Barbara Kupis

Barbara Kupis Specjalista ds.
promocji

Szanowni Państwo,

serdecznie zapraszamy do Warszawy na największą z cyklu, dwudniową edycję bezpłatnej konferencji Bezpieczeństwo i Niezawodność Systemów Informatycznych!

Patronat honorowy nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji oraz stowarzyszenie ISSA Polska.

24-25 września, hotel Novotel Airport
Bezpłatna rejestracja na stronie: http://gigacon.org/bin-warszawa/2013/rejestracja

Wybrane wykłady:

- Risk Management vs. Cybercrime - jak planować bezpieczeństwo przy wdrożeniu systemów IT w internecie, aby nie stać się ofiarą - Grzegorz Długajczyk (ING Bank Śląski)

- Jak zapewnić bezpieczeństwo prawne przedsiębiorcom działającym w Internecie - Paweł Jóźwiak (Świeszkowski & Jóźwiak Adwokat i Radca Prawny spółka partnerska)

- Wdrożenie zarządzania incydentami bezpieczeństwa informacji w banku z wykorzystaniem normy ISO/IEC 27035 - Maciej Kulisiewicz (Credit Agricole Bank Polska S.A.)

- System zarządzania i monitorowania bezpieczeństwem firewalli w dużej organizacji na przykładzie Orange Polska - Andrzej Karpiński, Łukasz Pisarczyk (Orange Polska)

- Wdrożenie zasad bezpieczeństwa razem z systemem ERP - Andrzej Sobczak (Konsultant IT oraz Bezpieczeństwa Informacji)

- Zarządzanie ryzykiem w biznesie i działalności pionów IT - Wojciech Garstka (Niezależny ekspert)

- SIEM - cudowne rozwiązanie wszystkich problemów bezpieczeństwa IT? Pięć lat doświadczeń we wdrożeniach systemów SIEM - Krzysztof Kroczyński (Orion Instruments Polska)

- Szyfrowanie i potwierdzanie tożsamości - ochrona danych za pomocą protokołu SSL - Bartłomiej Natanek (CertyfikatySSL.pl)

- Jak (nie) zarządzać projektem wdrożeniowym — studium nieudanego projektu - Marek Kowalczyk (Niezależny ekspert)

- Bezpieczny Czas - Piotr Frączyk (NAVI)

- Aspekty prawne bezpieczeństwa danych w usługach w chmurze - Maria Markiewicz (Kancelaria Radców Prawnych Kalinowski Wojciński Korzybski)

- Ciągłość biznesu - technologie, standardy, dobre praktyki - Miłosz Brzozowski (Comarch)

- Bezpieczeństwo technologiczne vs. świadomość. (Nie)bezpieczny pracownik - Robert Wójcik (TUV NORD Polska)

- Dokumentacja bezpieczeństwa informacji – jak zdrowy rozsądek zastosować do wymogów Ustawy o Ochronie Danych Osobowych - Piotr Dzwonkowski (ISSA Polska)

- Praktyczne aspekty wprowadzenia i stosowania systemow DLP w spółkach - SearchInform

- Backup & Disaster Recovery Site model budowy w chmurze - Jerzy Ślebodziński (Sejf Danych)

- Rozwiązania kontroli dostępu do informacji - Jarosław Durak (Evizone Polska)

- Niezawodna, wysokowydajna i energooszczędna infrastruktura serwerowni - Aleksander Redlich (FAST GROUP)

- Niezawodność zasilania systemów informatycznych w oparciu o rozwiązania hardware i software firmy Eaton - Antoni Czerwiński (Eaton Power Quality S.A. Oddział w Polsce)

Udział w wydarzeniu jest BEZPŁATNY, niezbędna jest rejestracja na stronie: http://gigacon.org/bin-warszawa/2013/rejestracja

Partnerzy: COMARCH, Domeny/CertyfikatySSL, NAVI, Sejf Danych, TÜV NORD Polska, Socomec, FAST Group
Firmy uczestniczące: Orion Instruments Polska, Evizone, SearchInform, Action, EM&CA

Zapraszamy również na stronę wydarzenia: http://gigacon.org/bin-warszawa/2013

UWAGA! Wśród uczestników rozlosujemy atrakcyjne nagrody, m.in. książki ufundowane przez wydawnictwo Helion, a także specjalny pakiet “Magia SPA” ufundowany przez Uzdrowisko Nałęczów, a w nim: zabiegi odnowy biologicznej SPA, nocleg w Termach Pałacowych Nałęczowianka z całodziennym wyżywieniem oraz codzienny nieograniczony wstęp do kompleksu wodnego Atrium!

