konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Szanowni Państwo,

Zapraszam na szkolenia organizowane przez firmę SW Konferencje:

- Inżynieria Wymagań Oprogramowania - 25 - 26 lipca 2011 r., Warszawa

Wymagania są kamieniem milowym każdego projektu informatycznego. Porażka w osiągnięciu założonych przez użytkownika i system wymagań powoduje nieefektywność projektu informatycznego a tym samym zwiększa jego koszty. Na tym szkoleniu zaprezentowane zostaną podstawowe techniki pozwalające, w sposób jasny i klarowny, zbierać i zarządzać wymaganiami na system.

Szczegóły: http://sqam.org/inzynieria

- Narzędzia w Procesie Testowym - 28 - 29 lipca 2011 r., Warszawa

Szkolenie przedstawia wiele różnych narzędzi przydatnych we wszystkich pracach wykonywanych przez testerów:

- projektowania testów,
- wykonywania testów ręcznych,
- wykonywania testów automatycznych zarówno funkcjonalnych jak i wydajnościowych,
- raportowania postępu prac,
- obsługi wykrytych defektów,
- przygotowywania testów akceptacyjnych itp.

Omawiając poszczególne rodzaje narzędzi podawane są konkretne ich przykłady zarówno wiodących komercyjnych dostawców, jak również wiele narzędzi z rodziny Open Source.

Szczegóły: http://sqam.org/narzedzia-w-procesie-testowym-warszawa

Szkolenia prowadzone aą w formie wykładów połączonych z ćwiczeniami praktycznymi na komputerach.

Serdecznie zapraszam,

Agata Sobkowska
Koordynator Projektu
tel: 22 427 36 93
fax: 22 244 24 59
e-mail: agata.sobkowska@software.com.pl

http://sqam.org

SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. komandytowa
ul. Bokserska 1
02-682 WarszawaAgata Sobkowska edytował(a) ten post dnia 17.06.11 o godzinie 10:45
Kamila J.

Kamila J. F&B Consulting Sp. z
o.o. Biuro Zarządu

Bezpłatne spotkania dla przedsiębiorców!!!

Szanowni Państwo,
F&B Consulting kontynuuje cykl bezpłatnych spotkań dla przedsiębiorców, poświęconych Programowi Operacyjnemu Innowacyjna Gospodarka i Programowi Operacyjnemu Kapitał Ludzki.

Miejsce:
28.06 – 30.06.2011 - Warszawa
06.07 – 08.07.2011 - Gdańsk
13.07 – 15.07.2011 - Poznań
20.07 – 22.07.2011 - Łódź

Tematyką spotkania będą następujące zagadnienia:

Działanie 1.4 POIG Wspieranie projektów celowych
Działanie 6.1 POIG Paszport do eksportu
Działanie 8.2 POIG Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typy B2B
Działanie 8.1.1 POKL Wspieranie rozwoju kwalifikacji zawodowych i doradztwo dla przedsiębiorstw

W programie między innymi:
Cele działań
Podmioty uprawnione do ubiegania się o dofinansowanie;
Projekty objęte dofinansowaniem;
Procedura aplikacyjna;
Kryteria oceny wniosków;
Pytania i odpowiedzi

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesłanie zgłoszenia chęci udziału w spotkaniach na adres email biuro@fbconsulting.com.pl lub pod numerem telefonu +48 58 739 51 12, 793 717 777.
Po zarejestrowaniu Państwa danych prześlemy zaproszenie potwierdzające udział w spotkaniu.

Ilość miejsc ograniczona!

Zapraszamy do udziału.
FB Consulting Sp. z o.o.

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie
20 - 21 lipca 2011, Warszawa (Hotel Novotel Airport)

BEZPŁATNA REJESTRACJA : http://gigacon.org/eoif_warszawa

Wśród prelekcji m.in. :

1) Zarządzanie dokumentami z wykorzystaniem technologii wirtualizacji i mobilnych

2) ELO 2011 – Nowa wersja ELO w Polsce. Nowości w ELO 2011 - Nowy Klient ELO Desktop i formularze do obiegu

3) Rozwiązania archiwizacji dokumentów

4) inChannel - wielokanałowa obsługa odbioru faktur

5) Efektywność rozwiązania workflow według CCA Europe.pl

6) Systemy masowego skanowania na przykładzie skanerów dokumentowych firmy FUJITSU

