Stanisław S.

Stanisław S. mgr inż. Automatyki

Temat: A4400 i wybieranie "aktywne"

Witam
W pracy zajmuję się podstawową obsługą centrali A4400. Dostęp przez Omnivista.
Mój problem jest nstępujący. Jeżeli dzwonię pod numer informacyjny, 0-801-...-..., prawie zawsze słychać:
jeżeli chcesz "usługa a" to wciśnij 1
jeżeli chcesz "usługa b" to wciśnij 2
...
Jeżeli próbuję wybrać 1 lub 2 to nic się nie dzieje, wybrana przeze mnie np 1, aby przejść "dalej" nie jest przekazywana poza centralę. Od osoby zajmującej się poprzednio ta centralą dowiedziałem się, że na tej centrali raczej nie jest możliwe wykonywanie takich połączeń i służy do tego oddzielna zewnętrzna linia.
Dodam że tak samo jest zarówno na telefonach analogowych jak i cyfrowych (UA 32).
Moje pytanie. Czy jest możliwość zmiany ustawień, aby wymieniony przeze mnie rodzaj połączenia był możliwy do zrealizowania, czy ta centrala po prostu nie ma takiej możliwości?
Z góry dziękuje za porady i sugestie.Stanisław Szewczyk edytował(a) ten post dnia 08.10.09 o godzinie 10:45
Paweł N.

Paweł N. IT Expert | SysAdmin
| Security
Enthusiast

Temat: A4400 i wybieranie "aktywne"

## :wysyłanie DTMFPaweł N. edytował(a) ten post dnia 08.10.09 o godzinie 22:48

konto usunięte

Temat: A4400 i wybieranie "aktywne"

W menu aparatów systemowych powinieneś mieć funkcje wysyłania DTMF. Jesli nie chodzi to też z analogowych pogrzeb w Omniviście, o ile masz takie uprawnieniaGrzegorz Sadziak edytował(a) ten post dnia 11.10.09 o godzinie 18:56

konto usunięte

Temat: A4400 i wybieranie "aktywne"

prawie 100% aparatow systemowych ma funkcje wyslij DTMF:-)
wiec instrukcja w reke:-) lub podaj model telefonu a podam Ci jak to zrobicŁukasz Karda edytował(a) ten post dnia 11.10.09 o godzinie 19:31

Następna dyskusja:

Nagrywanie i A4400




Wyślij zaproszenie do