Fundatorem voucherów na jazdę terenową jest pierwszy profesjonalny Tor Off-roadowy Drive-Position w Warszawie przy ul. Żwirki i Wigury 2b. W tym miejscu przeżyjecie prawdziwą Off-roadową przygodę, podczas jazd Mitsubishi Pajero na jednej z trzech tras, pod okiem instruktora.

Fundatorem “weekendu przetrwania” jest firma ASG Predators, survival, ASG, Team Building, szkolenia wojskowe, imprezy integracyjne dla firm.

Wydawnictwo Ringier Axel Springer Polska jest fundatorem dziesięciu rocznych e-prenumerat miesięcznika “Komputer Świat”.

Fundatorem podwójnych zaproszeń na spektakle "Saligia. Siedem grzechów głównych" oraz "Następnego dnia rano" jest Teatr Capitol.

Fundatorem 30 voucherów na kręgle i bilard jest Hulakula!

Zapraszamy do stoiska firmy EM&CA – wśród osób, które wezmą udział w wypełnieniu krótkiej ankiety, zostaną rozlosowane atrakcyjne nagrody, m.in. weekend w Hotelu Masovia w Giżycku!
Łukasz Żakowski

Łukasz Żakowski Product Manager

W imieniu magazynu Computerworld zapraszam na konferencję, skierowaną do osób z działów HR i IT, które chcą się dowiedzieć więcej o rekrutacji, szkoleniu i motywowaniu pracowników IT. http://lnkd.in/bPZdTXv Zapraszam!
Daniel W.

Daniel W. WSZELAKI Software

Bezpłatna konferencja Bezpieczeństwo Sieci i Danych - Warszawa

Wszystkich zainteresowanych zagadnieniami bezpieczeństwa IT w zakresie ochrony sieci na styku z internetem oraz backupu danych, zapraszamy na bezpłatną konferencję "Bezpieczeństwo Sieci i Danych" organizowaną w Warszawie 3 października 2013r w Warsaw Conference Center przy ul. Górczewskiej 124 - Budynek Wola Court w pobliżu Centrum Handlowego Górczewska.

Na konferencji zostaną przedstawione rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa IT:

- urządzenia klasy UTM firmy NETASQ służące do kompleksowego zabezpieczenia sieci firmowej na styku z Internetem - z polską konsolą i raportowaniem,
- autorski system raportujący dla rozwiązań klasy UTM firmy NETASQ,
- WD ARKEIA - wszechstronne rozwiązania do backupu oferujące wsparcie dla ponad 200 platform systemowych.

Udział w konferencji jest bezpłatny, wystarczy wypełnić formularz: http://wszelaki.pl/oferta/konferencje/warszawa-2013.ht...
Wśród uczestników zostaną rozlosowane nagrody i upominki.
Agenda konferencji do pobrania ze strony.
25 września w Krakowie odbędzie się II edycja barcampu dla administratorów i managerów IT, czyli A+Camp.

Tematyką spotkania pod hasłem "Wuj SAM & Piraci w 3D" będzie:
- SAM - Software Asset Management
- zarządzanie infrastrukturą IT.

AGENDA

18:30 - 19:00 - Logowanie uczestników...
19:00 - 19:15 - Monika Lem, Piotr Kubiak (A+C)
Wprowadzenie:
Jak Wuj SAM walczy z Piratami

19:15-19:45 - Piotr Wajszle (A+C)
Praktyka w teorii
Zarządzaj sobie SAM i nie tylko. Czyli szybkie i sprawne zarządzanie sprzętem i oprogramowaniem.

19:45 - 20:30 - Mateusz Majewski, Michał Turlejski (Microsoft)
Prosto z Redmond
Wuj SAM to robi, a Ty? Czyli co nowego przygotował dla nas Microsoft w kwestii legalności i zarządzania licencjami.

