Adam Latocha

Adam Latocha To do sth good now
is better then sth
great, but later...

Beacony, WiFi Marketing, Space Marketing, Real Time Marketing, Marketing on-line, Mobile Marketing – to wszystko razem obecne będzie podczas LXII (62) Wieczoru z Marketingiem, który odbędzie się 10.03 o 17:30, w Biurze Coworkingowym Business Link Katowice, przy ulicy Chorzowskiej 6.

Przedmiotem wieczoru będą dwie elektryzujące prelekcje poświęcone wykorzystaniu nowoczesnych technologii w marketingu przestrzeni (Space Marketing) – w centrach handlowych, muzeach, kinach, hotelach etc.

Co więcej poznamy dwa różniące się rozwiązania, jedno wykorzystujące Beacony, a drugie otwartą sieć WiFi. Uczestnicy będą mieli możliwość naocznego przekonania się jak działa technologia marketingu w czasie rzeczywistym (Real Time Marketing) , gdyż prelekcje będą wzbogacone pokazem „żywych systemów” (Marketing on-line) z zastosowaniem urządzeń mobilnych (rozwiązania marketingowe z wykorzystaniem Smartfonów - Mobile Marketing) i badaniami organoleptycznymi.

Poznamy opisy rzeczywistych wdrożeń, analizy zwrotu z inwestycji a nawet koszt zakupu prezentowanych rozwiązań.

Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc rejestracja wyłącznie przez poniższy formularz:
>> Formularz zgłoszeniowy LXII Wieczoru z Marketingiem
http://www.marketing.silesia.pl/aktualnosci.php?news=4...

Agenda

17:15-17:30 Rejestracja gości

17:30-17:45 Wprowadzenie do tematyki Wieczoru - Adam Latocha, Śląskie Towarzystwo Marketingowe

17:45-18:30 "Comarch Beacon - odpowiedź na wyzwania współczesności" - Marcin Okarmus, R&D Manager Comarch Technologies.
Prezentacja działania rozwiązania opartego na Beacon-ach, które powstało z myślą o polskich przedsiębiorstwach i które można przetestować nieodpłatnie w programie TRY&BUY.

18:30-19:15 "Rzecz o Marketingu WiFi" - Kamil Brożek - JustWiFi.
Prelekcja na temat wykorzystania WiFi w Space Marketingu, ale będzie także o Marketingu Mobilnym, Marketingu on-line i Real Time Marketingu, wraz z opisem przeprowadzonych w Polsce wdrożeń i prezentacją "żywej sieci".

19:15-20:00 Pytania do prelegentów, dyskusja i podsumowanie Wieczoru.

Prelegenci

Kamil Brożek, Business Development Manager, JUSTWIFI
Pasjonat nowych technologii, ekspert od marketingu afiliacyjnego i mobilnego. W JUSTWIFI odpowiedzialny przede wszystkim za wdrożenia usług w nowych obiektach. Wcześniej przez 3 lata współtworzył portal kodyrabatowe.pl (Grupa International Coupons). W wolnym czasie masowo pochłania filmy i dobre książki.

Marcin Okarmus, R&D Manager, Comarch Technologies Absolwent Wydziału Elektrotechniki, Automatyki, Informatyki i Elektroniki Akademii Górniczo-Hutniczej.
Od 2000 roku pracuje w firmie Comarch.
Uczestniczył w realizacji projektów IT dla sektora bankowego, motoryzacyjnego, współpracował z największymi producentami elektroniki użytkowej.
Pasjonat elektroniki i technologii IT z wieloletnim praktycznym doświadczeniem w konstruowaniu urządzeń elektronicznych i rozwoju oprogramowania.
Obecnie kieruje działem R&D odpowiedzialnym za rozwój urządzeń i usług w obszarze IoT.

Adam Latocha, Wiceprezes Śląskiego Towarzystwa Marketingowego, Kierownik Działu Marketingu JM elektronik
"To do sth good now is better then sth great, but later..."
Marketing manager i ekspert z dziedziny sprzedaży B2B, wykładowca studiów podyplomowych UE w Katowicach.

Więcej informacji na FB: https://www.facebook.com/marketing.silesia/?fref=ts

Zapraszamy
Patrycja Kędzia

Patrycja Kędzia SQAM Sp. z o.o. S.
k.

Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

W świecie biznesu technologia chmury przestała być nowością, a zaczęła być standardem. Coraz więcej firm decyduje się na wykorzystanie tego rozwiązania, które oferuje lepszą wydajność, oszczędność czasu i pieniędzy. Poprzez automatyzację procesów, firmy zyskują również dodatkowych ekspertów, nowe rozwiązania oraz więcej miejsca w biurze. Dodatkowo, chmura może być wykorzystywana jako backup danych oraz ułatwiać dostęp do nowego oprogramowania

Prelegenci podczas konferencji rozwieją Państwa wątpliwości dotyczące faktów i mitów technologii chmurowej. W związku z tym, chcemy zaprosić Państwa do udziału w VII edycji konferencji:

Oszczędny biznes oparty o chmurę i środowiska wirtualne
21 kwietnia 2016 r. | Warszawa


Więcej informacji: http://successpoint.pl/oszczedny-biznes

E-mail w chmurze czy chmara maili
-Jakub Cel - Ekspert niezależny
Prezes zarządu Mediporta sp. z o.o.
-Marcin Mikołajczak
-Przedstawiciel organizacji EuroCloud Poland

Zagadnienia tematyczne:
od wirtualizacji do infrastruktury cloud computing;
twarze wirtualizacji - wirtualizacja aplikacji, desktopów, sieci, serwerów, pamięci masowych;
chmura - fakty i mity - chmura dla potrzeb przedsiębiorstwa;
usługi w chmurze - infrastruktura, platforma, oprogramowanie, komunikacja, kolokacja;
usługi w modelu chmury prywatnej, publicznej i hybrydowej;
bezpieczeństwo przechowywania danych w chmurze i środowiskach wirtualnych;
wirtualizacja / cloud computing - droga do optymalizacji kosztów;
Green IT - technologie dla środowiska.

Do bezpłatnego udziału zapraszamy przedstawicieli wszystkich branż, w szczególności osób pełniących poniższe funkcje w firmie/instytucji:
dyrektorzy i managerowie ds. rozwoju biznesu, rozwoju infrastruktury, odpowiedzialni za bezpieczeństwo i składowanie danych, zarządzanie centrami danych w firmie
kierownicy projektów osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo, niezawodność oraz dostępność zasobów w firmie
szefowie działów IT, bezpieczeństwa
osoby odpowiedzialne za zmniejszenie kosztów i optymalizację zasobów firmy
doradcy zarządu ds. inwestycji, finansów i informatyki

Zarejestruj się już dziś: http://successpoint.pl/oszczedny-biznes#zarejestruj-się

Kontakt z organizatorem:
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720 911 822
iwona.ciecierska@successpoint.pl
Adam Latocha

Adam Latocha To do sth good now
is better then sth
great, but later...

To nie jest prima aprilis! Zapraszamy na nieodpłatne Warsztaty Wireless Day.
Warsztaty dla inżynierów i projektantów organizowane są przez JM elektronik pod patronatem Atmela i Gemalto.

⚪ Technologie objęte Warsztatami Wireless Day: WiFi/BT/GSM/3G/LTE;
⚪ Indywidualne ćwiczenia na zestawach ewaluacyjnych;
⚪ Imienne certyfikaty;
⚪ Warsztaty nieodpłatne - to nie prima aprilis;
⚪ Terminy: 19-22.04, Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków;
⚪ Zapisy do wyczerpania miejsc - szacowany termin zamknięcia zapisów to 06.04.

Dalsze informacje i rejestracja na stronie JM.PL


Obrazek
Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji, na której główna tematyka będzie poświęcona sposobom radzenia sobie z problemami bezpieczeństwa danych
Zapraszamy do rejestracji!

Konferencja ”BACKUP & STORAGE SYSTEMS” odbędzie się 26 KWIETNIA 2016 roku, w Warszawie.

Obrazek


W programie wydarzenia m.in.:

Backup & Storage – organizacyjne i prawne aspekty korzystania z usługi
Tomasz Izydorczyk, Kompania Piwowarska

Backup – lekarstwem na dylematy z ochroną danych ?
Jacek Bajorek, Instytut Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji

Ryzyka prawne w działalności dotyczącej tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych
Damian Klimas, Szostek_Bar i Partnerzy Kancelaria Prawna

Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji!

FORMULARZ REJESTRACYJNY– Konferencja „BACKUP & STORAGE SYSTEMS”

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.
Konrad Tylski

Konrad Tylski Automatyk, elektryk
oraz specjalista od
zabezpieczeń elek...

20 kwietnia zapraszamy do Krakowa na XXXIX edycję konferencji EOIF GigaCon, która odbędzie się w hotelu HOLIDAY INN Ul. Wielopole 4.

Podczas wydarzenia przedstawiciele wiodących firm zaprezentują swoje rozwiązania oraz zaproponują narzędzia do usprawnienia i
zautomatyzowania działań związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.

