Elwira Waszkiewicz

Elwira Waszkiewicz The best way to
predict the future
is to create it!

Zapraszamy na kolejną konferencję z cyklu „ROZWIŃ SKRZYDŁA – ZEWNĘTRZNE MOŻLIWOŚCI FINANSOWANIA INNOWACYJNYCH PRZEDSIĘWZIĘĆ”:

Konferencja „START W INNOWACJE” odbędzie się 11 marca 2010 r. w Krakowie, w Auditorium Maximum Uniwersytetu Jagiellońskiego. Spotkanie jest jednym z elementów projektu unijnego „Kapitał na start w innowacje – promocja innowacji w środowisku biznesowym i naukowym”.

W programie:
• Pokaz animacji 3D
• Panel „Możliwości finansowania innowacji na wczesnym etapie rozwoju”

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Więcej informacji na stronie spotkania

Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej z EFRR w ramach PO IG oraz budżetu państwa, Priorytet 3 – Kapitał dla innowacji, Działanie 3.3.1 – Tworzenie systemu ułatwiającego inwestowanie w MSP.
Joanna Czujowska

Joanna Czujowska Dyrektor ds.
Sprzedaży, CCA
Europe.pl Sp. z o.o.

AUTORYTETY ANALIZY

Zapraszamy do wzięcia udziału w trzydniowym warsztacie
Business Process Design, Modelling and Analysis w Warszawie w dniach 15-17. czerwca 2010, którego celem jest przedstawienie metodyki modelowania procesów biznesowych RIVA. Szkolenie poprowadzi Martyn Ould – twórca metodyki.

Szkolenie należy do cyklu "AUTORYTETY ANALIZY", prezentującego najnowsze osiągnięcia uznanych międzynarodowych ekspertów, a prowadzonego przez autorów koncepcji – światowej sławy prelegentów, którzy chętnie dzielą się swoim doświadczeniem, wiedzą i pasją działania.

Skuteczne i efektywne wykorzystanie technologii informatycznych na rzecz biznesu powoduje konieczność precyzyjnego powiązania wymagań do systemów z opisem funkcjonujących w organizacji procesów. Dlatego niezwykle istotne jest precyzyjne zidentyfikowanie i opisanie procesów. Metodyka RIVA została stworzona z myślą o konieczności zaspokojenia tej potrzeby.

Na szkoleniu zostanie przedstawiony unikalny sposób dochodzenia do modelu architektury procesów, nawiązującej bezpośrednio do specyfiki działań prowadzonych przez organizację. Model architektury procesów będzie stanowił podstawę do dalszych prac nad budową modelu procesowego organizacji. Dzięki temu, iż metodyka Riva wywodzi się z koncepcji biznesowych, a nie z metod wytwarzania oprogramowania, zyskała reputację skutecznego podejścia do opisu problemów biznesowych, stając się silnym orężem w rękach analityków biznesowych.

Szkolenie adresujemy do osób odpowiedzialnych za:
* projektowanie procesów oraz struktur organizacyjnych,
* identyfikację problemów występujących w procesach oraz późniejsze usprawnianie procesów,
* opisanie procesów na potrzeby systemów zarządzania jakością,
* wdrażanie technologii informatycznych, w tym także rozwiązań klasy BPMS, systemów
* obiegu dokumentów oraz systemów zarządzania pracą.
Więcej informacji na temat szkolenia znajduje się na stronie: http://www.aion.com.pl/aktualnosci.htmloraz http://www.aion.com.pl/RIVA_Zaawansowane.html

konto usunięte

BPM – systemy zarządzania przedsiębiorstwem dla sektora finansowego
23 marca 2010r.
Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A., Warszawa


Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji poświęconej zagadnieniom modelowania procesów biznesowych w placówkach finansowych.

Na konferencji przedstawiony zostanie raport Dojrzałości procesowej polskich organizacji dla sektora finansowego (Procesowcy.pl, Sofrecom).