20:30 - 21:00 - Geek Time: Michał Frączek (Materialination)
Druk 3D bez tajemnic
SAM wydrukuj sobie Pirata. Czyli teoria i praktyka drukowania w trzech wymiarach.

21:00 - 21:15 - Wyniki konkursów, wręczenie upominków
od 21:15 - Pokaz druku 3D, Networking, Socializing & Pirating

Wstęp na barcamp jest darmowy. Organizatorzy gwarantują darmowe piwo i pizzę. ;-)
Należy tylko zarejestrować się wcześniej na stronie wydarzenia:
http://apluscamp2.evenea.pl/
Dominika J.

Dominika J. Marketing
Internetowy

Zapraszamy na Webinarium

Zachęcamy do udziału w bezpłatnym webinarium poświęconym symulacji biznesowej BookStore™, które poprowadzi Jan Schilt, autor symulacji i dyrektor firmy GamingWorks. Spotkanie odbędzie się w j. angielskim

Czwartek, 26 września 2013 r., godz. 10.00

Więcej informacji na stronie Altkom Akademii: http://www.altkomakademia.pl/webinaria/i/symulacja-biz...


Obrazek
Ten post został edytowany przez Autora dnia 24.09.13 o godzinie 14:24
Rafał D.

Rafał D. Młodszy konsultant
NAV w IT.integro Sp.
z o.o.

Polecam.
Uczestniczyłem w Apollo 13. Rewelacja.
Chętnie posłucham.
Ewa Kot

Ewa Kot konferencje IT

InfoMEET to miejsce spotkań specjalistów, liderów branży oraz osób zainteresowanych światem IT.
Duża dawka wiedzy, wymiana doświadczeń z liderami branży IT, nawiązanie nowych kontaktów oraz okazja spotkania ze znajomymi to główna idea InfoMEET.

Na sali wystawowej, przedstawiciele firm uczestniczących, zainteresowanym osobom opowiedzą o aktualnych ofertach pracy m.in. IBM, NSN, HAYS, Grafton

5 października 2013 r. Katowice
hotel Novotel al. Roździeńskiego 16

Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji pod adresem: http://novial.pl/infomeet/p/20/infomeet-katowice

Wystąpią m.in. :

Maciej Kurek "Hostingowe i domenowe pułapki - tips&tricks zdradza firma hostingowa"
Mateusz Kurleto "System, który się opłaca: rozwiązanie gotowe, czy dedykowane?"
Mariusz Kapusta "Dlaczego wszyscy ludzie kłamią i jak to zmienić?"
Mirosław Bugajski "Wykorzystanie IT w prowadzeniu biznesu MLM"
Mariusz Gil "BigData ecosystem"
Łukasz Żymła "Rola QA w SDLC"
Maja Smolarczyk "Jak skutecznie przebrnąć przez romowe rekrutacyjną?"
Mirosław Bugajski "Wykorzystanie narzędzi IT w budowie biznesu MLM"
Piotr Miernik "Coaching kompetencji, czyli po co nam umiejętności interpersonalne”

Do wygrania m.in.:
zaproszenia na indywidualne sesje coachingowe
zaproszenia na dwudniowe szkoleniu Fort Brave (zarządzanie projektami z grą symulacyjną)

Więcej informacji: http://novial.pl

konto usunięte

Omnitracker (ITSM software): Webinar 10.10.2013. Przyjmuję zgłoszenia.
Radosław Milewski

Radosław Milewski Student,
Politechnika
Warszawska

AstraFoxWORKFLOW BUSINESS MEETING to cykl zamkniętych spotkań dla analityków procesu, analityków biznesowych. Udział w spotkaniach jest bezpłatny, jednakże w spotkaniach uczestniczą osoby spełniające określone kryteria związane z zainteresowaniami oscylującymi wokół zagadnień związanych z workflow.
Celem spotkań jest możliwość wymiany poglądów, doświadczeń i wiedzy.
Najbliższe spotkanie odbędzie się 24 października w godzinach od 10.00 do 11.00 w Warszawie (Restauracja Florian, ul Chłodna 3). Tematem przewodni będą zagadnienia dotyczące sprawnego zamodelowania akceptacji dokumentów kosztowych.
Agenda:

Jak sobie poradzić z nietypowymi sytuacjami?
Jak automatyzować sytuacje typowe?
Opis analityczny kosztów.
Jak obsłużyć akceptację przez wiele osób/działów?
Integracja z systemem ERP.