7) Integracja międzyorganizacyjna a kwestie bezpieczeństwa

8) Rozwój i przyszłość Systemów Zarządzania Ruchem Klienta do przesyłu informacji,analiz oraz kontroli funkcjonowania działów obsługi klienta

9) Zarządzanie obiegiem dokumentów w pracy na przykładzie systemu ISOF Workflow

10) Optymalizacja procesu obsługi faktur z wykorzystaniem systemu ELO zintegrowanego z systemem SAP

11) Prawne konsekwencje wykorzystania komunikacji elektronicznej wewnątrz organizacji i w stosunkach z podmiotami zewnętrznymi

PARNERZY :

ARVATO SERVICES POLSKA <http://www.arvato.pl/>;

DICOM POLSKA

ELO DIGITIAL OFFICE <http://www.eloweb.eu/wcm/pl/home>;

HEUTHES <http://www.heuthes.pl/>;

ITELLA INFORMATION <http://www.itella.com/index.html>;

FIRMY UCZESTNICZĄCE :

Alstor <http://www.alstor.com.pl/>;

BeOne <http://www.beone.pl/>;

CCA Europe.pl <http://www.ccaeurope.pl/>;

CyberVision Software <http://www.cvs.net.pl/>;

Rodan Systems <http://www.rodan.pl/web/guest/firma>;

Plus MPM <http://www.plusmpm.pl/>;

PrimeSoft Polska <http://www.primesoft.pl/>;

WSPARCIE MERYTORYCZNE :

Instytut Maszyn Matematycznych <http://www.imm.org.pl/>;

Polskie Stowarzyszenie Doradcze i Konsultingowe <http://www.polskiestowarzyszenie.pl/>;

Łukasz Goździaszek

Polskie Stowarzyszenie na rzecz Atestacji i Standaryzacji Oprogramowania <http://www.saso.org.pl/>;

Kancelaria Radcy Prawnego Stefan Cieśla <http://www.radcaprawny-ciesla.pl/>;


Rozstrzygniemy konkurs "Złoty Bit EOIF 2011" dla najlepszego rozwiązania prezentowanego podczas konferencji.

Słuchaczom zapewniamy :

komplet materiałów konferencyjnych, przerwy kawowe, możliwość uczestniczenia w wybranych sesjach tematycznych.

Wśród uczestników konferencji rozlosujemy cenne nagrody ufundowane m.in. przez księgarnię informatyczną HELION oraz Wystawców.

Zachęcam do kontaktu :

Sławomir Krajewski
Specjalista ds. Organizacji Konferencji

tel. (22) 427 32 82 | fax (22) 244 24 59
e-mail : slawomir.krajewski@software.com.plSławomir Krajewski edytował(a) ten post dnia 21.06.11 o godzinie 10:23
Paulina G.

Paulina G. Harvard Business
Review Polska

Mam przyjemność zaprosić Państwa na szkolenie Audyt bezpieczeństwa zasobów informacyjnych firmy/instytucji
Data: 07.07.2011
Miejsce: Warszawa

Utrzymanie wysokiego poziomu bezpieczeństwa informacji w organizacji uzależnione jest od skuteczności zabezpieczeń systemów teleinformatycznych w niej funkcjonujących. Dlaczego dbanie o bezpieczeństwo systemów IT jest tak istotne? Ponieważ systemy IT przechowują, przetwarzają i udostępniają dane, które często mają decydujące znaczenia w sukcesie firmy/ instytucji.
Cel szkolenia:
Szkolenie ma na celu uświadomienie i wyjaśnienie kwestii związanych z bezpieczeństwem informacji, istniejącymi zagrożeniami, potrzebą wdrożenia mechanizmów kontrolnych, które mają za zadanie podniesienie poziomu bezpieczeństwa systemów IT,

Zagadnienie:
- metody audytu bezpieczeństwa informacji
- metody ochrony zasobów teleinformatycznych,
- metody testowania i oceny zabezpieczeń teleinformatycznych,
- metodyki pozwalające na wzmożenie kontroli nad słabościami systemów.