Wykłady eksperckie poprowadzą:
- Andrzej Kasiński - Dyrektor ds. Zarządzania Jakością, Bank Zachodni WBK S.A.
- dr Marek Szelągowski – Dynamic BPM

Swoje rozwiązania przedstawią m.in.:
KPMG, IST, Management Data Systems, Rodan Systems, ATENA, Comarch

Zapraszamy:
Przedstawicieli sektora finansowego, przedstawicieli i członków zarządów, osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację. Osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrażanie systemów do zarządzania procesami biznesowymi. Menedżerów biorących udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów informatyki oraz analityków biznesowych.

Wstęp bezpłatny.
Ilość miejsc ograniczona.

Wszystkie informacje i rejestracja na:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/23-03-2010-b...

Serdecznie zapraszamy.
Bartłomiej Filipek

Bartłomiej Filipek knowledge sharing

30 kwietnia b.r. odbędzie się WEBINARIUM poświęcone Czterem Dyscyplinom Skutecznej Realizacji Celów.

Badania xQ przeprowadzane przez firmę FranklinCovey pokazują, iż organizacje biznesowe, dla których realizowano projekty wdrożeniowe, wykorzystują swój potencjał jedynie w 58 proc.

Jak zatem zmotywować pracowników do osiągania głównych celów przedsiębiorstwa?
Jak wykorzystać pełen potencjał firmy?

Udział w WEBINARIUM jest darmowy. Wystarczy zarejestrować się poprzez ten formularz.

Dodatkowo, dla wszystkich zapisanych udostępnione zostaną bonusy w postaci zapisu wideo oraz slajdów.


Pozdrawiam.
Anna Włodarska

Anna Włodarska organizacja eventów

Serdecznie zapraszamy do udziału w konferencji "Systemy backupu i archiwizacji - kompleksowa ochrona zasobów firmy"

23 kwietnia 2010r
Centrum Bankowo-Finansowe "Nowy Świat" S.A., Warszawa

Bezpieczeństwo firmowych zasobów przede wszystkim!!!

Szczegółowy program: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/08-06-2010--...

Rejestracja: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/08-06-2010--...

Pozostały ostatnie wolne miejsca! Zapraszamy!
Do zobaczenia!

konto usunięte

Serdecznie zapraszamy Państwa na konferencję poświęconą zagadnieniom Business Intelligence w instytucjach finansowych.

10 maja 2010r., Warszawa, Centrum Bankowo-Finansowe "Nowy Świat"

Business Intelligence to szereg elementów wspierających proces podejmowania decyzji. Opiera się na stosowaniu wielu umiejętności, technologii, aplikacji i praktyk, służących do przekształcania danych w informacje, a ich w wiedzę, wykorzystywaną ostatecznie do zwiększenia konkurencyjności przedsiębiorstwa.

Na konferencji będzie można posłuchać zarówno wystąpień ekspertów, jak i Firm prezentujących najnowsze rozwiązania w temacie BI.

Wystąpią m.in.: Dr Jerzy Surma, Małgorzata Korycka-Purchała (PZU)
KPMG, Simple, ITD/Oracle, ITMagination
Agenda:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/10-05-2010-b...

Na konferencję zapraszamy:
kadrę podejmującą decyzje strategiczne w firmie – dyrektorów finansowych; menadżerów Business Intelligence, dyrektorów i kierowników IT, kierowników projektów, architektów i specjalistów, administratorów hurtowni danych; architektów aplikacji; osoby odpowiedzialne za rozwój firmy.

Wstęp bezpłatny.
Ilość miejsc ograniczona.

Więcej informacji:

http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/10-05-2010-b...
Rejestracja:
http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/10-05-2010-b...

Serdecznie zapraszam
Magdalena Siwek
Ewelina Koch

Ewelina Koch Product Business
Development Manager
at K2 Internet

Ogólnopolska konferencja Energetyka - Informatyka - Innowacje

20 maja 2010 na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich w ramach Międzynarodowych Targów Energetyki EXPOPOWER 2010 oraz Międzynarodowych Targów Energii Odnawialnej GREENPOWER 2010 odbędzie się ogólnopolska konferencja Energetyka – Informatyka – Innowacje. Wydarzenie to jest skierowane głównie do producentów, sprzedawców oraz dystrybutorów energii.

