konto usunięte

Dzień dobry,

zapraszam serdecznie do udziału w II Forum Szefów Sprzedaży - Sprzedażowy Dream Team

Konferencję kierujemy do osób zarządzających działami handlowymi oraz procesami sprzedaży.

Udowodnimy, że od tego jak funkcjonuje dział sprzedaży, zależy sukces każdej firmy.

1.Jeżeli chcesz zbudować skuteczny zespół sprzedażowy, który bez problemu osiągnie założone cele sprzedażowe,
2. Jeżeli zastanawiasz się, jak przełożyć organizację działu sprzedaży na wzrost efektywności działań sprzedażowych,
3. Jeżeli zależy Ci, aby Twój zespół maksymalnie wykorzystywał swój potencjał sprzedażowy,
4. Jeżeli rozumiesz, że Twój sukces zależy od Twoich handlowców, a osiągane przez nich wyniki świadczą o Twojej skuteczności jako szefa sprzedaży,
TO CZEMU CIĘ JESZCZE Z NAMI NIE MA?

2 dni intensywnych spotkań
3 panele tematyczne
12 dyżurów eksperckich


Skończyły Ci się pomysły na motywowanie pracowników? To może czas na grywalizację?

Nie próbowałeś?

Pokażemy Ci jak to zrobić - Grywalizacja z nagrodami – dzięki udziałowi w różnych aktywnościach podczas Forum uczestnicy będą gromadzili punkty, najlepsi na zakończenie otrzymają atrakcyjne nagrody przygotowane przez „Szefa Sprzedaży” oraz firmę Companion – współorganizatora gry.

Wszystkich Uczestników zapraszam również na mniej oficjalną część Forum:

Szef Sprzedaż wieczorową porą
Zapewniamy niezapomniane wrażenia

Zainteresowanych zapraszam do wypełniania zgłoszenia, który gwarantuje Państwu przyznanie rabatu:
FORMULARZ ZGŁOSZENIA
Cena standardowa - 1490 zł netto
Cena z GL - 1290 zł netto

Po więcej informacji zapraszam bezpośrednio do mnie:
Explanator
Norbert Skorża
norbert.skorza@explanator.pl
61 649 79 26

konto usunięte

Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM

Już 2 grudnia w Warszawie odbędzie się konferencja „Wsparcie sprzedaży i obsługi klienta z wykorzystaniem systemów CRM”. Organizatorzy do bezpłatnego udziału zapraszają członków zarządu, dyrektorów i kierowników działów: marketingu, sprzedaży, handlowych, IT, osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie oraz zajmujące się wdrożeniem systemów CRM.

Chcesz wiedzieć:
- Jak wybrać najbardziej opłacalnych klientów?
- Jak zbudować relacje z klientem, których celem jest lojalność i zysk?
- Jak prowadzić biznes i wyprzedzić konkurencję?

Wśród poruszanych tematów znajdą się między innymi:
Rola systemów CRM w budowaniu relacji z Klientem
Wdrożenie i integracja systemu CRM
Automatyzacja działań marketingowych (marketing automation)
Skuteczna komunikacja
Analiza danych klienta
CRM, a zarządzanie wiedzą
Mobilny CRM - wsparcie handlowca w terenie
Aplikacje sprzedażowe

Organizatorem wydarzenia jest Polski Instytut Rozwoju Biznesu Sp. z o.o.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie http://multiexpo.pl

http://multiexpo.pl/crm-2/rejestracja

Kontakt
Ewelina Tymoniuk
Asystentka ds. promocji
mobile: +48/531 375 811
e-mail: ewelina.tymoniuk@pirbinstytut.pl
Martyna Furmanek

Martyna Furmanek specjalista ds.
social media,
MWMarketing.pl

Już za dwa dni Konferencja #MarketingbyPoznan.
Dołączcie do najbardziej marketingowego wydarzenie tej zimy w Wielkopolsce.