Rejestracja http://astrafox.pl/events/Workflow-Business-Meeting.aspx

Agnieszka J.

Wypowiedzi autora zostały ukryte. Pokaż autora
Marek Tomaszewski

Marek Tomaszewski Specjalista ds.
marketingu w Cafe
News S.A.

Szanowni Państwo,

chcielibyśmy zaprosić Państwa do udziału w kolejnym - po Targach eHandlu -
projekcie Fundacji Polak 2.0.

W ramach projektu współpracujemy z ponad 30 firmami - takimi jak
Answear.com, Bluerank, Ceneo, Home.pl, Get Response, Istore, PayU czy Trusted Shops.
Firmy te zapewniają treści egzaminacyjne oraz materiały edukacyjne dla przyszłych certyfikowanych -
gwarantując praktyczny wymiar programu.

Projekt egzaminowania i certyfikacji "Profesjonalista dla eHandlu" ma
na celu zwiększenie poziomu wiedzy i dopływ kompetentnych
pracowników do branży sklepów internetowych.

Pierwsza egzaminy odbędą się już 15 grudnia w Auli SGH.

Więcej info: ehandel.edu.pl

Dla zainteresowanych kod rabatowy po wejściu przez link: http://ehandel.edu.pl/?pc=promocode
Barbara Kupis

Barbara Kupis Specjalista ds.
promocji


Obrazek


Największa impreza z zakresu bezpieczeństwa w Krakowie!
Kongres Bezpieczeństwa Sieci
4 grudnia 2013, Kraków, Hotel Park Inn by Radisson
http://gigacon.org/kbs_krk/rejestracja

Patronat honorowy objęło Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji oraz ISSA Polska.

Wykłady merytoryczne:
- Najczęstsze błędy w konstruowaniu środowiska kontroli bezpieczeństwa w procesach IT (Credit Suisse)
- Bezpieczeństwo w IT - aspekt ludzki, oprogramowania czy urządzeń? (Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Krakowie)
- Testy i analizy bezpieczeństwa IT – dlaczego, po co i jak? (Audytor IT, niezależny ekspert bezpieczeństwa IT)
- Firewalle – Bezpieczeństwo Ściany Ognia (Alior Bank)
Pozostałe tematy w agendzie: http://gigacon.org/kbs_krk#tabs-agenda

Partnerzy: CertyfikatySSL.pl, DAGMA, Barracuda, Sejf Danych, Exea, FASTGroup
Firmy Uczestniczące: Eaton, Power Media

Podczas konferencji rozlosujemy atrakcyjne nagrody!
- włoską kawiarkę Pezzetti i 250g mielonej kawy
- książki "BackTrack 5. Testy penetracyjne sieci WiFi" oraz "Hacking i
testy penetracyjne"
- roczne e-prenumeraty miesięcznika "Komputer Świat"
- zaproszenia do Teatru Bagatela
oraz vouchery do wykorzystania w:
- House of Beer
- Pijalniach Czekolady Wedla
- Księgarni Internetowej Znak

ZABEZPIECZ SWOJĄ FIRMĘ - DOŁĄCZ DO GRONA PROFESJONALISTÓW!
Więcej informacji: http://gigacon.org/kbs_krk

BEZPŁATNA rejestracja na stronie: http://gigacon.org/kbs_krk/rejestracja
Ostatnie miejsca, ilość miejsc ograniczona!

Do Krakowa za daleko?... Zapraszamy do Warszawy na dwudniowy Kongres Bezpieczeństwa Sieci na Stadionie Narodowym z sesjami dzielonymi!
http://gigacon.org/kbs_warszawa_2014

ZAPRASZAMY DO OBEJRZENIA FILMU Z OSTATNIEJ KONFERENCJI:
http://youtu.be/WJv7cINMga8

Kontakt:
Promocja firmy: aleksandra.pyrak@gigacon.org
Oprawa merytoryczna, bezpłatne uczestnictwo: barbara.kupis@gigacon.org
Anna S.

