Lena K.

Lena K. Marketing
Communications
Specialist

Witam,

zapraszam na kolejny cykl konferencji z zakresu "Umowy SLA (Service Level Agreements) – skuteczne wsparcie organizacji IT" które odbędzie się 25-26 maja 2011 w Warszawie

Celem szkolenia jest przedstawienie procesu budowania skutecznego porozumienia SLA i przekazanie uczestnikom wiedzy przydatnej w przygotowywaniu umów Service Level Agreements na potrzeby własnych środowisk.

W ramach szkolenia poznają Państwo następujące zagadnienia:
• Rozwój świadomości informatycznej organizacji, a umowa SLA
• Rola i miejsce SLA w organizacjach
• Możliwości umów SLA
• Konstruowanie korzystnych umów SLA
• Wdrażanie SLA – problematyczne punkty umów
• Weryfikacja zobowiązań w umowach SLA
• Struktura, wymagania i projekt SLA
• Mierniki wydajności i efektywności SLM

Program szkolenia:
• Co to jest Service Level Management
• Jak przygotować organizację IT oraz komórki biznesowe do wdrożenia procesu SLM
• Zarządzanie wymaganiami biznesowymi przy zachowaniu dobrej relacji biznesowej
• Co jest niezbędne do podpisania dobrej umowy SLA
• Jak monitorować i raportować działanie zasad opisanych w umowie SLA
• Jakie działania należy podjąć, aby zobowiązania w umowie SLA spełniały oczekiwania biznesu i były jednocześnie realne
• Jak nie zginąć w gąszczu zmian i modyfikacji umowy SLA
• Co zrobić, aby cała organizacja IT zrozumiała jaki ma wpływ na dotrzymanie gwarancji zawartych w umowie SLA
• Weryfikacja zadowolenia Klienta Wewnętrznego z usług, które świadczy IT w kontekście umowy SLA
• Spełnianie wysokich oczekiwań biznesu w kontekście tendencji do obniżania budżetu IT
• Jakich narzędzi potrzebuje IT, aby gwarancje zawarte w umowie SLA były realne
• Jak zadbać o budowanie właściwych relacji z Klientem Wewnętrznym w zakresie procesu SLM

Dodatkowe informacje i formularz zgłoszeniowy na stronie: http://gigacon.org/sla

Cena szkolenia: 2100 pln + 23% Vat

miejsca są ograniczone więc zapraszam do rejestracji!

Lena Kostylewa
SW Konferencje Sp. z o.o.
lena.kostylewa@software.com.pl
Marek Nowak

Marek Nowak Organizacja
konferencji i
szkoleń IT


Obrazek


Serdecznie zapraszam na międzynarodową konferencję o tematyce IT
Security - CONFidence.

Prelegentami CONFidence są zawsze najlepsi światowi specjaliści w dziedzinie bezpieczeństwa IT. Do tej pory na konferencji mogliśmy zobaczyć prezentacje takich uznanych autorytetów jak Bruce Schneier, Dan Kaminsky, Jacob Appelbaum, Daniel Mende, David Hulton, Chris Palmer, Jesse Burns, Shawn Merdinger, Anton Chuvakin, Richard Bejtlich, Raoul Chiesa, Felix Lindner, Alexander Kornbrust, Dinis Cruz, Joanna Rutkowska, Gynvael Coldwind, Travis Omandy oraz wielu innych znakomitych prelegentów. Majowa edycja CONFidence jest również jednym z przystanków na trasie elitarnej grupy Hackers on a Plane.

CONFidence to dużo więcej niż tylko konferencja, to także profesjonalne warsztaty, panele dyskusyjne, pobyt w Hackers’ Squad, konkursy Hackerskie, Hackers for Charity Roulette, oraz wiele innych.

Więcej informacji na http://confidence.org.pl
W razie pytań proszę o kontakt: marek.nowak@proidea.org.pl
Łukasz Krzyżek

Łukasz Krzyżek Android Developer /
Organizator #IT fest
- Twoja kariera ...

