Bartłomiej Głowacki BI Support Manager
Temat: Nie można uruchomić raportów Crystal Reports z BI Launch...
Mam problem, klient zgłasza błąd a ja nie mam możliwości pobawić się jego systemem, nie mam też swojego systemu tego typu do testów, witamy w matrixie :)Podczas odpalania Crystal Report z poziomu BI Launch pad (BO 4.0) pojawia się następujący komunikat:
The viewer could not process an event. There is no server available to process your request. Please try again later, or contact your system administrator if the problem persists. [RCIRAS0384]
---- Error code:0 [CRWEB00000119]
Grzebiąc na portalu SAP Support znalazłem rozwiązanie:
Resolution
1. Logon to Central Management Console.
2. Go to the crystal report's properties.
3. Under Default Settings, choose Viewing Server Group.
4. Choose "Use the first available server" and click on Save & Close.
Niestety to ustawienie już jest zaznaczone, jedynym innym sposobem na naprawienie sytuacji jest instalacja Support Package 5 (wg jednego z artykułów). Problem jest taki, że sytuacja pojawiła się z dnia na dzień i nie wiem czy w takim przypadku to pomoże.
Jakieś pomysły gdzie szukać błędów i co sprawdzić?
1. Na screenie od klienta zobaczyłem że w "crystal report properties" tam gdzie są checkboxy to zaznaczenia "default servers to use for processing" nie mam możliwości wybrania żadnej opcji oprócz pierwszej ("use the first available server") - czy to oznacza że nie ma skonfigurowanych serwerów?