Michał Daniel Misiak

Michał Daniel Misiak Founder & CTO at
Focus Telecom Polska
Sp. z o.o.

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

Witam,
chcialem poruszyc watek nowoczesnych rozwiazan w telekomunikacji &
VoIP. Moze ktos jest zainteresowany rozbudowa swoich rozwiazan o
funkcjonalnosc typu:

- WebPhone - mozliwosc dzwonienia ze strony internetowej bez
koniecznosci instalacji oprogramowania.
- IVR Visual Builder. Serwer umozliwiajacy tworzenie drzew
IVR za pomoca graficznego interfejsu. Latwo integrowalny z asterisk, centralkami PABX http://cray-tech.com/strona/labs/ivr/ivr-builder.jpg.
- click2call - umieszczony na stronie przycisk. Po kliknieciu nawiazywane jest polaczenie glosowe
http://www.systemycallcenter.pl/?page=50
- call back - klient odwiedzajacy strone moze zostawic numer swojego telefonu po czym system do niego automatycznie oddzwoni [url]http://telemeeting.pl/?module=contact [/url]

Zapraszam do dyskusji!

pozdrawiam.
Marcin G.

Marcin G. Dyrektor Działu
Sprzedaży - Sektor
Finanse, Atende S.A.

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

W sumie nie chce mi się dyskutowac na ten temat, ale moge dostarczyć klocki, integrację, etc. do tego o czym piszesz, jakby coś zapraszam :)

konto usunięte

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

generalniie wiodący dostawcy pabx'ow jak Siemens czy Alcatel maja te rozwiazania w swojej ofercie ...

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

Bartlomiej Plajzer:
generalniie wiodący dostawcy pabx'ow jak Siemens czy Alcatel maja te rozwiazania w swojej ofercie ...

i to od dawna :))

konto usunięte

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

Marek R.:
Bartlomiej Plajzer:
generalniie wiodący dostawcy pabx'ow jak Siemens czy Alcatel maja te rozwiazania w swojej ofercie ...

i to od dawna :)) zgadza sie, wyglada jednak na to ze teraz uzytkownicy zaczynaja czuc potrzebe ich wykorzystania. Jakby rynek dojrzał;)) i klienci chca wiecej niz tylko telefonować, ;) to dobrze bo znaczy ze rynek pabx / IPpabx robi sie ciekawy w zwiazku z zainteresowaniem roziazaniami a nie "tylko centralami"

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

Bartlomiej Plajzer:
i to od dawna :)) zgadza sie, wyglada jednak na to ze teraz uzytkownicy zaczynaja czuc potrzebe ich wykorzystania. Jakby rynek dojrzał;)) i klienci chca wiecej niz tylko telefonować, ;) to dobrze bo znaczy ze rynek pabx / IPpabx robi sie ciekawy w zwiazku z zainteresowaniem roziazaniami a nie "tylko centralami"

to kwestia wzrostu kosztów osobowych , skoro możemy ma każdej operacji oszczędzić kilkadziesiąt sekund to trzeba szukać rozwiązań :)
Portale Unified Communication dają naprawdę ciekawe opcje i dodatkowo integrują się z typowym środowiskiem biurowym.
Np można podświetlić w dowolnym tekście nr telefonu - enter - i dzwonimy.

konto usunięte

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

Marek R.:
Bartlomiej Plajzer:
i to od dawna :)) zgadza sie, wyglada jednak na to ze teraz uzytkownicy zaczynaja czuc potrzebe ich wykorzystania. Jakby rynek dojrzał;)) i klienci chca wiecej niz tylko telefonować, ;) to dobrze bo znaczy ze rynek pabx / IPpabx robi sie ciekawy w zwiazku z zainteresowaniem roziazaniami a nie "tylko centralami"

to kwestia wzrostu kosztów osobowych , skoro możemy ma każdej operacji oszczędzić kilkadziesiąt sekund to trzeba szukać rozwiązań :)
Portale Unified Communication dają naprawdę ciekawe opcje i dodatkowo integrują się z typowym środowiskiem biurowym.
Np można podświetlić w dowolnym tekście nr telefonu - enter - i dzwonimy.

