Jakub
Sołowiej
Service Manager,
ITIL Expert
Posiadasz grupy wsparcia klienta rozsiane w terenie i nie wiesz jak:
- pomóc im w uzyskiwaniu większej efektywności?
- zarządzać nimi w sposób racjonalny i kosztowo efektywny?
Naszą propozycją jest system Nilex wraz z modułem Mobile Service i usługą pozycjonowania.
Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do lektury:
http://cherrysolutions.pl/artykuly/wsparcie-grup-teren...
Z chęcią zaprezentujemy nasz system w akcji podczas webinariów. Jesteśmy przekonani, że nasze innowacyjne rozwiązania znajdą uznanie w Państwa oczach i wspomogą Wasz biznes w codziennym działaniu.
Pozdrawiamy,
Zespół Cherry Consulting
- pomóc im w uzyskiwaniu większej efektywności?
- zarządzać nimi w sposób racjonalny i kosztowo efektywny?
Naszą propozycją jest system Nilex wraz z modułem Mobile Service i usługą pozycjonowania.
Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do lektury:
http://cherrysolutions.pl/artykuly/wsparcie-grup-teren...
Z chęcią zaprezentujemy nasz system w akcji podczas webinariów. Jesteśmy przekonani, że nasze innowacyjne rozwiązania znajdą uznanie w Państwa oczach i wspomogą Wasz biznes w codziennym działaniu.
Pozdrawiamy,
Zespół Cherry Consulting