Informacje oraz możliwość zakupu biletu znajdziecie na http://marketing.bypoznan.pl

Do zobaczenia w Poznań City Park :)
Iwona Ciecierska

Iwona Ciecierska Specjalista
ds.promocji,
SuccessPoint Sp.z
o.o.


Obrazek
Przypominamy!
Ostatnie wolne miejsca na konferencję:

„Główne cele a długoterminowe zlecenie usług w przedsiębiorstwie”
8 grudnia 2015 r. | Warszawa
Golden Floor Budynek Millenium Plaza ul. Al. Jerozolimskie 123

Outsourcing jest obecnie jedną z najszybciej rozwijających się dziedzin.
Outsourcing to wyodrębnienie procesów i przekazanie do realizacji zewnętrznej firmie. Przedsiębiorstwo ma możliwość skupienia się na kluczowej działalności.
Zalety to przede wszystkim: odciążanie poszczególnych działów, niższy poziom zatrudnienia, zapewnienie wysokiej jakości usług zleconych dzięki doświadczeniu i wyspecjalizowaniu firm zewnętrznych. Trafnie podjęta decyzja odnośnie współpracy z firmą zewnętrzną będzie przynosić zyski i wiązać się z umocnieniem pozycji firmy.

Więcej informacji:
http://successpoint.pl/outsourcing-w-przedsiebiorstwach#

W programie m.in.:

- Wyzwania w dostarczaniu usług outsourcingowych w modelu time & material
Mariusz Topór - Program Manage, Ericpol Sp. z o.o.
- Zarządzanie usługami zgodnie z ISO 20000-1 najlepsze praktyki dla zarządzania
dr inż. Bolesław Szomański - Wydział Zarządzania Politechniki Warszawskiej
- Normy międzynarodowe opisujące procesy outsourcingu w obszarze IT
dr inż. Elżbieta Andrukiewicz - przedstawiciel Polskiego Towarzystwa Informatycznego
- Prawne aspekty Outsourcingu
Mariusz Sudoł - Prawnik, doktorant na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego
- Możliwości pozyskania dofinansowania z funduszy UE na przykładzie procesu internacjonalizacji przedsiębiorstwa
Adam Pilczuk - dyrektor ds. rozwoju w Kancelarii Doradztwa Gospodarczego Cieślak & Kordasiewicz
- Zarządzanie bezpieczeństwem danych osobowych – czy outsourcingować?
Kamil Pszczółkowski, Członek Zarządu StillSec Sp. z o.o. Sp. K.

Grupa docelowa:
- dyrektorzy, kadra kierownicza wyższego i średniego szczebla oraz przedstawiciele przedsiębiorstw
- kadra menedżerska z działów zamówień i zakupów,
- kadra odpowiedzialna za poprawność i optymalizację procesów biznesowych, standardy i jakość usług oraz zarządzanie ryzykiem
- szefowie działów finansowych i księgowych, analitycy finansowi, osoby odpowiedzialne za optymalizację kosztów,
- osoby odpowiedzialne za inwestycje w nowe technologie i rozwiązania
- dyrektorzy administracyjni, osoby odpowiedzialne za optymalizację struktury, organizację pracy i optymalne wykorzysta zasobów

Uczestnictwo w konferencji jest BEZPŁATNE dla ww. osób.

Zapraszamy do rejestracji:
http://successpoint.pl/outsourcing-w-przedsiebiorstwac...

Zapewniamy materiały konferencyjne, przerwy kawowe, dostęp do prezentacji.

"Jeśli jest coś, czego nie potrafimy zrobić wydajniej, taniej i lepiej niż konkurenci, nie ma sensu, żebyśmy to robili i powinniśmy zatrudnić do wykonania tej pracy kogoś, kto zrobi to lepiej niż my" - Henry Ford

Serdecznie zapraszamy!

