Magdalena K.

Magdalena K. Genuine since 1976.

Info: http://znak.pl

Co o tym myślicie?

konto usunięte

Szkoda, bo według mnie i moich znajomych mają dobrą opinię.

konto usunięte

Magdalena K.:
Info: http://znak.pl

Co o tym myślicie?

ja szczerze czekam na kolejne upadłości tego typu spółek, które od kilku lat "psuły rynek" poprzez sprzedawanie dużej ilości sprzętu na minimalnej marży. przez jakiś czas było fajnie, sprzęt był dostępny za na prawdę małe pieniądze a teraz, gdy wielkość sprzedaży spada firma traci płynność finansową.

zresztą... to naturalne :)
kryzys przetrwaja firmy najsilniejsze i prowadzące rozsądna politykę cenowa, ceny sie zatrzymają albo wzrosną, a mniejsze zyski silne spółki zrekompensują sobie wyższymi marżami w pierwszych latach po kryzysie.Michał Kaleta edytował(a) ten post dnia 06.03.09 o godzinie 14:25
Piotr Wójcik

Piotr Wójcik Analityk /
projektant /
programista,
FutureSoft

Bardzo nie podobal mi sie czas obslugi klienta, tracili przez to mnostwo klientow. Czas obslugi pojedynczego klienta byl zdumiewajaco dlugi. Dawno tam nie bylem, ale sadze ze nic sie nie poprawilo. Na tym pewnie tracili sporo potencjalnych pieniedzy, bo klienci sie zrazali i juz nie wracali. Przynajmniej ja.
Przemysław J.

Przemysław J. Netsprint.eu /
Makerspace.pl /
łączę kropki

szkoda chłopaków - dobrymi klientami byli...
Krzysztof Kwacz

Krzysztof Kwacz Digital Marketing
Manager

No i wciąż jednak podważa to zupełnie polską teorię czyli "taniej = więcej klientów". Kolejna po Bestcomie, Rainbow pc i wielu innych marka która nie przegryzła się przez standard "marża na 2%-3% nadrobimy obrotem".. Ciekawe czy kolejnym potwierdzającym teorię będzie dumpingujący rynek ProLine...

Pozdr.
KrzysiekKrzysztof Kwacz edytował(a) ten post dnia 19.03.09 o godzinie 22:35
Bartłomiej Jerzy K.

Bartłomiej Jerzy K. Distribution Account
Manager in Epson

Szkoda :-(
Swoją drogą ciekawe gdzie studenci z Polibudy będą teraz robić zakupy, słyszałem, że to był ich ulubiony sklep :-) Na szczęście rynek nie lubi próżni...
Sławomir Giergielewicz

Sławomir Giergielewicz
informatyk/serwisant
/logistyk/handlowiec
/produkt manager....

Takich firemek mamy jeszcze sporo i myśle, że w najbliższych, tygodniach (miesiącach) jeszcze paru "padalców" nam przybędzie.
Jarosław Rostek

Jarosław Rostek ***GG:324952***
Skype:
jaroslaw.rostek

Można powiedzieć, że tworzy się kolejka...
Magdalena P.

Magdalena P. Multitasking Woman

Mnie bardziej zastanawia los sklepów internetowych. Wszyscy pamiętamy HOOPLA.PL. Teraz słysze, że merlin.pl nie stoi najlepiej, agito.pl trochę lepiej. Z nieoficjalnych źródeł wiem, że emarket.pl starcił ponad 50% zamówień ze sklepu...
Zaczyna robić się kiszka ;-/
Jarosław Rostek

Jarosław Rostek ***GG:324952***
Skype:
jaroslaw.rostek

to naturalna selekcja, wypadają gracze, którzy sprzedają towar na niskiej marży, mają problemy z uregulowaniem należności itd
Piotr Sebastian Nejman

Piotr Sebastian Nejman bo w życiu liczą się
tylko chwile :)

mieli takie ceny ze nie opłaciło się jechać do hurtowni po towar i robić zamówień za kilkaset zł,
bo w ZNAKu były niższe... ;)

firmy tego typu w każdej branży są, np oponeo.pl.

klimat w ZNAKu był fajny, kolejki czasami,
serwis okropny...

ale byli zawsze pod reką ;)
Jarosław Rostek

Jarosław Rostek ***GG:324952***
Skype:
jaroslaw.rostek

Upadki w brażny IT to dopiero czubek góry lodowej. WIększość firm zablokowała modernizacje sprzętowe i softwarowe. Zaczyna być ciekawie również w dystrybucji...
Przemysław J.

Przemysław J. Netsprint.eu /
Makerspace.pl /
łączę kropki

o dystrybucję to byłbym spokojny:)

raczej subdystrybutorzy zaczynają się sypać... dziwnie, że jakoś "sypacze" w nazwach X mają:)
Jarosław Rostek

Jarosław Rostek ***GG:324952***
Skype:
jaroslaw.rostek

to prawda mają :)

Następna dyskusja:

wniosek o udzielenie prawa ...


Wyślij zaproszenie do