Korzyści:
zdobycie wiedzy nt. realizacji audytów bezpieczeństwa IT - począwszy od przygotowania audytu, wyznaczenia celów kontroli w oparciu o analizę ryzyka, poprzez normy i dobre praktyki z zakresu bezpieczeństwa, kończąc na szczegółowym omówieniu kontroli.
pogląd na schemat postępowania atakującego, chcącego uzyskać dostęp do systemu, czy sieci komputerowej
pozyskanie wiedzy nt. implementacji zabezpieczeń wdrażanych w celu minimalizacji ryzyk i podatności związanych z IT
pozyskanie wiedzy nt. najczęstszych błędów i problemów pojawiających się w czasie zadań audytowych

Szczegóły szkolenia: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/audyt-bezpie...Paulina Groszyk edytował(a) ten post dnia 22.06.11 o godzinie 15:14
Audyt wewnętrzny bezpieczeństwa informacji według ISO 27001:2007
19-20 lipca 2011, Warszawa
http://isecman.org/audyt

Podczas szkolenia pokażemy jak wykorzystać cenioną metodykę LP-A do przeprowadzania audytu bezpieczeństwa względem 127 punktów kontrolnych załącznika A normy PN-ISO/IEC 27001:2007, który odzwierciedla z kolei zawartość normy PN-ISO/IEC 17799:2007. Uwzględnione też będą wymagania normy ISO 27006 w zakresie prowadzenia auditów Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji.
Omówione zostaną zarówno czynności, jakie powinny być wykonane podczas takiego audytu (ścieżka formalna i techniczna), jak i listę dokumentacji będącej jej produktem.
Będą Państwo mieli również możliwość przystąpienia do egzaminu i uzyskania certyfikatu: Inżyniera Bezpieczeństwa IsecMan oraz Auditora wewnętrznego ISO 27001 wydanego przez szwajcarską jednostkę QS Zurich.
http://isecman.org/audyt

Projektowanie Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg ISO 27001
21-22 lipca 2011, Warszawa
http://isecman.org/pszbi

Jest to zaprezentowanie najważniejszej wiedzy na temat projektowania, implementacji i wdrażania Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji. Prowadzący przeplata teorię przykładami prawdziwych sytuacji, które wydarzyły się w innych firmach. Szczególną uwagę zwraca również na najczęściej popełniane błędy.
Metodyka zaprezentowana na szkoleniu opiera się na podejściu procesowym i czteroetapowym modelu PDCA (Plan-Do-Check-Act), co na pewno ułatwi przyswojenie prezentowanej wiedzy osobom, które miały już styczność z systemami zarządzania jakością (ISO 9001) lub testowaniem oprogramowania.
Więcej informacji http://isecman.org/pszbi

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte


Obrazek

Witam serdecznie,

zapraszam na szkolenie BCM - System Zarządzania Ciągłością Działania, które odbędzie się w dniach 3-4 sierpnia 2011 r. we Wrocławiu.

Kierowane jest do kadry zarządzającej, dyrektorów i kierowników kluczowych działów przedsiębiorstwa, administratorów bezpieczeństwa, specjalistów ds. bezpieczeństwa oraz osób odpowiedzialnych w przedsiębiorstwie za zarządzanie ciągłością działania.

Przekazuje ono uczestnikom wiedzę sprawnego tworzenia i umiejętnego zarządzania ciągłością działania biznesu opartą o faktyczne wydarzenia zaistniałe w świecie przedsiębiorczości. Pomaga wypracować zaplanowany i powtarzalny sposób reakcji na incydent, zwraca uwagę na najczęściej popełniane błędy oraz umożliwia dyskusję i wymianę doświadczeń.

Praktycznych korzyści na zajęciach dostarcza doświadczony i certyfikowany prelegent Piotr Wrzesiński z Dolnośląskiego Biura Jakości, świetnie znający tajniki nieprzerwanie funkcjonującego biznesu.

Szkolenie wchodzi w skład Generalnego certyfikatu Inżyniera Bezpieczeństwa Informacji poświadczającego kompetencje tworzenia i weryfikowania polityki bezpieczeństwa informacji zgodnej z normami ISO.

W ramach zapewniamy przyjemne dodatki a całość zwieńczona zostanie certyfikatem, warunkiem otrzymania którego jest pozytywny rezultat krótkiego egzaminu wliczonego w cenę szkolenia.