Kontakt:
Iwona Ciecierska
Asystentka ds. promocji
Tel. + 48 720 911 822
e-mail: iwona.ciecierska@successpoint.pl

konto usunięte


Obrazek


Pragniemy serdecznie zaprosić Państwa do uczestnictwa w konferencji pt.:

Wpływ technologii na kondycję przedsiębiorstw - systemy ERP i CRM
19 stycznia | Warszawa


Lokalizacja:
Centrum Konferencyjne Atrium
Sala nr 7
al. Jana Pawła II 25
00-854 Warszawa

Na spotkaniu zostaną omówione dwa systemy. Pierwszy z nich ERP to planowanie zasobów przedsiębiorstwa. Składa on się z mniejszych modułów, które tworzą całość, jednak działają niezależnie. Zawierają systemy np. magazynowania, księgowości, finansów, zarządzania dostawami. Drugim systemem jest CRM czyli zarządzanie relacjami z klientem. Ułatwia on organizację zadań zespołów sprzedażowych i marketingowych. Można np. zbierać informacje w bazie – nadawać im statusy czy rodzaj kontaktu.

Strona wydarzenia: successpoint.pl/technologie-erp-crm

Zagadnienia tematyczne konferencji:
I. ERP - platforma dla rozwoju - wiele twarzy ERP:
1. Rozwój firmy i zwiększanie wydajności:
- wsparcie kluczowych procesów biznesowych
- optymalizacja wykorzystania zasobów
- zarządzanie finansami i zasobami ludzkimi
- zarządzanie marketingiem, sprzedażą i serwisem
- obieg dokumentów
- zarządzanie produkcją i zaopatrzeniem
- zarządzanie transportem, logistyką i magazynem
2. Dostępność i bezpieczeństwo - nowe możliwości i funkcjonalność ERP
- konieczność czy moda - mobilny system ERP
- wydajnie i skutecznie - ERP w chmurze
3. Jak to zrobić? - czyli sukces wdrożenia

II. CRM - integralna część systemu. Wyzwania dla CRM:
1. Skuteczna komunikacja - zastosowanie i możliwości systemu CRM
- Utrzymanie i automatyzacja relacji z klientem / kontrahentem (komunikacja, automatyzacja, analiza)
- optymalizacja działań marketingowych - prognozowanie i kluczowe decyzje
- automatyzacja sprzedaży i usług
- automatyzacja transakcji finansowych
- profilowanie klienta
- raportowanie, analiza i kontrola
- CRM, a zarządzanie wiedzą
2. Funkcjonalność i bezpieczeństwo
- dostępność informacji - mobilny CRM
- wydajnie i skutecznie - CRM w chmurze
3. Jak to zrobić? - czyli sukces wdrożenia i integracji
Program wydarzenia - wkrótce na stronie wydarzenia!

Do bezpłatnego udziału w wydarzeniu zapraszamy:
Sesja ERP:
- kadra zarządzająca oraz osoby odpowiedzialne za rozwój, innowację oraz organizację firmy
- osoby odpowiedzialne za wybór, zakup i wdrożenie nowych systemów i technologii
- dyrektorzy ds. produkcji, rozwoju, inwestycji, infrastruktury
- operacyjna kadra kierownicza działów produkcyjnych, technicznych
- osoby odpowiedzialne za planowanie produkcji, szefowie służb utrzymania ruchu,
inżynierowie, technolodzy, specjaliści ds. zarządzania jakością.
- menedżerowie biorący udział w ustalaniu kształtu procesów, osoby odpowiedzialne za
definiowanie strategii działania organizacji, menedżerów IT
- przedstawiciele instytucji i przedsiębiorstw zainteresowani zwiększeniem wydajności swojej
firmy
Sesja CRM:
- przedstawiciele zarządu, dyrektorzy i kierownicy zarządzający działami: marketingu,
sprzedaży, handlowego, IT, BOK
- osoby odpowiedzialne za komunikację wewnętrzną w firmie
Dla ww. osób konferencja jest bezpłatna!

Jak się zarejestrować?
Aby zgłosić swój udział, należy wejść na stronę wydarzenia i wypełnić formularz zgłoszeniowy znajdujący się w zakładce "Zarejestruj się" ( po lewej stronie).

