Witam,
chodzi mi o narzędzie które wspiera Was w zadaniach takich jak:
- planowanie projektu (czasu trwania, kamieni milowych, budżetu, zadań, aktualny gantt itp).
- bieżące kontrolowanie i delegowanie zadań (kto co ma zrobić i w jakim terminie)
- zgłaszanie i zarządzenie zgłoszonymi błędami
- fajnie mieć do tego dołączony obieg dokumentów, komunikacje pomiędzy pracownikami itp.
i tak dla kilku projektów (kluczowe, jeśli w firmie jest realizowane kilka projektów równocześnie).
Wyślij mi wiadomość jeśli nie macie takiego systemu, będę mógł pomóc Wam coś dobrać.
Jeśli chodzi o rozwój pod kątem managera, to ja czytałem "Po pierwsze: złam wszelkie zasady" M.Buckingham i C.Coffman. Nie sugeruj się proszę głupawym tytułem :) Nie jest to pełne kompendium wiedzy z zarządzania zespołem ale na pewno pokaże Ci kilka ciekawych punktów widzenia. Ostatnio słyszałem też o książce "Droga Toyoty" (ta sama seria) jako o naprawdę istotnej pozycji. Nie czytałem jeszcze więc ciężko mi się wypowiedzieć.
Podczas moich pierwszych dwóch projektów jakie prowadziłem miałem opiekę coacha/mentora. Osobiście uważam że to był najważniejszy element i akcelerator mojego rozwoju. Jeśli masz taką możliwość to polecam Ci profesjonalne sesje coachingowe/mentorskie. Jeśli nie to postaraj się znaleźć managera w Twojej firmie który zyskał Twój szacunek i ma już doświadczenie w tej dziedzinie (żeby wiedział chodź na czym polega taka współpraca) i zaproponuj mu taki układ.
Pozdrawiam