Governance na GoldenLine
Dołącz: COBIT Control Objectives for Information and Related Technologies
Dołącz: ITIL V3 (Strategy, Design, Transition, Operation, Improvement)
Dołącz: Best Management Practice (P3O, MSP, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
Dołącz: VAL-IT .. Value Governance of IT Investments
Dołącz: RISK-IT .. Enterprise IT Risk Governance
Dołącz: IT Service Management (ITSM ITIL)
IV Kongres itSMF Polska 2011 - Zarządzanie usługami IT w erze Cloud Computing
KLIKNIJ: IV Kongres itSMF Polska 2011 - Zarządzanie usługami IT w erze Cloud Computing