Wybrane tematy wykładów:

ODR - Online Dispute Rosolution, czyli systemy rozwiązywania sporów online - Igor Stanek (Kancelaria Igor Stanek)
Baza wiedzy z systemu BPM - jako najcenniejszy zasób firmy - Adam Wolny (Elliteq)
Business Process Management - trend czy konieczność by dobrze zarządzać organizacją - Michał Paczkowski (Tecna)
Prawne aspekty archiwizacji dokumentacji pracowniczej - Mateusz Stankiewicz (Orzeł Stankiewicz Kancelaria Prawna, Archiwa)
Jak świadomie kupić system IT? - Marcin Goł (NDD Business Technology)
Zarządzanie zobowiązaniami w chmurze - Dr Jarosław Wilk, Przemysław Szwed (Bussines Data Process)

UWAGA spośród uczestników zostaną rozlosowane atrakcyjne nagrody:

1x voucher do escape room'u Locked Up o wartości 150 zł
2x voucher na masaż relaksacyjny na gorącej oliwie
5x karnet wstępu do Centrum Wspinaczkowego
15x voucher na jazdę gokartem
3x voucher na flyboard
2x voucher na lot paralotnią

Więcej informacji oraz formularz bezpłatnej rejestracji dostępne są na stronie: http://gigacon.org/event/eoif_krk_2016/
Marcelina Nowak

Marcelina Nowak Office Assistant,
Studio JG

Ochrona danych osobowych - Rola i zadania Administratorów Bezpieczeństwa Informacji
9-10 maja 2016 | Warszawa
godziny szkolenia: 9:00 - 17:00


Opis szkolenia:
Warsztaty przeprowadzą uczestników przez kolejne etapy wykonywania funkcji Administratora
Bezpieczeństwa Informacji, przy uwzględnieniu zmian wynikających z nowelizacji Ustawy o ochronie danych osobowych obowiązującej od 1 stycznia 2015 r.
Warsztaty przygotowują do właściwego stosowania przepisów o ochronie danych osobowych, porządkują prawne obowiązki Administratora Bezpieczeństwa Informacji. W trakcie praktycznych warsztatów uczestnicy poznają wymogi formalne, organizacyjne, sprzętowe oraz programowe niezbędne do przetwarzania danych osobowych.

Uczestnicy szkolenia otrzymują pakiet dokumentacji-szablon przykładowej struktury dokumentacji przetwarzania i ochrony danych osobowych, przykładowy zakres Polityki Bezpieczeństwa Danych Osobowych oraz wybranych elementów Instrukcji Zarządzania Systemami Informatycznymi wraz z załącznikami (wzory ewidencji, oświadczeń, upoważnień), a także bazowy szablon „listy kontrolnej” ABI – do wykorzystania bezpłatnie w organizacji.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/ochrona-danych

Opis odbiorcy szkolenia:
-Osoby wykonujące funkcję Administratora Bezpieczeństwa Informacji
-Członkowie Zarządu
-Osoby prowadzące kontrolę funkcjonalną w obszarze bezpieczeństwa informacji
-Osoby zajmujące się bądź zainteresowane obszarem ochrony danych osobowych

Cena szkolenia:
1 790 zł + 23% VAT przy zgłoszeniu do 25 kwietnia
1 890 zł + 23% VAT przy zgłoszeniu po 25 kwietnia


Cena obejmuje koszty materiałów szkoleniowych, wydania certyfikatu, przerw kawowych oraz lunchu

Przy zgłoszeniu więcej niż jednej osoby przewidziany jest RABAT!
Serdecznie zapraszamy do udziału w bezpłatnej konferencji, na której główna tematyka będzie poświęcona sposobom radzenia sobie z problemami bezpieczeństwa danych
Zapraszamy do rejestracji!

Konferencja ”BACKUP & STORAGE SYSTEMS” odbędzie się 26 KWIETNIA 2016 roku, w Warszawie.

Obrazek


W programie wydarzenia m.in.:

Backup & Storage – organizacyjne i prawne aspekty korzystania z usługi
Tomasz Izydorczyk, Kompania Piwowarska

Backup – lekarstwem na dylematy z ochroną danych ?
Jacek Bajorek, Instytut Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji

Ryzyka prawne w działalności dotyczącej tworzenia kopii zapasowych i odzyskiwania danych
Damian Klimas, Szostek_Bar i Partnerzy Kancelaria Prawna

Audyt informatyczny systemu zabezpieczania danych
Piotr Welenc, Instytut Badań Systemowych Polskiej Akademii Nauk

Udział w konferencji jest bezpłatny. Zapraszamy do rejestracji!

FORMULARZ REJESTRACYJNY– Konferencja „BACKUP & STORAGE SYSTEMS”

Uprzejmie informujemy, że ilość miejsc jest ograniczona! Decyduje kolejność zgłoszeń.
Agnieszka Zając

Agnieszka Zając Koordynator Projektu

Zapraszamy do udziału w VII edycji ogólnopolskiego Kongresu:
„SMART CITY - założenia i perspektywy"
28 kwietnia w Gdańsku

Wydarzenie pod patronatem:
- Ministerstwa Cyfryzacji,
- Ministerstwa Energii,
- Prezydenta Miasta Gdańsk,
- Prezydenta Miasta Gdynia,
- Prezydenta Miasta Szczecin.

