Monika
S.
Training and Office
Manager
Temat: Konferencja "CALL CENTER - ludzie-narzędzia-metody"! 14...
Szanowni Państwo!Zapraszamy serdecznie na KONFERENCJĘ "CALL CENTER - LUDZIE - NARZĘDZIA - METODY", która odbędzie się w dniu 14 kwietnia b.r. w Warszawie.
Konferencja ma na celu pokazanie zależności oraz skutki rosnącej konkurencji i wzrostu gospodarczego, powodujących coraz częstsze adresowanie oferty do klienta masowego.
Proces ten prowadzi do rozbudowy specjalnych komórek w firmach pełniących role Call Center, czy Contact Center. Dzięki temu rozwija się rynek nowych trendów technologicznych, sposobów zarządzania i motywowania pracowników oraz procesów biznesowych, wspierających funkcjonowanie CC.
Coraz więcej firm ma dylematy, czy budować własny CC, czy też zdać się na outsourcing?
Udział w charakterze ekspertów potwierdziły poniższe firmy:
1. Masterplan
2. Instytut Outsourcingu
3. Telekomunikacja Polska S.A.
4. Unima 2000 Systemy Teleinformatyczne S.A.
5. Call Center Poland S.A. – Internet Group
6. Data Contact Sp. z o.o.
7. OtherWise
W celu uzyskania dalszych informacji na temat powyższej konferencji, zachęcam do odwiedzenia strony:
http://tcct.pl/index.php?option=com_content&task=view&...
lub kontakt mailowy.
Pozdrawiam,
Monika Stążecka
mstazecka@tcct.pl
http://tcct.plMonika S. edytował(a) ten post dnia 07.03.11 o godzinie 13:22