Zgłoszenia dokonane przed 20 lipca obejmuje promocja.

Szczegóły: isecman.org/bcm

W razie nasuwających się pytań zachęcam do kontaktu.

Pozdrawiam,
Patryk Rutkowski
--
e-mail: patryk.rutkowski@isecman.org
tel.: 22-427-36-84
fax: 222-44-24-59
Anna Adamczyk

Anna Adamczyk Zapraszam serdecznie
do lektury
miesięcznika
"Programista"

Zapraszam na wideorelację z IBM Rational Jazz Roadshow
http://itcrewblog.pl/2011/06/27/wideorelacja-ibm-ratio...

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Dorota W.

Dorota W. adiunkt, AGH, IOD

Terminy rozpoczęcia nowych edycji studiów podyplomowych
Informujemy, że kolejne edycje studiów podyplomowych planowo rozpoczną się:
1. E-Marketing ed. 02 - planowany czas realizacji szkolenia : 19.11.2011 - 14.07.2012
2. Controlling / Business Intelligence ed. 02 - planowany czas realizacji szkolenia : 19.11.2011 - 14.07.2012
3. Komputerowe narzędzia analityczne wspomagające zarządzanie ed. 01 - planowany czas realizacji szkolenia : 26.11.2011 - 14.07.2012
4. Społeczna odpowiedzialność biznesu ed. 01 - planowany czas realizacji szkolenia : 10.12.2011 - 21.07.2012
5. Audyt środowiskowy ed. 01- planowany czas realizacji szkolenia : 03.12.2011 - 21.07.2012
6. Ocena oddziaływania na środowisko ed. 01- planowany czas realizacji szkolenia : 03.12.2011 - 21.07.2012
http://studiapodyplomowe.eu/p2/
Lidia Wysocka

Lidia Wysocka Szkolenia/
konferencje,
rekrutacja
programistów,
aplikacj...

Lidia Wysocka

Lidia Wysocka Szkolenia/
konferencje,
rekrutacja
programistów,
aplikacj...

Halszka Kozakiewicz

Halszka Kozakiewicz Social Media
Coordinator

Clark University i Instytut Technologii Informatycznych przy SWSPIZ mają przyjemność zaprosić Państwa na Konferencję "Wyzwania dla procesu zarządzania sektorem IT w Polsce.Budowa nowoczesnej kadry zarządczej w IT"
15 lipca 2011, godz. 11:00 – 14:00, Łódź, ul. Gdańska 121, sala M-1
WSTĘP WOLNY

IT stanowi dzisiaj nieodłączny już element biznesu na całym świecie. Zarządzanie tą dziedziną wiąże się przede wszystkim ze zrozumieniem, w jaki sposób technologia wpływa na procesy biznesowe w firmie i jak najefektywniej wykorzystać jej zasoby.

Information Technology to nie tylko koncentracja na technologię, ale głównie na firmę, jej potrzeby, ludzi, zachodzące zmiany i efektywną komunikację wewnętrzną i zewnętrzną. Dziś sprawny menedżer musi umieć podejmować wyzwania, jakie ze sobą niesie nowoczesne podejście do zarządzania IT.

Konferencja przeznaczona jest dla osób odpowiedzialnych za rozwój IT w małych, średnich i dużych przedsiębiorstwach, szefów działów IT, szefów działów controllingu i analiz biznesowych oraz informatyków.

Celem konferencji będzie przedstawienie innowacyjnych przedsięwzięć w obszarze metodycznego zarządzania IT, prezentacja wybranych modeli zarzadzania IT na świecie, a także pobudzenie dyskusji
na temat jego roli w polskich firmach. Gośćmi konferencji będą osoby odpowiedzialne za zarządzanie teleinformatyką z firm sektora biznesu oraz łódzkich instytucji. W roli prelegentów wystąpią zarówno osoby odpowiedzialne za zarządzanie IT, koordynatorzy projektów, jak również przedstawiciele firm świadczących usługi konsultingowe i wdrożeniowe. Gościem specjalnym będzie Dennis Wadsworth, wieloletni praktyk zarządzania IT w USA, Dyrektor Programowy Clark University.