Kongres SMART CITY - założenia i perspektywy to forum wymiany opinii, doświadczeń i dobrych praktyk inteligentnych miast. Wydarzenie stanie się również okazją do zaprezentowania i konsultacji nowoczesnych technologii. Spotkanie organizowane jest w Gdańsku już po raz drugi.

Partnerzy kongresu: Comarch S.A., Thinkit Consulting Sp. z o.o..

Podczas kongresu odbędą się cztery debaty dyskusyjne:
1. INTELIGENTNE WYKORZYSTANIE ENERGII
2. TRANSPORT EKOLOGICZNY
3. INFRASTRUKTURA
4. NOWE TECHNOLOGIE


Więcej informacji: http://successpoint.pl/smart-2016-gdansk

Do bezpłatnego udziału w kongresie zapraszamy:
- władze centralne - Parlament RP, Rząd RP, administracja rządowa;
- władze administracji samorządu terytorialnego - gminy, powiaty i województwa;
- przedstawicieli organów naczelnych i urzędów centralnych, jednostek podległych oraz służb mundurowych;
- władze uczelni wyższych i instytucji badawczo-rozwojowych oraz przedstawicieli Polskiej Akademii Nauk;
- inwestorów krajowych i zagranicznych;
- organizacje zrzeszające przedsiębiorców oraz organizacje samorządu gospodarczego, otoczenie biznesu;
- przedsiębiorców;
- media branżowe.

- -
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720 911 822
iwona.ciecierska@successpoint.pl
Agnieszka Zając

Agnieszka Zając Koordynator Projektu

Firma Successpoint zaprasza do zapoznania się z tematem zagrożeń, na które narażona jest firmowa sieć oraz sposobów wdrożenia pełnego systemu zabezpieczającego podczas konferencji: „Bezpieczeństwo firmowych sieci”, 18 maja w Warszawie. Podczas wykładów uczestnik będzie miał możliwość dowiedzieć się jak uniknąć włamań, awarii czy utraty cennych informacji w firmie.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/bezpieczenstwo-sieci-2016

W programie m.in.:
- "Bezpieczeństwo krytycznych punktów sieci informatycznych w aspekcie oceny i zarządzania ryzykiem" - Dr inż. Małgorzata Langer, Politechnika Łódzka, Instytut Elektroniki
- "Prawne aspekty przetwarzania danych biometrycznych w kontekście bezpieczeństwa firmowych sieci"- Mecenas Marcin Gabryszak, Pałucki Trusiński Prawo i Podatki Sp. j.
- Radosław Maculewicz, Stowarzyszenie Polski Rynek Oprogramowania

Patronat honorowy: Stowarzyszenie Instytut Informatyki Śledczej, Stowarzyszenie Polski Rynek Oprogramowania PRO Agencja Ochrony Praw Autorskich, Krajowe Stowarzyszenie Bezpieczeństwa Teleinformatycznego i Ochrony Informacji Niejawnych.

Zagadnienia tematyczne konferencji:
•zarządzanie pasmem sieci QoS;
•VPN - Wirtualne Sieci Prywatne;
•systemy wykrywania włamań (IDS) i zapobiegania włamaniom (IPS);
•firewall Appliance;
•firewalle sprzętowe, programowe;
•personal firewall;
•appliance - ochrona zintegrowana;
•audyt i polityka bezpieczeństwa sieci;
•zarządzanie tożsamością i kontrola dostępu;
•bezpieczeństwo punktów końcowych (Endpoint security);
•narzędzia do zarządzania siecią;
•zabezpieczenia biometryczne;
•bezpieczeństwo sieci bezprzewodowych;
•ochrona antywirusowa;
•ochrona przed spamem na serwerze i po stronie klienta;
•bezpieczeństwo serwerów pocztowych;
•oprogramowanie typu spyware i adware;
•filtrowanie treści, content security;
•problem spamu a działalność marketingowa w Internecie.

Fundator książek: PWN

Konferencja skierowana jest do przedstawicieli wszystkich branż m.in: finansowej, ubezpieczeniowej, przemysłu, telekomunikacji, administracji, energetyki, branży usługowej, w szczególności:
• osób odpowiedzialnych za utrzymanie bezpieczeństwa w firmie
• dyrektorów i managerów ds. bezpieczeństwa,
• decydentów w sprawach wyboru i zakupu rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa

Dla w.w. osób konferencja jest bezpłatna!
Zarejestruj się już dziś: http://successpoint.pl/bezpieczenstwo-sieci-2016#zarej...


Obrazek


Kontakt z organizatorem:
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720 911 822
iwona.ciecierska@successpoint.pl
Lena Shybaieva

Lena Shybaieva Samorząd Studencki
Uniwersytetu
Śląskiego

Serdecznie zapraszam na spotkanie IT talk we Wrocławiu!

