Stanisław S. mgr inż. Automatyki
Temat: A4400 i wybieranie "aktywne"
WitamW pracy zajmuję się podstawową obsługą centrali A4400. Dostęp przez Omnivista.
Mój problem jest nstępujący. Jeżeli dzwonię pod numer informacyjny, 0-801-...-..., prawie zawsze słychać:
jeżeli chcesz "usługa a" to wciśnij 1
jeżeli chcesz "usługa b" to wciśnij 2
...
Jeżeli próbuję wybrać 1 lub 2 to nic się nie dzieje, wybrana przeze mnie np 1, aby przejść "dalej" nie jest przekazywana poza centralę. Od osoby zajmującej się poprzednio ta centralą dowiedziałem się, że na tej centrali raczej nie jest możliwe wykonywanie takich połączeń i służy do tego oddzielna zewnętrzna linia.
Dodam że tak samo jest zarówno na telefonach analogowych jak i cyfrowych (UA 32).
Moje pytanie. Czy jest możliwość zmiany ustawień, aby wymieniony przeze mnie rodzaj połączenia był możliwy do zrealizowania, czy ta centrala po prostu nie ma takiej możliwości?
Z góry dziękuje za porady i sugestie.Stanisław Szewczyk edytował(a) ten post dnia 08.10.09 o godzinie 10:45