Kontakt:
Asystentka ds. promocji
Iwona Ciecierska
tel.: +48 720 911 822
e-mail: iwona.ciecierska@successpoint.pl
Piotr Grzybowski

Piotr Grzybowski Członek Zarządu,
Polski Instytut
Kontroli Wewnętrznej

Zapraszam na bezpłatną konferencję - Bezpieczeństwo w cyberprzestrzeni
Warszawa, 12 stycznia 2016 r.

Wspieranie przedsiębiorstw i instytucji w zakresie najlepszych praktyk związanych z bezpieczeństwem cybernetycznym.

Serdecznie zapraszamy do udziału w Konferencji „Wspieranie przedsiębiorstw i instytucji w zakresie najlepszych praktyk związanych z bezpieczeństwem cybernetycznym”, która odbędzie się w siedzibie Akademii Finansów i Biznesu Vistula w dniu 12 stycznia 2016 roku.

Konferencja adresowana jest do wszystkich, którzy mają świadomość ogromnego znaczenia konieczności zapewnienia bezpieczeństwa korzystania z sieci Internet w działalności gospodarczej.

Wykorzystanie sieci Internet rewolucjonizuje sposób prowadzenia działalności gospodarczej. Internet pozwala firmom poszerzać zasięg działania, umożliwia lepsze zarządzanie relacjami wewnątrz i na zewnątrz firmy, ułatwia dostęp do informacji i przetwarzanie danych oraz pomaga bardziej efektywnie wykorzystywać zasoby. Warunkiem wykorzystania cyberprzestrzeni w działalności gospodarczej jest posiadanie kompetencji i narzędzi zapewniających bezpieczeństwo jej prowadzenia.

Cele konferencji:
1.Zaprezentowanie najnowszych dokumentów strategicznych dotyczących bezpieczeństwa cyberprzestrzeni oraz podejmowanych inicjatyw obywatelskich w tym obszarze.
2.Zaprezentowanie metodologii i narzędzi zarządzania incydentami bezpieczeństwa, w tym możliwości wsparcia w razie naruszenia bezpieczeństwa, w tym ochrona w czasie DDoS, ochrona przed phishingami, analiza złośliwego oprogramowania.
3.Przedstawienie metod gromadzenia i zabezpieczania danych w celach dowodowych, metody analiza dużych zbiorów danych, metody odzyskiwania danych.
4.Przedstawienie narzędzi zarządzania środowiskiem mobilnym w firmie, wymagane funkcjonalności, przykładowe implementacje.
5.Przedstawienie programów szkoleń i upowszechniania wiedzy w dziedzinie bezpieczeństwa cybernetycznego skierowane w szczególności do obywateli i przedsiębiorstw.

Licząc na Państwa udział w naszej Konferencji prosimy o rozpropagowanie informacji wśród osób, firm i instytucji, które mogą być zainteresowane uczestnictwem.

Udział w konferencji jest bezpłatny, jednak liczba miejsc jest ograniczona.

Uczestnicy uzyskują 5 punktów CPE nadanych przez ACFE za pośrednictwem ACFE Polska # 183

Zakładany czas realizacji konferencji w godz. 10.00 - 15.00

więcej informacji:
http://www.pikw.pl/zapraszamy-na-bezplatna-konferencje...
Dorota Babkiewicz

Dorota Babkiewicz Specjalista ds
Marketingu, Nomacom
Group Sp. z o.o.

Zapraszam do udziału w bezpłatnej konferencji, której organizatorami są Nomacom Group Sp. z o. o. oraz Cisco Systems Polska.

Konferencja odbędzie się 15 stycznia 2016 roku o godzinie 10.00 w biurze Cisco Systems Polska przy ul. Domaniewskiej 39B w Warszawie.