IT talk, to otwarta wspólnota, której uczestnikiem może zostać każdy zainteresowany branżą IT. Na cyklicznych spotkaniach przedstawiane są prezentacje skierowane do menedżerów projektów, programistów, testerów, administratorów systemów IT oraz studentów.

Spotkanie odbędzie się 28 kwetnia o godz. 18 w biurze DataArt (Plac Grunwaldzki 23, Wrocław).

Temat: "Xamarin: leave the platform wars to users".
W rolę prelegenta wcieli się Artem Panfilov, MPL Solution.

Udział w spotkaniach IT talk jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona! Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani udziałem w spotkaniach IT talk, prosimy o wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego pod tym linkiem: http://goo.gl/wWfrfS
Konrad Tylski

Konrad Tylski Automatyk, elektryk
oraz specjalista od
zabezpieczeń elek...

Szanowni Państwo,

17 maja zapraszamy do Warszawy na XXIII edycję konferencji Cloud Computing
GigaCon, która odbędzie się w hotelu Novotel Airport Ul. 1 sierpnia 1.

Jeśli zastanawiają się Państwo, jak dołączyć do grona
przedsiębiorców, którzy odkryli zalety chmury – optymalizację
kosztów, szybkość wdrożenia i elastyczność rozwiązań IT
– serdecznie zapraszamy do udziału w XXIII edycji konferencji Cloud
Computing GigaCon

Proponowana tematyka wykładów:

- Cloud Computing – trendy, nadzieje, prognozy, wyzwania
- Pierwsze kroki przy wdrożeniach usług chmury obliczeniowej
- Integracja systemów w chmurze
- Usługi w modelu chmury prywatnej, publicznej, mieszanej
- Zarządzanie aplikacjami i infrastruktura w chmurze
- Usługi w modelu Saas, IaaS, PaaS
- Bezpieczeństwo danych w chmurze
- Cloud computing z prawnego punktu widzenia – prawo autorskie, umowy
licencyjne, ochrona danych, odpowiedzialność dostawcy usługi cloud
computing
- Cloud jako droga do zmniejszenia kosztów i usprawnienia procesów w
firmie
- Firma i dokumenty w chmurze

UWAGA spośród uczestników zostaną rozlosowane atrakcyjne nagrody:
- 2x voucher na lot paralotnią
- 1x miesięczny karnet na siłownie
- 1x 4-osobowe wejście do parku rozrywki
- 7x voucher na loty nad wodą
- 2x 5-os vouchery do Black Cat Escape (pokoje zagadek)
- 2x bon na 150zł na kosmetologie medyczną
- 1x voucher na masaż

Więcej informacji oraz formularz bezpłatnej rejestracji dostępne są na
stronie: http://gigacon.org/event/cloud_warszawa_2016
Marta Okrasa

Marta Okrasa Student uczelni
Politechnika Gdańska

Jeśli chcesz zdobyć praktyczne umiejętności z naszymi ekspertami serdecznie zapraszamy do zapoznania się z ofertą. Wszystkie warsztaty będą prowadzone w języku angielskim.
Czas: 31.04-1.05.2016 r.
Miejsce: Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront

ITIL® Practitioner Workshop with Piotr Słowiński (Conlea.pl) and Kaimar Karu (AXELOS).
-> http://konferencja.letsmanageit.pl/workshops/#14594536...

Lean IT Workshop with Reni Elisabeth Pihl Friss (Lean IT Association)
-> http://konferencja.letsmanageit.pl/workshops/#leanit

CarWorks - LeanIT Simulation with Jan Schilt (GamingWorks.nl).
-> http://konferencja.letsmanageit.pl/workshops/#carworks

The Phoenix Project - DevOps simulation with Jan Schilt (GamingWorks.nl).
-> http://konferencja.letsmanageit.pl/workshops/#phoenix-...

Agile Simulation and Workshop with Tomasz Szymborski (Conlea.pl).
-> http://konferencja.letsmanageit.pl/workshops/#agile-wo...

Po warsztatach odbędzie się Konferencja Let's Manage IT 2016!
Czas: 2-3.05.2016 r.
Miejsce: Courtyard by Marriott Gdynia Waterfront

Spędź czas w gronie menedżerów IT z czołowych, międzynarodowych organizacji! W trakcie konferencji nie zabraknie inspirujących wystąpień, nietuzinkowych prelekcji oraz ciekawych dyskusji. Weź udział w interaktywnych sesjach i wyjedź zainspirowany do działania!