Serdecznie zapraszam na E-biznes Festiwal. Wśród prelegentów m.in.: Piotr Wilam, Rafał Agnieszczak, Rafał Brzoska, Krystian Stypuła, Marek Przystaś, Paweł Nowak. Ponad 30 darmowych szkoleń i prelekcji.

Od 9 do 11 maja Kraków będzie stolicą e-biznesu. Trzy dni bezpłatnych szkoleń i prelekcji z zakresu trzech „e” – e-biznesu, e-commerce i e-marketingu. Ogrom wiedzy i umiejętności, które pozwolą Ci na pełniejsze wykorzystanie potencjału Internetu.

Chcesz dowiedzieć się wszystkiego o szeroko pojętym zarabianiu poprzez własne serwisy internetowe i poznać specyfikę social media, a także dostać konkretne narzędzia dla Twojej internetowej działalności? A może pasjonujesz się niesamowitymi możliwościami internetowego marketingu, chcesz poznać praktyków e-biznesu, którzy wiodą prym na polskim rynku? Albo po prostu przesiadujesz codziennie w sieci, fascynuje Cię wszystko, co jest z nią związane i chcesz wykorzystać Internet do stworzenia profesjonalnego wizerunku? Jeśli na choć jedno pytanie Twoja odpowiedź jest twierdząca – E-biznes Festiwal jest właśnie dla Ciebie.

Na stronie http://www.e-festiwal.net znajdziesz szczegółowy harmonogram festiwalu, a już teraz możesz poznać naszych prelegentów. Wśród nich znaleźli się:
Piotr Wilam (współzałożyciel onet.pl, CEO Innovation Nest),
Rafał Agnieszczak (prezes zarządu Fotka.pl),
Rafał Brzoska (prezes grupy Integer oraz firmy InPost),
Krystian Stypuła (współzałożyciel home.pl),
Marek Przystaś (współzałożyciel grupy BrightBerries),
Paweł Nowak (bloger - appleblog.pl, przedsiębiorca internetowy).

Każdy z prelegentów to osoba aktywnie działająca w branży internetowej. To Oni kształtują trendy. Każdy z nich jest polskim Markiem Zuckerbergiem! Oni wciąż wykorzystują potencjał sieci, a Ty? Na co czekasz?


Obrazek
Patryk J.

Patryk J. eksperymentuję i
tworzę czerpiąc z
tego satysfakcję


Obrazek


Efektywne relacje z kontaktami kluczem do pełnego
wykorzystania szans biznesowych


zdobywaj, zarządzaj i zarabiaj dzięki Sage ACT!

19.05.2011 r. webinarium w strefie http://sage.erp-view.pl

FORUMULARZ REJESTRACYJNY

Kapitał przedsiębiorstwa to, w obecnym czasie, w głównej mierze zadowoleni klienci. To ich liczba decyduje o nowych kontraktach, stabilności przychodów i rozwoju firmy. Seminarium, na które Państwa zapraszam, poświęcone będzie właśnie tematowi pozyskania, utrzymania i efektywnej pracy z klientem.

Aktualnie dysponujemy bardzo wieloma narzędziami pozyskiwania nowych klientów. Gotowe bazy danych, reklama, targi i prezentacje czy wreszcie marketing bezpośredni to tylko niektóre z nich. Która z tych metod jest najkorzystniejsza? Dzięki której z nich trafimy do naszej grupy docelowej? Takich pytań można stawiać zdecydowanie więcej. A może istnieją inne, łatwiejsze metody, aby dotrzeć do potencjalnych kontrahentów?