GŁÓWNE ZAGADNIENIA:
- Produkty i technologie do zabezpieczania przewodowej i bezprzewodowej infrastruktury sieciowej.
- Nowe rozwiązania z rodziny Cisco Collaboration służące do komunikacji głosowej i wideo.
- Architektura sieciowa dla centrów danych, przystosowana do nowych realiów uwarunkowanych dynamicznym rozwojem systemów chmurowych i dostępnych w nich aplikacji.
- Nowy program finansowy ułatwiający małym i średnim przedsiębiorstwom dostęp do najnowszych technologii.
- Istota zakupów dokonywanych w autoryzowanym kanale sprzedaży i wynikające z tego korzyści.

Konferencja adresowana jest w szczególności do:
- CIO, menedżerów IT
- osób reprezentujących firmy o rozbudowanych działach IT

Udział w konferencji jest bezpłatny. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc prosimy o potwierdzenie uczestnictwa do dnia 11 stycznia 2016 roku, wysyłając swoje zgłoszenie (imię i nazwisko, stanowisko, nazwa firmy) na adres e-mail: dorota.babkiewicz@nomacom.pl

Więcej informacji: http://nomacom.pl/pl/aktualnosci/konferencja-nomacom

Serdecznie zapraszamy.


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 08.01.16 o godzinie 09:51
Anna Kalinowska

Anna Kalinowska HR/Rekrutacja/
Headhunting

Zapraszamy na kolejny otwarty wykład w ramach IT Akademii j-labs już 12 stycznia o godz. 18:00 :) Maciej Lasyk (aktualnie DevOps w Ocado; w wolnym czasie wspomaga projekt Fedora) odpowie na pytanie:

• „Devops 101: Co powinieneś wiedzieć na temat DevOps?’’,

a także poruszy temat dotyczący:

• ,,programowania AWSa z cli, boto i Ansiblem’’.

MIEJSCE: Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej, UJ

TERMIN: 12 stycznia (wtorek), godz. 18:00

Wstęp WOLNY! Rejestracja obowiązkowa (liczba miejsc ograniczona): http://127770-9.evenea.pl

Do zobaczenia!
https://www.facebook.com/events/1680195702236305/168019...
Karolina M.

Karolina M. Owner, saleMordor.pl

Niepowtarzalna i jedyna w tym roku okazja by wziąć udział w szkoleniu "Umowy na usługi i systemy IT"

Termin: 12-13.05.2016
Miejsce szkolenia: Warszawa
Trener: Renata Warchoł-Lewicka (radca prawny)
Cena netto: 1790 zł


Celem szkolenia jest przybliżenie jej uczestnikom najważniejszych zagadnień prawnych dotyczących umów na systemy IT oraz przedstawienie i omówienie praktycznych problemów prawnych jakie wiążą się z tworzeniem i realizowaniem umów na systemy IT, a także uwrażliwienie jego uczestników na treść poszczególnych zapisów w umowach w strategicznych obszarach związanych z jej realizacją.

Szczegółowy program i zapisy...

Kontakt:
e-mail: biuro@eduFuturo.pl
tel: 794 930 124
www.eduFuturo.pl
Marta Ziomek

Marta Ziomek Młodszy specjalista
ds. Organizacji i
Promocji
Konferencj...

Szanowni Państwo,

Serdecznie zapraszamy na kolejną edycję konferencji Data Center GigaCon.
Podczas wydarzenia doświadczeni eksperci opowiedzą o najnowszych trendach oraz sprawdzonych rozwiązaniach Data Center.

Data: 17 lutego, 2016
Miejsce: Hotel Holiday Inn , Kraków
Udział: BEZPŁATNY
Strona internetowa: http://gigacon.org/event/data-center-krakow/

Zakres tematyczny:
– Zarządzanie i bezpieczeństwo systemów baz danych i pamięci masowych
– Budowa nowoczesnego data center
– Serwery baz danych
– Systemy operacyjne dla data center
– Integracja baz danych, transfer danych
– Wydajne serwery i klastry dla data center
– Green data center
– Macierze dyskowe, streamery, biblioteki taśmowe, autoloadery
– Mobilne systemy pamięci masowych

Dla uczestników wydarzenia oprócz ciekawych wykładów
przygotowaliśmy dodatkowe atrakcje.