Podczas konferencji odbędą się cztery ścieżki tematyczne, gdzie zostaną poruszone tematy najnowszych trendów w zarządzaniu IT:
• IT Operational Excellence
• IT Manager as a Leader
• Agility vs. Stability
• Global IT in Poland

Postaw na praktykę zamiast teorii, poznaj case study z rożnych branż i spędź czas w gronie

menedżerów IT z czołowych, międzynarodowych organizacji.
Prelegenci, którzy wystąpią podczas konferencji to m. in.:
• Kaimar Karu - Head of ITSM, AXELOS,
• Sebastian Drzewiecki - Head of Business Service Center, GSK,
• Michał Rączka - IT Strategy & PM Vice Director, mBank,
• Eoin McCoy - Head of Poland, IG.

Zarejestruj się już dziś: http://konferencja.letsmanageit.pl/
Facebook: https://www.facebook.com/letsmanageit/?fref=ts
LinkedIn: https://www.linkedin.com/groups/8468798
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.

Systemy identyfikacji osób podbijają światowy rynek dzięki swoi zaletom np. łatwości użycia, dokładności i wydajności oraz rozszerzenia wykorzystania do zastosowań indywidualnych, komercyjnych czy rządowych.
W związku z istniejącą potrzebą omówienia i zapoznania z nowinkami technologicznymi z tematyki biometrii firma SuccessPoint zaprasza na konferencję „Biometric Summit - oblicza uwierzytelniania tożsamości”, która odbędzie się 31 maja w Gdańsku.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/biometria-2016
W programie m.in.:
Marcin Gabryszak - Pałucki Trusiński Prawo i Podatki Sp. j.
Przetwarzanie danych biometrycznych a ochrona danych osobowych (legalność przetwarzania danych biometrycznych, dane wrażliwe, kontrola czasu pracy pracowników)

Tematyka konferencji:
1. Biometria - trendy i perspektywy rozwoju w Polsce
2. W świetle doświadczeń - analiza praktyk innych państw w zakresie wykorzystania biometrii
3. Systemy weryfikacji i identyfikacji biometrycznej
- biometria w kontroli dostępu do obszarów krytycznych
- biometria w płatnościach gotówkowych i bezgotówkowych
- biometria w dokumentach identyfikacyjnych
- biometryczne uwierzytelnianie w urządzeniach mobilnych
- biometria w zwalczaniu przestępczości - bezpieczeństwo publiczne
- biometria głosowa w obsłudze klienta
- biometria jako narzędzie kontroli pracowników i czasu pracy
4. Prawne aspekty biometrii
- dane biometryczne a dane osobowe
- ochrona danych biometrycznych i ich procesów
- zagrożenia związane z wprowadzeniem biometrii w dokumentach identyfikacyjnych
- zagrożenie prywatności użytkownika - wykorzystanie danych biometrycznych bez jego wiedzy
5. Bezpieczeństwo technologii biometrycznych
- bezpieczeństwo danych biometrycznych, zabezpieczenia procesu weryfikacji i identyfikacji
- przechowywanie danych biometrycznych
- przetwarzanie i szyfrowanie wzorców biometrycznych
6. Case studies – przykłady wdrożeń rozwiązań biometrycznych

Bezpłatny udział dla:
- przedstawicieli biznesu - wyższa kadra zarządzająca;
- managerów projektów i produktów;
- kadry średniego i wyższego szczebla banków komercyjnych i spółdzielczych oraz innych instytucji finansowych;
- przedstawicieli administracji publicznej, służb mundurowych;
- przedstawicieli operatorów telefonii komórkowej, telekomunikacji;
- kadry średniego i wyższego szczebla odpowiedzialnej za bezpieczeństwo budynków i przynależnych obszarów;
- przedstawicieli z działów: bezpieczeństwa, IT, technicznego, call/contact center oraz obsługi klienta;
- przedstawicieli działów: prawnego, operacyjnego.

Systemy biometryczne stają się coraz bardziej powszechne we współczesnym świecie.
Zarejestruj się, przyjdź na konferencję i zgłębiaj wiedzę w tym temacie: http://successpoint.pl/biometria-2016#zarejestruj-si%C...

Kontakt z organizatorem:
Iwona Ciecierska
Specjalista ds. promocji
720 911 822
iwona.ciecierska@successpoint.pl
Paweł B.

Paweł B. radość w pracy z
pracy

Ewa Łapińska

Ewa Łapińska Key Account Manager

Serdecznie zapraszam na konferencję i warsztaty

ASTRAFOX ACADEMY
31 maja 9:30 - 14:00 Hotel Sheraton | Bukowska 3/9 | Poznań

Jak sprawnie i szybko znaleźć właściwe odpowiedzi w danych? Jak tworzyć angażujące użytkowników, biznesowe, ładnie wyglądające rozwiązania?
Poznaj najnowsze trendy i posłuchaj inspirujących doświadczeń Marcina Bednarza z Allegro Group. Spróbuj Tableau i poznaj moc drzemiącą w danych Twojej firmy.
Astrafox Academy to nowy cykl konferencji dla tych, którzy na co dzień muszą podejmować decyzje oparte o dane i szukają najlepszych rozwiązań.