Załóżmy jednak, że wiemy, które z kanałów pozyskania klientów są efektywne i z nich korzystamy. Jak więc zarządzać relacją z klientem, aby była korzystna dla obu jej stron? To właśnie ten obszar działania przedsiębiorstwa odpowiedzialny jest za to, jak widzą nas klienci i jak bardzo są z nami związani. Należy tu także wspomnieć o zarządzaniu pracą i czasem tak, aby możliwie efektywnie wykorzystać czas poświęcony innym. Ostatnią, ale wcale nie najmniej ważną rzeczą, jest zarządzanie sprzedażą – to dzięki niemu możemy na bieżąco oceniać przychód, dynamicznie reagować jego zmiany, decydować o korzystnych ruchach biznesowych.

Zdobywaj, zarządzaj, zarabiaj – wokół tych trzech słów będziemy się poruszać podczas naszego seminarium. Pokażemy Państwu, jak jeszcze bardziej efektywnie wykorzystać ogólnodostępne zasoby, aby zwiększyć swoje zarobki, dzięki powiększaniu grona zadowolonych klientów.


Obrazek

Lech Tkaczyk

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Grzegorz Kwiatkowski

Grzegorz Kwiatkowski HR Projects,
Analytics, Workforce
Balancing

Targi Kariera IT - Wrocław 11 czerwca

http://gigacon.org/karierait_wroclaw

11.06.2011r we Wrocławiu organizowane są targi pracy Kariera IT. Jest to wydarzenie umożliwiające nawiązanie współpracy z wiodącymi firmami informatycznymi i teleinformatycznymi.

Udział w targach jest doskonałą okazją do bezpośredniego kontaktu z potencjalnym pracodawcą - omówienia wymogów oraz warunków współpracy. W targach biorą udział firmy, które zainteresowane są rekrutacja wyłącznie specjalistów IT – osób, które mają już doświadczenie w branży. Oferty, które będą Państwu składane podczas tego wydarzenia, uwzględniać będą dotychczas zdobyte przez Państwa doświadczenie. Znajdą się Państwo na liście najbardziej poszukiwanych specjalistów w Kraju – co z pewnością w krótkim okresie czasie przyniesie Państwu oferty współpracy z największymi firmami. Uczestnicząc w targach Kariera IT – zapewniają Państwo sobie przegląd najlepszych ofert przygotowanych specjalnie dla Państwa.

Podczas targów organizatorzy przygotowali dla uczestników cykl bezpłatnych warsztatów prowadzonych przez najlepszych specjalistów w Kraju. Wykłady poświęcone będą m.in.: negocjacji warunków płacowych oraz udoskonalaniu umiejętności interpersonalnych, poruszone będą również kwestię prawnych aspektów świadczenia pracy.

Udział w Targach jest całkowicie BEZPŁATNY- jedynym warunkiem udziału w targach jest wcześniejsza rejestracja na stronie http://www.targikarierait.pl/ - ilość miejsc ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń!

Zapraszam w imieniu organizatorów i Nokia Siemens Networks!
Bartek B.

Bartek B. Talking People
Poland

Polski start-up organizuje konkurs algorytmiczny z nagrodami o wartości 45,000 dolarów

Zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w konkursie algorytmicznym, rozgrywanym na pierwszej na świecie, polskiej platformie crowdsourcingowej - TunedIT.

FIND Technologies Inc. jest kanadyjską firma rozwijającą nowatorką technologie pomiaru sygnatury elektromagnetycznej substancji chemicznych. Stworzony przez nią sensor jest bardzo potężnym i przy tym tanim narzędziem, który wykrywa pasywna emisje elektromagnetyczną, każdej istniejącej materii. Czujnik ma wiele różnego rodzaju zastosowań, w tym biomedycznych, geologicznych, inżynieryjnych oraz zastosowań związanych z bezpieczeństwem narodowym.

