Grzegorz
Albinowski
Senior Business
Consulant,
Transition Project
Manager
Temat: [ITIL V3] CMDB-CMS/Service Design/Continual Service...
Stowarzyszenie IT Service Management Forum (itSMF) oddziały UK i USA oraz ITSM Academy zapraszają na cykl szkoleń na temat różnych obszarów ITIL V3, które odbędą się w najbliższy czwartek, 19.11.2009. Każde szkolenie stanowi osobny wykład, trwa ok 45 min i będzie później dostępne w archiwum, po 72h. Warto jednak uczestniczyć na żywo, aby móc zadawać wykładowcom pytania. Godzinne szkolenie ITSM Academy trzeba obejrzeć na żywo, bo w archiwum będą tylko slajdy.
15:00 itSMF UK: ITIL V3 Configuration Management for the future
17:00 ITSM Academy: ITIL V3 Service Design
19:00 itSMF USA: ITIL V3 Continual Service Improvement
Poruszane tematy:
■ ITIL and CMDB/CMS - What you need to ask yourself to properly define requirements
■ The CMDB - The heart and soul of Service Management
■ Configuration Management Systems – Still your best bet for successful Service Management
■ Roundtable Discussion (itSMF UK)
■ ITIL V3 Service Design
■ How Elbit Systems of America Delivers IT Services to Substantially Increase Customer Satisfaction
■ CSI - Just Click Your Heels and Sprinkle Pixy Dust...... Right?
■ Continual Service Improvement (CSI): Not only a three letter acronym (TLA)!
■ Roundtable Discussion (itSMF USA)
Więcj o zarządzaniu usługami IT/ITSM/IT Governance na GoldenLine
ITIL V3 (Strategy, Design, Transition, Operation, Improvement)
Best Management Practice (P3O, MSP, M_o_R, ITIL, PRINCE2)
VAL-IT .. Value Governance of IT Investments
RISK-IT .. Enterprise IT Risk Governance
IT Service Management (ITSM ITIL)
COBIT Control Objectives for IT