Anna S. RzetelnyRegulamin.pl

Zapraszam na jutrzejszą konferencję e-commerce innovations w branży wyposażenia wnętrz

Poprowadzimy tam dwa wykłady o prawie w e-commerce:

1. Zwroty i reklamacje w e-commerce
2. Zmiany przepisów prawa w e-commerce w 2014 r.

Jeśli chcecie Państwo dowiedzieć się czegoś więcej na te tematy, zachęcam do udziału w tych prelekcjach.

Pozdrawiam,
Anna Stępniewska
RzetelnyRegulamin.pl
Anna S.

Anna S. RzetelnyRegulamin.pl

Zapraszamy na najbliższy "ShopCamp" do Łodzi. Podczas warsztatów opowiemy o zmianach w prawie dla e-commerce, które zaczną obowiązywać od płowy przyszłego roku. Poruszymy temat nowych obowiązków sprzedawców i wynikających z nich praw konsumenta. Zwrócimy również uwagę na aspekty techniczne nowego prawa. Część ze zmian będzie wymuszała wprowadzenia modyfikacji w serwisach.

Więcej informacji tutaj: http://shopcamp.pl/prelegent/11993

Pozdrawiam,
Anna Stępniewska
RzetelnyRegulamin.pl
Joanna J.

Joanna J. Recepcjonistka,
Maxus Global

Zapraszamy już 12 grudnia 2013 na I Forum Outsourcingu IT, które odbędzie się w Warszawie w Hotelu Radisson Blu Sobieski!

Link do strony: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/i-forum-outs...
Link do rejestracji: http://www.multitrain.pl/home/kalendarium/i-forum-outs...

Proponowane zagadnienia tematyczne:

- outsourcing aplikacji
- outsourcing call i contact center
- outsourcing usług telekomunikacyjnych
- outsourcing kadr IT
- outsourcing specjalistów IT
- outsourcing infrastruktury IT
- outsourcing - usługi w chmurze
- outsourcing utrzymania i przetwarzania danych (data center)
- outsourcing zapewnienia jakości
- outsourcing procesów biznesowych
- outsourcing zarządzania dokumentami i back office

Do udziału zapraszamy:

- Przedstawicieli branż: telekomunikacyjnej, finansowej, przemysłowej , medycznej, szeroko pojętego sektora usług
- Doradców zarządu
- Osoby odpowiedzialne za strategię w firmie: redukcję kosztów i finanse
- Osoby odpowiedzialne za infrastrukturę IT,
- Kierowników, dyrektorów działów IT,
- Osoby odpowiedzialne za stronę prawną i finansową umów outsourcingowych.

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób.
Udział jest płatny: dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych – opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT*

* Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia, bez podania przyczyny. Po konferencji zarejestrowani uczestnicy otrzymają dostęp do wszystkich prezentacji. Ilość miejsc jest ograniczona.

Kontakt:

Agnieszka Różnicka
Koordynator Projektu
tel. +48 721 729 134
fax. (0-22) 244 25 37
agnieszka.roznicka [at] multitrain.pl
Janusz Kamieński

Janusz Kamieński Sieciowy entuzjasta
i dziennikarz

Zapraszam na kolejną edycję konferencji PLNOG. Podczas ostatniej edycji we wrześniu uczestnicy mogli zobaczyć walki rycerskie. Tym razem jednak przeniesiemy się na zupełnie przeciwny biegun czasoprzestrzeni - do odległej galaktyki w przyszłości, gdzie rycerze PLNOG stawią czoła Imperium.

PLNOG12 - gotuj się na silne uderzenie Mocy! Na dwa dni - 3-4 marca 2014 roku - Hotel Mariott w Warszawie zamieni się w bazę dowodzenia Rebelii rodem z Gwiezdnych Wojen. Na miejsce przybędą znakomici Rycerze Zakonu PLNOG, którzy będą debatować nad przyszłym losem sieci teleinformatycznych, nawiązując ze sobą współpracę i wymieniając się doświadczeniami.