W celu zapewnienia w pełni zautomatyzowanej i szybkiej identyfikacji substancji, jest bardzo ważne aby uzbroić sensor w inteligentny system, który analizował będzie pomiary elektromagnetyczne, rozpoznając w nich różnego rodzaju zależności- „odciski palców” – zawarte w zapisie danych, które pozwolą szczegółowo zidentyfikować wszystkie substancje wchodzące w skład badanego materiału. Aby uzyskać najlepszy możliwy algorytm, firma zdecydowała się na rozwiązanie crowdsourcingowe, nowatorską formę outsourcingu, które umożliwia zaangażowanie ogromnej, międzynarodowej grupy specjalistów, poprzez zorganizowanie konkursu, z nagrodą główną w wysokości $45,000 opublikowanego na polskiej, pierwszej na świecie tego typu platformie TunedIT. Zadanie jest proste: należy automatycznie przypisać etykiety trzech różnych substancji do ponad 1500 próbek testowych. Jeżeli 95% etykiet przypisanych jest poprawnie, $45,000 jest twoje!

Link do strony konkursu: http://tunedit.org/challenge/material-classification

Proszę dać znać co myślą Państwo o konkursie?

konto usunięte

KONFERENCJA TRENDY IT 2011 - KRAKÓW - 15.06.2011

15 czerwca br. w Krakowie odbędzie się ogólnopolska konferencja Trendy IT 2011. Podczas spotkania poruszone zostaną ważne dla branży zagadnienia, natomiast tematem przewodnim będą perspektywy związane z cloud computingiem.

Organizatorem konferencji jest krakowska firma Zakład Systemów Komputerowych ZSK Sp. z o.o. jeden z czołowych integratorów IT w Polsce, a o trendach w IT opowiedzą m.in. przedstawiciele: Brother, Fujitsu, IBM, Microsoft, Veracomp czy portalu Niebezpiecznik.pl.


Obrazek


Konferencja Trendy IT 2011 skierowana jest do dyrektorów technicznych, szefów działów IT, administratorów sieciowych, głównych informatyków, a także do osób odpowiedzialnych za politykę bezpieczeństwa sieciowego, planowania i rozwoju sieci. Adresatami spotkania są również specjaliści i projektanci ICT zajmujący się rozwojem systemów teleinformatycznych, rekomendujący rozwiązania i technologie, opiniujący budżety IT.

Prelegenci konferencji skupią się na kilku ważnych dla branży IT zagadnieniach – będą to m.in.: cloud computing i bezpieczeństwo w chmurze , formy raportowania w SQL Server dla małych i dużych podmiotów, pulpity managerskie, analiza danych na mapach geograficznych.

Spotkanie odbędzie się 15 czerwca 2011r. w Krakowie w Hotelu Qubus , zlokalizowanym przy ul. Nadwiślańskiej 6. Udział w konferencji jest bezpłatny ale wymagana jest rejestracja na stronie konferencji. Do zobaczenia!
Joanna M.

Joanna M. Specjalista ds.
obsługi klienta

Stosy papierów na biurku, w których odnalezienie czegokolwiek graniczy z cudem... to niezbyt przyjazna wizja, prawda? Jeśli chcieliby Państwo dowiedzieć się, jak takiej sytuacji uniknąć i w jaki sposób systemy elektronicznego obiegu dokumentów usprawniają pracę przedsiębiorstwa serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji, która będzie poświęcona optymalizacji procesów obiegu dokumentów oraz innych procesów biznesowych w całym cyklu życia dokumentu.

„Nowoczesne przedsiębiorstwo – dokumenty pod kontrolą”

8 czerwca 2011 r.
Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” w Warszawie


W programie m.in. wykłady:

- „E-dokument – czy na pewno zagrożenie dla bezpieczeństwa informacyjnego organizacji?” - Łukasz Kister – Niezależny Ekspert Bezpieczeństwa Informacji
- „Wdrażanie elektronicznego obiegu dokumentów w firmie, czyli o czym warto wiedzieć przed rozpoczęciem projektu?" - Atinea
- „inChannel – wielokanałowa obsługa odbioru faktur" – Itella Information
- „Podpis elektroniczny w Twoich rękach” - Stowarzyszenie PEMI