albo wyszukaj kontakt w exchange kliknij zadzwon, fax to e-mail, voice mail to e-mail. "IVR" per user, itd itp...
wiem wiem... znam to z autopsji, z racji wykonywanego zawodu ;))

konto usunięte

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

Rozwiązania idą już dalej. To nie tylko kwestia szybkiego zadzwonienia z exchangea, lotusa, web itd. Na horyzoncie pojawia się "presence" w systemach heterogenicznych. Czyli krótko mówiąc zanim sie z kims skontaktujesz (niezaleznie czy to bedzie twoj wspolpracownik, partner biznesowy czy klient) bedziesz wiedzial o jego statusie dostepnosci (niezaleznie od tego w jaki sposob jest dostepny i w jakim srodowisku). Pelna informacja o statusie "presence" to jeszcze pieśń przyszłości, szczegolnie w Polsce, ale telefonia IP tez 10 lat temy wydawala sie bardzo odległa.

konto usunięte

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

Bartek Niwiński:
Rozwiązania idą już dalej. To nie tylko kwestia szybkiego zadzwonienia z exchangea, lotusa, web itd. Na horyzoncie pojawia się "presence" w systemach heterogenicznych. Czyli krótko mówiąc zanim sie z kims skontaktujesz (niezaleznie czy to bedzie twoj wspolpracownik, partner biznesowy czy klient) bedziesz wiedzial o jego statusie dostepnosci (niezaleznie od tego w jaki sposob jest dostepny i w jakim srodowisku). Pelna informacja o statusie "presence" to jeszcze pieśń przyszłości, szczegolnie w Polsce, ale telefonia IP tez 10 lat temy wydawala sie bardzo odległa.

no zapomnialem napisac, o "prezence" polaczonego z komunikatorem i instant message... jest tego tera tego tak duzo ze nie sposob spamietac a jak dodamy ulge ONS (One Number Service) to robi na sie niezly kociolek ;) i osoba do ktrorej dzwonimy nie wie gdzie fozycznie jestesmybo prezentujemy sie np. nr katowickim bedac gdziekolwiek ;)))

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

ja bym tego "presence" nie nadużywał - "permanentna inwigilacja" :)).
W systemach heterog. to jeszcze do przeżycia, ale w publicznych kontaktach chyba się nie przyjmie.
Ale to fakt, że centrale nie służą tylko do dzwonienia, a kolegom od aplikacji wydaje się, że to dalej wielkie szafy z mrugającymi diodami albo nawet przekaźnikami :).

konto usunięte

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

Marek R.:
ja bym tego "presence" nie nadużywał - "permanentna inwigilacja" :)).
W systemach heterog. to jeszcze do przeżycia, ale w publicznych kontaktach chyba się nie przyjmie.
Ale to fakt, że centrale nie służą tylko do dzwonienia, a kolegom od aplikacji wydaje się, że to dalej wielkie szafy z mrugającymi diodami albo nawet przekaźnikami :).
niech tkwia w tej blogiej nieswiadomosci ;)))
Marcin G.

Marcin G. Dyrektor Działu
Sprzedaży - Sektor
Finanse, Atende S.A.

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

Marek R.:
ja bym tego "presence" nie nadużywał - "permanentna inwigilacja" :)).
W systemach heterog. to jeszcze do przeżycia, ale w publicznych kontaktach chyba się nie przyjmie.
Ale to fakt, że centrale nie służą tylko do dzwonienia, a kolegom od aplikacji wydaje się, że to dalej wielkie szafy z mrugającymi diodami albo nawet przekaźnikami :).

Marku, czym Citi będzie teraz handlował? Dalej Alcatel, czy w coś innego mierzycie?

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

Marcin G.:
Marek R.:
ja bym tego "presence" nie nadużywał - "permanentna inwigilacja" :)).
W systemach heterog. to jeszcze do przeżycia, ale w publicznych kontaktach chyba się nie przyjmie.
Ale to fakt, że centrale nie służą tylko do dzwonienia, a kolegom od aplikacji wydaje się, że to dalej wielkie szafy z mrugającymi diodami albo nawet przekaźnikami :).

Marku, czym Citi będzie teraz handlował? Dalej Alcatel, czy w coś innego mierzycie?

się okaże :)), zobaczycie u klientów :))
Marcin G.

Marcin G. Dyrektor Działu
Sprzedaży - Sektor
Finanse, Atende S.A.

Temat: Nowosci! Webphone & Click2Call & IVR Visual Builder

Marek R.:

się okaże :)), zobaczycie u klientów :))

Ja tylko jeden temat miałem z wami wspólny, ale popytam handlowców :)

Podobne tematy


Następna dyskusja:

IVR




Wyślij zaproszenie do