Zobacz jak było na ASTRAFOX ACADEMY WARSAW
https://www.youtube.com/watch?v=Yz3C4wFIDY0

Zarejestruj się:
http://bi.astrafox.pl/astrafox-academy-poznan/

AGENDA
9:30 - 10:00 Rejestracja i powitalna kawa
10:00 - 10:30 Case Study, jak Tableau pomaga naszym klientom (Ewa Łapińska - ASTRAFOX)
10:30 - 11:00 Viz your BIGDATA, jak szybko pokazać to co istotne (Piotr Reszka - ASTRAFOX)
11:00 - 11:45 Dobrze zorganizowane raportowanie - najlepsze praktyki w pracy z danymi (Marcin Bednarz - Allegro Group)
11:45 - 12:00 Przerwa kawowa- networking
12:00 - 13:30 Warsztaty

Sala Kaponiera: Tableau Basic – Podstawy analizy danych (Piotr Adamczyk - ASTRAFOX)
Sala Concordia: Bring your data – Zaawansowane raportowanie Tableau (Piotr Reszka - ASTRAFOX)
13:30 - 14:00 Lunch

Zapraszamy do udziału w konferencji i warsztatach opartych o case studies. Liczba miejsc ograniczona. Udział bezpłatny.

ZAREJESTRUJ SIĘ
http://bi.astrafox.pl/astrafox-academy-poznan/

Zapraszamy
Zespół Astrafox
Paulina S.

Paulina S. e-gospodarka,
Instytut Logistyki i
Magazynowania

BEZPŁATNY WEBINAR DOTYCZĄCY WYKORZYSTANIA NUMERÓW GTIN PRZEZ SKLEPY INTERNETOWE

Webinar GTIN w Internecie (GS1 SmartSearch) odbędzie się 13 maja 2016 w godz. 10:00-11:00.

Planujesz rozpocząć sprzedaż swoich produktów w Internecie, a  może już prowadzisz sklep internetowy? Chcesz dowiedzieć się jak w handlu internetowym uzyskać wysokie pozycjonowanie w wyszukiwarce i tym samym potencjalnie zwiększyć sprzedaż swoich produktów? Zapisz się na  webinar GTIN w Internecie, w czasie którego dowiesz się o identyfikacji produktów w Internecie numerem GTIN, wykorzystaniu standardów GS1 w branży eCommerce i korzyściach z nich wynikających, o tym jak numer GTIN oraz standard SCHEMA wpływają na pozycjonowanie Twojego sklepu i zwiększają klikalność (CTR), zmianach dla e-sklepów i obowiązkowym numerze GTIN w Google Shopping;

Organizatorem webinaru jest Instytut Logistyki i Magazynowania GS1 Polska, który bada i wspiera rynek e-commerce, w szczególności w zakresie wprowadzania standardów i poprawnej identyfikacji produktu. Jako organizacja krajowa zarządzająca standardem GS1, odpowiada za nadawanie indywidualnych numerów produktom dostępnym na polskim rynku, tzw. Numerów GTIN, popularnie zwanych kodami kreskowymi.

Aby wziąć udział w webinarze wystarczy zarejestrować się na stronie http://konferencje.e-bit.edu.pl/wGS1/

Więcej o webinarach GS1 znajdziecie tutaj
http://www.gs1pl.org/narzedzia-i-zasoby/zasoby/archiwu...-
Anastasiia Kyrylovska

Anastasiia Kyrylovska Project Coordinator,
Nilsen Services
Poland


Obrazek

Dynamika rynku cloud computingu w Polsce utrzymuje się na wysokim poziomie. Popyt i zapotrzebowanie na tego typu usługi jest coraz większy. Przybywa również firm oferujących usługi cloud computingu.
Nasilają się działania edukacyjne dostawców dotyczące samej technologii cloud computing. Działania te stopniowo przełamują obawy klientów końcowych, najczęściej związane z bezpieczeństwem. Skutkuje to z kolei coraz lepszym zrozumieniem technologii i jej poszczególnych modelów przez klientów końcowych, co przekłada się na wzrost zainteresowania technologią. Klienci coraz częściej rozumieją, jakie konkretnie korzyści biznesowe mogą odnieść dzięki zastosowaniu technologii przetwarzania danych w chmurze.


Zapraszamy do udziału w konferencji "Cloud computing - usługi IT w chmurze" już 24 maja w Warszawie!