Zagadnienia tematyczne poruszane na konferencji:

- zarządzanie dokumentacją
- masowe wydruki
- e-faktura
- podpis elektroniczny
- zarządzanie uprawnieniami i dostępem
- systemy archiwizacji
- digitalizacja dokumentów
- systemy rozpoznawania tekstu w dokumencie i obrazie OCR/OMR
- systemy faksowe, skaner, mail
- workflow - automatyzacja procesów biznesowych
- portale korporacyjne inter/intra/extranet

Prezentacje systemów firm: Atinea, Ceri, Itella Information
Do bezpłatnego udziału zapraszamy:

- Dyrektorów i Kierowników działów informatycznych, infrastruktury IT i technologii
- Dyrektorów Finansowych
- Dyrektorów i Kierowników HR
- Dyrektorów i Kierowników Administracyjnych
- Dyrektorów i Kierowników odpowiedzialnych za zarządzanie drukiem i korespondencją
- Osoby odpowiedzialne za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami
- Dyrektorów i Kierowników ds. operacyjnych
- Kierowników ds. zakupów

Jeśli tematyka konferencji spotkała się z Państwa zainteresowaniem, zapraszamy do rejestracji!
Dla ww. osób udział jest bezpłatny.

Rejestracja on-line: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/obieg-dokume...
'
ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA! Decyduje kolejność zgłoszeń

Z poważaniem,

Anna Włodarska
Koordynator Projektu
tel. 22 224 06 47
anna.wlodarska@multitrain.pl

http://www.multitrain.pl
Adriana B.

Adriana B. Senior Coordinator -
Gartner Poland

Serdecznie zapraszam do uczestnictwa w spotkaniu CIO i członków zarządów

EXP Roundtable pt.: “The CIO and the Board”,

który poprowadzi w jęz. angielskim nasz gość specjalny Pan Jorge Lopez, VP Distinguished Analyst, Gartner.

Spotkanie odbędzie się w dn. 08.06.2011 w godz. 08.30 - 12.30 w Hotelu Le Meridien Bristol, ul. Krakowskie Przedmieście 42/44, Warszawa.

W trakcie spotkania odbędzie się godzinny wykład oraz półtoragodzinny warsztat omawiający relacje między CIO a władzami firmy. W przerwach kawowych i podczas lunchu - networking.

Koszt uczestnictwa: 2300 PLN (netto); uczestnicy i delegaci Gartner Executive Program - wstęp wolny

konto usunięte

EOIF -Elektroniczny Obieg Informacji w Firmie
20-21 lipca, Hotel Novotel Airport

EDYCJA XVI


Zapraszam na jedną z największych w Polsce konferencji poświęconej Elektronicznemu Obiegowi Informacji/Dokumentów w Firmie.

Bezpłatna rejestracja ! -> http://gigacon.org/eoif_warszawa

Tematyka :

Systemy OCR/OMR

Systemy faksowe

Portale korporacyjne inter/intra/extranet

Systemy pracy grupowej

Rozwiązania mobilne

Zarządzanie obiegiem dokumentów

Systemy archiwizacji danych

Masowe wydruki

PKI – dokument elektroniczny

Workflow - zarządzanie procesami biznesowymi

Narzędzia back-office

Wszyscy wystawcy wezmą udział w konkursie na najlepsze rozwiązanie. Przyznamy nagrodę "Złoty Bit EOIF 2011".

Wśród uczestników rozlosowane zostaną atrakcyjne nagrody !

Nasza Konferencja, Wasz sukces !

ORGANIZATOR :

Sławomir Krajewski
Specjalista ds. Organizacji Konferencji


tel. (22) 427 32 82 | fax (22) 244 24 59
e-mail : slawomir.krajewski@software.com.pl
Witam!

Niniejszym gorąco zapraszam firmy z branży informatycznej i zatrudniające informatyków do udziału w Informatycznych Targach Pracy organizowanych przez Społeczną Wyższą Szkołę Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi dn. 7 czerwca 2011 r.

