konto usunięte
Temat: Punkt wewnatrz wielokata
Witam mam problem z przypisaniem argumentu A i B do argumentu v1 i v2. Jak to rozwiązać?(funkcja AngleBetweensVectors)
#include "math.h"
#include "Calculations.h"
double VectorLength(CVECTOR v){
return sqrt(v.x*v.x + v.y*v.y + v.z*v.z );
}
double DotProduct(CVECTOR v1, CVECTOR v2){
return ((v1.x + v2.x)*(v1.y*v2.y)*(v1.z*v2.z));
}
double AngleBetweenVectors(CVECTOR v1, CVECTOR v2){
double AngleAB;
AngleAB = acos(DotProduct(A,B)/VectorLength(A)*VectorLength(B));
return AngleAB;
}
Zamieniłem tu AngleAB = acos(DotProduct(A,B)/VectorLength(A)*VectorLength(B)) parametry A na v1 i B na v2 i działa ale docelowo musze mieć tak jak we wzorze AngleAB = acos(DotProduct(A,B)/VectorLength(A)*VectorLength(B)) potrzebne do kolejnej funkcji
Rafał Poręba edytował(a) ten post dnia 01.09.12 o godzinie 19:31
bool InsidePolygon( parametry){
A.x = Polygon[i].x - Point.x;
A.y = Polygon[i].y - Point.y;
A.z = Polygon[i].z - Point.z;
B.x = Polygon[i+1].x - Point.x;
B.y = Polygon[i+1].y - Point.y;
B.z = Polygon[i+1].z - Point.z;
AngleSum = AngleSum + AngleBetweenVectors(A,B);
}