WSTĘP WOLNY, WYMAGANA REJESTRACJA ->>


Obrazek


Wykłady poprowadzą m.in.:

- Kamil Staśko - Product Manager w dziale Serwerów i Pamięci Masowych, Veracomp SA
"Wysyłanie kopii zapasowych i odzyskiwanie awaryjne w oparciu o chmurę''

- Michał Jędrzejczak - Architekt IT i Michał Cherek - Konsultant IT, COMPAREX
"Praktyczne wdrożenia systemów chmur publicznych i hybrydowych"

- Marcin Fronczak – Prezes Cloud Security Alliance Polska
"Cloud computing - jak wybrać dostawcę godnego zaufania"

- Grzegorz Bernatek - Kierownik projektów Analitycznych, Audytel S.A.
"Rynek usług IaaS w Polsce – wyniki ogólnopolskiego badania dostawców''

- Łukasz Goździaszek - Adwokat, Kancelaria Goździaszek
"Identyfikacja elektroniczna i usługi zaufania w świetle bezpieczeństwa rozwiązań chmurowych''

- mec. Paweł Markiewicz - Bukowski i Wspólnicy Kancelaria Prawna Sp.k.
"Cloud computing a prawo - problemy dotyczące ochrony danych osobowych oraz praw autorskich „w chmurze” "

- Tomasz Cholewa - niezależny ekspert
"10 rzeczy, które musisz wiedzieć zaczynając pracę z infrastrukturą chmury publicznej"

Tematyka konferencji:

- data center - kolokacja czy chmura
- infrastruktura IT w chmurze
- praca w chmurze na urządzeniach mobilnych
- usługi w modelu SaaS, IaaS, PaaS
- cloud a bezpieczeństwo danych
- data center w "chmurze"
- usługi w modelu chmury prywatnej - jak zbudować
- usługi w modelu chmury publicznej
- komunikacja w chmurze

STRONA WYDARZENIA: http://multiexpo.pl/cloud-computing
LINK DO BEZPŁATNEJ REJESTRACJI: http://multiexpo.pl/cloud-computing/rejestracja
Konrad Tylski

Konrad Tylski Automatyk, elektryk
oraz specjalista od
zabezpieczeń elek...

Już 20 czerwca w Warszawie odbędzie się kolejna edycja bezpłatnej
konferencji Project Management/Outsorcing Kadr Zespołów Projektowych
GigaCon.
Wydarzenie poświęcone będzie najnowszym trendom i rozwiązaniom w
obszarze zarządzania projektami.

Miejsce: Hotel Courtyard by Marriott, Warszawa

Proponowana tematyka wystąpień:

- Wymagania i analiza
- Testowanie i jakość
- Architektura projektu
- Inżynieria wymagań
- Tworzenie aplikacji biznesowych
- Tworzenie i rozwój projektów
- Planowanie, zarządzanie ryzykiem
- Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Metodyki prowadzenia projektów
- Outsourcing w zarządzaniu projektami
- Outsourcing tworzenia oprogramowania
- Outsourcing kadr IT/ grup projektowych

Pierwsze tematy już 1 czerwca.

Więcej informacji na stronie: http://gigacon.org/event/pm_out_2016/

Rejestracja za pomocą formularza dostępnego na stronie:
http://gigacon.org/event/pm_out_2016/

Spośród uczestników będą rozlosowane atrakcyjne nagrody, między
innymi LOT PARALOTNIĄ!

Serdecznie zapraszamy i liczymy na Państwa obecność.

konto usunięte

Zapraszam na bezpłatną konferencję HDS Storage: Jak być „smart”!

Dowiedz się co o wykorzystaniu pamięci masowych powiedzieli nam przedstawiciele dużych i średnich polskich firm oraz samorządów podczas podsumowania badania Prognoza Smart Storage 2016, zrealizowanego przez Hitachi przy współpracy z Millward Brown.
Zobacz jak z bezpieczeństwem i dynamiczny przyrostem danych radzi sobie jeden z największych polskich banków!

Weź wspólnie z nami udział w dyskusji:
Jak zmodernizować IT i aplikacje?
Jak zbudować firmową chmurę i przyspieszać analitykę?
Jak zarządzać danymi i udostępniać je pracownikom mobilnym?

ROADSHOW HDS Storage: Jak być „smart”? obejmie trzy z największych polskich miast

Wrocław 22 czerwca http://clevel.pl/konferencje/prognoza-2016-smart-stora...
Gdańsk 23 czerwca http://clevel.pl/konferencje/prognoza-2016-smart-stora...
Warszawa 24 czerwca http://clevel.pl/konferencje/prognoza-2016-smart-stora...

Uwaga! Liczba miejsc jest ograniczona. Maksymalna liczba uczestników wydarzenia to 30 osób.

Zapraszam do rejestracji!

W razie pytań zapraszam do kontaktu pod adresem kontakt@profithouse.pl

Partnerami wydarzenia są firma HITACHI oraz firma INTEL

Wyślij zaproszenie do