Warunkiem uczestnictwa w konferencji jest wcześniejsza rejestracja
na stronie wydarzenia:
http://gigacon.org/event/data-center-krakow/

Serdecznie zapraszamy!

Agnieszka J.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Patrycja Górska

Patrycja Górska Młodszy Specjalista,
SQAM Sp. z o.o. S.
k.

Szanowni Państwo zapraszam na szkolenie: Zarządzanie kryzysowe w praktyce

Termin - 31marca-1 kwietnia 2016r., Warszawa

Korzyści ze szkolenia:

Wiedza i umiejętności w zakresie zarządzania kryzysowego. Dyskusje i kontakty ze specjalistami z tej wąskiej i bardzo wymagającej dyscypliny wiedzy w zakresie zarządzania bezpieczeństwem korporacyjnym i publicznym.

A poza tym wiedza o aktualnych standardach związanych z zarządzaniem kryzysowym i zarządzaniem ciągłością działania. A więc struktura i wymagania ISO 22301, BS 11200, ISO 22398, ISO 31000, ISO 27001, ISO 27035 oraz dyrektywy SEVESO III, ATEX, dyrektywa narzędziowa, dyrektywa maszynowa, postanowienia z Aarhus… i wiele innych.

Forma szkolenia:
Wszystkie działania realizowane są w unikatowej formie, do tej pory nie realizowanej w Polsce. Od początku do końca szkolenie będzie JEDNYM WIELKIM ĆWICZENIEM.

W razie pytań zapraszam do kontaktu:
e-mail: zareba.marlena@sqam.org
Tel. komórkowy: 600-811-803
Tel. stacjonarny: 22 427 35 33
http://sqam.org
Bartosz Gabzdyl

Bartosz Gabzdyl Wiceprezes w firmie
INF-TECH Sp. z o.o.

Serdecznie zapraszamy wszystkich informatyków na konferencję NEXT GENERATION SECURITY IT, która odbędzie się 12.02.2016r. w Dobczycach.

Rejestracja trwa tylko do 05.02.2016r pod adresem:
http://www.rejestracja.inf-tech.pl
Liczba miejsc ograniczona
Zapisz się już dziś.

Agenda:
08:30 - 9:00 Rejestracja uczestników
09:00 -10:00 Cyberataki? Nie, dziękuję.
Posłuchaj o zabezpieczeniu sieci VPN certyfikowanym przez UE, rozbudowanym raportowaniu w standardzie i skanerze aplikacji sieciowych oraz o sposobach wykradania danych. NETASQ STORMSHIELD zaprasza.
10:00 - 10:10 Przerwa kawowa
10:10 - 11:10 Backup Fast, recover faster czyli jak szybko odzyskasz dane w momencie awarii z backupu wykonywanego rozwiązaniem ShadowProtect.
11:10 - 11:20 Przerwa kawowa
11:20 - 12:50 W poszukiwaniu brakującego czasu, czyli skuteczna ochrona poczty, zabezpieczenie danych oraz pozostałej infrastruktury w sieci. Poznaj Barracuda Networks. Zobacz najpopularniejsze rozwiązania do ochrony poczty
i backupu na świecie! Sprawdź, dlaczego unikatowej technologii Barracudy zaufało ponad 100 mln użytkowników (m.in. Google, IBM, VMware, Coca-Cola oraz polskie banki, telewizje, urzędy, sądy).
12:50 - 13:00 Przerwa kawowa
13:00 - 13:40 Wyzwania skutecznej ochrony rozproszonych środowisk sieciowy. Dowiesz się jak efektywnie zarządzać rozproszonymi środowiskami sieciowymi z nową webową konsolą ESET Remote Administrator.
13:40 - 14:00 Szyfrujesz czy Ryzykujesz ?
Szyfrowanie komputerów i ochrona danych osobowych
programem DESlock+
14:00 - 14:20 Zakończenie konferencji, losowanie nagród dla uczestników
14:20 Obiad dla uczestników konferencji

INF-TECH Sp. z o.o.
Patrycja Kędzia

Patrycja Kędzia SQAM Sp. z o.o. S.
k.