Wystąpienia:
1. Rola efektywnego zarządzania IT w firmie i budowanie relacji na płaszczyźnie technologia-biznes
Dennis Wadsworth (Clark University, USA) – wystąpienie tłumaczone na język polski
2. Specjalistyczne oprogramowanie do budowania procesowego zarządzania działalnością firmy
Włodzimierz Mrozek (CERI)
3. Konieczność life-long learning w procesie prawidłowego zarządzania firmą i infrastrukturą IT
Piotr Goetzen (ITI)
4. Systemy Zarządzania wiedzą w przedsiębiorstwie
Andrzej Cader (Dyrektor ITI)
5. Indywidualizacja środowiska nauczania - czy to może pomóc biznesowi?
Alina Marchlewska (ITI)

Serdecznie zapraszamy do udziału w spotkaniu i wymiany doświadczeń związanych z zarzadzaniem
IT w Polsce i na świecie. Rejestracja oraz dalsze informacje – Halszka Kozakiewicz
pod numerem telefonu 042 664 22 60 od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 17:00 lub mailowo: hkozakiewicz@clarkuni.eu.

Magdalena Gałczyńska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

AGENDA

EOIF GigaCon 2011 - Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie

20-21 lipca 2011 - Warszawa (Hotel novotel Airport)

Bezpłatna rejestracja : http://gigacon.org/event_login_or_signup/479 [LICZBA MIEJSC OGRANICZONA]

[ Tematyka sesji ]

Instytut Maszyn Matematycznych :
Zarządzanie dokumentami z wykorzystaniem technologii wirtualizacji i mobilnych

Elo Digital Office :
ELO 2011 – Nowa wersja ELO w Polsce. Nowości w ELO 2011 - Nowy Klient ELO Desktop i formularze do obiegu.

Dicom Polska
Rozwiązania archiwizacji dokumentów

BeOne
Elektroniczny Obieg Dokumentów na platformie Alfresco w Polskiej Grupie Farmaceutycznej

Itella Information
inChannel - wielokanałowa obsługa odbioru faktur

Rodan Systems
OfficeObjects®- Platforma Zarządzania Wiedzą

Cca Europe.pl
Efektywność rozwiązania workflow według CCA Europe.pl

IBM
IBM DataCap Taskmaster - nowa jakość w procesie pozyskiwania elektronicznych wersji dokumentów

Alstor
Systemy masowego skanowania na przykładzie skanerów dokumentowych firmy FUJITSU

Polskie Stowarzyszenie na rzecz Atestacji i Standaryzacji Oprogramowania
Integracja międzyorganizacyjna a kwestie bezpieczeństwa

Narodowe Archiwum Cyfrowe :
Zadania systemu Elektronicznego Zarządzania dokumentacją w świetle Rozporządzenia z 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych

Kancelaria Radcy Prawnego Stefan Cieśla
Systemy pracy grupowej w wirtualnej przestrzeni a prawne wymogi bezpieczeństwa danych

Heuthes
Zarządzanie obiegiem dokumentów w pracy na przykładzie systemu ISOF Workflow

Progmate
Zastosowanie PROGMATE DOCs w praktyce - modelowanie przykładowego procesu obiegu dokumentów

Wasko
Procesocentryczne podejście do zarządzania i przetwarzania dokumentacji w firmie na przykładzie systemu INTRADOK.NET

Efematic
Automatyczne rozpoznawanie dokumentów – pierwszy krok do automatyzacji procesów opartych o dokumenty

Arvato Services Polska :
Optymalizacja procesu obsługi faktur z wykorzystaniem systemu ELO zintegrowanego z systemem SAP

AutoID
Zwiększenie efektywności systemów DMS / ECM oraz usprawnienie pracy biurowej poprzez automatyczne przetwarzanie skanów i plików PDF - ABBY FineReader, ABBYY Flexi Capture.

Łukasz Goździaszek :
Prawne konsekwencje wykorzystania komunikacji elektronicznej wewnątrz organizacji i w stosunkach z podmiotami zewnętrznymi

Słuchaczom zapewniamy :

komplet materiałów konferencyjnych, przerwy kawowe, możliwość uczestniczenia w wybranych sesjach tematycznych.