Podczas Targów przedsiębiorstwa będą miały możliwość:
- zaprezentowania firmy oraz jej działalności w ramach wydzielonego stoiska;
- nawiązania kontaktu ze studentami i absolwentami kierunku Informatyka, a tym samym poszerzenia swojej bazy potencjalnych kandydatów do pracy;
- złożenia ofert praktyk, staży i pracy wybranym osobom;
- przeprowadzenia prezentacji oferty własnej firmy (liczba prezentacji ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń);
- zapoznania się z ofertami innych przedsiębiorstw z branży.

Targi pracy odbędą się dn. 7 czerwca 2011 r. w godz. 10.00 - 16.00 w budynku Społecznej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania w Łodzi przy ul. Kilińskiego 98, Aula nr 3. Uczestnictwo w imprezie jest bezpłatne. Liczba dostępnych miejsc jest ograniczona, a o zakwalifikowaniu decyduje kolejność zgłoszeń.

Przedsiębiorstwa zainteresowane udziałem zapraszamy do kontaktu telefonicznego i mailowego z Biurem Projektu "Modernizacja i rozwój systemu nauczania informatyki w Społecznej Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania". Zachęcamy do zadawania pytań w przypadku pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości.

adres e-mail: targi_inf@swspiz.pl
telefon:
+48 42 664 66 76
+48 42 664 66 10


Obrazek
Iwona C.

Iwona C. Marketing, Wind
Mobile SA

http://www.goldenline.pl/spotkanie/warsztaty-ergonomia...
Bardzo ciekawe spotkanie o tematyce usability na ryku mobilnym. Wszystkie dodatkowe informacje znajdują się w linku. Zapraszam bo warto.
Krzysztof K.

Krzysztof K. Specjalista, VECTOR
sp. z o.o.

Wdrożenie usług TV u operatora ISP - Warsztaty
Szanowni Państwo!
Serdecznie zapraszamy na bezpłatne Warsztaty organizowane przez firmę VECTOR.

Hasłem przewodnim Roadshow jest: Wdrożenie usług TV u operatora ISP.

Główne tematy spotkania:

EasyTV – nowoczesne systemy telewizji cyfrowej
Innowacyjne urządzenia sieciowe – przełączniki i routery HUAWEI
GPON – systemy sieci dostępowej
RF Overlay – nowe możliwości sieci FTTH

Zapraszamy do zapoznania się z agendą i zachęcamy do rejestracji.

Udział w seminariach jest bezpłatny.

Do zobaczenia,
Zespół Firmy VECTOR

Zapraszamy do rejestracji
UWAGA! Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń!

http://www.isp.vector.com.pl/

Gdzie będziemy?
- 07.06.2011 Centrum Hotelowo – Konferencyjne Witek, Kraków
Modlniczka, ul. Handlowców 14, 32-085 Modlnica
Telefon recepcja: 12 66 23 500, 501 608 579
Fax recepcja: 12 66 23 555

- 09.06.2011 DeSilva Piaseczno k/Warszawy
ul. Puławska 42, 05-500 Piaseczno
telefon: +48 22 70 37 000
e-mail: piaseczno@desilva.pl

- 10.06.2011 VECTOR – Gdynia
81-577 Gdynia, Krzemowa 6
Tel./Fax.: +48 58 77 17 181
e-mail: isp@vector.com.pl

ZAPRASZAMY!
Agata S.

Agata S. Asystentka Dyrektora
Generalnego

Zapraszam na szkolenie Inżynieria Wymagań Oprogramowania !

W związku z tym, że szkolenie odbędzie się 13 - 14 czerwca 2011
oferujemy atrakcyjną cenę LAST MINUTE: 1800 PLN + 23% VAT!!!