Marta Ziomek

Marta Ziomek Młodszy specjalista
ds. Organizacji i
Promocji
Konferencj...

Serdecznie zapraszam na kolejną edycję Kongresu Bezpieczeństwa Sieci GigaCon .
Będzie to doskonała okazja, by poszerzyć swoją wiedzę na temat strategii utrzymania bezpieczeństwa informatycznego w firmie.

Data: 1 marca, 2016 r.
Miejsce: Hotel Novotel Airport, ul. 1 Sierpnia 1, Warszawa
Udział: BEZPŁATNY
Strona internetowa: http://gigacon.org/event/kbs_wwa/

Zakres tematyczny:

FIREWALL & VPN
Firewall Appliance, Firewalle sprzętowe, Personal firewall, Firewalle programowe, Zarządzanie pasmem sieci QoS, VPN – Wirtualne Sieci Prywatne, Systemy wykrywania włamań (IDS) i zapobiegania włamaniom (IPS)

SECURE MAIL
Ochrona antywirusowa, Ochrona przed spamem na serwerze, Ochrona przed spamem po stronie klienta, Bezpieczeństwo serwerów pocztowych, Oprogramowanie typu spyware i adware, Filtrowanie treści, content security, Problem spamu a działalność marketingowa w Internecie

NETWORK SECURITY
Rosnąca ilość przestępstw elektronicznych dokonywanych za pośrednictwem internetu skłania do poważnego traktowania spraw związanych z bezpieczeństwem sieci komputerowych. Rynek produktów i usług związanych z bezpieczeństwem jest na tyle duży, że trudno wybrać rozwiązanie najlepiej odpowiadające potrzebom konkretnej firmy. A czy Ty jesteś świadomy zagrożeń, jakie czyhają na Twoją sieć?

Szczegółowa agenda oraz formularz rejestracyjny na stronie: http://gigacon.org/event/kbs_wwa/
Jacek Wyganowski

Jacek Wyganowski , Asseco Business
Solutions

RZESZÓW 10.03.2016 BEZPŁATNE Seminarium biznesowo - technologiczne Microsoft i Asseco Business Solutions SA -
"ZAPROŚ CHMURĘ DO SWOJEGO DATA CENTER"

Jeśli zastanawiają się Państwo na tym w jaki sposób zoptymalizować koszty działu IT – a jednocześnie:
• zagwarantować bezpieczeństwo oraz wysoką dostępność posiadanych danych i informacji
• chronić urządzenia dostępowe oraz środowisko pracy użytkowników przed nowoczesnymi zagrożeniami
• podnieść efektywność dostępu do usług i aplikacji oraz elastyczność rozwiązań IT
– zapraszamy na seminarium poświęcone aspektom biznesowym i technologicznym, dotyczącym implementacji ww. rozwiązań - w scenariuszach: chmur prywatnych, publicznych oraz hybrydowych.
Podczas spotkania skupimy się głównie na tematyce korzyści wynikających z wykorzystania zasobów - Zaufanego Dostawcy lub Partnera, dla potrzeb realizacji modeli biznesowych w obszarach:
• elastycznego udostępniania oraz wykorzystywania usług i aplikacji
• monitoringu i zabezpieczania infrastruktury
• ochrony danych, informacji i urządzeń dostępowych jak również środowiska pracy użytkowników.

