Dariusz Chabora

Dariusz Chabora Specjalista ds.
SEO&SEM

Temat: Automatyczne wybieranie numerów

Witam serdecznie,

Czy ktos korzystal w firmie/call center z systemu predictive dialing ?Generalnie obawiam sie,ze takim systemem mozna "wykonczyc" konsultanta.Non stop polaczenia.Z drugiej jednak strony pozwala to zaoszczedzic/wiecej zarobic.

Jakie sa Wasze opinie?

Dzieki za odpowiedzi.
Michał Szybalski

Michał Szybalski Architekt Systemów
IT, Comarch S.A

Temat: Automatyczne wybieranie numerów

Sprzedałem trochę tego, i klienci są zadowoleni. Generalnie- wzrost wydajności przynajmniej dwa razy.
Marek Przemysław Gola

Marek Przemysław Gola Manager Sprzedaży,
Coach, Trener,
Inwestor

Temat: Automatyczne wybieranie numerów

Myśl o rozwiązaniu które będzie pracować w trzech predefiniowanych trybach preview, progressive i predictive. Ucz się każdego z trybów wspólnie z Konsultanrami i wybierz najwłaściwszy dla Ciebie. Jeśli w Twojej branży połączenia telefoniczne mają charakter masowy i dość powtarzalny - jest to np. prosta preselekcja, hot transfer etc. predictive może być najwłaściwszym. Jeśli zaś są to połączenia np. z Klientami B2B, połaczenia mogą mieć różną długość lub wymagają przygotowania się do rozmowy progressive jest korzystniejszy. Tak czy siak PDS ma sens, ale trzeba umieć z niego korzystać...

Następna dyskusja:

format numerów telefonów




Wyślij zaproszenie do