Szczegóły: http://sqam.org/inzynieria

konto usunięte

Witam serdecznie

Zapraszam na certyfikowane szkolenie ISTQB Advanced Test Manager, które odbędzie się 11-15 lipca w Warszawie

Jeśli chcą Państwo nauczyć się:


- Budowania zespołu testerów.
- Planowania prac testowych w ramach przedsięwzięcia, ustalania harmonogramu prac i monitorowania wykonywanych zadań
- Zapewniania efektywnej realizacji zadań powierzonych zespołowi
- Właściwego organizowania prac zespołu testerów oraz motywowania ich do skutecznego działania
- Dbania o sprawną komunikację zarówno pomiędzy testerami, jak i różnymi zespołami biorącymi udział w realizacji przedsięwzięcia
- Dostarczania informacji zwrotnej dotyczącej przebiegu procesu testowania

to szkolenie jest właśnie dla Was.

Zależy nam aby szkolenie przyniosło Państwu jak najwięcej korzyści dlatego Trener pełni głownie rolę moderatora. Równie ważna jak wykład jest wzajemna wymiana doświadczeń i przemyśleń, a wspólna realizacja ćwiczeń sprzyja nawiązywaniu kontaktów i dzieleniu się wiedzą po zakończeniu szkolenia.

Szkolenie podzielone jest na dwie części:

Szkolenie ogólne:

Ta część szkolenia realizowana jest według tego samego programu dla wszystkich trzech modułów: Test Manager, Test Analyst i Technical Test Analyst. Szkolenie ogólne trwa dwa dni.

Szkolenie specjalistyczne:
Zakres tej części szkolenia zależy od przyjętej specjalizacji. Dostępne są następujące szkolenia specjalistyczne: Test Manager, Test Analyst i Technical Test Analyst. Każda z nich trwa trzy dni, z czego w ostatnim dniu odbywa się egzamin.

Szkolenie poprowadzi:

Wojciech Pająk

W ramach szkolenia zapewniamy:

- materiały szkoleniowe przygotowane przez Knowledge Department, słownik testerski, syllabus
- certyfikaty ukończenia szkolenia
- całodzienny serwis kawowy
- obiad
- 5% zniżki na kolejne szkolenia marki SQAM
- konsulatcje z trenerem po zakończeniu szkolenia

Więcej informacji i rejestracja:

http://sqam.org/istqbtestmenager

Koordynator szkolenia:

Aleksandra Wierzbicka
tel.: 22 427 36 85
aleksandra.wierzbicka@software.com.plAleksandra Wierzbicka edytował(a) ten post dnia 21.06.11 o godzinie 10:25
Adriana B.

Adriana B. Senior Coordinator -
Gartner Poland

Gartner Learning to cykl warsztatów omawiających kluczowe zagadnienia związane z zarządzaniem organizacją IT. Uczestnicy zapoznają się z terminologią, metodykami Gartner, metodami oceny dojrzałości organizacji oraz rekomendowanym procesem usprawnienia wydajności.

Uczestnicy biorący udział w całym cyklu spotkań otrzymają na zakończenie certyfikat ukończenia warsztatów Gartner Learning.

* * *

Serdecznie zapraszamy do udziału w piątym warsztacie z serii Gartner Learning :

"Business Value of IT"

Hotel Marriott Warsaw
Al. Jerozolimskie 65/79, 00-697 Warszawa

PROPONOWANE TERMINY*:
a) 28 czerwca 2011 - w godzinach od 9:00 do 12:00
b) 29 czerwca 2011 - w godzinach od 10:00 do 13:00
c) 5 lipca 2011 - w godzinach od 9:00 do 12:00 **

* Jeden termin do wyboru
** W przypadku większej liczby osób zainteresowanych tłumaczeniem na jęz. polski przewidujemy w tym terminie tłumaczenie symultaniczne

Warsztat poprowadzi, w jęz. angielskim,
Martin Plessow, V-ce President Service Delivery, Gartner

