Sebastian
P.
Starszy Specjalista
ds.
Teleinformatycznych
Contact Cen...
Michał Ł. Menedżer IT
Temat: IVR
Co masz na mysli piszac pseudo IVR? Zapowiedzi menu wybierane dtmf czy moze integracje z czyms zewnetrznym i wieksza interakcja z uzytkownikiem?Michał Łunkiewicz edytował(a) ten post dnia 21.08.07 o godzinie 10:13konto usunięte
Temat: IVR
odpowiadajac Michałowi powiedz jeszcze dla kogo i jakie usługi chciałbys oferowac.pozdro
m.
Jarek
S.
konsultant,
administrator
systemów
telekomunikcyjnych.
Temat: IVR
Asterisk
Marcin
Wielogórski
Administrator
systemów platformy
contact center
Temat: IVR
A pamietacie moze takie cos Alcatela jak (chyba) automatic attendent, dokladnie juz nie pamietam, przypominajace troszke dzisiejszego IVR-a, dzialalo toto na DOS-ie i na analogach ;)konto usunięte
Temat: IVR
Dokładnie, Automatic Attendent prawdopodobnie zaspokoi Twoje potrzeby, jeśli nie to odradzam kombinatoryke :)konto usunięte
Temat: IVR
Witam,Prostego IVR'a:
- wybór DTMF (menu z możliwością wyboru bodajże 4 opcji),
- wprowadzenie ciągu cyfr DTMF i przekazanie do agenta ACD,
- transfer połączenia, również na piloty,
- integracja z kolejką ACD (CCD) - interaktywna kolejka,
możesz zrealizować na Automated Attendant wbudowanym w A4400. Potrzebujesz tylko kart GPA2 i odpowiednich licencji.
Do jakiejkolwiek integracji z zewnętrznymi systemami musisz mieć prawdziwego IVR'a, niekoniecznie Alcatelowego.
Następna dyskusja: