konto usunięte

Premiera nowej wersji Comarch CDN OPT!MA 16.0


Obrazek


30 czerwca 2009 roku na rynku pojawiła się najnowsza wersja programu Comarch CDN OPT!MA. Wersja 16.0 to odpowiedź na bieżące potrzeby rynku. Na nowy produkt składają się m.in. 3 najważniejsze czynniki: sugestie klientów, doświadczenie Partnerów CDN oraz wiedza ekspertów Comarch. Wszystko po to, aby w pełni zaspokoić oczekiwania użytkowników.

Comarch CDN OPT!MA to rozwiązanie idealnie dopasowane dla właścicieli mikro, małych oraz średnich firm o każdym profilu działalności. Kompleksowość, fachowość oraz możliwość dopasowania programu do każdej firmy wpłynęła na to, że systemowi Comarch zaufało już ponad 27000 przedsiębiorców w kraju.

W najnowszej wersji wprowadzono przede wszystkim uproszczenia w instalatorze programu. Inne nowości to usprawnienia w module Comarch CDN OPT!MA Detal, wprowadzenie języka niemieckiego i angielskiego do CDN e-Sklep, zmiany w module CDN OPT!MA Serwis i wiele innych.

- Nowa wersja Comarch CDN OPT!MA to przede wszystkim rozwój nowoczesnego modułu do sprzedaży detalicznej oraz rozbudowa modułu do zarządzania biurem rachunkowym. Z każdą wersją wprowadzamy nie tylko uaktualnienia związane ze zmianami w przepisach, ale przede wszystkim nowe funkcje, dzięki którym produkt jest dopasowany do potrzeb klientów. Dodatkowo dzięki zmianom dotyczącym instalacji rozpoczęcie pracy z programem jest jeszcze prostsze dla nowego użytkownika – mówi Lucyna Chwesiuk, Product Manager Comarch CDN OPT!MA.

Więcej informacji na temat nowości można znaleźć tutaj.
Amelia Onyszkiewicz

Amelia Onyszkiewicz Specjalista ds.
marketingu, ITERATE
Sp. z o.o

Szkolenie Lean Software Development z Mary Poppendieck jest odwołane!!

Niestety z powodu spraw rodzinnych Mary Poppendieck nie może przylecieć do Polski.
Dlatego szkolenie Lean Software Development zaplanowane na 23-24. 09.2009 jest odwołane.
Istnieje jednak duże prawdopodobieństwo, że wkrótce zorganizujemy kolejne szkolenie z Jej udziałem.

Pozdrawiam
Amelia OnyszkiewiczAmelia Onyszkiewicz edytował(a) ten post dnia 10.09.09 o godzinie 11:39
Amelia Onyszkiewicz

Amelia Onyszkiewicz Specjalista ds.
marketingu, ITERATE
Sp. z o.o

Szkolenie Scrum we Wrocławiu!
Witam!
Serdecznie zapraszam na szkolenie Certified Scrum Master, które odbędzie się we Wrocławiu 6-7 października w hotelu "Wrocław" przy ul.Powstańców Śląskich 7.
Szkolenie przygotuje uczestników do efektywnego wytwarzania oprogramowania w nowoczesnej metodzie Scrum,a poprowadzi je doświadczony trener z Wielkiej Brytanii Geoff Watts.
Więcej informacji na http://iterate.pl
Pozdrawiam
AmeliaAmelia Onyszkiewicz edytował(a) ten post dnia 10.09.09 o godzinie 11:17
Lidia Wysocka

Lidia Wysocka Szkolenia/
konferencje,
rekrutacja
programistów,
aplikacj...

Umowy SLA (Service Level Agreements) – skuteczne wsparcie organizacji IT
27-28 sierpnia 2009, Warszawa


Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest przedstawienie procesu budowania skutecznego
porozumienia SLA i przekazanie uczestnikom wiedzy przydatnej w
przygotowywaniu umów Service Level Agreements na potrzeby własnych
środowisk.

Tematyka:
- wprowadzenie do SLA
- kiedy używać SLA
- identyfikacja kluczowych elementów efektywnego SLA
- jak wybrać najbardziej odpowiednie miary
- planowanie SLA
- efektywne zarządzanie umową SLA,
- przegląd SLA, a przegląd parametrów SLA
- kiedy umowa idzie źle, przerywanie umowy SLA
- kontrakt SLA


Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu:

•Dowiedzą się Państwo, jaka jest rola i miejsce SLA w organizacjach oraz jakie możliwości otwierają umowy wewnętrzne
•Nauczą się Państwo, jak przygotować się do wdrożenia SLA i jakich sytuacji i pułapek należy unikać w tym procesie
•Poznają Państwo zasady konstruowania, raportowania i monitorowania umów SLA
•Dowiedzą się Państwo, jak planować strukturę, ustalać wymagania i projektować SLA
•Poznają Państwo kluczowe wskaźniki i mierniki wydajności i efektywności SLM
•Przegląd praktycznych rozwiązań pozwoli Państwu efektywnie wykorzystywać umowy SLA i dostosować je do warunków w Państwa firmie

Program:
a.. Co to jest proces Service Level Management

b.. Jak przygotować organizację IT oraz komórki biznesowe do wdrożenia
procesu SLM

c.. Zarządzanie wymaganiami biznesowymi przy zachowaniu dobrej relacji
biznesowej

d.. Co jest niezbędne do podpisania dobrej umowy SLA

e.. Jak monitorować i raportować działanie zasad opisanych w umowie SLA

f.. Jakie działania należy podjąć, aby zobowiązania w umowie SLA spełniały
oczekiwania biznesu i były realne jednocześnie

g.. Co powinna zawierać optymalna umowa SLA

a.. Jak nie zginąć w gąszczu zmian i modyfikacji umowy SLA

b.. Co zrobić, aby cała organizacja IT zrozumiała jaki ma wpływ na
dotrzymanie gwarancji zawartych w umowie SLA

c.. Jak zbadać to czy Klient Wewnętrzny faktycznie jest zadowolony z
usług, które świadczy IT w kontekście umowy SLA

d.. Spełnianie wysokich oczekiwań biznesu w kontekście tendencji do
obniżania budżetu IT

e.. Jakich narzędzi potrzebuje IT, aby gwarancje zawarte w umowie SLA były
realne

f.. Jak zadbać o budowanie właściwych relacji z Klientem Wewnętrznym w
zakresie procesu SLM

Program jest dedykowany:
- menedżerom odpowiedzialnym za dostawę i zarządzanie poziomem usług IT
- menedżerom odpowiedzialnym za dostawę usług IT dla klientów wewnętrznych
- osobom odpowiedzialnym za rozliczanie pracy działów wsparcia użytkownika
- osobom odpowiedzialnym za zakupy usług IT od dostawców zewnętrznych

Prowadzący:
Hubert Latuszek - jest Absolwentem Wydziału Mechatroniki Politechniki
Warszawskiej oraz studiów MBA w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i
Zarządzania w Warszawie.
Pracę zawodową rozpoczął jako wykładowca w jednej z warszawskich szkół
komputerowych, następnie od 2001 w jednej z dużych firm globalnych gdzie
pracując na stanowiskach Administratora Systemów, Kierownika Sekcji,
Specjalisty ds. Jakości oraz Kierownika Projektów w dziale Business
Services, doskonalił swe umiejętności w zarządzaniu procesami i projektami.
Zajmował się przygotowywaniem rozwiązań, projektów i umów z zakresu
outsourcingu IT. Uczestniczył w wielu szkoleniach związanych z zarządzaniem
procesami, doskonaleniem jakości, kierowaniem zespołem.
Obecnie zarządza działem IT w przedsiębiorstwie przemysłowym, na co dzień
realizuje kontrakty outsourcingowe oraz zarządza umowami SLA.

Lokalizacja: Agencja Rozwoju Przemysłu S.A.
ul. Wołoska 7
Budynek "MARS", klatka "A"
02-675 Warszawa

Rejestracja:

Cena 2 800 zł (zwolnione z VAT)
*niższa cena - kontakt z organizatorem

Lidia Wysocka
Koordynator projektu
e-mail: lidia.wysocka@software.com.pl
tel: +48 22/ 427 36 45
fax: +48 22/ 244 24 59Lidia Wysocka edytował(a) ten post dnia 04.08.09 o godzinie 09:41
Wojciech Zieliński

Wojciech Zieliński IT
Project/Programme/Pe
ople Manager
(PRINCE2
Practicioner...

Zapraszam na szkolenie

"Praktyczne aspekty wdrażania systemów informatycznych"

organizowane przez Łódzki Regionalny Park-Naukowo Technologiczny.

Celem szkolenia jest przygotowanie uczestnika do efektywnego nadzoru odbioru wdrożenia systemu informatycznego w przedsiębiorstwie lub instytucji. Jest ono dedykowane dla decydentów w zakresie zakupu i wdrażania rozwiązań informatycznych. Zakres merytoryczny obejmuje przykłady nieprawidłowych zachowań podczas wdrożenia, stanowiących zagrożenie dla samego projektu, jego budżetu lub harmonogramu. Szkolenie pozwoli uczestnikom na identyfikację i uniknięcie błędów popełnianych na każdym etapie projektu wdrożeniowego – począwszy od przygotowania do wdrożenia, a skończywszy na odbiorze i serwisie zakupionego rozwiązania.

Program szkolenia
1. Przygotowanie do wdrożenia systemu informatycznego – wstępna analiza potrzeb, formy zakupu, finansowania i licencjonowania oprogramowania
2. Wybór metodyki prowadzenia projektu – metodyki formalne vs. metodyki swobodne
3. Przygotowanie zapytania ofertowego – elementy zapytania ofertowego, błędy popełniane w ramach zapytania ofertowego (case study)
4. Analiza oferty – elementy oferty, błędy lub potencjalne zagrożenia w ofercie (case study)
5. Zawieranie umowy o wdrożenie systemu informatycznego – elementy umowy, błędy lub potencjalne zagrożenia w umowie (case study)
6. Specyfikacja funkcjonalna – elementy, błędy lub potencjalne zagrożenia (case study)
7. Odbiór i akceptacja wdrożenia – testy akceptacyjne, błędy lub potencjalne zagrożenia (case study)
8. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny
9. Rzeczywiste koszty wdrożenia i posiadania oprogramowania – gorzka prawda o TCO (Total Cost of Ownership)

Szkolenie nie obejmuje szczegółowej nauki określonych metodyk wdrożeń lub metodyk utrzymania systemów informatycznych.

Terminy:
28 sierpnia 2009
11 września 2009
25 września 2009

Miejsce szkoleń:
Łódzki Regionalny Park Naukowo – Technologiczny Sp. z o.o.
ul. Dubois 114/116, Łódź

Koszt szkolenia: 1200 PLN netto
Cena zawiera materiały szkoleniowe i katering konferencyjny

Zgłoszenia pod numerem tel.0-42 684 44 44 lub formularz zgłoszeniowy na fax.0-42 684 50 00

Pozdrawiam i zapraszam

Wojciech Zieliński
Piotr F.

Piotr F. Prezes, TiP Sp. z o.
o.

„Projekty w służbie biznesu” to temat jednej z sesji XXV Jesiennych Spotkań PTI, która odbędzie się 12 października br w Mrągowie. Składać się będzie na nią seria wystąpień wybitnych trenerów z dziedziny zarządzania projektami, a uczestnicy posiadający certyfikat PMP będą mogli otrzymać za udział 7 punktów PDU.

Cztery bloki tematyczne zatytułowane „Wzorce", „W poszukiwaniu sponsora", „Od edukacji do praktyki" oraz „Praktyka" składać się będą na całodzienną sesję poświęconą zagadnieniu zarządzania projektami na tegorocznych XXV Jesiennych Spotkaniach PTI (12 października 2009). Szkieletem spajającym całość jest idea praktycznego zastosowania wiedzy o projektach do osiągania założonych celów biznesowych organizacji. Zaprezentowane zatem zostaną nie tylko koncepcje i elementy różnych metodologii, ale przede wszystkim pomysły i rady jak z nich mądrze korzystać aby nie wytracić energii organizacji na samo prowadzenie projektu.

Poruszone będą zagadnienia zarówno dotyczące odpowiedniego przygotowania projektu m.in. roli CIO (Chief Information Officer) i sponsora, jak również tematy związane z zarządzaniem projektami wysokiego ryzyka i prowadzeniem projektów kryzysowych. Przewidziana jest dyskusja panelowa, w której praktycy będą mogli wymienić się doświadczeniami. Interesującym punktem dnia ,przy okazji omawiania rosnącego znaczenia symulacji i gier w procesach rozwijania wiedzy w organizacjach, będzie prezentacja filmu Serious Games" przygotowanego rzez PTI na sesję Technologia w Edukacji organizowaną na Światowy Dzień Społeczeństwa Informacyjnego.

Do udziału w sesji zachęcamy osoby odpowiedzialne za zarządzanie biznesowe organizacją, kierowników projektów i programów, sponsorów projektów w organizacjach oraz osoby zarządzające informatyką lub informatykami na wszystkich szczeblach organizacji. Osoby posiadające certyfikat PMP, za udział w sesji otrzymają 7 PDU (Professional Development Units).

Zajęcia prowadzić będzie dziesięciu specjalistów, głównie praktyków posiadających doświadczenie i certyfikaty w prowadzeniu szkoleń w metodologiach PMP, IPMA, PRINCE2. Opiekunem merytorycznym całej sesji z ramienia PTI jest Marek Łubiarz posiadający prawie 20 letnie doświadczenie w zarządzaniu najbardziej złożonymi projektami informatycznymi.

Jesienne Spotkania PTI trwają już od ćwierć wieku, a ich sukces tkwi w zapewnieniu możliwie jak najszerszej platformy wymiany wiedzy i doświadczeń z różnych obszarów i poziomów zaawansowania. To nie kolejna konferencja złożona z serii akademickich wykładów, ale miejsce dyskusji, interakcji i transferu żywej wiedzy specjalistów i pasjonatów informatyki. Do tej pory w Jesiennych Spotkaniach wzięło łącznie udział ponad 2500 osób, z czego ponad 100 osób pojawiło się na tej imprezie więcej niż czterokrotnie.
Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Serdecznie zapraszam…

Na konferencję poświęconą NOWYM KANAŁOM E-MARKETINGU (15.10.2009r). Więcej informacji znajdziecie Państwo na stronie spotkania:
http://goldenline.pl/spotkanie/nowe-kanaly-e-marketingu

Dla wszystkich z GL przygotowaliśmy specjalna ofertę
Amelia Onyszkiewicz

Amelia Onyszkiewicz Specjalista ds.
marketingu, ITERATE
Sp. z o.o

Wrocławski Lean Meetup – Scrum with Geoff Watts

Serdecznie zapraszam na drugą już edycję Wrocławskiego Lean Meet up, który tym razem odbędzie się w budynku C13 Politechniki Wrocławskiej. Spotkanie będzie dotyczyło metodyki Scrum, a poprowadzi je Brytyjczyk Geoff Watts – doświadczony praktyk Scrum i certyfikowany trener tej metody.

Szczegóły dotyczące Lean Meetup:

Data i godzina: 6 października 2009, godz. 19.00
Miejsce: Politechnika Wrocławska, bud. C13 sala 031, ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 25, Wrocław
Koszt: Spotkanie jest bezpłatne
Zapisy: Rejestracja on-line na http://meetup.com/Wroclaw-Lean-Meetup/Amelia Onyszkiewicz edytował(a) ten post dnia 25.09.09 o godzinie 14:00
Michał C.

Michał C. izloto.pl

2 tygodnie temu wystartowała wersja beta nowego portalu społecznościowego branży szeroko pojętej elektryki elektroonline.pl od automatyki przez elektronikę po informatykę i telekomunikcję.
Portal ma na celu integrację społeczności branżowej, współpracę i promocję polskich inżynierów, firm i ich produktów, a także pośrednictwo na rynku pracy.

Serdecznie zapraszam

konto usunięte

W imieniu firmy IT.integro Sp. z o.o. serdecznie zapraszam w najbliższą środę do Krakowa, na konferencję przybliżającą tematykę systemów klasy ERP oraz mechanizmów Business Inteligence.

Poniżej znajdziecie państwo agendę spotkania.

Na bezpłatne spotkania zapraszamy do 4 miast:
Warszawa, 15 października 2009
Wrocław, 20 października 2009
Kraków, 21 października 2009
Poznań, 27 października 2009

Agenda spotkania:
10:00 - 10:15 Rejestracja uczestników
10:15 - 10:20 Powitanie
10:20 - 10:40 Dlaczego warto inwestować w IT?
10:40 - 11:00 Jak wybrać i wdrożyć z SUKCESEM nowoczesny system ERP
(wystąpienie zaproszonych gości)
11:00 - 11:20 Prezentacja rozwiązań branżowych
11:20 - 11:30 Przerwa na kawę
11:30 - 11:50 Logistyka w organizacji wielooddzialowej
11:50 - 12:10 Zarządzanie Łańcuchem dostaw
12:10 - 12:30 Szybsze i sprawniejsze wykonywanie codziennej pracy w sprzedaży
12:30 - 12:50 Planowanie, zarządzanie i prowadzenie produkcji
12:50 - 13:10 Przerwa na kawę
13:10 - 13:30 Budżetowanie i zarządzanie finansami
13:30 - 13:50 Wspomaganie podejmowania decyzji zarządczych
13:50 - 14:10 TargitBI - nowoczesne rozwiązanie klasy Business Intelligence
14:10 Losowanie nagród, zakończenie



Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Wystarczy się zarejestrować na stronie http://IT.integro.pl
Mirosław O.

Mirosław O. netBOMB.pl

http://www.youtube.com/watch?v=KKSnikTZLgo

Agenda najbliższego spotkania:

1. "AdTaily - twórz, dziel się, zarabiaj" - Julia Krysztofiak-Szopa (community manager w AdTaily.pl)

2. "Startup School okiem uczestnika. O 3 miesiącach pracy nad Animili i Wizytownikiem" - Aleksandra Sitarska, Wojciech Latoszek (animili.pl, wizytownik.pl, startupschool.pl)

3. "PR a Twitter i Blip czyli mikroblogi w komunikacji" - Paweł Loedl (ImagoPR)

Przypominamy, spotykamy się we wtorek, 3 listopada 2009 r. w samym centrum Katowic, na rondzie, w lokalu Oko Miasta (na piętrze) o godzinie 18:00. Sponsorem spotkania została Agencja Reklamy Xann Design. Link do spotkania na GoldenLine oraz mapa dojazdu do lokalu.

Osoby zainteresowanie wystąpieniem, krótką prezentacją typu pecha-kucha czy też ofertą dla sponsorów prosimy o kontakt z nami.

Więcej informacji na stronie spodek20.pl


Obrazek
Mirosław O. edytował(a) ten post dnia 28.10.09 o godzinie 17:42
Bartłomiej Juszczyk

Bartłomiej Juszczyk dyrektor
zarządzający Grupa
Adweb; inwestor,
wykładowca, ...

25 listopada w Krakowie okazja dla młodych, zdolnych, przedsiębiorczych.
Impreza organizowana przez CITTRU Uniwersytetu Jagiellońskiego , prezentacja trzech firm branży IT: Google, Grupa Adweb, Comarch.

Szczegółowy program:
http://www.cittru.uj.edu.pl/?q=pl/node/1125

Zapraszam.
Agata Modzelewska

Agata Modzelewska PR, Centrum Promocji
Informatyki

Zapraszamy pierwszych 10 osób do BEZPŁATNEGO UDZIAŁU w konferencji:
BACKUP ONLINE DOKUMENTÓW ELEKTRONICZNYCH
Warszawa, 3 grudnia 2009 r.

Backup, chociaż jest czynnością tak starą jak samo przechowywanie danych, wciąż ma swoje istotne miejsce wśród procesów mających zagwarantować bezpieczeństwo danych.

Usługi backupu danych online stają się atrakcyjną alternatywą dla tradycyjnych metod wykonywania kopii zapasowych. Wszystko to za sprawą dostępu do coraz szybszych łączy internetowych oraz rosnącej na tym rynku konkurencji.

Backup online pozwala zapewnić wszystkie warunki skutecznego i bezpiecznego backupu danych. W szczególności spełnia on kryteria związane z przechowywaniem kopii zapasowej poza fizyczną lokalizacją użytkownika lub firmy (zabezpieczenie przed kradzieżą, uszkodzeniem lub utratą np. na skutek pożaru lub powodzi) oraz zapewnia poufność danych (szyfrowanie, przesyłanie danych bezpiecznym kanałem). Łatwe w użyciu i w pełni zautomatyzowane oprogramowanie do backupu pozwala natomiast zapomnieć o ręcznym wykonywaniu kopii.

Zapraszam do udziału w XIII edycji konferencji z cyklu składowanie i archiwizacja, która tym razem jest poświęcona Backupowi online.

PROGRAM
10:00 Wykład: Systemy zarządzania dokumentacją elektroniczną w aspekcie ochrony informacji.
Badanie preferencji polskich firm w zakresie stosowania metod archiwizowania informacji.
1. Zarządzanie informacją - zmiana paradygmatu funkcjonowania firm
2. Kategorie wiedzy a informacja chroniona
3. Ochrona informacji w praktyce organizacyjnej przedsiębiorstwa
4. Profesjonalne narzędzia ochrony informacji
- Przykład wykorzystania back-up'u do potrzeb archiwizowania informacji
- Niektóre korzyści i ograniczenia
- alternatywne instrumenty służące archiwizowaniu informacji
prof. dr hab. inż. Zbigniew Malara, Politechnika Wrocławska
dr inż. Artur Pajkert, specjalista w zakresie archiwizacji dokumentów elektronicznych

11:00 Wykład: Polityka backupu w firmie – zabezpieczenie ciągłości przetwarzania danych.
Archiwizacja dokumentów w modelu SaaS oraz Cloud Computing.
1. Zasady archiwizowania dokumentów - definicje, uregulowania prawne, praktyka firmowa.
2. Wykorzystywanie do archiwizacji dokumentów usług dostarczanych w modelu SaaS i Cloud Computing.
3. Archiwizacja dokumentów w ramach e-usług.
4. Polityka zabezpieczania ciągłości dostępu do dokumentów w warunkach rozwiązań mieszanych.
5. Przykłady rozwiązań.
Krzysztof Chełpiński, Krajowa Izba Gospodarcza Elektroniki i Telekomunikacji.

11:20 Prezentacja firmy: Systemy automatycznego tworzenia kopii zapasowych i bezpiecznego ich przechowywania , czyli backup w chmurach - podejście biznesowe
1. Potrzeby przedsiębiorstwa w zakresie archiwizacji i składowania danych.
2. Wykorzystanie systemów backupu i rola backupu online w tych systemach.
3. Korzyści z zastosowania backupu online.
4. iBard24 Backup Online jako przykład najodpowiedniejszego narzędzia do backupu danych.
Łukasz Żur, iBard24 Backup Online

12:00 Przerwa, poczęstunek

12:30 Wykład: Czy backup online jest potrzebny
- stereotypy dotyczące backupu online
- z jakich plików korzystamy i jakie jest ich znaczenie
- gdzie przechowywane są pliki
- jakie jest ryzyko utraty plików i konsekwencje ich utraty
- jakie są możliwe metody ochrony – wady i zalety
- jakie cechy backupu online czynią go dobrym rozwiązaniem
- jakie cechy powinno mieć rozwiązanie backupowe by dobrze służyć
Piotr Hałasiewicz, Team Solutions

13:00 Prezentacja: Jak najlepiej zabezpieczyć swoje dokumenty – NetBackup, Enterprise Vault
1. Po co zabezpieczać dokumenty?
2. Backup – słowo klucz dla zabezpieczenia danych
3. A może zamiast backupu – archiwizacja?
4. Archiwizacja i backup: kompleksowe podejście do zabezpieczenia dokumentów – jak je zrealizować?
Jerzy Janowski, Symantec Poland

13:30 Wykład: Dokument elektroniczny i metody zapewnienia jego integralności, niezaprzeczalności w kontekście obowiązujących przepisów i planowanych zmian w prawie
Zostaną omówione elementy charakterystyczne dla dokumentu elektronicznego i sposoby jego zabezpieczenia przed zmianami w trakcie przesyłania, udostępniania i przechowywania.
W związku z trwającymi pracami nad zmianami ustaw dotyczącymi tej problematyki ( np. ustawa o podpisach elektronicznych) zostaną omówione obszary proponowanych zmian i ich wpływ na istniejący stan.
Wiesław Paluszyński, Trusted Information Consulting Sp. z o.o.

14:00 Wykład: Wartość dowodowa podpisu elektronicznego po upływie znacznego czasu.
mec. Jarosław Mojsiejuk, PIIiT

14:30 Przerwa na kawę

14:50 Wykład: Ochrona danych osobowych w warunkach backupu online.
Anna Kobylańska, CMS Cameron McKenna Dariusz Greszta Spółka Komandytowa

15:30 Wykład: Automatyczna identyfikacja dokumentów według globalnych standardów
- Istota i korzyści automatycznej identyfikacji dokumentów wg globalnych standardów
- Standardy globalne dla identyfikacji dokumentów i innych danych biznesowych związanych ze składowaniem i archiwizacją dokumentów
- Symboliki kodów kreskowych dla znakowania dokumentów według globalnych standardów
- Dobre praktyki przy wdrażaniu systemów automatycznej identyfikacji dokumentów
Anna Kosmacz-Chodorowska, Instytut Logistyki i Magazynowania, GS1 Polska

16:15 Zakończenie konferencji, wręczenie certyfikatów

Koszt udziału jednej osoby w konferencji wynosi:
- 0 zł
- 900 zł + 22% VAT => dla przedstawicieli firm z sektora IT

Powyższy koszt obejmuje: udział w obradach, materiały konferencyjne, poczęstunek w przerwie w obradach.

FORMULARZ BEZPŁATNEGO UDZIAŁU*
http://cpi.com.pl/imprezy/2009/bode/free/index.php
*Liczba miejsc bezpłatnych ograniczona. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń
Serdecznie zapraszam na warsztaty szkolenia z zakresu bezpieczeństwa IT. Najbliższe szkolenia i warsztaty odbędą się w grudniu.

Organizowane szkolenia/zagadnienia:
- Bezpieczeństwo sieci
- Bezpieczeństwo WWW
- Testy penetracyjne
- Malware
- Bezpieczeństwo systemów operacyjnych
- inne

Więcej informacji:
http://venturolab.pl/index.php/category/szkolenia/

Pozdrawiam,
Jacek Włodarczyk
Witam,
Zapraszam na szkolenia oraz z zakresu Bezpieczeństwa IT, Ochrony Danych Osobowych:

Terminy szkoleń:
Ochrona Danych Osobowych – Szkolenie 26.01.2010 Wrocław

Ostatnie terminy w promocyjnej cenie:
Bezpieczeństwo WWW – Warsztaty 08.02.2009 Wrocław

Bezpieczeństwo Linux, Sieci, WWW – Szkolenie 19.02.2010 Wrocław

Szczegóły:
http://venturolab.pl/index.php/category/szkolenia/

Pozdrawiam,
Jacek Włodarczyk
Anita F.

Anita F. HR Manager @Egnyte

Witam,

Serdecznie zapraszam 14 stycznia na konferencję w Poznaniu:

Biznes stymulowany nauką. Budowanie przewagi rynkowej dzięki innowacyjnym technologiom teleinformatycznym.

Verax Systems oraz Miasto Poznań zapraszają na konferencję "Biznes stymulowany nauką. Budowanie przewagi rynkowej dzięki innowacyjnym technologiom teleinformatycznym", która odbędzie się 14 stycznia w Poznaniu. Spotkanie stanowi okazję do zapoznania się z innowacyjnymi rozwiązaniami IT opracowanymi przez środowiska naukowo-biznesowe Wielkopolski i adresowane jest przede wszystkim do dużych przedsiębiorstw.

Konferencja jest organizowana przez Wielkopolski Klaster Teleinformatyczny pod Honorowym Patronatem Ryszarda Grobelnego, Prezydenta Miasta Poznania. Wielkopolski Klaster Teleinformatyczny stanowi wspólną inicjatywę Miasta Poznania, Politechniki Poznańskiej, Uniwersytetu Ekonomicznego, Poznańskiego Centrum Superkomputerowo-Sieciowego oraz 45 poznańskich firm IT.

W programie posiedzenia znajdą się wystąpienia m.in. członków zespołu Verax Systems. Zapraszamy do wysłuchania wypowiedzi doktora Piotra Walczaka na temat Green NMS - energooszczędne zarządzanie infrastrukturą IT oraz Karola Andrzejewskiego z prezentacją Smartbanking – nowy wymiar mobilnej bankowości.

Dodatkowe informacje oraz zgłoszenie udziału pod adresem wklaster.pl/konferencja .

Zaproszenia:
veraxsystems.com/images/zaproszenie-verax-s...
veraxsystems.com/images/zaproszenie-prezyde...
Amelia Onyszkiewicz

Amelia Onyszkiewicz Specjalista ds.
marketingu, ITERATE
Sp. z o.o

Wrocław Lean Meetup - Mary Poppendieck o Lean Software Development


Witam,
Serdecznie zapraszam na spotkanie poświęcone Agile i Lean Software Development.

Tym razem na Wrocławski Lean Meetup został zaproszony specjalny gość, gwiazda świata Agile - Mary Poppendieck. Będzie zatem niepowtarzalna możliwość, by porozmawiać, wysłuchać rad i wskazówek eksperta w dziedzinie Lean Software Development.

Więcej informacji i rejestracja na:
http://www.iterate.pl/aktualnosci/lean-software-develo...
Anna Mikucka

Anna Mikucka Senior Project
Manager, Capgemini
Polska / sd&m AG


Obrazek


Techtalk@Capgemini
Zapraszamy Państwa na kolejny wykład z cyklu TechTalk@Capgemini, który traktował będzie o technologiach, produktach oraz zastosowaniach zarówno społecznościowych, jak i komercyjnych (Enterprise 2.0) należących do trendu Web 2.0.

Spotkanie odbędzie się 23.02.2010, o godzinie 18:00 we Wrocławiu, w Centrum Konferencyjnym DOZAMEL przy ul. Fabrycznej 10.

Wykład będzie prowadzony w języku angielskim.

Wstęp wolny po uprzedniej rejestracji pod adresem techtalk@capgemini.com

Więcej na http://www.pl.capgemini-sdm.com/strefa-wiedzy/techtalk...
Patrycja Jesionek

Patrycja Jesionek Analityk Logistyczny


Obrazek


Witam serdecznie,

Zapraszamy do udziału w konferencji poświęconej tematyce Wirtualizacji w przedsiębiorstwach.

Dzięki naszej współpracy z ekspertami w dziedzinie IT oraz przedstawicielami kluczowych firm w obszarze wirtualizacji, będą mieli Państwo okazję wysłuchać nie tylko ciekawych wykładów, ale również zapoznać się z najnowszymi rozwiązaniami w tej dziedzinie, poznać wady i zalety konkretnych rozwiązań wirtualizacyjnych, dowiedzieć się jakie korzyści dla Państwa firmy może przynieść ta technologia.

Zapraszamy do rejestracji online: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/24-02-2010-w...

Uczestnictwo w konferencji jest bezpłatne! Patrycja Dybowska edytował(a) ten post dnia 22.02.10 o godzinie 12:06
Jarek Karciarz

Jarek Karciarz właściciel, OSITRON
Polska

Witam i zapraszam do wzięcia udziału w prezentacji.
Poniżej kilka informacji:

Prezentacja produktu IVR Osidial.

Organizatorzy: Ositron Polska, ASSET, CTI- PRO.
Miejsce: Siedziba firmy Asset ul. Muchoborska 18, (Wrocławski Park Technologiczny), 54-424 Wrocław.
Czas: 30 marca 2010, początek o godz. 10.00. Przewidywany czas trwania 4 godziny.
Zakres: Ositron oferuje szeroką gamę oprogramowania do obsługi telekomunikacyjnej przedsiębiorstw. Aplikacje typu CTI wykorzystują funkcjonalność central telefonicznych za pośrednictwem sterowników TAPI. Ositron sam jest producentem wielostanowiskowych sterowników TAPI do central: Auerswald, Slican i Platan. Ositron CTI w łatwy sposób pozwala na identyfikację wszystkich rozmów w firmie na podstawie dowolnej bazy kontrahentów zgodnej z ODBC. Moduł ACD odpowiedzialny jest za dystrybucję rozmów przychodzących oraz organizowanie kampanii wychodzących. Dystrybucja może uwzględniać zawartość baz danych użytkownika, np. nr telefonu opiekuna handlowego, nr umowy serwisowej czy sumę zadłużenia. Z kolei moduł Ositron IVR służy do obsługi połączeń oczekujących w kolejce na połączenie. Produkty te były już kilkakrotnie prezentowane na żywo. Tym razem na prezentacji pokazany zostanie oddzielny produkt IVR Osidial, rozwijany od lat wspólnie z firmą Osimatic z Francji. W Polsce zainstalowanych jest około 200 serwerów IVR i podobna ilość poza granicami Polski. Osidial jest zaawansowaną aplikacją IVR, realizującą praktycznie dowolny scenariusz obsługi rozmów. Graficzny edytor zasobów umożliwia wizualne przygotowanie scenariuszy obsługi rozmów i nagrań dźwiękowych oraz ich przetestowanie offline, z użyciem systemowej karty głosowej. Przykładowe zastosowania IVR: automatyka standardowa, poczta głosowa i unified messaging, serwer faksów, kolejkowanie rozmów przychodzących, dialer w ruchu wychodzącym, zbieranie informacji statystycznych, telemarketing, serwer konferencji, interaktywny dostęp do baz danych. Podczas pokazu zaprezentujemy na żywo najnowszą funkcjonalność: TTS – konwersja tekstu na mowę oraz ASR – rozpoznawanie mowy.

ASSET jest partnerem i sprzedawcą Ositron. Oferuje swoim partnerom i klientom końcowym, różnorodny sprzęt do kompleksowej obsługi telekomunikacyjnej firm, uzupełniony o wszystkie nasze rozwiązania. Firma CTI-PRO jest od ponad 10 lat partnerem handlowym Ositron i oferuje wielofunkcyjne karty telefoniczne, wykorzystywane w naszych rozwiązaniach telekomunikacyjnych.
Prezentacja skierowana jest do partnerów handlowych, istniejących oraz nowych, którzy znają już częściowo lub chcieliby zapoznać się z dostępnymi rozwiązaniami. Zapraszamy także użytkowników końcowych, którzy szukają określonych rozwiązań lub po prostu interesują się nowościami w branży telekomunikacyjnej.

Agenda dostępna jest pod adresem: http://www.ositron.pl/wroclaw2010.

Zainteresowanych prosimy o zgłoszenie swojego uczestnictwa poprzez wysłanie swoich danych kontaktowych na addres: jkamałpeczkaositronkropeczkapl.Jarek Karciarz edytował(a) ten post dnia 26.02.10 o godzinie 16:35

Wyślij zaproszenie do