Abstrakt:
Bez wątpienia przemiany technologiczne XX wieku nie miałyby miejsca bez udziału IT. Przez lata firmy korzystające z rozwiązań IT nie skupiały się na ich wymiernych korzyściach biznesowych, wierząc jednak, że niosą one ze sobą pewną wartość. Równocześnie inwestycje w zasoby IT były kosztowne, skupiano się zatem na ich całkowitym spożytkowaniu. W ostatnich latach zaobserwowano wyraźną zmianę oczekiwań biznesu wobec IT, które obecnie koncentrują się na jego mierzalnej wartości biznesowej i dostarczaniu konkretnych rozwiązań. W trakcie warsztatów przyjrzymy się różnorodnym sposobom przekazywania istoty wartości IT naszym partnerom biznesowym.

Terminy kolejnego warsztatu:
• IT Cost Management – 22, 27 lub 28 wrzesień 2011

Koszt udziału:
• 1500zł - pojedynczy warsztat
• 5400zł - cykl 6 warsztatów
• Udział w warsztatach dla uczestników programów doradczych Gartner jest bezpłatny
• Koszt udziału dla dodatkowych osób z firm będących klientem Gartner:
- 750 zł - pojedynczy warsztat
- 2700 zł - cykl 6 warsztatów

W celu zgłoszenia uczestnictwa prosimy o kontakt: events@gartner.pl.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc, o uczestnictwie decydować będzie kolejność zgłoszeń.

konto usunięte

Zapraszamy na bezpłatne spotkanie Info QUALYS Day 16 czerwca 2011 r. Miejsce: Centrum Wina, ul. Puławska 33, Warszawa.

Degustując wina rozmawiać będziemy o zarządzaniu bezpieczeństwem ICT oraz o możliwościach, które oferuje serwis firmy Qualys w tym zakresie. Zaprezentujemy optymalne i skuteczne sposoby zarządzania bezpieczeństwem ICT a w szczególności skupimy się na zarządzaniu podatnościami w systemach IT, zagadnieniach zgodności z przyjętą polityką bezpieczeństwa (również z PCI DSS), badaniu bezpieczeństwa aplikacji webowych i innych aspektach bezpieczeństwa ICT, które pojawią się w czasie dyskusji.

Przedstawiciel firmy Qualys zapozna nas z nowymi możliwościami, które są oferowane w ramach rodziny produktów QualysGuard. Przedstawi również plany rozwoje nowych produktów firmy Qualys.

Zapisz się.

Magdalena Gałczyńska

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora

konto usunięte

Witam serdecznie, pisze ponieważ zostały nam jeszcze 3 miejsca na dofinansowane szkolenie z zakresu Nowych Mediów. Szkolenie odbędzie się w terminie 30 czerwca - 1 lipca w Krakowie (2 dni).

Opis poniżej

ZAKRES MERYTORYCZNY:
Szkolenie skierowane jest do osób, które pragną zapoznać się z działaniem nowych mediów (internet) z uwzględnieniem perspektywy psychologicznej ich użytkowników.

PROGRAM SZKOLENIA

DZIEŃ I: WPROWADZENIE DO PSYCHOLOGII INTERNETU
Internet to nie tylko technologia – wprowadzenie do psychologii Internetu i zachowań w sieci,
podejmowanie decyzji przez konsumentów – co wpływa na nasze wybory w Internecie i nie tylko,
sposób oddziaływania reklamy i jej projektowanie.

DZIEŃ II: CZY STRONA INTERNETOWA JEST UŻYTECZNA?
użyteczność stron internetowych – wprowadzenie,
badania użyteczności stron WWW, projektowanie interakcji i prototypowanie aplikacji,
podsumowanie oraz test wiedzy.

KOSZT: 136 zł

Więcej informacji znajdziecie tutaj http://www.szkolenia.rcs2.pl/szkolenia/nowe-media,13.html

zapraszam serdecznie

Wyślij zaproszenie do