Organizatorami przedsięwzięcia są Wielkopolski Klaster Teleinformatyczny, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Poznańskie Centrum Superkomputerowo Sieciowe, Miasto Poznań oraz Izba Gospodarcza Energetyki i Ochrony Środowiska.

W trakcie konferencji przedstawiciele środowisk naukowych (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Politechnika Poznańska) oraz wiodących przedsiębiorstw dostarczających rozwiązania IT dla sektora energetycznego omówią najciekawsze zagadnienia z zakresu informatyzacji energetyki.

Więcej na temat konferencji: Ogólnopolska konferencja Energetyka - Informatyka - InnowacjeEwelina Koch edytował(a) ten post dnia 06.05.10 o godzinie 14:20
W imieniu firm OMEC Sp. z o.o. oraz PSO Polska Sp. z o.o. serdecznie zapraszam na konferencję

"BEZPIECZEŃSTWO W PROJEKTACH"

Tematem konferencji będą różne aspekty efektywnego zarządzania projektami, w szczególności poruszane będą następujące zagadnienia:

* metodyki oraz dobre praktyki w zarządzaniu projektami (m.in.: PRINCE2®, MSP®, PMBOK®),
* zarządzanie ryzykiem,
* zarządzanie zmianą,
* komunikacja w projekcie,
* planowanie jako gwarancja powodzenia projektu,
* narzędzia wspomagające zarządzanie projektem,
* dobór zespołu projektowego.

Zagadnienia te zostaną przedstawione przez prelegentów z wieloletnim doświadczeniem praktycznym, między innymi :

Adrian Marzecki - Dyrektor Programu w Telekomunikacji Polskiej S.A.
Od 5 lat związany z Telekomunikacją Polską S.A. jako Dyrektor Programu Bezpieczny Biznes oraz Kierownik Wydziału Strategii i Polityki Bezpieczeństwa w Pionie Infrastruktury IT.

John Davidson - Prezes Zarządu PSO Polska Sp. z o.o.
Praktyk zarządzania projektami, programami i portfolio projektów.
Ma doświadczenie w budowie i realizacji strategii przedsiębiorstwa, jak również w realizacji projektów budowy systemów informatycznych, m.in. hurtowni danych, jak również pierwszego w Wielkiej Brytanii systemu monitorowania położenia skazanych odbywających karę np. w areszcie domowym.

Szczegółowa agenda jest dostępna na stronie http://www.bezpiecznyprojekt.pl/

Termin: 11 maja w godzinach 9:00 - 17:00.
Miejsce konferencji: Sale Krajowej Izby Gospodarczej w Warszawie, ulica Trębacka 4

Udział w konferencji jest bezpłatny.
Uwaga - Liczba miejsc ograniczona.

Zgłoszenie udziału

Prosimy o uzupełnienie załączonego formularza i przesłanie go faksem na nr (22) 861 96 05 lub przesłanie skanu na adres poczty elektronicznej konferencja2010@omec.pl.
Wszelkich informacji udzielamy też pod nr telefonu (22) 861 96 04Agnieszka Zalewska (Skwarska) edytował(a) ten post dnia 06.05.10 o godzinie 13:19
Piotr F.

Piotr F. Prezes, TiP Sp. z o.
o.

XXVI JESIENNE SPOTKANIA PTI
IT W ZARZĄDZANIU – ZARZĄDZANIE IT

18-22 października 2010,
Wisła, Hotel Gołebiewski

xxvi.jesienne-spotkania-pti.org/

Ćwierć wieku minęło, jak jeden dzień, a Jesienne Spotkania PTI wciąż mają się dobrze. Zaczynamy drugie ćwierćwiecze spotkań informatyków z użytkownikami, uczonymi i producentami środków informatyki. Zapraszamy na to spotkanie wszystkich, którzy w swoich działaniach „mają coś wspólnego z komputerami". Konferencja jest przeznaczona dla osób, które po pierwsze potrzebują zrozumieć, co potrafią, a czego nie komputery, a po drugie chcą podzielić się doświadczeniami i problematami z innymi, zajmującymi się podobną do ich sferą stosowania informatyki. Choć większość wykładowców to informatycy, jednak tradycją spotkań jest zrozumiała forma przekazu – mimo, że wysoce profesjonalne, wykłady adresowane są do szerszej publiczności.

Dwudziestopięciolecie obchodziliśmy w zeszłym roku w Mrągowie, gdzie najpierw Jesienne Szkoły, potem Fora Technologii Informatycznych a ostatnio Spotkania odbywały się przez dziewiętnaście lat. Tej jesieni spotkamy się znów w Wiśle, statystyki pokazują, że średnia droga dojazdu uśrednionego polskiego informatyka do tej lokalizacji jest krótsza.

Program trzydniowej konferencji dzieli się na dwa nurty: popołudniowe sesje o tematyce zaproponowanej przez Komitet Organizacyjny oraz przedpołudniowe bloki tematyczne, złożone z wykładów zaproponowanych przez uczestników. Proponowanie odbywa się trójetapowo: najpierw za pomocą formularza każdy może zgłosić swoją propozycję, następnie osoby zarejestrowane w systemie oddają swoje głosy na – ich zdaniem – najciekawsze wykłady, w końcu Komitet Programowy zestawia z tych propozycji program ostateczny. W ten sposób mamy przegląd tego, o czym w danym roku ludzie chcą mówić, inni chcą tego słuchać, a całość tworzy dialog pomiędzy różnymi punktami widzenia. Wykładowcy zakwalifikowani przez komitet uzyskują pięćdziesięcioprocentową zniżkę opłaty konferencyjnej, a dwaj, których wykłady cieszyły się największym zainteresowaniem uczestniczą w konferencji za darmo.

Zapraszamy do zgłaszania propozycji i życzymy sukcesów we współzawodnictwie o palmę pierwszeństwa.Piotr F. edytował(a) ten post dnia 09.05.10 o godzinie 11:51
Magdalena W.

Magdalena W. Zapraszam:
www.szkolenia-semper
.pl


Obrazek


Szanowni Państwo,w imieniu Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER miło mi poinformować Państwa, że w dniu 14.05.2010r. w Poznaniu dbędzie się jednodniowe szkolenie:

KURS POZYCJONOWANIA I OPTYMALIZACJI STRON INTERNETOWYCH DLA POCZĄTKUJĄCYCH
- czyli skuteczna promocja stron WWW w wyszukiwarkach.


Termin: 14 maja 2010 w godzinach 10-18

Miejsce: Poznań

Grupa docelowa:
Kurs przeznaczony jest dla osób, które chciałyby samodzielnie zająć się pozycjonowaniem swojej strony w wyszukiwarkach internetowych, w tym głównie w Google. Program kursu przygotowany jest tak, aby był on zrozumiały zarówno dla osób zupełnie początkujących, jak i dla tych, które mają doświadczenie w tworzeniu serwisów WWW. Kurs jest pozycją obowiązkową dla każdej osoby, która wykorzystuje internet w swojej codziennej pracy, projektując strony internetowe lub zajmując się witryną swojej firmy. Jest to kurs pozycjonowania od podstaw, który krok po kroku poprowadzi początkujących pozycjonerów przez kolejne etapy działań związanych ze zwiększeniem widoczności strony w wyszukiwarkach.

Cel:
Podczas kursu uczestnicy zrozumieją jak działają wyszukiwarki, jak wpływa to na kolejność wyświetlania odnośników do znalezionych materiałów, a przede wszystkim - jak użyć tej wiedzy do tworzenia stron, które będą zajmowały wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Poznają także techniki umożliwiające poprawę funkcjonalności witryny oraz dodatkowe sposoby jej promowania, dzięki czemu liczba osób odwiedzających strony danej firmy szybko wzrośnie, podobnie jak generowane przez nią zyski.