PLNOG to największa ogólnopolska konferencja poświęcona rozwiązaniom operatorskim w zakresie sieci teleinformatycznych oraz rozwiązań telekomunikacyjnych. Jej celem jest zapewnienie uczestnikom idealnych warunków do nawiązywania współpracy, wymiany doświadczeń oraz edukacji w zakresie sieci. Podczas dwudniowego spotkania odbywającego się cyklicznie co pół roku, przeprowadzane są liczne prezentacje i warsztaty pogłębiające wiedzę uczestników. PLNOG cieszy się olbrzymim zainteresowaniem i od 6 lat nieprzerwanie łączy operatorów. W tym czasie rozwinęliśmy także kilka dodatkowych projektów - PLNOG4KIDS oraz PLNOG4EDU - stworzonych na rzecz rozwoju teleinformatycznego u młodych, pełnych energii ludzi.

Nasza konferencja nie jest kolejnym, nudnym wydarzeniem. Dokładamy wszelkich starań, żeby uczestnicy nie tylko w przystępny sposób zdobywali wiedzę, ale także mieli doskonałe warunki do nawiązywania kontaktów biznesowych. Dlatego każdy PLNOG okraszony jest wyjątkową oprawą tematyczną oraz dodatkowymi atrakcjami przygotowanymi specjalnie dla nich. Tym razem będą to klimaty ze Star Wars. Zapowiada się świetnie.

Więcej info na: plnog.pl, ale będę też informował na bieżąco tutaj :)
Adriana B.

Adriana B. Senior Coordinator -
Gartner Poland

Meeting with the Gartner Analyst - Frank Buytendijk
"Big Data, The World of Information, And Doing The Right Thing"
Date: 20.12.2013, 08:00-11:30
Place: Marriott Warsaw Hotel, Warsaw, Poland

Welcome to an atypical Gartner briefing. Atypical as we will not be discussing technology. Instead we will focus on people. In “Information 2020”, the topics are about human emotion. The conflict we see between the different approaches to Information Management. The excitement that exists around the opportunities that big data offers, and the fear people have for privacy aspects. In fact, in the 2nd half of the briefing we’ll take a notch up. We will be discussing one of the most crucial topics for the years to come, “ethics”. How do we make sure we do the right thing with technology? A full hour of socratic discussion.

08:00 – 08:30 Registration and Welcome Coffee

08:30 – 09:40 Information 2020: Big Data and Beyond
Information has become one of the most valuable assets that organizations have. New information-based revenue streams are becoming mainstream across multiple industries and "big data" technology innovation is challenging existing information infrastructure. Information management is a top priority for IT leaders around the world.

09:40 – 10:15 Coffee Break

10:15 – 11:15 Ethics and Technology
Organizations strive for ever-more operational excellence in business operations, and embrace analytics as the way to “predict the future”, or at least getting grip on the changes in our environment. But is that always GOOD? Are there things we shouldn’t do or shouldn’t know? Can the police use navigation data to plan speed traps? Can business analysts analyze anything they want? Does technology have a moral footprint? Esoteric? Hardly! In the years to come, taking the power of technology too far will cause large enterprises significant public embarrassment, and worse. Executives will have to step down for not having thought through these issues.

11:15 – 11:30 Gartner Events Snapshot

OPTIONAL AFTER EVENT (Separate registration required; Limited availibility - FCFS basis is applied):
11:45 – 17:45 - Analyst One-on-One Meeting Commence - We are offering an exclusive opportunity to speak directly with a Gartner Analyst in private during half-hour meetings. These sought-after private meetings allow you to explore solutions to your personal IT issues & challenges.

Speaker's profile:
Frank Buytendijk, Gartner Research VP, is an analyst with 23 years of experience in IT, covering "information innovation". Within this broad topic, Mr. Buytendijk specializes in information management strategies, big data and analytics. He recently developed a special interest in semantic technologies.

Author of books:
"Performance Leadership" on organizational behavior
"Dealing With Dilemmas" on strategy
"Socrates Reloaded" on the philosophy and ethics of information technology

Conference fees:
Licensed member of Gartner services in Poland: 0 PLN
Additional representative of the company being Gartner client in Poland: 850 PLN + 23% VAT
Others: 1700 PLN + 23% VAT

The language of the Local Briefing is English.

Questions/Registrations: events@gartner.pl
Grzegorz Bartman

Grzegorz Bartman Let's build a big
website together!

Zapraszamy na trzecią edycję Drupal Camp Wrocław!