Rejestracja na seminarium pod linkiem: http://www.insanto.pl/download/Asseco20160300/index.html
Maria Świdniak

Maria Świdniak e-marketing, social
media, komunikacja
medialna

konto usunięte

Oferujemy wyjazd biznesowy na targi IT w Chinach.
03.05.2016
W programie oprócz wizyty na targach także spotkania z lokalnymi przedsiębiorstwami. Języki: angielski, niemiecki.
Agnieszka Zając

Agnieszka Zając Koordynator Projektu

Zapraszamy do udziału w wyjątkowej konferencji pt.:

Optymalizacja wydatków - elektroniczny obieg dokumentów i zarządzanie drukiem
8 marca 2016r. w Warszawie


Oszczędność i optymalizacja wydatków to podstawa efektywnej działalności każdego przedsiębiorstwa. Konferencja będzie doskonałą okazją, aby dowiedzieć się, jak zrównoważyć wydatki związane z zarządzaniem dokumentacją oraz niezbędnymi wydrukami.
Przedstawimy dobre praktyki, które może zastosować zarząd przedsiębiorstwa, w celu zwiększenia efektywności swojej firmy, jednocześnie ograniczając koszty.

Więcej informacji: http://successpoint.pl/optymalizacja-wydatkow

Patronat honorowy: Ministerstwo Cyfryzacji
Partner wspierający: Instytut Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego

Głos podczas konferencji zabiorą m.in.:
-Elke Shonneman - Sales Manager Poland w ELO Digital Office
Czy zastanawiali się Państwo, ile kopii jednego dokumentu jest w Państwa firmie?
-Romuald Krasowski - Naczelnik Wydziału Wypłaty Należności Pracowniczych, II Oddział ZUS w Warszawie
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jako innowacyjna instytucja zaufania publicznego udostępniająca nowoczesne kanały elektronicznego przekazywania dokumentów.
-Paweł Sadowski, Business Development Manager, Altar Sp. zo.o.
Altar ECM, czyli jak zyskać na potencjale biznesowym ukrytym w informacji. Elektroniczny obieg dokumentów w przedsiębiorstwie.
-Anna Orłowska, radca prawny w Kancelarii Radców Prawnych Oczkowski i Partnerzy Sp.p.
Aspekty prawne innowacji w biznesie

Partnerzy konferencji: Altar Sp.z o.o., ELO Digital Office Sp. z o.o.

Tematyka konferencji:
- sprawne zarządzanie i przetwarzanie dokumentacji,
- workflow - automatyzacja procesów,
- optymalizacja procedur, zarządzanie uprawnieniami i dostępem,
- mobilny obieg dokumentów i udostępnianie,
- bezpieczeństwo dokumentacji i danych,
- archiwizacja i ochrona zasobów,
- redukcja kosztów i zasobów (OCR/OMR, digitalizacja, replikacja, systemy faksowe, skaner, mail),
- drukowanie - wydajnie znaczy oszczędnie,
- e-faktura - automatyzacja, dostępność i wygoda,
- systemy na miarę potrzeb - przegląd rozwiązań i ich zalet,
- systemy wspierające - portale korporacyjne inter/intra/extranet,
- integracja narzędzi i systemów.

Lokalizacja:
Budynek Atrium Tower
Aleja Jana Pawła II 25


Do bezpłatnego udziału zapraszamy:
dyrektorów i kierowników ds. operacyjnych,
CIO, dyrektorów i kierowników działów,
dyrektorów i kierowników administracji, osoby zajmujące się obiegiem informacji i danych,
osoby odpowiedzialne za politykę ciągłości działania,
kierowników ds. zakupów, doboru infrastruktury, osoby odpowiedzialne za infrastrukturę IT i technologię,
osoby odpowiedzialne za procesy związane z zarządzaniem dokumentami i informacjami oraz ich ochronę,
oficerów bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa fizycznego, specjalistów technicznych.

Zarejestruj się już dziś: http://successpoint.pl/optymalizacja-wydatkow#zarejestruj-si%C4%99

Specjalista ds. promocji
Iwona Ciecierska
720-911-822
iwona.ciecierska@successpoint.pl


Obrazek
Maria Świdniak

Maria Świdniak e-marketing, social
media, komunikacja
medialna


Wyślij zaproszenie do