Podstawowe zagadnienia:
-działanie wyszukiwarek internetowych
-dobór najodpowiedniejszych słów kluczowych
-wybór odpowiedniej domeny-układ elementów strony
-optymalizacja kodu strony-optymalizacja treści strony
-dodawanie strony do Google oraz innych wyszukiwarek
-analiza konkurencji-skuteczne pozycjonowanie
-dodatkowe techniki promocji stron internetowych
-monitorowanie ruchu na stronie i jej popularności
Osoby zainteresowane szczegółowym programem kursu prosimy o kontakt: info@firma-semper.pl
 
Metody pracy stosowane podczas kursu:
-wykład przekazujący podstawową wiedzę teoretyczną
-prezentacja multimedialna-pozwalająca utrwalić wiedzę za pomocą przedstawionych przykładów
-zajęcia warsztatowe-pozwalające na zdobycie umiejętności praktycznych w oparciu o wiedzę teoretyczną

Wykładowca
Doświadczony ekspert w zakresie marketingu internetowego (SEO & SEM), założyciel i właściciel Firmy TENSE.PL, która  jako pierwsza wprowadziła modele ekonometryczne do pozycjonowania stron i prowadzenia kampanii reklamowych. Specjalista na co dzień zajmujący się doradztwem w zakresie wyboru optymalnych obszarów biznesowych do pozycjonowania (dobór słów kluczowych, analiza konkurencji), optymalizacji stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, a także marketingu w Internecie. Autor wielu projektów obejmujących takie zagadnienia jak: promocja marki, budowa wizerunku firmy czy statystyki dla instytucji i biznesu. W ramach współpracy z Centrum Semper spełnia się jako trener i twórca programów szkoleniowych obejmujących pozycjonowanie i optymalizację stron internetowych. Profesjonalista, znawca branży, prawdziwy pasjonat - właściwy człowiek na właściwym miejscu.

Koszt uczestnictwa
450zł brutto- cena zawiera uczestnictwo w kursie, materiały dydaktyczne, dyplom potwierdzający ukończenie kursu oraz serwis kawowy i obiadowy.

Zgłoszenia
Aby zgłosić chęć uczestnictwa w szkoleniu wystarczy wypełnić formularz znajdujący się na naszej stronie internetowej:
http://firma-semper.pl/page_content/form.php
Na podstawie przesłanych informacji skontaktujemy się z Państwem aby dokończyć proces rezerwacji miejsc.

Ze względu na duże zainteresowanie decyduje kolejność zgłoszeń.

Kontakt
Centrum Organizacji Szkoleń i Konferencji SEMPER
info@szkolenia-semper.pl
517 222 232
061) 8 102 194
http://szkolenia-semper.pl
NIP 7772616176R
REGON 301265926
Serdecznie zapraszamy
Joanna W.

Joanna W. Szkolenia IT

Zapraszam na szkolenie
Bezpieczeństwo Aplikacji Internetowych
31 maja 2010
Sienna Center
Warszawa

Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z najczęściej występującymi podatnościami aplikacji internetowych oraz związanym z nimi ryzykiem. Ponad to, uczestnicy zdobędą podstawową wiedzę dotyczącą prowadzenia testów penetracyjnych aplikacji internetowych zgodnie z najlepszymi praktykami oraz zaleceniami OWASP. Podczas szkolenia zostaną zaprezentowane popularne narzędzia oraz techniki, które wykorzystywane są podczas profesjonalnych testów penetracyjnych, dzięki czemu uczestnicy szkolenia będą w stanie samodzielnie przeprowadzić w podstawowym zakresie badanie bezpieczeństwa aplikacji internetowej.

Agenda szkolenia:
09:00-09:30 Wprowadzenie do tematyki bezpieczeństwa aplikacji internetowych
09:30-10:30 Omówienie najistotniejszych podatności aplikacji internetowych (OWASP Top10)
10:30-10:45 Przerwa kawowa
10:45-11:30 Omówienie podstawowych technik penetracyjnych - rekonesans
11:30-12:15 Omówienie podstawowych technik penetracyjnych - identyfikacja podatności
12:15-13:00 Demonstracja ataków SQL Injection
13:00-13:30 Przerwa na lunch
13:30-14:15 Demonstracja ataków Cross-Site Scripting
14:15-15:00 Omówienie metodyki prowadzenia testów penetracyjnych

Szkolenie będzie prowadzone na średnio-zaawansowanym poziomie.
Uczestnicy szkolenia powinni posiadać podstawową wiedzę na temat aplikacji internetowych i funkcjonowania protokołu HTTP. Szkolenie będzie miało charakter praktyczny – większa część wykładów będzie prowadzona na zasadzie demonstracji technik penetracyjnych.