[ Kontakt ]

Sławomir Krajewski
Specjalista ds. Organizacji Konferencji

tel. (22) 427 32 82 | fax (22) 244 24 59
e-mail : slawomir.krajewski@software.com.pl


Zachęcam do odwiedzenia strony:
http://gigacon.org/eoif_warszawa

konto usunięte

Witam serdecznie i zapraszam do zapoznania się z ofertą szkoleń przygotowujących do uzyskania certyfikatu ISTQB Advanced.

ISTQB Advanced Test Analyst
Termin: 18-19 i 29-31 sierpnia
Egzamin: 31 sierpnia
Więcej informacji: http://sqam.org/istqb-advanced-test-analyst-sierpien

ISTQB Advanced Technical Test Analyst
Termin: 5-9 września
Egzamin: 9 września
Więcej informacji: http://sqam.org/advancedtechnical

ISTQB Advanced Test Manager
Termin: 5-6 i 12-14 września, Warszawa
Egzamin: 14 września
Wiecej informacji: http://sqam.org/istqbtestmenager

Ze względu na sezon ogórkowy szkolenia ISTQB Advanced mają niższe ceny. Po więcej informacji zapraszam serdecznie do kontaktu.

Koordynator szkolenia:
Aleksandra Wierzbicka
tel.: 22 427 36 85
aleksandra.wierzbicka@software.com.pl
http://sqam.orgAleksandra Wierzbicka edytował(a) ten post dnia 21.07.11 o godzinie 09:58
Marta Klimowicz

Marta Klimowicz Online Marketing

Druga edycja Startup Fest odbędzie się w dniach 13-14 października w siedzibie Gazeta.pl w Warszawie.
Zgłoszenia zespołów zainteresowanych uczestnictwem w festiwalu przyjmowane będą przez cały sierpień. Na najlepszy startup czeka 50 tys. złotych oraz kampania reklamowa w serwisach Grupy Gazeta.pl.

Podczas dwudniowego festiwalu, podobnie jak w ubiegłym roku, twórcy najciekawszych startupów przedstawią swoje projekty publiczności oraz mentorom. Będą mogli skonsultować swoje pomysły z ekspertami z branży internetowej, pełniącymi również rolę jury konkursu. W programie festiwalu przewidziane zostały specjalne wykłady oraz warsztaty.

Krótka relacja z ubiegłego roku:

http://www.youtube.com/watch?v=AhWxQt877V8

Jakie startupy zapraszamy szczególnie?
Takie, które tworzą trwałą wartość.Przedsięwzięcia tworzone przez kreatywne i zgrane zespoły, które dopiero rozpoczynają działalność internetową lub posiadają już częściowo wdrożony model biznesowy. Ważny jest też charakter działalności prowadzonej przez startup, bo w zależności od niego możemy zaproponować Wam odpowiednie wsparcie, tak jak było w przypadku współpracy Agory z AdTaily.

Dlaczego warto się zgłosić na Startup Fest?
Startup Fest umożliwia twórcom startupów nawiązanie cennych kontaktów z branżą internetową oraz inwestorami, analizę projektów przez doświadczonych ekspertów, a także zdobycie dodatkowych umiejętności w czasie specjalnych warsztatów. To również szansa, by zdobyć wsparcie dużego partnera jakim jest Agora, który może zapewnić odpowiednie know-how, wsparcie biznesowe, dostęp do ogromnego grona odbiorców i reklamodawców, siłę dużej grupy mediowej.

Zgłoszenia
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane będą od 1 do 31 sierpnia br. Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny na stronie http://www.startupfest.pl od 1 sierpnia. Listę 20 najlepszych projektów, które zaproszone zostaną na festiwal, ogłosimy 30 września. Zgłaszając się na Startup Fest musicie zarezerwować sobie październikowy termin festiwalu, ponieważ warunkiem uczestnictwa jest pełna, dwudniowa dyspozycyjność całego zespołu.

Harmonogram:
1 - 31 sierpnia
Przyjmowanie zgłoszeń
30 września
Opublikowanie listy najlepszych startupów zaproszonych do wzięcia udziału w Startup Fest
13-14 października
Startup Fest, siedziba Gazeta.pl
14 października
Ogłoszenie zwycięzcy Startup Fest

konto usunięte

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

Wyślij zaproszenie do