Konferencja odbędzie się 17-18.05.2014 we Wrocławiu na terenie Politechniki Wrocławskiej. Wstęp na konferencję jest bezpłatny. Inicjatywa ta organizowana jest z myślą o polskiej społeczności zainteresowanej platformą Drupal – zarówno programistów, jak i studentów czy przedsiębiorców.
Zgłoszenia sesji przyjmujemy do 9 marca 2014 roku na adres e-mail info@drupalcampwroclaw.pl.
Zapraszamy do wsparcia finansowego naszej konferencji. Szczegóły oferty sponsorskiej na http://www.drupalcampwroclaw.pl/downloadfiles/sponsors...
Chcesz pomóc przy organizacji Drupal Camp Wrocław i zostać częścią naszego zespołu? Zapraszamy na github https://github.com/DrupalCampWroclaw  oraz na http://drupalcampwroclaw.pl, skąd można pobrać repozytorium, pomagając tym samym w tworzeniu strony!

Bądźcie na bieżąco z informacjami na temat konferencji!
Więcej informacji znajdziecie na http://www.drupalcampwroclaw.pl (właściwa strona zostanie uruchomiona w styczniu 2014)
oraz na Facebooku https://www.facebook.com/DrupalCampWroclaw Twitterze https://twitter.com/drupalcamp_wroc i Google Plus https://plus.google.com/+DrupalcampwroclawPl
Big Data GigaCon
27 stycznia 2014
Warszawa, Hotel Courtyard by Marriott

Serdecznie zapraszamy na pierwszą edycję konferencji Big Data GigaCon!


To konferencja o tym, jakie korzyści biznesowe przynoszą wydajne rozwiązania obliczeniowe, jak przekładają się na takie obszary jak: optymalizacja produkcji, rozwój produktów, analiza ryzyka i budowanie indywidualnych profili klientów, dystrybucja produktów, sterowanie dostawami towarów, rozliczenia.
Podczas wydarzenia poszukamy odpowiedzi na pytania: czy istnieje “złoty środek”, dzięki któremu przedsiębiorstwa będą mogły zapanować nad lawinowym przyrostem danych? W jaki sposób te dane zabezpieczać, archiwizować, przetwarzać i analizować?

Wybrane tematy prelekcji :
Big Data: od „Nice to have” do “Must have” – to się już dzieje! - Sebastian Starzyński (ABR SESTA)
Big data, small thinking - Krzysztof Sobieszek (Nasza Klasa), Edward Mężyk (Nasza Klasa)
Zarządzanie procesem eksploracji dużych zbiorów danych - dr Łukasz Bolikowski (ICM UW)
Big Data – praktyczne zastosowanie - Tomasz Przybyszewski (Teradata), Grzegorz Chmielowski (Teradata)
Big Data as new paradigm in FinTech & Scoring - Laurent Schüller (Kredito 24 / Kreditech)

Szczegóły na stronie:
http://gigacon.org/bigdata_warszawa

Zapraszamy do rejestracji::
http://gigacon.org/bigdata_warszawa/rejestracja
Klaudia Frant

Klaudia Frant Koordynator Projektu
Szkoleniowego, sqam

Witam,
organizuję szkolenie Zarządzanie zespołem programistycznym, 27-28 stycznia 2013r.
Wiedza przekazana na szkoleniu umożliwi słuchaczom poznanie roli i zadań kierownika działu programistów.
W trakcie szkolenia uczestnicy posiądą umiejętności planowania, szacowania oraz monitorowania harmonogramu i kosztów, wraz z przećwiczeniem praktycznych metod tworzenia harmonogramów (metoda ścieżki krytycznej) i ich optymalizacji. Zaprezentowana i przetrenowana zostanie metoda kontroli kosztów i harmonogramu (metoda wartości wypracowanej).
Będą wiedzieli jak gromadzić i zarządzać „wiedzą zespołu”, by nabyte doświadczenia stawały się udziałem całego zespołu.
Jednocześnie w trakcie szkolenia będą poruszane tematy związane z pracą zespołową, z umiejętnościami komunikacyjnymi.

Szkolenie odbywać się w Warszawie.
Uwaga!! Dla pierwszych pięciu osób, które się z nami skontaktują w celu zgłoszenia na szkolenie, rabat w wysokości 200 zł!
Zapytaj:klaudia.frant@sqam.org

Wyślij zaproszenie do