Prowadzący Michał Kurek oraz Aleksander Ludynia – eksperci w dziedzinie bezpieczeństwa pracujący w firmie doradczej Ernst & Young. Posiadają unikalne doświadczenie zdobyte podczas testów kilkuset aplikacji internetowych w Polsce i na świecie.

Atrakcyjny koszt uczestnictwa: 550 zł/osoba

Uczestnikom zapewniamy:
-materiały szkoleniowe
-przerwę kawową
-lunch
-certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

Więcej informacji:
http://gigacon.org/wydarzenia/360-Bezpieczenstwo_Aplik...

Kontakt z organizatorem:
Joanna Konopka
tel: 22 427 36 44
fax: 22 244 24 59
e-mail: joanna.konopka@software.com.pl
Kamila Tarłowska
Tel.: 022 427 36 47
e-mail: kamila.tarlowska@software.com.pl

SW Konferencje Sp. z o.o. Sp. k
Bokserska 1
02-682 Warszawa
http://konferencje.software.com.pl
Ewelina Koch

Ewelina Koch Product Business
Development Manager
at K2 Internet

Ogólnopolska konferencja Energetyka - Informatyka - Innowacje

Materiały pokonferencyjne są dostępne na stronie Wielkopolskiego Klastra Teleinformatycznego:

http://wklaster.pl/aktualnosci/article?id=43

oraz na stronie firmy Verax Systems:

http://veraxsystems.com/pl/articles/energetyka_pres
Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Zapraszamy do BEZPŁATNEGO UDZIAŁU w seminarium
"SYSTEMY TELEINFORMATYCZNE A BEZPIECZEŃSTWO INFORMACJI BIZNESOWYCH"
17 czerwca 2010 roku, Warszawa

W PROGRAMIE
http://cpi.com.pl/imprezy/2010/bib/index.php
-Zarządzanie ryzykiem informatycznym w systemach biznesowych. Wyniki Światowego Badania Bezpieczeństwa Informacji przeprowadzonego przez Ernst&Young
Bartłomiej Bralewski (Manager IT Risk and Assurance, Ernst&Young)
- Badania poligraficzne w systemie bezpieczeństwa informacji biznesowej
prof. dr hab. Jerzy Konieczny (Krakowska Wyższa Szkoła im. A. Frycza Modrzewskiego)
- Z notatek auditora. Bezpieczeństwo informacji... jak tego nie robić ;-) !
Krzysztof Sierota (Specjalista ds. bezpieczeństwa IT, auditor TÜV Nord Polska)
- Rola i znaczenie czynnika ludzkiego w ochronie informacji
Andrzej Niemiec (biegły sądowy)
- XTM+XCS+SSL - kompleksowa ochrona danych biznesowych
Marcin Klamra (Specjalista ds. Bezpieczeństwa firmy CCNS SA, asystent w Instytucie Teleinformatyki Politechniki Krakowskiej)
- Praktyka ochrony informacji w sieciach korporacyjnych - trendy technologiczne i organizacyjne
Adam Danieluk (Stowarzyszenie ds. bezpieczeństwa systemów informatycznych ISSA Polska)
- Uwagi i zalecenia dotyczące procedur i bezpieczeństwa w archiwizowaniu dokumentów niejawnych
mjr Mirosław Antkiewicz (Centralne Archiwum Wojskowe)
- Uregulowania dotyczące bezpieczeństwa informacji w PN-ISO/IEC 27001:2007
Krzysztof Gawecki (Prezes Zarządu, iQuelle)

BEZPŁATNY FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
- faxowy: http://centrumpr.com.pl/formularz_KKSB.pdf
- on-line: proszę o kontakt – pr@cpi.com.pl

Ilość bezpłatnych miejsc ograniczona. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń.
Szymon Szymczyk

Szymon Szymczyk Komunikacja i nowe
technologie

Już 08.06 o 18:00, w krakowskim klubie Swing, odbędzie się KrakSpot Tech, pierwszy krakowski barcamp dla tych bardziej technicznych przedstawicieli branży internetowej;)

O czym będzie mowa?

- Jak ocalić swoje dane przed SQL injection? - Krzysztof Kotowicz, OWASP
- Projektowanie CMSów i opartych o nie serwisów WWW - Paweł Preneta, Ideo
- Need for speed, czyli jak wycisnąć siódme poty z bazy PostgreSQL - Wojciech Bublik, Empathy - Internet Software House

Partnerem spotkania KrakSpot Tech jest Akademia Empathy.

Spotkanie wspiera także polski oddział międzynarodowej organizacji zajmującej się bezpieczeństwem aplikacji OWASP.

Strona spotkania http://www.goldenline.pl/spotkanie/krakspot-tech-1/

Serdecznie zapraszam:)

konto usunięte

Serdecznie zapraszamy Państwa na konferencję poświęconą zagadnieniom modelowania procesów biznesowych w logistyce.

BPM - systemy zarządzania dla działów logistyki
22 czerwca 2010r., Warszawa


Przed Państwem wystąpią m.in.:
- dr hab. inż. Tadeusz Nowicki, prof. nadzw. WAT
- dr inż. Wojciech Stecz, WAT
- Łukasz Tartanus (serwis PROCESOWCY.PL)
Swoje rozwiązania zaprezentują:
- TKomp
- Wincor Nixdorf / ISP

Zapraszam do rejestracji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/10-06-2010-b...

Wszystkie Osoby zarejestrowane otrzymają dostęp do prezentacji po konferencji.

Zapraszamy:
Przedstawicieli branży usługowej działów logistyki, spedycji, transportu, magazynowania; przedstawicieli i członków zarządów, osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację. Osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrażanie systemów do zarządzania procesami biznesowymi. Menedżerów biorących udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów informatyki oraz analityków biznesowych.

Wstęp bezpłatny.
Ilość miejsc ograniczona.

Wszystkie informacje na:

http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/10-06-2010-b...

Serdecznie zapraszamy.Magdalena Siwek edytował(a) ten post dnia 14.06.10 o godzinie 11:44

konto usunięte

Wszystkich zainteresowanych tematyką bezpieczeństwa danych, archiwizacji, backupu i zabezpieczania wiedzy w firmie zapraszamy na konferencję:

22 września - Wrocław, Wirtualizacja zasobów jako optymalizacja kosztów inwestycji.
Konferencja poświęcona optymalizacji kosztów składowania danych. W konferencji wezmą udział czołowe firmy z branży informatycznej: EMC, WMWARE, FALCONSTORE, RIVERBED i INFONET PROJEKT S.A.

Rejestracja: http://www.infonet-projekt.com.pl.
Pierwszych 50 uczestników otrzyma darmowy bilet wstępu. Liczba miejsc jest ograniczona.

http://www.goldenline.pl/spotkanie/wirtualizacja-zasob...
Przemek Sobieszczuk

Przemek Sobieszczuk Dyrektor Sprzedaży /
Pełnomocnik Zarządu
w OPITZ Consulti...

Wspólnie z Oracle zapraszamy na event tematyczny. Detale znajdziecie tutaj:

http://www.opitz-consulting.pl/?id=116

Udział jest darmowy.

Mile widziani w szczególności są pracownicy działów IT w firmach z sektorów: bankowy, finansowy (w szczególności ubezpieczenia), energetyka.

PS (źródło: http://www.opitz-consulting.pl)Przemek Sobieszczuk edytował(a) ten post dnia 01.09.10 o godzinie 22:38
Magdalena Gryniewicz

Magdalena Gryniewicz New Media Manager,
V&P

Witam

Dla wszystkich pasjonatów IT i e-biznesu Grupa Allegro organizuje międzynarodową konferencję "e-nnovation - e-commerce w Europie Centralnej".

e-nnovation_Poznań_23-24_września_499PLN

Będzie to doskonała okazja do spotkania i porozmawiania z praktykami e-biznesu z całego świata. Do Poznania przyjedzie min. Mike Butcher z TechCrunch Europe, Tom Keller z TechStars, Mirka Puczko z Merlina czy Jiri Hlavenka z Vltava (pierwszy czeski e-sklep).

Będziemy rozmawiać o sieciach społecznościowych w e-commerce, o efektywnym e-marketingu, o e-usługach na poczcie, a także przyjrzymy się rynkowi e-commerce w Europie Centralnej, zarówno z perspektywy twórców startupów, jak i przedstawicieli venture capital.

Więcej informacji na stronie konferencji http://e-nnovation.pl/

Do zobaczenia na e-nnovation!
Renata Furman

Renata Furman Loyalty Marketing &
PR

Not Your Typical CMMI Class…

Guru CMMI po raz pierwszy w Polsce!

Wielokrotnie nagradzany, laureat tytułu „Dynamiczny Instruktor”, nadawanego przez amerykański Software Engineering Insitute (SEI), ceniony za agile’owe podejście do szkoleń i duże poczucie humoru – Bill Smith z USA poprowadzi 3-dniowe certyfikowane szkolenie: „Wprowadzenie do modelu CMMI® (wersja 1.2)” (12-14 Października 2010, Hotel QUBUS, w Krakowie).

Wiedza na temat tego jak skutecznie doskonalić procesy w firmie w oparciu o najpopularniejszy obecnie model dojrzałości CMMI oraz praktyczne umiejętności z wszystkich 22 obszarów procesowych, to cel trzy dniowego szkolenia, które odbędzie się w październiku tego roku w Krakowie.

„Nie wierzyłem, że będę aż tak dobrze bawił się podczas jakiegokolwiek szkolenia!”

Każdy uczestnik szkolenia będzie mógł dołączyć do niepowtarzalnej społeczności CMMI Rocks!, gdzie będzie mógł wymienić swoje doświadczenia poszkoleniowe (forum, chat), a także mieć dostęp do ciekawych zasobów o CMMI oraz uczestniczyć w dedykowanych, zamkniętych eventach członkowskich. Dlatego już dzisiaj zapewnij sobie jedno z kilkunastu wolnych miejsc, jakie zostały i zapisz się na szkolenie.
Szkolenie organizuje LOYCON Business Solutions – pierwszy polski Partner SEI!

Organizator:
LOYCON Sp. z o.o.
Ul.Wrocławska 37a 30-011 Kraków
http://loycon.pl office@loycon.pl
+ 48 12 681 60 60Renata Turska edytował(a) ten post dnia 09.09.10 o godzinie 11:10
Łukasz Wilczek

Łukasz Wilczek Koordynator
Marketingu,
Turystyka biznesowa,
Project Man...


Obrazek
Zarządzasz projektami ?, Wdrażasz innowacje?, Chcesz czerpać doświadczenia od najlepszych firm na rynku ? Szukasz wsparcia dla swoich pomysłów ? Chcesz wiedzieć jak to możliwe, że w Polsce
produkuje się helikoptery BlackHawk ? Chcesz sie znaleźć w gronie 400 managerów, dyrektorów i przedstawicieli największych firm i instytucji wspierających zarządzanie projektami i Innowacje ?

Zapraszamy do Rzeszowa od 7 do 9 listopada 2010 na 14 Konferencję Project Management - Innowacje siłą rozwoju UE.
Organizatorem konferencji jest Stowarzyszenie Project Management Polska.

Ponad 300 uczestników z największych firm i instytucji
4 głównych mówców: Jan Krzysztof Bielecki - Przewodniczący Rady Gospodarczej przy Prezesie Rady Ministrów, Adam Góral - Asseco, Marek Darecki - Aviation Valey, Charles W Wessner - National Academy
6 interaktywnych paneli dyskusyjnych, którym patronują m.in.: Innowacyjny klaster Dolina Lotnicza, Krajowy Punkt Kontaktowy Programów Badawczych UE, Centrum Transferu Innowacji i Przedsiębiorczości, firma Transsystem S. A., Carrywater Consulting i BMM.
• Wiele imprez towarzyszących w tym Uroczysta Gala Dinner oraz wręczenie Polish Project Excellence Award 2010

Zapraszam na oficjalną stronę spotkania:
http://www.goldenline.pl/spotkanie/14-konferencja-proj...

lub na oficjalnej stronie konferencji: http://www.innowacje2010.plŁukasz Wilczek edytował(a) ten post dnia 17.09.10 o godzinie 10:12

Wyślij zaproszenie do